BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
E53 X5 M57N 2004
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
Päris Individual vist ikkagi pole, kuid Sportpakett küll 

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
-Kliimavent
-Ahi lukus
-pidurivoolik mõrane kuskil
-esimene parem keskmine PDC andur läbi
-esimene pihusti ilmselt läbi
-diagnostika näitas kütuse rõhuandurit(vb segab pihusti selle anduri tööd?) diagnostika järgi kui gaasi põhja andsin, siis INPA näitas, et peaaegu suri välja)
--silikonpuksid taga(ei kääksu, aga hakkavad läbi minema)
-Ees alumised sarniirid lõtkuga
-tagumine uks ei avane seest ega väljast
-Esimeses kardaanis ilmselt lõtk(või siis on vahekastis hammasratas vms?)
-mõned värvivead, ei midagi hullu, aga siiski
-tuledekõrgusandur taga parem
-mootoris kütusevoolikud lekivad(need kummist "karvased". Lihtne ja odav küll vahetada, aga siiski viga olemas)
-tagaluuk avaneb vahepeal iseenesest
-ees poolteljekummid katki
-juhi peegel ei klapi end kokku
-käigukang on imelik, lõtkuga kuidagi. Sõbral oli E39 sama viga,pidi suht kerge viga olema
-roolilt muutsin maki häält vaiksemaks, siis hakkas raadiokanalit vahetama mingi aja pärast
-esimesed plastikust logarid on katki
ja üleüldse, INPA näitas, et näiteks laadimine oli põhjas ja taga hüüumärk, turbo rõhku näitas et oleks põhjas ja hüüumärk. Aga samas varjatud menüü näitas et laadimine 13,3V. Ega ometi ajuga pole midagi tehtud? Sõber rääkis et pani chipi enda X5 ja hakkas ime vigu näitama mootor ja kast...ei tea. Ja kui silindrite tööd vaatasime, siis kõik 5 silindrit INPA järgi ei näidanud mingeid elumärke, ainult esimese silindri pihustit näitas ja see kah põhjas koos hüüumärgiga. Kas see üks pihusti võib teised segi ajada?
Kui autoga sõideti, siis ei saadud midagi aru et oleks viga, turbo ja kõik töötas
et kas on mõtet? Olen E38 ja E39 omanud...vast X ei ole väga hullem neist, või siiski?
-Ahi lukus
-pidurivoolik mõrane kuskil
-esimene parem keskmine PDC andur läbi
-esimene pihusti ilmselt läbi
-diagnostika näitas kütuse rõhuandurit(vb segab pihusti selle anduri tööd?) diagnostika järgi kui gaasi põhja andsin, siis INPA näitas, et peaaegu suri välja)
--silikonpuksid taga(ei kääksu, aga hakkavad läbi minema)
-Ees alumised sarniirid lõtkuga
-tagumine uks ei avane seest ega väljast
-Esimeses kardaanis ilmselt lõtk(või siis on vahekastis hammasratas vms?)
-mõned värvivead, ei midagi hullu, aga siiski
-tuledekõrgusandur taga parem
-mootoris kütusevoolikud lekivad(need kummist "karvased". Lihtne ja odav küll vahetada, aga siiski viga olemas)
-tagaluuk avaneb vahepeal iseenesest
-ees poolteljekummid katki
-juhi peegel ei klapi end kokku
-käigukang on imelik, lõtkuga kuidagi. Sõbral oli E39 sama viga,pidi suht kerge viga olema
-roolilt muutsin maki häält vaiksemaks, siis hakkas raadiokanalit vahetama mingi aja pärast

-esimesed plastikust logarid on katki
ja üleüldse, INPA näitas, et näiteks laadimine oli põhjas ja taga hüüumärk, turbo rõhku näitas et oleks põhjas ja hüüumärk. Aga samas varjatud menüü näitas et laadimine 13,3V. Ega ometi ajuga pole midagi tehtud? Sõber rääkis et pani chipi enda X5 ja hakkas ime vigu näitama mootor ja kast...ei tea. Ja kui silindrite tööd vaatasime, siis kõik 5 silindrit INPA järgi ei näidanud mingeid elumärke, ainult esimese silindri pihustit näitas ja see kah põhjas koos hüüumärgiga. Kas see üks pihusti võib teised segi ajada?
Kui autoga sõideti, siis ei saadud midagi aru et oleks viga, turbo ja kõik töötas
et kas on mõtet? Olen E38 ja E39 omanud...vast X ei ole väga hullem neist, või siiski?
E53 X5 M57N 2004
Re: BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
Sellisest hinnast alates algavad näiteks Saksas korralike ja õigete läbisõitudega pre-x5 hinnad. Tean kuna nägin endale ostes palju vaeva ja lõpuks Saksast endale ära tõin. Seega ei saagi Eestis sellise raha eest mitteremonti vajavat eksemplari, mis on siia müügiks toodud. Võrreldes aga E39-ga, siis omasin seda 5 aastat ja raha ja vaeva oli esimene aasta rohkem kui X5-ga (X veidi üle aasta käes olnud). Nii et kindlasti ei ole ta hullem kui E39.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
Vigade remont läheb arvatavasti peale ostmist raudselt pool auto hinnast maksma enne, kui sõitma saab hakata
Oli meie 2002a. x5 3,0d paras rahaauk võrreldes mitme e38 3,0d-ga ja isegi mingeid erilisi vigu polnud ostes, esimesed 6kuud sõitsime probleemideta ja viimased 6kuud 4,5k€ sisse alustades kütusefiltrist ja lõpetades pihustite, turbo, kõrgsurvepumbaga, roolilati, käigukastiga jne.... polnud päeva millal ei arutanud auto tehnilise seisundi üle
Lõpuks müüsime maha kuna sellel remontimisel ei tulnud lõppu, tehtud sai kõik kõige kallimad osad
Sõita oli hea, kõrge istumine, mõnusalt jäik paras meie teedele, ei kolisenud, chipituna liikus ka edasi jne., kindlasti ostame mingiaeg uuesti omale x-i ja loodame, et saab poole vähem remontida
Autol bronn peal keegi saab jälle õnnelikuks x5 omanikuks
Siin sama lugu 4,4i bensukaga, tavaliselt bensuka peale niipalju plekki ei kulu, kui dislale
Loe lisainfot
http://www.auto24.ee/used/1394887" onclick="window.open(this.href);return false;

