Keegi Teslat välja rendiks, siis huvipärast täitsa prooviks. Leaf ei paku huvi
Karta on, et kui keegi rendiks, oleks huvi - sellepärast ei renditagi. On ju teada rendimotiiv
Mürataseme kohta võin öelda, et taga on rohkem kui ees. Taga on umbes samapalju nagu E39 touring
kerega tagapingis ilma pagasiruloota. Naela klõbinat ja jurakaid lamelle on kuulda küll. Seda eriti märgata
just seetõttu, et mootorimüra pole. M+S või suvekatega on olukord kindlasti parem. Hiirvaikseks stockis
tehtud ei ole (keegi ei keela ju teha

) Kokkuvõttes on siiski märgatavalt vaiksem kui "normaalne" auto.
Hea uudis, mida kusagil review-ides ei mainitud, on see, et lugemisvalgusteid saab ikka vajutades ka
lülitada, ei pea seda touch-paneelilt tegema.
Päikesesirmil küll midagi viga ei ole. Kuna auto on mingi tavalise autoga võrreldes tõesti madalama
katusega (ilma luugita variandil istmest laeni 100cm, luugiga tiba rohkem), siis 10cm sirm on piisav.
Kõige nõrgemaks lüliks minu jaoks jäi ikkagi tagaistujate pearuum, mida jätkub max 180cm-stele.
Laiuses jällegi nagu 5-seeria, sarnane. Kolmekesi mahub ilusti ära. Seega 2-meetrised lapsed lapimaa
vanaemale külla ei tule või tulevad oma autoga

Jalgadele on ruumi rohkem kui viiekas (E39).
Istmed on sarnased E39 mitte sportistmetega. Komfortne, kuid mitte sportlik. BMW on tõesti
teinud istmed, mis on nii komfort, kui ka sportlikud (lisavarustus loomulikult).
"Spidomeetri" LCD on väga terava pildiga, umbes nagu apple retina display-d, väga väga hightech.
Suur paneel on aga palju pehmem. Ei olegi väga läikiv nagu kartsin. Võrreldes nutitelefonidega
on see ekraan veidi matim, ei väsita nii silmi nagu läikiva ekraaniga sülearvutid.
Taskute puudumine esiustes ei ole teemaks. Keskkonsool mahutab kordades rohkem kui vaja on.
Uste lävepakud on jämedamad kui E39-l: harjumuse puudumise tõttu määrisin enda püksid kogemata ära.
Kokkuvõttes jääb minu S-i mulje sinna, kus ta ka teemat algatades oli. Piisavalt hea auto, et pika
puuga üle lüüa 2013a seisuga 70 tuhande eest ostetavad sõidukid, arvestades haruldasi eeliseid ja
ka vähemtähtsaid puuduseid.
Nagu Muhv kirjutas, arenguruumi on jäetud (see on hea uudis), juba praegu on üle keskmise (hea uudis),
intelligentne valik (geniaalne uudis), hetkel samas klassis konkurentsi ei leidu (kurb uudis).
Varstisaabuvad i3-ed hakkavad oma klassi ruulima, seega
Leafi turg lõpuks läheb allamäge (ka see on hea uudis).