Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mis te kõik olete purjus? 6,5 l läheb ikka ,samas noh on olnud tõesti paar eksemplari millesse on 7,... liitrit läinud. aga reaalselt läheb standard m50 mootorisse 6,5 l
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Õli kogus ei sõltu ainult mootorist vaid ka kerest, mille peal see mootor on.
Sellest tulenevalt te kõik erinevaid numbreid arvatavasti patrategi
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
toivoku kirjutas:No nii e36 kui ka e34 m50b20 m50b25 mootorisse läheb 6,5 l õli mitte rohkem, võta kasvõi 2 erinevat karterit kätte ja nende vahe ei ole eriti erinev
minu touringu läks 7.8 sisse et max joonel oleks varda järgi ja 7.8 on arvutist programmi järgi järgi vaadatud õlimüüa poolt
ooDDoo kirjutas:mina olen ka koguaeg ca 6 l hakkama saanud. paberite järgi peaks mingi 6,5 minema umbes niipalju peaks kõikidesse m50,51 52 54 mootoritesse minema
ooDDoo kirjutas:mina olen ka koguaeg ca 6 l hakkama saanud. paberite järgi peaks mingi 6,5 minema umbes niipalju peaks kõikidesse m50,51 52 54 mootoritesse minema
ooDDoo kirjutas:mina olen ka koguaeg ca 6 l hakkama saanud. paberite järgi peaks mingi 6,5 minema umbes niipalju peaks kõikidesse m50,51 52 54 mootoritesse minema
võibolla tõesti minu paha ja eksisin.
minul, (e34) on läinud alati 5,2 l näiteks..
Sama siin e34 kohapealt...m52 e46 328i on 6,5l enda sisse küsinud mul koguaeg...
Ok,lõpetan OT ära
Tere! Küsimus on järgmine suvel valades tosooli maks piirini kadus kuskil 200ml ja jäigi sinna seisma(enam ei langenud) Paar päeva tagasi käivitasin auto arvutil lõi errori ette et kontrolli jahutusvedeliku. Läks peaaegu liiter minema. sai sõidetud mõned kümned km peale seda masin seisis kuskil nädal aega. Täna keeran võtit jälle sama jama. suts üle liitri läks jälle sisse. Õli on puhas. auto all lumi on täiesti puhas. Mootorile peale vaadates mingeid lekkeid ei tuvastanud. Imelik on see et radika korgi maha keeramisel imeb korralikult õhku sisse. Oskate öelda kus võib viga esineda? kui lekib üle liitri siis peaks mingid laigud auto alla ka jääma mida aga polnud :S
E.A. kirjutas:Tere! Küsimus on järgmine suvel valades tosooli maks piirini kadus kuskil 200ml ja jäigi sinna seisma(enam ei langenud) Paar päeva tagasi käivitasin auto arvutil lõi errori ette et kontrolli jahutusvedeliku. Läks peaaegu liiter minema. sai sõidetud mõned kümned km peale seda masin seisis kuskil nädal aega. Täna keeran võtit jälle sama jama. suts üle liitri läks jälle sisse. Õli on puhas. auto all lumi on täiesti puhas. Mootorile peale vaadates mingeid lekkeid ei tuvastanud. Imelik on see et radika korgi maha keeramisel imeb korralikult õhku sisse. Oskate öelda kus võib viga esineda? kui lekib üle liitri siis peaks mingid laigud auto alla ka jääma mida aga polnud :S
Sul on põhjakatte ka all ju ? Tilgub sinna peale äkki või on salongi radikas ära mädanenud
kate all jah kui nii suures koguses lekib peaks maha ka midagi tulem ega see kate ei ole hermeetiline eks nüüd vähemalt tean kuhu tähelepanu pöörata tänud:)
m50b20 motoor ei käivitu hetkel õieti, algul arvasin et akus viga,aga täkku andes ka ei läinudültse mitte kergelt tööle , kas viga võib otsida nukaandurist? Tuttav mehaanik soovitas?
E.A. kirjutas:Tere! Küsimus on järgmine suvel valades tosooli maks piirini kadus kuskil 200ml ja jäigi sinna seisma(enam ei langenud) Paar päeva tagasi käivitasin auto arvutil lõi errori ette et kontrolli jahutusvedeliku. Läks peaaegu liiter minema. sai sõidetud mõned kümned km peale seda masin seisis kuskil nädal aega. Täna keeran võtit jälle sama jama. suts üle liitri läks jälle sisse. Õli on puhas. auto all lumi on täiesti puhas. Mootorile peale vaadates mingeid lekkeid ei tuvastanud. Imelik on see et radika korgi maha keeramisel imeb korralikult õhku sisse. Oskate öelda kus võib viga esineda? kui lekib üle liitri siis peaks mingid laigud auto alla ka jääma mida aga polnud :S
Vaevalt ta nüüd õhku sisse räigelt sisse imeb. Lõdvikud oleksid kõik kortsus sel juhul.
Nuusuta sooja mootoriga heitgaase, kui on magusad, on probleem selge.
