E46 330D 135kw, automaatkast öhtal!?
E46 330D 135kw, automaatkast öhtal!?
2013 suve lõpus sai ostetud pealkirjas mainitud masin, proovisõidul tundus kast okei, hiljem hakkas 2>3ndale kerget jõnksu tegema, kuna ka muus osas tundus hiljem, et auto ei lähe päris õigesti edasi, sai auto parandusse viidud, kus vahetati ära turbo lõdvikud, pöördklapid pimedaks, egr puhtaks ja kastiõli normi(lisa läks vist üle poole liitri). Tuli välja, et turbo peaaegu üldse ei töötanud, ja peale remonti viskas kasti iga kiirendamise peale avariisse, minu mäletamist mööda näitas diagnost 2-3ndale ja 3ndalt-4ndale incorrect gear ratio.
Sai nädalake sõidetud tiptronicuga, ja peale seda mingi aeg avastasin, et enam avariisse ei löö ja peale 2-3ndale jõnksu toimis kast üsna normaalselt, mingi aeg hakkas aga ka 3ndalt-4ndale vahetades pöördeid viskama. Ca pool aastat peale kastiõli normi panemist ehk nüüd selle nädal alguses hakkas kast jälle avarisse peksma, eriti juhtus seda libedal lumisel teel, siis kadus see jama jälle paariks päevaks ära ja nüüd kodust linna sõites ca 15 km ots lõi tee peal kasti avarisse, sõitsin edasi, linnas parklasse keerates kadus vedu tagant ära ja ükski käik enam ei rakendu. Mingit pauku ega häält teinud pole.
INPA näitab
Date: 02/14/14 17:43:22
ECU: GS20
JobStatus: OKAY
Variant: GS20
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
53 Gear Check 3
Error frequency : 1
Logistic counter: 0
km value 273870.00 km
Changing gear 0.00 0/1
Last change: Changing down 4->3 21.00 0-n
Gearbox Oil Temperature 43.00 degrees C
Battery Voltage 13.70 Volt
General error Error present
Mis võiks olla kasti veaks ja mis summadega remondiks arvestama peab, või tasuks lätist taastatud kast osta.
Kastiks 5L40-E, läbisõit ca 275tkm, muus osas masin sile.
Ettetänades
Fish
Sai nädalake sõidetud tiptronicuga, ja peale seda mingi aeg avastasin, et enam avariisse ei löö ja peale 2-3ndale jõnksu toimis kast üsna normaalselt, mingi aeg hakkas aga ka 3ndalt-4ndale vahetades pöördeid viskama. Ca pool aastat peale kastiõli normi panemist ehk nüüd selle nädal alguses hakkas kast jälle avarisse peksma, eriti juhtus seda libedal lumisel teel, siis kadus see jama jälle paariks päevaks ära ja nüüd kodust linna sõites ca 15 km ots lõi tee peal kasti avarisse, sõitsin edasi, linnas parklasse keerates kadus vedu tagant ära ja ükski käik enam ei rakendu. Mingit pauku ega häält teinud pole.
INPA näitab
Date: 02/14/14 17:43:22
ECU: GS20
JobStatus: OKAY
Variant: GS20
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
53 Gear Check 3
Error frequency : 1
Logistic counter: 0
km value 273870.00 km
Changing gear 0.00 0/1
Last change: Changing down 4->3 21.00 0-n
Gearbox Oil Temperature 43.00 degrees C
Battery Voltage 13.70 Volt
General error Error present
Mis võiks olla kasti veaks ja mis summadega remondiks arvestama peab, või tasuks lätist taastatud kast osta.
Kastiks 5L40-E, läbisõit ca 275tkm, muus osas masin sile.
Ettetänades
Fish
Viimati muutis fishildur, 14.02.2014 23:42 09, muudetud 2 korda kokku.
- Raitz330
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 26.09.2009 19:34 20
- Peamine sõiduk: BMW E30 330d
- Asukoht: Võru
Re: E46 330D 135kw, automaatkast öhtal!?
Arvatavasti õlipump andis otsad. Kõige mõttekam taastatud kast panna ja sellega saad aasta garantiid kaasa.
Re: E46 330D 135kw, automaatkast öhtal!?
Ei kahtle sinu teadmistes, kindlasti on miskit 3nda käiguga, aga mis seal täpsemalt olla võib, et ükski käik enam ei rakendu?
Re: E46 330D 135kw, automaatkast öhtal!?
Kast ei ole hetkel avariis...
Re: E46 330D 135kw, automaatkast öhtal!?
Kast ja turbiin maas :
1) kuidas kontrollida, kas turbiin on rikkis?
2) kas oleks loll loota, et juhul kui turbiin on rikkis, võib uue turbiiniga sama kast rahuldavalt toimetada?
1) kuidas kontrollida, kas turbiin on rikkis?
2) kas oleks loll loota, et juhul kui turbiin on rikkis, võib uue turbiiniga sama kast rahuldavalt toimetada?
