Elektriautorubriik
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Tundub mõistlik kolmeka eest.
Nüüd kui esimene omanik sõidaks näiteks 5-10a (tüüpiline esimene omanik?)
siis kulutab ta AINULT kütuse peale (aastas 30 000km) 15k-30k eurot.
AGA, enamikes riikides (EU) on kütus kallim kui 1.3€/l.
Teeme 5a liisinguga siis kütterahaga iga kuu 1600€-se väljamineku.
Aga tuletan meelde, et Tesla S ei maksa 1600€ kuus (5 aastat).
Seega peaks vähendama BMW hinda/varustust/mootorit.
BMW väikestest hooldekuludest me praegu ei räägi. Samuti ei räägi
uute high-tech mootorite töökindlusest.
Ja et 335i minek oleks lähedane Tesla omaga, siis peaks võtma mitte kõige
võimsama S-i.
Nüüd kui esimene omanik sõidaks näiteks 5-10a (tüüpiline esimene omanik?)
siis kulutab ta AINULT kütuse peale (aastas 30 000km) 15k-30k eurot.
AGA, enamikes riikides (EU) on kütus kallim kui 1.3€/l.
Teeme 5a liisinguga siis kütterahaga iga kuu 1600€-se väljamineku.
Aga tuletan meelde, et Tesla S ei maksa 1600€ kuus (5 aastat).
Seega peaks vähendama BMW hinda/varustust/mootorit.
BMW väikestest hooldekuludest me praegu ei räägi. Samuti ei räägi
uute high-tech mootorite töökindlusest.
Ja et 335i minek oleks lähedane Tesla omaga, siis peaks võtma mitte kõige
võimsama S-i.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Ma ei tea kedagi, kes sõidaks 30k aastas. Pigem ikka 15k.
Samuti pole ma kuulnud ühtegi viimaste bmw-de mootoritega seotud probleemi. Pigem vastupidi.
Ja ärme nüüd kindlustuse vahet ka unusta
Samuti pole ma kuulnud ühtegi viimaste bmw-de mootoritega seotud probleemi. Pigem vastupidi.
Ja ärme nüüd kindlustuse vahet ka unusta

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Pisut teise nurga alt. Tallinnas hetkel maha kallatavaid soola koguseid silmas pidades, mis lisaks veel kõige kangem ehk puhas söögisool siis ainult aeg näitab, kuidas Tesla sellele 5-10 aasta jooksul vastu peab. Jutt ei ole antud juhul mingis keregarantiis vaid lihtsalt Tesla ettenägelikkusel, kuidas sellistes oludes materjal säilib.
Seetõttu on neid faktoreid oluliselt rohkem, mis mõjutavad antud auto (tehnoloogiat) kandvat jääkväärtust. BMW osas osatakse sellist parameetrit häälestada - Tesla osas mitu küsimärki.
Seetõttu on neid faktoreid oluliselt rohkem, mis mõjutavad antud auto (tehnoloogiat) kandvat jääkväärtust. BMW osas osatakse sellist parameetrit häälestada - Tesla osas mitu küsimärki.
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
ELMO laadimisjaama osas oli mõte selles, et ma pole külastanud ühtegi ELMO jaama laadimis vajadusel. See kokkusaamine too laupäev ELMO jaamas oli lihtsalt inimestega kokku saamiseks ning testimiseks. Tuli välja ka, et ELMO jaam ei töötanud antud kombinatsioonis ja tänaseks on selgunud ka põhjus. Nimelt omades single chargerit saan max 3x16A kasutada aga kaabli olin ostnud 3x32A oma. ELMO laadija tuvastab kaabli järgi kas anda 3x16A või 3x32A relee kasutusse ning andis 3x32A relee. 5 minuti pealt teeb ta kontrolli reaalsest tarbimisest ja kui see on 3x16A või alla lülitab relee ümber madalama peale. See relee muutmine aga põhjustab voolu katkemise mille Tesla registreerib ja katkestab laadimise kuna kahtlustab probleeme laadijas ja eksib turvalisuse poolele. Tänaseks 3x16A kaabel kätte saadud ning ELMO laadijad töötavad ilusti
Siiani pole vajanud ühtegi jaama kasutada peale testimise eesmärgi 
Läbisõidu osas 30k pole väga utoopiline number. Ma ise olin arvamusel, et ma suht vähese sõitmisega aga 2 kuuga on 3500 km juba sõidetud. Kui see nüüd 6-ga korrutada, siis 21k ongi koos juba ning indeed ma sõidan iga päev keskmiselt 20-40km ainult ning üksikud pikemad otsad (kord kuus Tartu). Kui nüüd keegi elab näiteks linnast 40-60km väljas ja sõidab iga päeva tööle ja koju ning aeg-ajalt ka pikemaid otsasid, siis pole see 30k nii müstiline number midagi. Postimehe fotograaf (imelikul kombel lehte jõudis 0 pilti) väitis, et tema sõidab 6-7k km kuus. Efektiivselt tuleb tema jaoks auto pea tasuta puhtalt kütuse kokkuhoiust
Ja mis soola puudutab, siis õnneks või kahjuks tehakse seda ka Norras ning kuna Norra on PR jaoks Teslal prioriteet, siis kõik täiendused ja fixid mis võivad vajalikud olla saavad need tuhanded Norrakad esimesena välja peilida ning mina saan sellest kasu. Plaan on autole ka extended warranty võtta aga seda hetkel veel EU-s ei pakuta kuid ma olen teada andnud, et kui hakatakse pakkuma, siis ma olen huvitatud. USA-s on see lisa 4 aastat pikendades auto garantii samale ajale mis akud.