Kui salongis on magus õhk, on teine teema. Vaata veepumba juurde, kas sealt on kuiv.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
E.A. kirjutas:Tere! Küsimus on järgmine suvel valades tosooli maks piirini kadus kuskil 200ml ja jäigi sinna seisma(enam ei langenud) Paar päeva tagasi käivitasin auto arvutil lõi errori ette et kontrolli jahutusvedeliku. Läks peaaegu liiter minema. sai sõidetud mõned kümned km peale seda masin seisis kuskil nädal aega. Täna keeran võtit jälle sama jama. suts üle liitri läks jälle sisse. Õli on puhas. auto all lumi on täiesti puhas. Mootorile peale vaadates mingeid lekkeid ei tuvastanud. Imelik on see et radika korgi maha keeramisel imeb korralikult õhku sisse. Oskate öelda kus võib viga esineda? kui lekib üle liitri siis peaks mingid laigud auto alla ka jääma mida aga polnud :S
Vaevalt ta nüüd õhku sisse räigelt sisse imeb. Lõdvikud oleksid kõik kortsus sel juhul.
Nuusuta sooja mootoriga heitgaase, kui on magusad, on probleem selge.
Kui salongis on magus õhk, on teine teema. Vaata veepumba juurde, kas sealt on kuiv.
Kui keerad korgi lahti on kuulda päris korralikult kuidas imeb õhku. salongis pole mingeid võõraid lõhnu heitgaasidega sama lugu. ja kui hetigaasid on nö magusad mis viga on? ausalt kuulen esimest korda selle kohta o.0 eks hommikul vaatan veepumpa. suure miinusega tekkis mingi krigin sisse kahtlustati veepumpa küsisin siit aga peale maha tegemist ei lugenud ma siit midagi välja
Kasti peale on üldjuhul kleeps. MTF LT2 või 3 näiteks.
Kasti/diffri õli ostes ära jahi asja hinna järgi.
Hea hinna all mõeldakse tavaliselt võimalikult odavalt.
Võimalikult odavalt saad konkreetselt paska lihtsalt.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Suutsin nv siis oma talvedriftika karteri puruuks sõita vastu kanalisatsiooniluugi kõrgemat äärt.
Auto on E34, 2,0, 110kw (1991 a)
Nüüd mõned küsimused selle kohta:
1. Kas saan karteri nii alt kätte, et ei pea mootorit üles tõstma? Võib keegi täpsemalt ka kirjutada kuidas kätte saab kõige kergemini aga see küsimus on kõige prioriteetsem.
2. Kas sobib ainult 2.0 oma või mõne muu R6 oma ka (nt 2,5)?
3. Lõi karteri korralikult tükkideks ja jäi maha veel selline kastekannu otsa moodi detail. Mis rolli see detail täidab? On mingi filter, et sodi põhjast ei tõmbaks? On ka selle murdnud jala pealt ära, kas on oluline asendada antud detail samuti?
Suured tänud kõigile vastajatele ette!
Käes on hommik, sa tegid ära juba voodi, istud mugavas tugitoolis,
ühes käes ajaleht, teises kohv!
Suutsin nv siis oma talvedriftika karteri puruuks sõita vastu kanalisatsiooniluugi kõrgemat äärt.
Auto on E34, 2,0, 110kw (1991 a)
Nüüd mõned küsimused selle kohta:
1. Kas saan karteri nii alt kätte, et ei pea mootorit üles tõstma? Võib keegi täpsemalt ka kirjutada kuidas kätte saab kõige kergemini aga see küsimus on kõige prioriteetsem.
2. Kas sobib ainult 2.0 oma või mõne muu R6 oma ka (nt 2,5)?
3. Lõi karteri korralikult tükkideks ja jäi maha veel selline kastekannu otsa moodi detail. Mis rolli see detail täidab? On mingi filter, et sodi põhjast ei tõmbaks? On ka selle murdnud jala pealt ära, kas on oluline asendada antud detail samuti?
Suured tänud kõigile vastajatele ette!
sobib sulle M50 karteriphi e34 -lt. (va nelik) Õlivõttur tuleb uuega asendada ja vaata ka seda, kas õlivõtturi teine kinnitus (asetseb taga pool) on terve. Kätte peaks ta ju ilusti tulema, õlivarda ja toru pead eemaldama.
Viimati muutis ekraan, 27.01.2014 21:40 10, muudetud 1 kord kokku.
Karteripõhja saab saab kätte, stabikavarras ainult eest võtta. Mõnele poldile küll ligipääs väga s***. Vaja kindlasti 1/4 pikendusi ja kardaani. Osa polte, mis kinnituvad suunaga tagant ette käigukasti poolses otsas, nõuavad ka E padrunit (numbrit peast ei mäleta). Yksiti võta uus tihend ka ligi või kui lihtsalt poh*** driftikas, siis vähemalt silikoon (ära sellega liialda, muidu õlivõttur kinni ja saaled ringi ) Sobib ka 2,5-se karteripõhi, aga kindlasti e34-ja alt. E36-l põhi teine. Õlivõttur pane kindlasti tagasi ja mõistlik ikka koos sõelaga
Selline ajulage küsimus, kuid peale pagasniku luku lahti muukimist hakkasid parempoolsed uksed jamama, kumbki ei lukustu enam, seega peab manuaalselt panema lukku muidu vajuvad lihtsalt lahti (E38).