
Hiina on järgmise kümnendi raha, energia ja tehnoloogia gigant. Ainuüksi selle jaoks on vaja peerudega hästi tihedalt lõimuda, et HuiTeslasid, NuiTeslasid kontrolli all hoida. Neid tuleb nagunii aga siis ollakse ka valmis.
Sa ei näeMario Kadastik kirjutas: Räägi mis osas Teslal on neid vanu autotootjaid vaja laienemiseks?


Sellega teeb ta lihtsalt enda hävingu keerulisemaks aga kunagi pole teada, mis turg tulevikus toob. Kui Hiinlased näiteks toovad turule samasuguse kommipaberiga ratastel IPad-i siis annab ta ettevõtte turuväärtusega kooskõlas ära ka oma muud kapitali investeeringud. Musk pole mu tuttav ja tema peas toimuvat loogikaga ei analüüsi.Mario Kadastik kirjutas: See ei tähenda, et Tesla ei teeks koostööd, kuid ma ei näe ühtegi põhjust miks ta peaks laskma ennast üle võtta või miks mõne teise autotootja aktsionärid nii kallist ostu peaksid finantseerima (20 miljardit ei ole köömes raha ühelegi autotootjale ning see on hetke turuhind, väljaost on alati kõrgema hinnaga).
Seda küsivad ilmselt kõik. Musk ei ole jumal ja iga mängija teab, millal väljuda. Sellistes "ootamatutes" olukordades on püksata jäädus ning jäädakse ka tulevikus - reeglina käib see just väikeaktsionäride kohta.
Ja huvitav mis task force see selline salajane on kes räägib Elon Muskist nagu 3st osapoolest. Viitab mingile mitte-Tesla task forcele ning seega ma seda nüüd üle keskmise tõsiselt ka ei võtaks. Eloni eesmärk on olnud EV revolutsioon. Kui teised kaasa tulevad (BMW i3 on esimene tõsine reaktsioon BMW poolt), siis on see üldiselt positiivne ning Tesla tõenäoliselt jääb pikaks ajaks juhtima EV brandide suhtelises arvestuses niiet igasugune adoptsioon teiste tootjate poolt pigem mõjub halo effekti kaudu hästi ka Teslale.
Sügavuti uurimine on kindlasti eelis aga "iba" see ei muuda, isegi mitte testosterooni täis loogikaMario Kadastik kirjutas:Kui toimub üldse mingi "üle võtmine", siis on see Muski enda poolt kuna ta on korduvalt maininud, et ta on kaalunud ühtset avalikult kaubeldavat holding firmat kes omaks nii SpaceX kui Tesla osalust. See võimaldaks korporatsioonide vahel lihtsamalt raha kanda ning jagada R&D etc väiksema jamaga mida nad juba teevad anyway. Ja SpaceX üles ostmine on veelgi valusam asi mida kahtlen, et keegi hästi teha suudaks hetkel juba veel vähem siis ühist holdingfirmat Tesla + SpaceX.

Mario Kadastik kirjutas: Niiet ma arvan, et siin on koht kus agree to disagree. Minu mitmeaastane Tesla sügavuti uurimine ja investeerimine on minu jaoks parem platform kui suvaline analüütik kes klikke tahab sest täiesti selge on viimasel ajal, et ei tasu lugeda analüütikute arvamusi kui too analüütik ennast pole suutnud korralikult tõestada eelnevalt. Andrea James @ Dougherty, Deutche Bank jne on investeerimisfirmad ja analüütikud kelle arvamusel on ka mingi reaalne mõju ja sisu aga see kes selle GM kõlaka välja käis oli tavaline klikitroll.