E60 530d õlikulu
E60 530d õlikulu
7 kuud tagasi panin viimati õli autosse juurde, peale seda pole õli yldse vähenenud. Tunub kuidagi kahtlane. Sõidetud selle aja peale umbes 5000-6000km.
Re: E60 530d õlikulu
Milles probleem?
Re: E60 530d õlikulu
On see normaalne selle auto puhul? Kuna mul hommikuti siiski väike õli loik auto all?
Re: E60 530d õlikulu
Tahmafiltri põletamine võib õlitaset tõsta, võibolla sul puhastab ta ennast sagedasti ja sellest tekib vastalt õli juurde?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E60 530d õlikulu
Tekib ikka diislit juurde karterisse, mitte õli, millest mingi hetk saale ära läheb.
Re: E60 530d õlikulu
Loomulikult, mul läks veidi valesti.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18.09.2013 22:23 19
- Peamine sõiduk: BMW 530d 2004
- Asukoht: Tartu
Re: E60 530d õlikulu
Mul on täpselt sama probleem ja täpselt sama palju aega tagasi õli vahetatud ja sama palju sõidetud. Tegin ka diagnostika ja tulemuseks oli selline veakood nagu 4030 ehk "EGT Before Cat -Short Circuit to B+" või siis natuke pikemalt väljakirjutatult "Exhaust gas temperature sensor before catalytic converter - Open circuit or short circuit to positive".
Ei tea kas meil on autodel sama viga või kas üldse see on asja põhjus kuid vähemalt tundub, et asi võib olla kuidagi sellega seotud..
Kui enda vea lahendatud saad, siis kirjuta ka siia
Ise teen sama.
Ei tea kas meil on autodel sama viga või kas üldse see on asja põhjus kuid vähemalt tundub, et asi võib olla kuidagi sellega seotud..
Kui enda vea lahendatud saad, siis kirjuta ka siia

-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18.09.2013 22:23 19
- Peamine sõiduk: BMW 530d 2004
- Asukoht: Tartu
Re: E60 530d õlikulu
Lisaks ütles natuke targem inimene midagi sellist, et kui DPF filter hakkab end puhastama, siis auto üritab DPFile saata natuke suurema kontsentreetitusega diislit aga miski pärast ei hakka ta end puhastama ja kütus valgub lihtsalt tagasi läbi süsteemi ja otse karterisse, sellest tulenevalt siis õlitase on suurenenud ja õli diislit täis.
Võibolla ei toimi asi selle sama sensori vea tõttu.
Lisaks tuleks teha ka varajane õlivahetus loomulikult
Võibolla ei toimi asi selle sama sensori vea tõttu.
Lisaks tuleks teha ka varajane õlivahetus loomulikult

Re: E60 530d õlikulu
kumb sellise vea puhul siis enne juhtub. DPF läheb umbe või koguneb diislit liiga palju õli sisse?
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18.09.2013 22:23 19
- Peamine sõiduk: BMW 530d 2004
- Asukoht: Tartu
Re: E60 530d õlikulu
Ise küll väga seda ei jaga kuid enne läheb vast umbe ja pärast tekivad muud probleemid. Võin ka eksida
Re: E60 530d õlikulu
See andur on vaja ära vahetada, sest see on mootori normaalseks tööks vajalik. Turbo järel olev heitgaaside temperatuuri andur, mis kaitseb mootorit ja turbot ülekuumenemisest.Catatonic kirjutas:Mul on täpselt sama probleem ja täpselt sama palju aega tagasi õli vahetatud ja sama palju sõidetud. Tegin ka diagnostika ja tulemuseks oli selline veakood nagu 4030 ehk "EGT Before Cat -Short Circuit to B+" või siis natuke pikemalt väljakirjutatult "Exhaust gas temperature sensor before catalytic converter - Open circuit or short circuit to positive".
Ei tea kas meil on autodel sama viga või kas üldse see on asja põhjus kuid vähemalt tundub, et asi võib olla kuidagi sellega seotud..
