BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
Sõber tunneb huvi selle auto vastu.Kas kellelgi on infot antud isendi kohta.ette tänades.
http://www.auto24.ee/used/1459198" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/1459198" onclick="window.open(this.href);return false;
F30 328i
Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
Sai käidud vaatamas ja kontrollis sellega
Väliselt on esi ja tagastangel korralikud iluvead, tagastange tuleks tervenisti üle värvida
Tehnilise poole pealt turbojahuti lekib mõlemalt poolt, mootor alt õline, käigukasti juurest otsast õline
Veermik oli okei.
Muidu kõik sõitis ja tundus toimivat
Väliselt on esi ja tagastangel korralikud iluvead, tagastange tuleks tervenisti üle värvida
Tehnilise poole pealt turbojahuti lekib mõlemalt poolt, mootor alt õline, käigukasti juurest otsast õline
Veermik oli okei.
Muidu kõik sõitis ja tundus toimivat

-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
Ostsite ära?
Jahuti tihendid on vist üks uue aja tüüpviga.
Milline tihend mootoril vaja vahetada?
Jahuti tihendid on vist üks uue aja tüüpviga.
Milline tihend mootoril vaja vahetada?
Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
Ei ostnud, kuna sellise hinna eest võiks vähemalt auto kuiv alt olla, puksid või õõtsad oleks loomulik asi ja pidurid nt.. aga sellised asjad mitte.. jahutis õli selle pärast ju et kuullaager turbol läbi ja laseb õli jahutisse, ja lekkima hakkab jahuti juurest see pärast et voolikute tihendid väsivad ära. või ei ole nii ?
Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
Selle hinna eest on need "vead" täiesti normaalsed (2008, M-pakett, hea värv, ilus sisu, normaalne varustus)
Kõik nad on sellised. LCI mootoritel on karterituulutus ka seest "tühi", sealt jõuab omajagu õli ringiga coolerisse. Cooleri tihendid maksavad väga vähe ja vahetus väga lihtne. Kastide pistikud ja põhjad lekivad samamoodi paljudel, sisselase ka.
Ma olen kõik need tihendid ära vahetanud, kasu pole suurt midagi, paar kuud ja lekib samamoodi jälle. Niikaua kuni õlivahetuste vahel juurde valama ei pea, pole põhjust muretseda. Autot ostmiseks üle vaadates võiks muidugi juhipoolse cooleri toru lahti korraks tõmmata ja vaadata, palju sealt õli välja tuleb, kui ikka voolab, on tõesti asi kusine.
Kõik nad on sellised. LCI mootoritel on karterituulutus ka seest "tühi", sealt jõuab omajagu õli ringiga coolerisse. Cooleri tihendid maksavad väga vähe ja vahetus väga lihtne. Kastide pistikud ja põhjad lekivad samamoodi paljudel, sisselase ka.
Ma olen kõik need tihendid ära vahetanud, kasu pole suurt midagi, paar kuud ja lekib samamoodi jälle. Niikaua kuni õlivahetuste vahel juurde valama ei pea, pole põhjust muretseda. Autot ostmiseks üle vaadates võiks muidugi juhipoolse cooleri toru lahti korraks tõmmata ja vaadata, palju sealt õli välja tuleb, kui ikka voolab, on tõesti asi kusine.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
Kuulutuses on kirjas: Mootor 2.5 Tdi (145 kW)
See on vist eksitus, al 03.2007 (facelift) on 525d ja 530d tegelikult vist sisuliselt sama (3L) mootor?
See on vist eksitus, al 03.2007 (facelift) on 525d ja 530d tegelikult vist sisuliselt sama (3L) mootor?
Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
Jah, 3.0 on see ikka töömahult. Eks paljud ei tea seda.
Pihustid ja soft teine, muidu täpselt sama mootor mis 530d-l.
Pihustid ja soft teine, muidu täpselt sama mootor mis 530d-l.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
No suhteline, mul küll E90, cooleri tihendid eriti ei lekkinud olid natuke niisked, vahetasin ka ära nii igaksjuhuks ja tänaseni täiesti kuiv, seega ei hakka kõik lekkima 

Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
N47 ja M57 pole päris sama ka.
Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
Miks need uued tihendid siis muidu ei pea vastu ?Ma®tin kirjutas:Ma olen kõik need tihendid ära vahetanud, kasu pole suurt midagi, paar kuud ja lekib samamoodi jälle.
Re: BMW 525xd / 532BJZ /E61 2008a
**** seda teab 
Sisselase ja cooler ning torud said korralikult puhastatud ja kuivatatud, tutikad originaaltihendid cooleri torudele ja sisselaskele Reinzi omad. Sisselase sai momentvõtmega TIS-is olevate numbrite järgi pingutatud ka veel. Lekkima hakkasid, keerasin veits veel peale, a ega see ei aita, korra õli vahele pääseb, tuleb uuesti lahti võtta ja puhastada.
Turbo rõhku pole ka remapiga nii palju tõstetud, et sealt viga otsida.

Sisselase ja cooler ning torud said korralikult puhastatud ja kuivatatud, tutikad originaaltihendid cooleri torudele ja sisselaskele Reinzi omad. Sisselase sai momentvõtmega TIS-is olevate numbrite järgi pingutatud ka veel. Lekkima hakkasid, keerasin veits veel peale, a ega see ei aita, korra õli vahele pääseb, tuleb uuesti lahti võtta ja puhastada.
Turbo rõhku pole ka remapiga nii palju tõstetud, et sealt viga otsida.