Läbisõidu osas 30k pole väga utoopiline number. Ma ise olin arvamusel, et ma suht vähese sõitmisega aga 2 kuuga on 3500 km juba sõidetud. Kui see nüüd 6-ga korrutada, siis 21k ongi koos juba ning indeed ma sõidan iga päev keskmiselt 20-40km ainult ning üksikud pikemad otsad (kord kuus Tartu). Kui nüüd keegi elab näiteks linnast 40-60km väljas ja sõidab iga päeva tööle ja koju ning aeg-ajalt ka pikemaid otsasid, siis pole see 30k nii müstiline number midagi. Postimehe fotograaf (imelikul kombel lehte jõudis 0 pilti) väitis, et tema sõidab 6-7k km kuus. Efektiivselt tuleb tema jaoks auto pea tasuta puhtalt kütuse kokkuhoiust

Ja mis soola puudutab, siis õnneks või kahjuks tehakse seda ka Norras ning kuna Norra on PR jaoks Teslal prioriteet, siis kõik täiendused ja fixid mis võivad vajalikud olla saavad need tuhanded Norrakad esimesena välja peilida ning mina saan sellest kasu. Plaan on autole ka extended warranty võtta aga seda hetkel veel EU-s ei pakuta kuid ma olen teada andnud, et kui hakatakse pakkuma, siis ma olen huvitatud. USA-s on see lisa 4 aastat pikendades auto garantii samale ajale mis akud.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Tere
Sõidan viimased 6 aastat juba iga aasta üle 30000 km.
Aga teema väga põnev hoolimata sellest, et Tesla pole BMW. Jätkake ikka selle aruteluga siin foorumis. Samuti sinu maja elektrilahendus tundub päris põnev...
Janno
Mina olen Janno. Oleme korduvalt kohtunud. Minuteada Sa tead ikka mindMuhv kirjutas:Ma ei tea kedagi, kes sõidaks 30k aastas. Pigem ikka 15k.