See jutt ei pea paika.Catatonic kirjutas:Lisaks ütles natuke targem inimene midagi sellist, et kui DPF filter hakkab end puhastama, siis auto üritab DPFile saata natuke suurema kontsentreetitusega diislit aga miski pärast ei hakka ta end puhastama ja kütus valgub lihtsalt tagasi läbi süsteemi ja otse karterisse, sellest tulenevalt siis õlitase on suurenenud ja õli diislit täis.
Võibolla ei toimi asi selle sama sensori vea tõttu.
Lisaks tuleks teha ka varajane õlivahetus loomulikult
DPF-i puhastamiseks annab mootoriaju peale peamist pritsungit (main injection) lisa impulsi veel (post injection). See post injection mingit tööd ei tee, s.t. mootoris sellest jõudu ei tule. Umbes 30% sellest läheb õli sisse karterisse (valgub alla lihtsalt) ülejäänud sellest lendab DPF-i ning hakkab väljalaskes põlema suurel temperatuuril.
Mida sagedamini puhastab, seda rohkem diislit koguneb karterisse. Linnasõidurežiimiga autodel tuleks DPF olemasolul hoida üsna lühikest õlivahetusvälpa, sest diisel vastupidiselt õlile peseb, mitte ei määri. Kui rohkem maanteed, siis suudab DPF ise ennast mingil määral puhastada ilma post-injectionita.
Umbes samal ajal. Kui DPF-i tuli põleb juba, siis kindlasti on vaja peale DPF-i eemaldust või asendust koheselt õli ära vahetada.Ragnar kirjutas:kumb sellise vea puhul siis enne juhtub. DPF läheb umbe või koguneb diislit liiga palju õli sisse?
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18.09.2013 22:23 19
- Peamine sõiduk: BMW 530d 2004
- Asukoht: Tartu
Re: E60 530d õlikulu
Mul endal pole DPFi tuli kunagi põlenud, üldse pole DPFi tööst veel nagu sõites aimu olnud, ainus asi ongi see, et õli tase on kõvasti üle normi ja kui tegin diagnosti, siis tuli see error.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18.09.2013 22:23 19
- Peamine sõiduk: BMW 530d 2004
- Asukoht: Tartu
Re: E60 530d õlikulu
Aga ega ei oska öelda kuidas tahmased sumpaotsad sellega seotud võivad olla?
Ja suured tänud praeguste informatiivsete vastuste eest!
Ja suured tänud praeguste informatiivsete vastuste eest!
Re: E60 530d õlikulu
Oled sa üldse kindel, et sinu autol on DPF?
Oled kindel, et keegi pole vahepeal seda eemaldanud sealt? Seejuures, kui valesti eemaldada, siis jääbki post-injection peale ja õlitase tõuseb.
Oled kindel, et keegi pole vahepeal seda eemaldanud sealt? Seejuures, kui valesti eemaldada, siis jääbki post-injection peale ja õlitase tõuseb.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18.09.2013 22:23 19
- Peamine sõiduk: BMW 530d 2004
- Asukoht: Tartu
Re: E60 530d õlikulu
Peaks nagu olema aga nüüd on pikk nädalavahetus läbi, homme käin Estprestos läbi ja vaatan mis tarka seal räägitakse. Midagi kahtlast seal nagu võib olla kah, läbisõit on ~232 000km aga iDrive näitab veel DPF elueaks 170 000km, midagi on nagu krutitud kah vast.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18.09.2013 22:23 19
- Peamine sõiduk: BMW 530d 2004
- Asukoht: Tartu
Re: E60 530d õlikulu
No saigi käidud, DPF täitsa peal aga EGT sensor vaja välja vahetada ikkagi, siis vaatab edasi, lisaks on mingi kamm pihustitega, tühikäigul rõhk kõigub (peaks olema 300 aga kõigub 310 ja 325 bari vahel), ilmselt sealt tuleb ka siis mingi osa diislist sinna karterisse..
