E46 320D,küttekulu.
- Raini1987
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 27.04.2011 08:45 49
- Peamine sõiduk: Bmw E46 330D Touring.
- Asukoht: Tallinn
E46 320D,küttekulu.
Sai soetatud endale e46 2.0D 100 kw AT
Kütte kulu kompuutris kõigub 6-10-ja edasi
Et siis Ühtlaselt sõites näitab 6-8 ja lampi viskab ennast kümne peale ja edasi
et mis selle põhjus olla võib,küttekulu suht suur ja niimoodi visab ennast üles alla nii kuis ise tahab.
Väga harva on nii nagu peab olema.
Äkki on kellegisl samalaadne sündroom olnud,ma ise kaldun arvama äkki on mingi pihusti jama sest siin 1500-2000rmpi peal hakkas nagu vahele jätma,võii õhulugeja.
Igasugused mõtted teretulnud.
Kütte kulu kompuutris kõigub 6-10-ja edasi
Et siis Ühtlaselt sõites näitab 6-8 ja lampi viskab ennast kümne peale ja edasi
et mis selle põhjus olla võib,küttekulu suht suur ja niimoodi visab ennast üles alla nii kuis ise tahab.
Väga harva on nii nagu peab olema.
Äkki on kellegisl samalaadne sündroom olnud,ma ise kaldun arvama äkki on mingi pihusti jama sest siin 1500-2000rmpi peal hakkas nagu vahele jätma,võii õhulugeja.
Igasugused mõtted teretulnud.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 320D,küttekulu.
Mõõda ikka täispaak meetodil, siis kirjuta uuesti siia. Kompu võib valetada ja seda ta kindlasti ta teeb ka.
- Raini1987
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 27.04.2011 08:45 49
- Peamine sõiduk: Bmw E46 330D Touring.
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 320D,küttekulu.
Mõlemad.MuiduMees kirjutas:Kas kompuuter või ekonomaiser näitab neid numbreid?
Re: E46 320D,küttekulu.
Võib olla EGR tõesti.
Kui see ei muuda midagi, siis ära kaua venita, lase juhe sappa panna.
Kui see ei muuda midagi, siis ära kaua venita, lase juhe sappa panna.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 320D,küttekulu.
huvitav, ei ole kuulnudki et m47 mis kolmese peal on viscoga
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: E46 320D,küttekulu.
Kas turbo juhtimine ei toimu rõhuanduri tagasisidega, et varda lühendamisega tõuseb rõhk?Kuno_T kirjutas:Turbo rõhku sai tõstetud varda lühendamisega 1,5 pööret 2,2 Bar-i peale.
Re: E46 320D,küttekulu.
Minuteada isegi M51 mootoril on mingil kaugusel ülerõhu piirang peal.
Vaevalt M47 mootoril see piirang puudu on, kuid kui kaugel see on
Vaevalt M47 mootoril see piirang puudu on, kuid kui kaugel see on

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: E46 320D,küttekulu.
https://sites.google.com/site/vagecumap ... ne-control" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma selle eeskujul kunagi ajaviiteks laadisin enda autost faili välja ja ajasin winolsis mapid välja.
Tundub, et juhtimine toimub klapi duty-ga ning rõhuandur peaks piirama/andma veateadet, max 2100 mbar juures peaks midagi tegema.


Ma selle eeskujul kunagi ajaviiteks laadisin enda autost faili välja ja ajasin winolsis mapid välja.
Tundub, et juhtimine toimub klapi duty-ga ning rõhuandur peaks piirama/andma veateadet, max 2100 mbar juures peaks midagi tegema.


Re: E46 320D,küttekulu.
Kuno, Vp44 puhul ei tohiks kusev pihusti küll kütusekulu mõjutada. Muid nimetatud asju küll.
Viimati muutis MuiduMees, 26.02.2014 23:35 08, muudetud 1 kord kokku.
2000 a. 320d, e46
Re: E46 320D,küttekulu.
Vp44 puutub vägagi teemasse.
Sa mainisid ka muid nähtusid uuesti ning nendele ma ei vaidlegi vastu.
Aga mis puutub kütusekulu: Vp44 lööb ühtlase surve pihustitesse. Et kütus üldse pihustitesse jõuaks, avatakse antud pumbas mehhaanliselt tee pihustiteni. Aga kuna ja kui palju üldse pihustada- see info tuleb ECU-lt.
Edit: jõudsid juba kommentaari ära kustutada
Sa mainisid ka muid nähtusid uuesti ning nendele ma ei vaidlegi vastu.
Aga mis puutub kütusekulu: Vp44 lööb ühtlase surve pihustitesse. Et kütus üldse pihustitesse jõuaks, avatakse antud pumbas mehhaanliselt tee pihustiteni. Aga kuna ja kui palju üldse pihustada- see info tuleb ECU-lt.
Edit: jõudsid juba kommentaari ära kustutada

2000 a. 320d, e46
Re: E46 320D,küttekulu.
Pihustid ei mängi rolli vajaliku rõhu tekitamiseks(VP44-l siis). ECU-lt saadetakse info pumpa vajaliku pihustatava kütusekoguse kohta. Pumbas lüüakse surve vastavas kambris vms üles. Ning alles siis tehakse tee pihustiteni lahti.
2000 a. 320d, e46
Re: E46 320D,küttekulu.
Annan ühe lingi, kus kirjas antud pumba tööpõhimõte kirjas. Ei viitsi väga tõlkima hakata.
http://www.bluechipdiesel.com/vp44_diagnostics.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma väitsin ainult seda, et kusev pihusti ei mõjuta kütusekulu.
http://www.bluechipdiesel.com/vp44_diagnostics.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma väitsin ainult seda, et kusev pihusti ei mõjuta kütusekulu.
Viimati muutis MuiduMees, 27.02.2014 01:18 16, muudetud 1 kord kokku.
2000 a. 320d, e46
Re: E46 320D,küttekulu.
Ei ole vaja lugeda kilomeeter, vaid õige koht ette võtta( suurelt siniselt ka teema pealkiri "how this fuel system works in single terms").
Peaks vastama kõikidele küsimustele.
Peaks vastama kõikidele küsimustele.
2000 a. 320d, e46
Re: E46 320D,küttekulu.
Osa tekstist ainult...Kuno_T kirjutas:Ma ei viitsi hakata lugema mingit kilomeetripkkust populaarteaduslikku jora, ma palusin pumba piltidel näidata ära see kamber, milles sinu sõnul lüüakse rõhk üles ja kogu lugu.
Edit. pane oma pillid kokku, sealt su viidatud tekstist lõik:
When the pistons are compressed, pressure builds up in the rotor and when it exceeds injector pop off pressure, fuel flows through the injector
2000 a. 320d, e46
Re: E46 320D,küttekulu.
The solenoid is actually a valve on the end of the rotor. When it is open, low fuel pressure fills the hollow part of the rotor with fuel as centrifugal force and fuel pressure push the pistons outward to the lowest spot on the wavy ring allowing the rotor to completely fill with fuel. At a computer determined magic moment, the solenoid closes the fill point or fuel solenoid, and then as the rotor turns, the wavy ring makes the pistons compress as they go over the high spots. When the pistons are compressed, pressure builds up in the rotor and when it exceeds injector pop off pressure, fuel flows through the injector until the computer on the top of the injection pump shuts off the solenoid valve, allowing it to open, which relieves the pressure in the rotor to below pop off pressure and fuel stops flowing.
Natukene kontekstist oli sinu tekst välja võetud
Natukene kontekstist oli sinu tekst välja võetud

2000 a. 320d, e46