
Kui reegleid poleks siis ma valiks kindlasti mõne muu mootori.

M50b20 mootorile sobivad sisse 2,5l m51 diiselmootori kolvid/kepsud ja väntvõll. Töömaht tõuseb 2,5l peale aga surveaste vast ohtlikult kõrgeks tavakütuse ja rallisõidu jaoks. Dislal on raskemad kolvid ja kepsud ka, seega on oht kõrgematel pööretel mootor laiali lasta, kui viimaseid kergemaks ei tee. Minul pole viimast probleemi olnud 7000 rpm piiraja juures. Samas ei kasuta nii kõrge tõusuga väntvõlli..raunolend kirjutas:Hetkel käsil üks rallika ehitus millega krossi sõita . Plaanis on kasutada m50b20 no vanos mootorit . Samas on ka vedelemas b25 alumine ots ja 2,5l diisli mootor . Targemad mootori tegijad vb oskavad nõu anda kas vända ja keppsude vahetamine m50b20 tooks midagi juurde ? Kas diisli vänt üldse sobib ja kõik muu säärane tarkus kuluks ära .![]()
Kui reegleid poleks siis ma valiks kindlasti mõne muu mootori.
Kusjuures kolvide kaal ei ole väga palju erinev. Kaalu annab ~2x suurem kolvisõrm ja toekam keps. Mina tõin kolvi liikumise kiiruse madalamale ja kasutan kvaliteetset õli, mida vahetan iga ~3,5k järel. Sügisel vaatasin saaled üle ja lähevad samad kasutusse järgmisel aastal.Kuno_T kirjutas:Disla kolvid on bensuka omadest tunduvalt raskemad, kas on ikka mõtet nendega mootorit piinata?