Re: E46 330D 135kw, automaatkast öhtal!?
Saada kiri /helista nüüd kunole ja lepi aeg kokku,säästad aega ja närve,ning tema oskustes pettuma ei pea.
Minu poolne soovitus.

Minu poolne soovitus.
Re: E46 330D 135kw, automaatkast öhtal!?
Oleks seda kindlasti teinud, kui kast oleks otsa lõppenud Tallinnas aga kahjuks olin sel hetkel Kuressaares.
Nüüdseks on see kast siin ühes autoteeninduses maha võetud ja homme peaks saabuma carwayst kasutatud kast ja turbiin asemele, eks siis näha ole, kas hakkab ilusti tööle.
Nagu ma olen ringi googeldades lugenud, siis mingit adaptsioonide reseti ei pea vist kastile tegema, kuna vastav mälu on neil nagunii lühike. Olen ma õigesti aru saanud?
Mida arvate sellest, et uuel kastil pann alt ära, vana õli välja lasta, pann ära puhastada, filter ära vahetada ja uus õli peale valada. Kastis ja turbiinis väidetavalt õli sees. Või tuleks pigem see vahele jätta ja minna dünamiilise õlivahetuse teed.
Veel äkki mingeid näpunäiteid uue kasti paigaldamiseks ja selle järgseteks toiminguteks.
Võimalik, et see mahavõetud kast kunagi ka kindlasti oma tee Kunoni või Lehoni leiab, päris vanarauaks seda viima ei hakka. Oleks huvitav teada ka kas mul siis oli turbiin rikkis või ei, oskab keegi öelda, kuidas seda kontrollida, kui turbiin maas?
Nüüdseks on see kast siin ühes autoteeninduses maha võetud ja homme peaks saabuma carwayst kasutatud kast ja turbiin asemele, eks siis näha ole, kas hakkab ilusti tööle.
Nagu ma olen ringi googeldades lugenud, siis mingit adaptsioonide reseti ei pea vist kastile tegema, kuna vastav mälu on neil nagunii lühike. Olen ma õigesti aru saanud?
Mida arvate sellest, et uuel kastil pann alt ära, vana õli välja lasta, pann ära puhastada, filter ära vahetada ja uus õli peale valada. Kastis ja turbiinis väidetavalt õli sees. Või tuleks pigem see vahele jätta ja minna dünamiilise õlivahetuse teed.
Veel äkki mingeid näpunäiteid uue kasti paigaldamiseks ja selle järgseteks toiminguteks.
Võimalik, et see mahavõetud kast kunagi ka kindlasti oma tee Kunoni või Lehoni leiab, päris vanarauaks seda viima ei hakka. Oleks huvitav teada ka kas mul siis oli turbiin rikkis või ei, oskab keegi öelda, kuidas seda kontrollida, kui turbiin maas?
Re: E46 330D 135kw, automaatkast öhtal!?
Nüüdseks kast ja turbiin vahetatud ja auto liigub, käiguvahetused on sujuvad, ühtegi jõnksu ega midagi pole. Küll aga näib, et külma mootori puhul kiirendades, eriti kohapealt, tundub justkui kiiruse tõus ja põõrete tõus ei ole vastavuses e. eelmise kastiga oli kiiruse tõus sama suure pöörete tõusu korral suurem. Kui teatud kiirus on saavutatud ja sõita ühtlase kiirusega, on pöörded normis.
Samuti on kiirendamise ajal imelik undav heli. Tea mis seal siis nüüd viga olla võib, kastil vahetati traditsioonilisel meetodil ka õli ja filter. Kohe peale kasti ja õlivahetust oli kast ka veidi jõnkustanud, aga see kadus üsna pea ära.
Kas tasuks lasta kuskil teha mingid tarkvara uuendused, võib olla asi selles, et uus kast ei sobi olemasoleva tarkvaraga või vajab veel kohanemist?
Ilmselt üks tark ei jõua niipalju vastata kui mina lolle küsimusi esitan, kuid kui keegi aega leiab oskaks äkki midagi kommenteerida.
PS. INPA ei näita käigukastil ühtegi errorit, mootoril on 1 error ja see on juba vanast ajast - glow plug or glow plug relay läbi.
Samuti on kiirendamise ajal imelik undav heli. Tea mis seal siis nüüd viga olla võib, kastil vahetati traditsioonilisel meetodil ka õli ja filter. Kohe peale kasti ja õlivahetust oli kast ka veidi jõnkustanud, aga see kadus üsna pea ära.
Kas tasuks lasta kuskil teha mingid tarkvara uuendused, võib olla asi selles, et uus kast ei sobi olemasoleva tarkvaraga või vajab veel kohanemist?
Ilmselt üks tark ei jõua niipalju vastata kui mina lolle küsimusi esitan, kuid kui keegi aega leiab oskaks äkki midagi kommenteerida.
PS. INPA ei näita käigukastil ühtegi errorit, mootoril on 1 error ja see on juba vanast ajast - glow plug or glow plug relay läbi.