Aga teema väga põnev hoolimata sellest, et Tesla pole BMW. Jätkake ikka selle aruteluga siin foorumis. Samuti sinu maja elektrilahendus tundub päris põnev...
Janno
exTouring
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kindlustus on S-il odavam, küll aga kasko on küsitav.
Panin kalkulaatorisse selle 335i ja umbes 1600€
Kuna siin läks läbisõitude peale korra teema, siis tuletan meelde
ühe huvitava aadressi:
http://195.80.106.137:9050/saap" onclick="window.open(this.href);return false;
Minu lähiringkonnas on E39-d ligikaudselt 24-30/aastas.
Kui sõidu hind (per kilomeeter) langeb, siis on mõistlik ainult
suurendada oma läbisõitu, mitte vähendada seda;
käia trippidel autoga mitte ühistranspordiga jms.
Mina isiklikult (vaene tudeng
) sõidan umbes samapalju aastas.
Kõige väiksem läbisõit võiks Eestis olla nendel, kes elavad Tallinnas.
Linn on väike ja tööle minemine on 5km-ne ots. Linnast väljas pole
mõtet käia, enamik lõbustusasutusi on linnas olemas, umbes nii.
Panin kalkulaatorisse selle 335i ja umbes 1600€

Kuna siin läks läbisõitude peale korra teema, siis tuletan meelde
ühe huvitava aadressi:
http://195.80.106.137:9050/saap" onclick="window.open(this.href);return false;
Minu lähiringkonnas on E39-d ligikaudselt 24-30/aastas.
Kui sõidu hind (per kilomeeter) langeb, siis on mõistlik ainult
suurendada oma läbisõitu, mitte vähendada seda;
käia trippidel autoga mitte ühistranspordiga jms.
Mina isiklikult (vaene tudeng

Kõige väiksem läbisõit võiks Eestis olla nendel, kes elavad Tallinnas.
Linn on väike ja tööle minemine on 5km-ne ots. Linnast väljas pole
mõtet käia, enamik lõbustusasutusi on linnas olemas, umbes nii.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kasko on kuskil 2300 kanti S85'l aastas niiet ca 700 siis kallim kui 335i. Ma võrdlsin mingi A5-ga ja too oli vist 1300 niiet sellega võrreldes tuli pea 2x. Aga see peamine öko arvestus tasub teha 3 aasta pärast Model E-ga
S on pigem siiski hetkel Model E R&D finantseerimine ja luksauto ostmine 


Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
jjanno kirjutas:Tere
Mina olen Janno. Oleme korduvalt kohtunud.
Janno
Tore, siis Sa oled esimene

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Või vähem, kui tegu on odavama versiooniga. Kaskokalkulaatorite infosedelilitel on umbkaudselt öeldud,Mario Kadastik kirjutas:Kasko on kuskil 2300 kanti S85'l aastas niiet ca 700 siis kallim kui 335i. Ma võrdlsin mingi A5-ga ja too oli vist 1300 niiet sellega võrreldes tuli pea 2x. Aga see peamine öko arvestus tasub teha 3 aasta pärast Model E-gaS on pigem siiski hetkel Model E R&D finantseerimine ja luksauto ostmine
auto turuhinna kümnendik + muud varustused.
Sellisel juhul Model S vs mõni "täislaks" luksauto kasko hinnavahe EI ole meeletu.
Teada on ka see, et hind läheb paremaks. Tavalise kindluse hinnavahe lisaks
kompenseerib veidi kaskot.
Muhv, kuskohas/kuidas sa üldse i3 tellitud said? Eestis ikka veel seda ei esindata/esitleta.
Aasta juba algas, aga mingit arengut nagu ei ole. Kuidas i3 tootmine areneb?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
I3 ostsin Saksamaalt. Siinmail seda ilmselt ei hakatagi müüma. BMW on selgelt valinud taktika, mis näeb ette tootmisarvude piiramist ja vaid väga ettevaatliku kasvu. On ju tegemist väga mitmel tasandil innovaatilise tootega. Heaks näiteks on, et USA turu jaoks on vaid 2000 tk 2014a jaoks ette nähtud. Et rahvas hulluks ei läheks on tehtud liisingupakett, mille järgi tuleb selle putuka kuumakse umbes sama, mis täislaks 5-seerial. Väidetavalt 60 taala vähem kuus kui Tesla S.
sisuliselt ostavad seal vaid need, kes raha kohe letti löövad. Euroopas on muidugi lihtsam.
Lootust on, et selle auto hooldusõigused saab UM selle aasta jooksul. Seega, minu jaoks on kõik hästi.
Kindlustus on muidugi taas tase omaette. Kui Saksamaal maksab i3 kindlustamine tänu uudsele kerekonstruktsioonile vähem kui 1-seerial, siis Eestis tulid esimesed pakkumised samad, mis mul X5-l.
Paneb vägisi mõtlema sellele, et tuleb leida mõni rahvusvahelist kaitet pakkuv välisselts. Paate näiteks ei kindlusta vist keegi enam Eestis. Eks kohalike seltsidega tuleb ka veel suhelda, aga eks nad on nagu on.

