palju on kw
palju on kw
tere.küsiksin siit rahva käest kui keegi teab .mu autol on reg paberites 220 kw aga kui ma vaatan netist sealt lehelt kui paned vin koodi ja näitab kõik tehase andmed su auto kohta,siis seal näitab et on 242 kw.niisiis küsimus selline et kumb on õige ja miks see nii on.äkki keegi teab seda.
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: palju on kw
Mis auto sul siis on?
Re: palju on kw
autoks on e65 745d
Re: palju on kw
Füüsiliselt sama mootor. Tarkvaraline erinevus, 2005-2006 vahel.
REMAP/chip ajab asja korda
REMAP/chip ajab asja korda

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: palju on kw
Mu autol hetkel 242 KW, kuid tahaks chipi panna. ES-Racingu lehelt vaatasin , et seal pannes saavutaksin 242KW asemel juba 290KW. Kuid ühelt teiselt lehelt vaatasin, et seal saavutaksin 242KW asemel 274KW...
Millest see sõltub?
Millest see sõltub?
Re: palju on kw
Sõltub sellest, kui suure tahmakogusega nõus oled.
On olemas "mõistlik" remap ja on olemas ka ebamõistlik.
Võimalik veel ka turbo rõhku tõsta ja kiirendada asjade
otsasaamise kiirust.
On olemas "mõistlik" remap ja on olemas ka ebamõistlik.
Võimalik veel ka turbo rõhku tõsta ja kiirendada asjade
otsasaamise kiirust.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: palju on kw
Ei ütleks, et mõistlik või ebamõistlik.
Turborõhku tuleb kindlasti tõsta, aga see ei tähenda, et turbo peaks pilpad välja viskama kohe. Tuleb turbo piire teada ning see tuleb kogemusest. Samuti diisli puhul erinevalt bensukast on turborõhk seotud heitgaaside temperatuuriga pöördvõrdeliselt.
Tahmakogus on vastavalt soovile… seda muidugi siis, kui auto peal diagnostika küljes seadet tehakse, mitte valmis asja sisse ei lasta.
Pigem on küsimus softi kvaliteedis ja kust need numbrid võetud on. Üle p-se diislile remappi tehes hakkab tavaliselt liigselt suitsema. Samas korralikult tehes võib olla samapalju jõudu ja suitsukogus olematu.
Minul 170->220kw (dünos) ning tagant ei tule sisuliselt mingit tahma. Samas, kui keerasin süütenurga katsetamise huvides max. koormuse alas stocki, siis oli kogu dünoruum musta täis, kuigi võimsus langes ainult 5kw.
Must tagant tähendab lihtsalt põlemata kütust. Kui pihusti õige suurusega on ning pritse alustuse aeg ning pikkus on korrektne, siis tavaliselt ei tule mingist hetkest enam lihtsalt jõudu juurde ning alles siis hakkab rämedalt tahmama. Stock mootoritel on reeglina pihustid väiksed ning turbo natuke suurem… tahmast on kasu ainult siis, kui asi on vastupidi - suured pihustid ning pigem väiksem turbo.
Turborõhku tuleb kindlasti tõsta, aga see ei tähenda, et turbo peaks pilpad välja viskama kohe. Tuleb turbo piire teada ning see tuleb kogemusest. Samuti diisli puhul erinevalt bensukast on turborõhk seotud heitgaaside temperatuuriga pöördvõrdeliselt.
Tahmakogus on vastavalt soovile… seda muidugi siis, kui auto peal diagnostika küljes seadet tehakse, mitte valmis asja sisse ei lasta.
Pigem on küsimus softi kvaliteedis ja kust need numbrid võetud on. Üle p-se diislile remappi tehes hakkab tavaliselt liigselt suitsema. Samas korralikult tehes võib olla samapalju jõudu ja suitsukogus olematu.
Minul 170->220kw (dünos) ning tagant ei tule sisuliselt mingit tahma. Samas, kui keerasin süütenurga katsetamise huvides max. koormuse alas stocki, siis oli kogu dünoruum musta täis, kuigi võimsus langes ainult 5kw.
Must tagant tähendab lihtsalt põlemata kütust. Kui pihusti õige suurusega on ning pritse alustuse aeg ning pikkus on korrektne, siis tavaliselt ei tule mingist hetkest enam lihtsalt jõudu juurde ning alles siis hakkab rämedalt tahmama. Stock mootoritel on reeglina pihustid väiksed ning turbo natuke suurem… tahmast on kasu ainult siis, kui asi on vastupidi - suured pihustid ning pigem väiksem turbo.
-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: palju on kw
220kw peal nüüd küll mõtet chipida ei näe. esiteks teed kastile ja ülekande detailidele haiget kõvasti.
Re: palju on kw
Ma ütlen jällegi, et ei juhtu selle kastiga ega ülekandedetailidega midagi, kui korralikult hooldada.brucevilli kirjutas:220kw peal nüüd küll mõtet chipida ei näe. esiteks teed kastile ja ülekande detailidele haiget kõvasti.
Kust selline info pärineb üldse?
Re: palju on kw
igal käigukastil on mingi piir kuhu maani see NM talub
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: palju on kw
Täiesti nõus! Kasti ja muude ülekandedetailide vastupidavus sõltub eelkõige sõidustiilist, olgu siis mootori juhtaju chipitud või mitte. Väga jõhkra ja lõhkuva sõidustiiliga inimene saab tehasepoolse softiga tehnikast palju kiiremini jagu kui mõistlikult sõitev inimene chipitud mootoriga. Isiklikult olen chippinud oma viimased kolm turbodiislit ja neljas on ootel, positiivseid kogemusi on kuhjaga, kuid mitte ühtegi negatiivset!prj kirjutas:Ma ütlen jällegi, et ei juhtu selle kastiga ega ülekandedetailidega midagi, kui korralikult hooldada.
Kust selline info pärineb üldse?