Re: E60 530d õlikulu
Veel kord, see ei mõjuta DPF-i põletamist ega kütust karteris.Catatonic kirjutas:No saigi käidud, DPF täitsa peal aga EGT sensor vaja välja vahetada ikkagi, siis vaatab edasi
Sellest ei satu mitte kuidagi diislit karterisse...lisaks on mingi kamm pihustitega, tühikäigul rõhk kõigub (peaks olema 300 aga kõigub 310 ja 325 bari vahel), ilmselt sealt tuleb ka siis mingi osa diislist sinna karterisse..
Eks anna teada, kui korda tahad saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18.09.2013 22:23 19
- Peamine sõiduk: BMW 530d 2004
- Asukoht: Tartu
Re: E60 530d õlikulu
Nagu ma aru saan, siis kusevad pihustid teevad nii mõndagi paha ja sealhulgas ummistavad asju, DPFi ummistus võib ka sellest tuleneda. EGT sensori pean ka niikuinii ära vahetama ja kui pihustid kusevad, siis ka need korda tegema, eks pärast vaatab kas on vaja siis DPF välja võtta või mitte.
Re: E60 530d õlikulu
Nad võivad kuseda, aga kui sul sellest märkimisväärselt tõuseks õlitase, siis auto ilmselt ei läheks käima enam normaalselt…Catatonic kirjutas:Nagu ma aru saan, siis kusevad pihustid teevad nii mõndagi paha ja sealhulgas ummistavad asju, DPFi ummistus võib ka sellest tuleneda. EGT sensori pean ka niikuinii ära vahetama ja kui pihustid kusevad, siis ka need korda tegema, eks pärast vaatab kas on vaja siis DPF välja võtta või mitte.
Aga jah, DPF tihe regenereerimine võib olla sellest põhjustatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18.09.2013 22:23 19
- Peamine sõiduk: BMW 530d 2004
- Asukoht: Tartu
Re: E60 530d õlikulu
Mõtlesin, et uuendaks kah oma DPFi lugu siin. Nüüdseks on asi ammu lahendatud. Kogu kamm oli hoopis selles, et eelmisel omanikul oli sisselaskekollektori juures paiknev filter umbe läinud ja vahetamise asemel lõhkus ta filtri sisu ära ja selle pärast hakkaski kogu kamm pihta. Pärast selle väljavahetamist ei tõusnud enam õli tase, ei kõikunud pöörded ja õli ka ei lekkinud enam kuskilt.
Re: E60 530d õlikulu
Misasja eelmine omanik siis tühjaks tegi, DPF filtri või kati?
Kust muidu asenduse said?
Kust muidu asenduse said?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: E60 530d õlikulu
karterituulutus ehk?arnis kirjutas:Misasja eelmine omanik siis tühjaks tegi, DPF filtri või kati?
Kust muidu asenduse said?
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18.09.2013 22:23 19
- Peamine sõiduk: BMW 530d 2004
- Asukoht: Tartu
Re: E60 530d õlikulu
Just. Karterituulutuse klapp pandi sinna, vaatasin järgi. Algul oli mingi filter aga uuematel mudelitel pandi kõikidele klapp, nüüd ka minu omal. Jupp ise oli ~47€
Re: E60 530d õlikulu
Ühesõnaga oli sul seal ainult korpus alles enne? Nüüd panid koos vortex(plastikust selline omapärase kujuga käkerdis) elemendiga uue?
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 18.09.2013 22:23 19
- Peamine sõiduk: BMW 530d 2004
- Asukoht: Tartu
Re: E60 530d õlikulu
Enne oli jah ainult kest järel, ma täpselt ei tea mis kujuga see oli. Viisin remonti ja seal nad leidsid vea ja küsisid kas sobib see hind mis kordategemiseks läheb ja oligi kõik, panid uue peale.