Lootust on, et selle auto hooldusõigused saab UM selle aasta jooksul. Seega, minu jaoks on kõik hästi.
Kindlustus on muidugi taas tase omaette. Kui Saksamaal maksab i3 kindlustamine tänu uudsele kerekonstruktsioonile vähem kui 1-seerial, siis Eestis tulid esimesed pakkumised samad, mis mul X5-l.

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
See kõik tähendab sisuliselt seda, et uue operaatori (seltsi) jaoks on äriruumi. Rohelise energia või siis tehnoloogiale rajatud selts, mis kõiksugu selle sfääri rahadega pööritatud just ongi hetkel puudu. Selline selts võib ka samadest saastekvootidest osa saada. Näiteks kvoodist saadava tulu seda tüüpi kindlustusfondi riskide maandamisse suunata. Kredexil ongi igav juba
.

-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kellelt hetkel oled pakkumisi küsinud kaskole? Kui mina alustasin Tesla jaoks uurimist, siis IF ja Ergo lõid täiesti silma pilgutamata kirvega 3x selga. Swedbank esimese hooga ütles, et ei kindlusta elektriautosid aga peale tunniajast vestlust auto osas suutsin neid veenda, et nad ikka teeks pakkumise. Lõplik hind tuli aga teistest kordi odavam (küll endiselt x2 võrreldava Audiga aga ok, vähemalt söödav). Seega kui Swedist ei ole veel küsinud, siis uuri. Kui konkreetset kontakti tahad kes Tesladele on kindlustusi teinud (ka teised kõik kes tellinud on Swedist kasko pakkumised võtnud ja selle juurde plaanivad jääda) siis pane mulle meili nimi.perenimi at cern.ch jagan kontakti.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Mul hetkel maakler tegeles asjaga. Pakkumised tulid vist viielt seltsilt. Kas swed pakub kindlustust vaid oma hingekirjas olevatele masinatele?
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Mmm ei ole vist ilmtingimata kuna ma alguses vormistasin kasko ära ja alles pärast seda vormistasin liisingu. Aga jah pead uurima. Maaklerite jne kaudu saad automaatvastuseid ja enamuses on automaatne flag, et elektriautodel on koeffitsendid megad lihtsalt lambist kuna on tundmatu maa. Seega kui normaalsemat hinda tahad pead ise veidi harimistööd tegema ja otse suhtlema kellegagi vähe kõrgemalt kui suvaline klienditeenindaja.Muhv kirjutas:Mul hetkel maakler tegeles asjaga. Pakkumised tulid vist viielt seltsilt. Kas swed pakub kindlustust vaid oma hingekirjas olevatele masinatele?
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Nagu ma aru saan, siis BMW keerab järjekordselt endal arendustööga kõik p*rse.
Milline idioot peab olema, et piirata uudsete autode müüki/marketingi?
Kui naabril i3-e ei ole, siis ei osta ka mina seda - umbes selline filosoofia.
Nissan pani täie rauaga ja kõik läks suht hästi nagu näha
Krdi konservihunnik on see bmw
(lakooniliselt, konservatistlik)
Või on jälle probleem: Naftašeigipoiss vasaku käe all, Euronormipoiss parema käe all
Milline idioot peab olema, et piirata uudsete autode müüki/marketingi?
Kui naabril i3-e ei ole, siis ei osta ka mina seda - umbes selline filosoofia.
Nissan pani täie rauaga ja kõik läks suht hästi nagu näha

