500km on võimalik läbida kuival asfaldil kiirusega kuni 90km/h ilma konditsioneeri kasutamata
ja mitte tehes möödasõite ja niisama lõbutsedes kilovattidega (ehk sõita püsikaga).
400km on võimalik sõita koleda ilmaga, veidi räpasel teel ja kasutada konti või istmesoojendusi
ja teha mõned kiiremad möödasõidud.
300km on võimalik sõita raske jalaga kümneid ja kümneid möödasõite tehes
või küttes salongiõhku elektrilisel meetodil aku arvelt kogu sõidu vältel aknad lahti 150 rauas
See "lühikesed otsad" maksab ennast kätte põhimõtteliselt kütmise kulul, olgu see veidi jaheda
ilmaga istmesoojendused ja väga külma ilmaga vaja lisaks salongile kütta ka aku ülesse.
Kui plaanis sõita tunnike-kaks, siis pole mõtet isegi mõelda auto sooja panekuga, niikuinii
jääb akust pool alles kui sõit on lõpetatud (kui siis ainult enda mugavuse huvides).
KUI on plaanis sõita kaugele, tuleks auto (salong, klaasid, istmed, aku) soojaks kütta pistiku arvelt.
Kui kütta akut ja salongiõhku aku arvelt, läheb esimese kümne minutiga kordades rohkem särtsu.
Kui teha aga 10km otsasid ja kütta iga kord aku arvelt, tulebki kokku see, et max 300km.
Kui teha sõõrikuid parklas ja tundide viisi rääkida juttu, ilma et üldse kuhugi sõidaks, siis isegi
veel vähem, 200km või isegi mitte ühtegi meetrit kui lihtsalt kogu aeg salongi kütta, tümmi kuulata.
Kui kütta eelnevalt nutitelefoni või taimeri abil auto soojaks, on sõidu algus suht võrdne sõidu
lõpus tarbitavaga per kilomeeter.
Kuna elektrimootori efektiivsus ei ole 100%, siis see kümmekond protsenti (ala 9kWh, ehk 2kW/h?)
suudab sõitmise jooksul akut/salongi hoida nii palju soojas, et niisama elektrit kütmise peale ei pea kulutama. See muidugi ei kehti kui õues on -30 kraadi. 2kW on umbes-täpselt kodune soojapuhur
See poiss kes Youtube-is enda Norra reise salvestas, sõi ühe ööga (magas autos) umbes 10%/45km, kuna
hoidis küttekehasid sisselülitatuna (kliima), läbimata ühtegi meetrit. Diiselsõiduk tarbib minimaalselt
pool liitrit tunnis kohapeal põristades, see teeb siis öö jooksul 5 liitrit või sada krooni.
Bensiin 1,5-2 korda rohkem. Gaasisõidukist ei tea
Päris huvitav tegelikult, et gaasiga on tõesti siis odavam kui diisliga?
Umbes nii: Bensiin--------Diisel-------Gaas------------Elekter

Kas ma mäletan õigesti, et mahult kulus gaasi kümnendiku võrra rohkem kui bensiini,
samas gaas on poole odavam?