e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Termostaat nüüdseks vahetatud ja mnt kulu langes 6,2l peale. Tundub nagu ikka palju? Kas määrdund õhulugeja ei või seda põhjustada.
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
EGR korras(värskelt puhastatud klapp ja solenoidi filter, vigu juhtplokis pole). Tempi seier ilusti keskel(enne läks veerandi peale)
Varasema posti mõte oli, et BMW termostati majandus pole just kõige töökindlam nägu ka paljud muud asjad bemmil.
Varasema posti mõte oli, et BMW termostati majandus pole just kõige töökindlam nägu ka paljud muud asjad bemmil.
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Kui mootori juhtplokk teda vigaseks ei tunnista siis usun seda. Alguses oli EGR-i vaakum lahti ja veateade oli ECU-s, Samuti ka enne puhastamist ühendatud vaakumiga.
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
temp. seieri keskel olek ei tähenda, et töötemp. on saavutatud
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Küsiks siis huvipärast et palju sellise mootori normaalne töötemperatuur on selliste ilmadega.
Suvel oli stabiilselt 82-83C, kui väljas oli nüüd 4-5C miinust siis temperatuur oli stabiilselt 75-77C.
Kui temperatuuri seier läheb keskele siis enam sealt alla ei kuku.Remondimehe sõnul pidid sellised mootori temperatuurid normaalsed olema. Palju teistel selline mootor töötemperatuuri näitab praegu?
Suvel oli stabiilselt 82-83C, kui väljas oli nüüd 4-5C miinust siis temperatuur oli stabiilselt 75-77C.
Kui temperatuuri seier läheb keskele siis enam sealt alla ei kuku.Remondimehe sõnul pidid sellised mootori temperatuurid normaalsed olema. Palju teistel selline mootor töötemperatuuri näitab praegu?
E91 330D LCI
F31 320D LCI
F31 320D LCI
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
no mis remondimees see on kes diiselmootori õiget temp. ei tea
Ikka 90 ligi peab olema.
Minul on aastaringselt 87-88.

Ikka 90 ligi peab olema.
Minul on aastaringselt 87-88.
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Ei ole ju kõigil diiselmootoritel töötemperatuur 90C.
Uuematel väikse diiselmootoritega autodel on paljudel väiksem töötemperatuur, ei pea silmas bmw'd.
Väiksem temperatuur võib endal olla tingitud ka sellest et on kasutusel termostaadid mis avanevad väiksema temperatuuriga. Eestisse tulles pole ise sellel autol termostaate vahetanud ja ei näe vajadust ka kuna temperatuur kohapeal ja sõidu ajal ei lange kui on saavutanud oma normi. Kuuma tuleb ka salongi ilusti ja ei näe põhjust vahetada termostaate põhjamaa omade vastu.
Uuematel väikse diiselmootoritega autodel on paljudel väiksem töötemperatuur, ei pea silmas bmw'd.
Väiksem temperatuur võib endal olla tingitud ka sellest et on kasutusel termostaadid mis avanevad väiksema temperatuuriga. Eestisse tulles pole ise sellel autol termostaate vahetanud ja ei näe vajadust ka kuna temperatuur kohapeal ja sõidu ajal ei lange kui on saavutanud oma normi. Kuuma tuleb ka salongi ilusti ja ei näe põhjust vahetada termostaate põhjamaa omade vastu.
E91 330D LCI
F31 320D LCI
F31 320D LCI
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
äkki tooksid mingi lingi mis tõendaks seda. Miks peaks temp. madalam olema kui diiselmootor töötab kõige efektiivsemalt 90 C juures.Biohazard- kirjutas:Ei ole ju kõigil diiselmootoritel töötemperatuur 90C.
Uuematel väikse diiselmootoritega autodel on paljudel väiksem töötemperatuur, ei pea silmas bmw'd.
Väiksem temperatuur võib endal olla tingitud ka sellest et on kasutusel termostaadid mis avanevad väiksema temperatuuriga. Eestisse tulles pole ise sellel autol termostaate vahetanud ja ei näe vajadust ka kuna temperatuur kohapeal ja sõidu ajal ei lange kui on saavutanud oma normi. Kuuma tuleb ka salongi ilusti ja ei näe põhjust vahetada termostaate põhjamaa omade vastu.
Loomulikult on madalam temp. põhjustatud termostaadist, sest termostaat ongi ju seade mis hoiab temperatuuri.
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Ei ole nii pädev autode alal ja ei hakka vaidlema et milline on kõige effektiivsem mootori töötemperatuur ja fakte ei viitsi ka neti avarusest otsima hakata.
Kui kirjutasin seda siis meenus tuttava jutt kes rääkis et ta volvo v70 2.4D normaal töötemperatuur on 70C
Rohkem ei oska lisada selle teema kohapealt midagi.
Huvitaks just 2.0d 85kw ja 110kw omanike mootori töötemperatuurid praeguste ilmadega.
Kui kirjutasin seda siis meenus tuttava jutt kes rääkis et ta volvo v70 2.4D normaal töötemperatuur on 70C
Rohkem ei oska lisada selle teema kohapealt midagi.
Huvitaks just 2.0d 85kw ja 110kw omanike mootori töötemperatuurid praeguste ilmadega.
E91 330D LCI
F31 320D LCI
F31 320D LCI
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Mul 100kW M47. Eemaldasin talveks viskoventika. 92 kraadi, max 93.
-20 kraadiga ei tule see 90 ära kahjuks, piirdub 80-ga.
Ei ole siis ka tuttav piisavalt pädev, kui 70 on normaalne.
-20 kraadiga ei tule see 90 ära kahjuks, piirdub 80-ga.
Ei ole siis ka tuttav piisavalt pädev, kui 70 on normaalne.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
M47'l pole ju viskot?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Kus M47n automaadil asub see 3 termostaat ? Egr ja pea termostaadi leidsin ylesse aga seda kolmandat mitte.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Jep, tänud


Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
520d-l onillukas316 kirjutas:M47'l pole ju viskot?
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Mul temp. 89-91c.
Proovisin ka lahtise EGR-i voolikuga, ikka sama.
Sai arutatud ühe diisli spetsialist asja ja Ta arvas, et viga kulunud pumbas ja pihustites.
Proovisin ka lahtise EGR-i voolikuga, ikka sama.
Sai arutatud ühe diisli spetsialist asja ja Ta arvas, et viga kulunud pumbas ja pihustites.
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Pumba ajastus on paigas olen kontrollinud.
Nukkade ajastust vist arvuiga ei näe?
Soojalt käivitub hästi, pihem külmalt käivitub pikemalt kui võiks(3-4s)
Nukkade ajastust vist arvuiga ei näe?
Soojalt käivitub hästi, pihem külmalt käivitub pikemalt kui võiks(3-4s)
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Kas ta sul üldse ei käivitu 3 sekundit või puterdab 3 sekundit ja peale seda töötab hästi?
kas käivitusmomendil tagant tuleb sumpsist liigset?
kas käivitusmomendil tagant tuleb sumpsist liigset?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e46 318d 85kw manuaal (1995cm3) kütusekulu 6l keskmine
Külmalt esimed kolm neli sekundit ei juhtu midagi ja siis lähb paugust käima ja käib korralikult.
Pole nagu tähele pannud, et tagant miskit liikset tuleb. Võibolla külmalt veits valget tuleb aga see vist norm.
Pole nagu tähele pannud, et tagant miskit liikset tuleb. Võibolla külmalt veits valget tuleb aga see vist norm.