Krdi konservihunnik on see bmw

Või on jälle probleem: Naftašeigipoiss vasaku käe all, Euronormipoiss parema käe all

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Arnis - täpselt sama tegi ka Tesla. Nissanil polnud seda vaja teha, kuna esiteks polnud tegu uue autoga - vanale mudelile olid lihtsalt akud lisatud, teiseks, seda ei tahtnud algul nagunii keegi. BMW i3 on maailma esimene süsinkkerega masstootmisauto. Ka teisi vidinaid on omajagu, mida pole varem nähtud. Arvata on, et pusimist jagub ja eks vigu on ka kindlasti sees. Elektri poole pealt on ilmselt rahulikum. Nii mini e kui ka active e kogemus ju seljataga.
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Tesla ei teinud seda mitte sellepärast, et vaadata kuidas turg on (neil oli üle 10k tellimuse enne kui auto tootmisse läks isegi ja pigem on queue kasvanud koos tarnete kasvuga) vaid sellepärast, et uue tootjana ei saanud nad tarnijatelt juppe piisavas koguses ning oli pidev lobby, et saada järjest rohkem. Seejärel sai limitatsiooniks akupakkide kokku panemine kuna Panasonic ei suutnud nii kiirelt celle toota. See, et Tesla on production limited (ja peale Hiina hindade avaldamist tõenäoliselt on veel järgmised 10 aastat) on otseselt tulenev tarnijate poolt pandud limitatsioonidest ning üks põhjus miks Tesla oma akutehase ehitab.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Mida kirjeldad on lihtsalt sama medali teine külg. Ka i3-l oli üle 10000 ettetellimuse, mida nüüd täita üritatakse. Piirangud on samad, mis Teslal. Tesla kommunikeeris, et ei suuda kiiremini areneda kuna teised ei tule järgi, BMW ütleb lihtsalt, et ei plaani hetkel mahtusid suurendada ja vaatab kuidas nõudlus on
akud tulevad sisuliselt samast tehasest.
Situatsioon, mida kirjeldasin, pärines muide Teslamotorsi foorumist. Heaks indikatsiooniks on muide ka diilervõrgustiku areng. See, et alles nüüd Suurbritannias Tesla poode avatakse on heaks indikatsiooniks piiratusest.
Muide, netis väidetakse, et Tesla Si ooteajad on vähenenud paari kuu peale ja mitmeid tellijaid on sunnitud autosid varem vastu võtma. Üks suisa loobus selle peale ostust, kuna vana auto liising oli alles peal. Ka olevat Norra jaanuari kuu müüginäitajad kummastavalt tagasihoidlikud. Ise kaldun arvama, et tegu on nende juttude puhul osaliselt "nettivõimendusega" aga samas on selge, et kuskil on võimsa kuid kalli elektriauto ostjate piir. Tesla E oleks oodatud täiendus.


Muide, netis väidetakse, et Tesla Si ooteajad on vähenenud paari kuu peale ja mitmeid tellijaid on sunnitud autosid varem vastu võtma. Üks suisa loobus selle peale ostust, kuna vana auto liising oli alles peal. Ka olevat Norra jaanuari kuu müüginäitajad kummastavalt tagasihoidlikud. Ise kaldun arvama, et tegu on nende juttude puhul osaliselt "nettivõimendusega" aga samas on selge, et kuskil on võimsa kuid kalli elektriauto ostjate piir. Tesla E oleks oodatud täiendus.
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Elon ise ütles, et Norra on Q1 2014 väga suur prioriteet ning EU üldiselt ka. Seda, et tarneajad 2 kuu peale kukuks on raske uskuda. Inimene kes minu auto koha järjekorras üle võttis on informeeritud, et auto on nüüd tulemas EU poole ja olgu valmis kuu pärast kätte saama, samas too kes tellid 3.12, siis tema auto veel tootmises ei ole mistõttu võib arvata, et see veel järgmise 6 nädala jooksul ei jõua.
Päris samast tehasest vist ei tule, i3 akud vist Samsungi toodang ja Tesla omad Panasonicu. Viimane kusjuures on kenasti ennast kasumisse pööranud akude businessis tänu elektriautodele
Päris samast tehasest vist ei tule, i3 akud vist Samsungi toodang ja Tesla omad Panasonicu. Viimane kusjuures on kenasti ennast kasumisse pööranud akude businessis tänu elektriautodele