Oli meie 2002a. x5 3,0d paras rahaauk võrreldes mitme e38 3,0d-ga ja isegi mingeid erilisi vigu polnud ostes, esimesed 6kuud sõitsime probleemideta ja viimased 6kuud 4,5k€ sisse alustades kütusefiltrist ja lõpetades pihustite, turbo, kõrgsurvepumbaga, roolilati, käigukastiga jne.... polnud päeva millal ei arutanud auto tehnilise seisundi üle

Lõpuks müüsime maha kuna sellel remontimisel ei tulnud lõppu, tehtud sai kõik kõige kallimad osad

Sõita oli hea, kõrge istumine, mõnusalt jäik paras meie teedele, ei kolisenud, chipituna liikus ka edasi jne., kindlasti ostame mingiaeg uuesti omale x-i ja loodame, et saab poole vähem remontida

Autol bronn peal keegi saab jälle õnnelikuks x5 omanikuks

Siin sama lugu 4,4i bensukaga, tavaliselt bensuka peale niipalju plekki ei kulu, kui dislale

Loe lisainfot
http://www.auto24.ee/used/1394887" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
Need on jah toredad inimesed, kes autol absoluutselt kõik ära vahetavad ja siis lõpuks kui kõik on uueväärne, auto maha müüvad
Ise olen saanud selliseid autosid, millel omanikud niimoodi toiminud ja ei tore on küll, kui ei pea autot ~150 000km peale korraliste hoolduste( õlid, filtrid ) puutuma
Aga siiski minu arvates väga imelik käitumine, kõik korda teha.. pole enam ühtegi detaili mis ära laguneks ja siis auto hoopis maha müüa, mitte nautida seda kulutatud summat korralikku autot kasutades

Ise olen saanud selliseid autosid, millel omanikud niimoodi toiminud ja ei tore on küll, kui ei pea autot ~150 000km peale korraliste hoolduste( õlid, filtrid ) puutuma

Aga siiski minu arvates väga imelik käitumine, kõik korda teha.. pole enam ühtegi detaili mis ära laguneks ja siis auto hoopis maha müüa, mitte nautida seda kulutatud summat korralikku autot kasutades

Re: BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
Pole see asi midagi nii must-valge.
Müüdud sai ikka sellepärast, et facelift osta või e61, kuid asjalood natuke muutusid ja ei saanud kahjuks siiski fl x-i lubada no see selleks!
Sõbra isa igatahes 2006 fl-i liisingu ajal ei teinud küll mingeid suuremaid töid oma auto kallal vaid sõitis ja hiljem müüs ära, nii lihtne see oligi
Jaa meil aga sellega asi ei lõppenud teha oli veel asju mida kirja ei viitsi panna, seepärast sai ka remontimisest siiber ja kuna ühtegi päeva absoluutselt ei möödu ilma, et autole vaja mõelda, siis meile igatahes aitas!
Värvikahjustusteni me igatahes ei jõudnud aga tehniliselt oli auto okei, kui jahutusvedeliku kadu välja arvata ja enne müüki pidurdamisel väikese vibra tekkimine, no kaua võib!
Rihmad-rullid-pingutid, vibr. damper need ka parajad kuluosad... oh jaaah...
75% ostjatest küsis, kas auto siis tõesti nii **** ja laguneb niipalju, et kõik asjad praktiliselt vaja ära vahetada kahjuks ei osanudki midagi vastata vaid ütlesime mida teha oli vaja see sai ka tehtud!
Kui lugesin ühele järjekordsele huvilisele mida oleks vaja teha: peegliklaas mõraga, järjekordne õlivahetus, visko ja mõni asi veel, siis öeldi mulle selle peale, et ega sa autot nii müüa küll ei saa sa pead need ikka ise ära tegema, wtf..
Müüdud sai ikka sellepärast, et facelift osta või e61, kuid asjalood natuke muutusid ja ei saanud kahjuks siiski fl x-i lubada no see selleks!
Sõbra isa igatahes 2006 fl-i liisingu ajal ei teinud küll mingeid suuremaid töid oma auto kallal vaid sõitis ja hiljem müüs ära, nii lihtne see oligi