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kas Tesla Samsungiga lõpuks kaubale ei saanud?
Tarnetest Teslafoorumist:
Ordered 1/30 … confirmed late Friday 1/31. Today, Saturday, 2/1 - my VIN has appeared - 33647 (no email notification).
P85+, Red, 21" Sliver, Glass Roof, Black Leather Standard Seats, Spoiler, Fog Lamps, Parking Sensors, Piano Back Decor, Air Suspension, Tech Pkg, Red Calipers, headliner, Paint Armor.
No set delivery date, Preferred Delivery still listed as "March", which was the soonest I could choose.
Reply With Quote
UPDATE: Delivery Date is tentatively (33647) Friday March 21 at the Tesla Factory in Fremont, CA has been confirmed with my Delivery Experience Specialist. That is 7 weeks from order confirmation to estimated delivery.
Aga ka Mersu tuli elektriautoga lagedale. Nüüd saame kõik laginal naerda
Tarnetest Teslafoorumist:
Ordered 1/30 … confirmed late Friday 1/31. Today, Saturday, 2/1 - my VIN has appeared - 33647 (no email notification).
P85+, Red, 21" Sliver, Glass Roof, Black Leather Standard Seats, Spoiler, Fog Lamps, Parking Sensors, Piano Back Decor, Air Suspension, Tech Pkg, Red Calipers, headliner, Paint Armor.
No set delivery date, Preferred Delivery still listed as "March", which was the soonest I could choose.
Reply With Quote
UPDATE: Delivery Date is tentatively (33647) Friday March 21 at the Tesla Factory in Fremont, CA has been confirmed with my Delivery Experience Specialist. That is 7 weeks from order confirmation to estimated delivery.
Aga ka Mersu tuli elektriautoga lagedale. Nüüd saame kõik laginal naerda

-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Aaaa, ma arvasin, et sa EU autodest räägid. Teslal jah on tsükliline see production cycle kus nad üritavad optimeerida liikvel olevate autode vähendamist ja kvartali piire veidi. USA tellimused mingitel hetkedel isegi 1 kuuni kukkunud õnnelikel P85+ tellijatel aga üldiselt 2-3 kuud kogu aeg. Kui selgelt EU tootmine, siis kasvab ka USA tarne pigem 3 kuu kanti taas. Ja P85 ja P85+ saavad priorityt.
Mis Mersu elektrikast räägid? B-klassi oma peaks tulema millaski lähiajal ja see on Tesla tehtud akupaki ja mootori ning inverteriga. Aga akupakk on vist 40kWh või oli isegi väiksem veidi ning pole supercharger capable. Toyota RAV4 EV on ka Tesla tehtud. Ma tean, et Mersul on mingi elektriline AMG ka olemas mis suht mõistlike specidega oli kui hind välja jätta
Mis Mersu elektrikast räägid? B-klassi oma peaks tulema millaski lähiajal ja see on Tesla tehtud akupaki ja mootori ning inverteriga. Aga akupakk on vist 40kWh või oli isegi väiksem veidi ning pole supercharger capable. Toyota RAV4 EV on ka Tesla tehtud. Ma tean, et Mersul on mingi elektriline AMG ka olemas mis suht mõistlike specidega oli kui hind välja jätta

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
B-klass tuli avalikkuse ette jah. Hinnalt i3 konkurent. Aluseks tavaline b-klass. Akupank 28kWh. Raske kui öö, voolujoonelisus sama, mis i3-l ja vormileivapätsil. Keskmine kulu 100km kohta 18kW, i3 12kW vastu 
Kiirlaadimist ei pakuta mingisugust.

Kiirlaadimist ei pakuta mingisugust.
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Seda viimast küsiti ka Eloni käest eelmine nädal kui ta tuuris ringi ja oli Münchenis. Selle auto sellisel kujul tegemine oli Daimleri otsus. Kaasa arvatud kiirlaadija välja jätmine. Tesla oli muidu nõus lubama superlaadijate kasutamist tasu eest nagu ta oma autodelgi (€2000 aktiveerimine mis on lifetime access, Model S puhul 85kWh akuga kaasas). Aga vähemalt võib loota, et drivetrain jms on siis normaalne kuna seal kasutatakse Tesla techi (Daimler ostab drivetraini täies mahus Teslalt). Oled kuskilt hinnanumbreid ka leidnud? Oleks huvitav teada palju ta tavalisest B klassist kallim on ehk siis kas Tesla tehnoloogia kasutamine annab hinna eelist või mitte.Muhv kirjutas:B-klass tuli avalikkuse ette jah. Hinnalt i3 konkurent. Aluseks tavaline b-klass. Akupank 28kWh. Raske kui öö, voolujoonelisus sama, mis i3-l ja vormileivapätsil. Keskmine kulu 100km kohta 18kW, i3 12kW vastu
Kiirlaadimist ei pakuta mingisugust.
edit: hakkasin just mõtlema selle kulu osas ja see 18kW / 100km on sama mis way raskemal Model S-l ... odd...
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Suht huvitav teema siin. Muidu kui Teslal on vaja näiteks veermikus mõni tükk vahetada või muud hooldust teha, siis kus seda on võimalik teostada? Mis oleks hind millega ssaks vahetatud piduri klotsid? Millised hooldused üldse sellel Teslal on? Õli vahetusi vist väga teha tule 

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
MB B-Ed hinda hoitakse kiivalt saladuses, sest nn tootmisvõimsuse mastaabi efekti ei osata hinnakujunduse algoritmi lisada. Jääb mulje, et SLS-i kohta antud kirjelduste kaudu ollakse ülimalt ettevaatlikud kedagi eemale peletada ehk kiirendama mingi teise pakkuja kasuks eos otsustama. USA turg on neil ju esmane ja sisuliselt ka siis saatuslik. AMG SLS ED kaudu, kus hinnad algavad kuskil 400k € võib tugevalt siis spekuleerida ka B kohta. BMW i3-st odavam hinnasilt on ilmne optimism.
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Veermik on piisavalt standardne asi, et kui midagi vaja parandada saadab Tesla jupi siia ja kohalik töökoda vahetab. Kui tahta Teslat ennast, siis tuleb kohale ranger aga see tasuline teenus.kajakaz kirjutas:Suht huvitav teema siin. Muidu kui Teslal on vaja näiteks veermikus mõni tükk vahetada või muud hooldust teha, siis kus seda on võimalik teostada? Mis oleks hind millega ssaks vahetatud piduri klotsid? Millised hooldused üldse sellel Teslal on? Õli vahetusi vist väga teha tule
Hooldus kui selline puudub kohustuslikuna. Kui midagi vajab tegemist as in annab tunda, siis see tuleks teha aga nad on võtnud attitude, et garantii ei sõltu hooldusest ja viimastes kommunikatsioonides on välja öeldud, et best maintenance on no maintenance.
Piduriklotse kahtlen, et kunagi vahetan, nad ei kulu lihtsalt kuna ei kasuta neid muuks kui 10km pealt seisma jäämiseks kus regeni võimekus ära kaob.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Hinna osas on hetkel ainult spekulatsioonid. IMHO oli Tesla kiirlaadimissüsteemi väljajätmine tark otsus. Olge ausad - 28kWh akupakk ja supercharger paaris Euroopa riigis ei kõla samas lauses just kõige mõistlikumalt. CCS vms oleks oluliselt mõistlikum valik. Seda, vist, Tesla süsteem hetkel veel ei toeta?
Auto kaal on 1750kg, tuuletakistus on piisav
Auto kaal on 1750kg, tuuletakistus on piisav

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Teretulemast jahkajakaz kirjutas:Suht huvitav teema siin. Muidu kui Teslal on vaja näiteks veermikus mõni tükk vahetada või muud hooldust teha, siis kus seda on võimalik teostada? Mis oleks hind millega ssaks vahetatud piduri klotsid? Millised hooldused üldse sellel Teslal on? Õli vahetusi vist väga teha tule

Siiski on Teslal õli olemas, see on reduktor/differ tagumiste rataste vahel.
Seal on nagu BMW-lgi LifeTime oil, kuid Tesla tunnistab ausalt ülesse,
et see tähendab "vahetada iga 15 aasta järel".
Lisaks on veel õli pidurites, mis "euronormi kohaselt" iga kahe aasta tagant tuleks vahetada.
Lisaks on veel vaja kojamehi vahetada.
Lisaks on vaja salongifiltrit vahetada.
Kõige kallim (läheb kõige rohkem) on aga klaasipesuvahend.
Nii et ülalpidamisega on muresid küllalt

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kellel on 1.2h aega, siis tõsiselt soovitan vaadata. Ma teadsin varem, et Li akude keemia valik on oluline, aga ma ei teadnud mastaape. Vahe elueas võib olla 20x puhtalt keemia vahest ja valikust. Hea on ka näha, et keemiatest parim on ühtlasi ka see mida Tesla on valinud ning researchi tiimi liikmeid võetakse tööle juhtima akude eluea divisioni.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tundub, et meie kliimas peaks akud kestma kauem kui Californias kuna keskmiselt on meil jahedam kliima ning hoida talvel akusid õues on imeline improvement nende elueale. See, mis tapab akusid on siis parasiitsed reaktsioonid elektrolüüdis mis kasvavad temperatuuri, laadimise aegluse (!!!) ja laetuse tasemega. Seega parim mis saab teha on hoida akut madalal laengul külmas ja laadida kiirelt ning kohe tarbima hakata. See on kõik plussid suurtele akupakkidele kus igapäevaselt ei minda 100% lähedale ning aktiivse BMS-ga pakkidele mis hoiavad paki jahedana.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tundub, et meie kliimas peaks akud kestma kauem kui Californias kuna keskmiselt on meil jahedam kliima ning hoida talvel akusid õues on imeline improvement nende elueale. See, mis tapab akusid on siis parasiitsed reaktsioonid elektrolüüdis mis kasvavad temperatuuri, laadimise aegluse (!!!) ja laetuse tasemega. Seega parim mis saab teha on hoida akut madalal laengul külmas ja laadida kiirelt ning kohe tarbima hakata. See on kõik plussid suurtele akupakkidele kus igapäevaselt ei minda 100% lähedale ning aktiivse BMS-ga pakkidele mis hoiavad paki jahedana.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Suht mustvalgelt on selgeks tehtud: Li-tehnoloogia ei ole veel küllastunud.
EV omanikele on jällegi korratud, hoidku nad laetuse taset
madalal ja sama ka temperatuuriga. Nullist toatemperatuurini
on olukord praktiliselt ideaalne, 1/3 kuni 2/3 laetud on olukord ideaalne.
8-16kWh akudega on viimast aga väga raske järgida, kui üldse saab.
Sisepõlemismootoriga autode puhul on aga vastupidi, mida rohkem
on paagis, seda parem. Sama kehtib ka pliiakudele, täis=parem.
EV omanikele on jällegi korratud, hoidku nad laetuse taset
madalal ja sama ka temperatuuriga. Nullist toatemperatuurini
on olukord praktiliselt ideaalne, 1/3 kuni 2/3 laetud on olukord ideaalne.
8-16kWh akudega on viimast aga väga raske järgida, kui üldse saab.
Sisepõlemismootoriga autode puhul on aga vastupidi, mida rohkem
on paagis, seda parem. Sama kehtib ka pliiakudele, täis=parem.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!