Jaa meil aga sellega asi ei lõppenud teha oli veel asju mida kirja ei viitsi panna, seepärast sai ka remontimisest siiber ja kuna ühtegi päeva absoluutselt ei möödu ilma, et autole vaja mõelda, siis meile igatahes aitas!
Värvikahjustusteni me igatahes ei jõudnud aga tehniliselt oli auto okei, kui jahutusvedeliku kadu välja arvata ja enne müüki pidurdamisel väikese vibra tekkimine, no kaua võib!
Rihmad-rullid-pingutid, vibr. damper need ka parajad kuluosad... oh jaaah...

75% ostjatest küsis, kas auto siis tõesti nii **** ja laguneb niipalju, et kõik asjad praktiliselt vaja ära vahetada kahjuks ei osanudki midagi vastata vaid ütlesime mida teha oli vaja see sai ka tehtud!
Kui lugesin ühele järjekordsele huvilisele mida oleks vaja teha: peegliklaas mõraga, järjekordne õlivahetus, visko ja mõni asi veel, siis öeldi mulle selle peale, et ega sa autot nii müüa küll ei saa sa pead need ikka ise ära tegema, wtf..

Re: BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
Enda kogemuse põhjal ütleks ka, et auto, mis lühikese aja jooksul juba tuhandete eurode eest remonti nõuab, enamasti jääbki lagunema. Neid asju, mis sellisel autol katki saavad minna, on oi-oi kui palju ja 4,5k€ on ainult jäämäe tipp. Kui lõpuks saadki enamus asju vahetatud, hakkab ring otsast peale. Mõistlikum on selline sara kohe maha müüa ja hästi hoitud eksemplar asemele osta.
Minu kogemus on küll rondi E39 põhjal, aga põhimõte sama.
Minu kogemus on küll rondi E39 põhjal, aga põhimõte sama.
Re: BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
Eeldan, et tegemist on kasutajaga Dan&Liia ja sel juhul on tegemist inimestega, kes palju veenmist ei vaja, et mingi jupp ära vahetada. Suurem osa inimesi oleks sellel X5'el pooled asjad vahetamata jätnud ja ka rahulikult sellega edasi sõitnud kuniks päris ära sureb kusagile.Liia kirjutas:Pole see asi midagi nii must-valge.
Müüdud sai ikka sellepärast, et facelift osta või e61, kuid asjalood natuke muutusid ja ei saanud kahjuks siiski fl x-i lubada no see selleks!
Sõbra isa igatahes 2006 fl-i liisingu ajal ei teinud küll mingeid suuremaid töid oma auto kallal vaid sõitis ja hiljem müüs ära, nii lihtne see oligi![]()
Jaa meil aga sellega asi ei lõppenud teha oli veel asju mida kirja ei viitsi panna, seepärast sai ka remontimisest siiber ja kuna ühtegi päeva absoluutselt ei möödu ilma, et autole vaja mõelda, siis meile igatahes aitas!
Värvikahjustusteni me igatahes ei jõudnud aga tehniliselt oli auto okei, kui jahutusvedeliku kadu välja arvata ja enne müüki pidurdamisel väikese vibra tekkimine, no kaua võib!
Rihmad-rullid-pingutid, vibr. damper need ka parajad kuluosad... oh jaaah...![]()
75% ostjatest küsis, kas auto siis tõesti nii **** ja laguneb niipalju, et kõik asjad praktiliselt vaja ära vahetada kahjuks ei osanudki midagi vastata vaid ütlesime mida teha oli vaja see sai ka tehtud!
Kui lugesin ühele järjekordsele huvilisele mida oleks vaja teha: peegliklaas mõraga, järjekordne õlivahetus, visko ja mõni asi veel, siis öeldi mulle selle peale, et ega sa autot nii müüa küll ei saa sa pead need ikka ise ära tegema, wtf..
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
Mõtlesin ikka ümber, võtan selle facelift mudeli, 2004a sportpakett, musta värvi. Auto broneeritud.
Mida siis selles faceliftis paremat on, kui et Xdrive ja 160kw?
Mida siis selles faceliftis paremat on, kui et Xdrive ja 160kw?
E53 X5 M57N 2004
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW X5 D INDIVIDUAL 3.0 135kW Mobilstar
Palju räägitud teema. Toksi googlisse x-drive ja head lugemist! Aga tegid kindlasti parema valikuAutojupid kirjutas:Mõtlesin ikka ümber, võtan selle facelift mudeli, 2004a sportpakett, musta värvi. Auto broneeritud.
Mida siis selles faceliftis paremat on, kui et Xdrive ja 160kw?

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG