Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Et illustreerida õhulugeja teemat.
Siin on korras auto tahmapiiraja, millega on ilusti ülevalt jõudu, suitsu peeglist näha ei ole (neile, kes varem näinud ei ole, siis teljed on õhukogus/pööre ning numbrid on AFR):
Siin on tahmapiiraja, mis oli esimesel seadel vajalik Jaagu autol, et ülevalt üldse mingit jõudu oleks ning, et see täiesti ära ei vajuks:
Pange tähele, et alates 3000 rpm-st on seal üsna ulmenumbrid. Kui reaalselt oleks selline segu, siis mootor ei saakski normaalselt käia. Tegelikkuses aga oli õhulugeja signaal madalam, kui peaks olema, sellest tulenevalt arvutas mootoriaju ka kütusesegu valesti. Ehk siis, küsitava 12 asemel oli tegelikult 14.0 kanti.
Edasi tahmapiiraja, milleni ma jõudsin lühikesel näppimisel teist korda, kusjuures teisel korral esimese seadega autot proovides oli tagant väga palju tahma. Mis vahepeal juhtunud oli, et äkki õhulugeja näit sama boosti juures 20% suuremaks läks, auto rohkem tahmama hakkas ning piisas oluliselt mõistlikumast tahmapiirast pole mul teada:
Endiselt on ülevalt asi liiga rikas kaardis, kuid 1050 peale õhk 3000 rpm-i juures ei jõudnudki. Tegelikult peaks seal olema veel üle 1100 mg/hub. Võimalik, et peale sisselaske demonteerimist midagi muutus veel - seda ma ei tea.
Fakt on see, et teisel korral käitus auto teistmoodi ning õhukogus oli oluliselt reaalsusele lähemal, kuid mitte see, mis peaks olema. Tahmapiiraja pidi ikkagi tegema ülevalt oluliselt rikkama, kui tavaliselt selleks, et ülevalt jõukadu ei oleks. Seejuures oli ilm väljas soojem.
Mitte ühegi teise M57D30, M57TUD ega ka M57TUD2 mootori puhul sellist probleemi esinenud ei ole.
Ilmselt sinna on ka koer maetud, miks esimesel korral kohe hea ei saanud ning miks külmalt (ning hiljem kuumalt) probleemid olid.
Ma loodan, et enam ei teki kahtlust selles, et esialgse seade paigast minek oli tingitud muutunud õhukulust. Mis edasi toimus ei ole ma teadlik, sest otsustati probleemi korda tegemise asemel saade teha.
Siin on korras auto tahmapiiraja, millega on ilusti ülevalt jõudu, suitsu peeglist näha ei ole (neile, kes varem näinud ei ole, siis teljed on õhukogus/pööre ning numbrid on AFR):
Siin on tahmapiiraja, mis oli esimesel seadel vajalik Jaagu autol, et ülevalt üldse mingit jõudu oleks ning, et see täiesti ära ei vajuks:
Pange tähele, et alates 3000 rpm-st on seal üsna ulmenumbrid. Kui reaalselt oleks selline segu, siis mootor ei saakski normaalselt käia. Tegelikkuses aga oli õhulugeja signaal madalam, kui peaks olema, sellest tulenevalt arvutas mootoriaju ka kütusesegu valesti. Ehk siis, küsitava 12 asemel oli tegelikult 14.0 kanti.
Edasi tahmapiiraja, milleni ma jõudsin lühikesel näppimisel teist korda, kusjuures teisel korral esimese seadega autot proovides oli tagant väga palju tahma. Mis vahepeal juhtunud oli, et äkki õhulugeja näit sama boosti juures 20% suuremaks läks, auto rohkem tahmama hakkas ning piisas oluliselt mõistlikumast tahmapiirast pole mul teada:
Endiselt on ülevalt asi liiga rikas kaardis, kuid 1050 peale õhk 3000 rpm-i juures ei jõudnudki. Tegelikult peaks seal olema veel üle 1100 mg/hub. Võimalik, et peale sisselaske demonteerimist midagi muutus veel - seda ma ei tea.
Fakt on see, et teisel korral käitus auto teistmoodi ning õhukogus oli oluliselt reaalsusele lähemal, kuid mitte see, mis peaks olema. Tahmapiiraja pidi ikkagi tegema ülevalt oluliselt rikkama, kui tavaliselt selleks, et ülevalt jõukadu ei oleks. Seejuures oli ilm väljas soojem.
Mitte ühegi teise M57D30, M57TUD ega ka M57TUD2 mootori puhul sellist probleemi esinenud ei ole.
Ilmselt sinna on ka koer maetud, miks esimesel korral kohe hea ei saanud ning miks külmalt (ning hiljem kuumalt) probleemid olid.
Ma loodan, et enam ei teki kahtlust selles, et esialgse seade paigast minek oli tingitud muutunud õhukulust. Mis edasi toimus ei ole ma teadlik, sest otsustati probleemi korda tegemise asemel saade teha.
Viimati muutis prj, 16.03.2014 10:33 15, muudetud 1 kord kokku.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Mina saan järeldada sellest vaid seda, et vahepeal oli õhulugeja signaal normaliseerunud. Muidu oleks häälestamise ajal töösooja mootoriga ka asja kuulda. Just see teebki valvsaks, et asjad "iseenesest" muutusid. Soft ennast üle ei kirjuta, seega pidid muutuma aju sisendid samas olus.jr4x4ee kirjutas:Parandame faktivea. Detoneeris ka töösooja mootoriga. Videojupp, mille panin on filmitud Kadaka tee alguses. Enne seda on sõidetud Lasnamäelt Viimsi ja siis Kadake teele. Peaks soe küll olema. Tõsi, oli ka hetki, kus detonatsiooni polnud soojast peast. Külmast peast oli iga laks.
Justnimelt. Raha neile ei maksnud ning kogu asi toimus üldse Tartus, mitte Tallinnas. Mihkel lihtsalt soovitas kellega ühendust võtta ning antud juhul kogu asja eest vastutan ikkagi mina, mitte firma.Ok, "3as osapool" pole jah seotud, kuna raha neile ei maksnud. Sinu kontakti sain ka nende kaudu.
See ei muuda endiselt fakti, et minu seade oli peal aasta kõige külmematel kuudel. Või muudab? Samal ajal oli minu enda autol linnas 15-16L/100km lühikesi otsi sõites. Praegu on see näitaja oluliselt madalam. Soft pole muutunud.Kütusekulu mõõdan ikka tankimistega, mitte ei järelda seda kompuutrit vaadates.
Viga, mille ma tegin oli see, et nähes õhulugeja poolt tulevat madalat õhukogust ei katkestanud protsessi. Muud midagi. Nagu ma kohe alguses ütlesin. Igal lool on kaks poolt ning kõik ei ole must ja valge.
Viimati muutis Henri., 16.03.2014 21:09 15, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
-
- Huviline
- Postitusi: 1047
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Minu jaoks on siin teemas üks asi kahtlane:
530d omanik kes tunneb vkm juba ammu. Teeb algul jyrisoo juures. Siis prj. Ja siis oma semu juurde. Miks kohe vkm ei läinud?
530d omanik kes tunneb vkm juba ammu. Teeb algul jyrisoo juures. Siis prj. Ja siis oma semu juurde. Miks kohe vkm ei läinud?
BMW g11 740e M Sport
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Et saada teada, milline õun on hea, siis tuleb õunapuuaias kõikide õunapuude õunad ise ära proovida.oja86 kirjutas:Minu jaoks on siin teemas üks asi kahtlane:
530d omanik kes tunneb vkm juba ammu. Teeb algul jyrisoo juures. Siis prj. Ja siis oma semu juurde. Miks kohe vkm ei läinud?
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Kui sa oma sõpra usaldad, siis lähed ikka kohe tema juurde mitte võõraste juurde!!!!jr4x4ee kirjutas:Et saada teada, milline õun on hea, siis tuleb õunapuuaias kõikide õunapuude õunad ise ära proovida.oja86 kirjutas:Minu jaoks on siin teemas üks asi kahtlane:
530d omanik kes tunneb vkm juba ammu. Teeb algul jyrisoo juures. Siis prj. Ja siis oma semu juurde. Miks kohe vkm ei läinud?
Väga kahtlane põhjendus ikka
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Miks peaks pimesi otsuseid tegema? Kas see, et keegi kedagi tunneb annab kohe õiguse teda automaatselt usaldada? Kõik räägivad, et üks on parem kui teine. Sai ise ära proovitud ja nüüd on minu jaoks selge pilt. Igaühele oma.
Vaadake kas või Jürisoo chippimise teemast tema edulugusid. Peab päris pime olema, et selle otsa mitte komistada. Palju, väga palju kiidusõnu. Miks mitte siis proovida? Kuulake kuluaarides räägitavat - "On prj / Dimka, kes teeb personaalse seadistuse su autole ja Jürisoo seadistus on jama!" Miks ei peaks selle peale auto viima Dimka juurde? See, et VKM eksisteerib ja muuda neid fakte. Aga kus kohast ma tean, et valides VKM'i ma ei jää millestki heast ilma? Äkki on siiski paremaid, soodsamaid, mulle sobivamaid kohti kui VKM?
Nagu ütlesin, MAF viga tuli ja kadus Dimka seadistusega. Autol käis sisselase maha, vahetati küünlaid, läks uus turbo ja tehti veel üht teist ja kolmandat. MAF viga polnud peale seda koos uuendatud originaalsoftiga, läks peale Jürisoo, ikka MAF viga polnud. Läks peale Dimka, MAF viga tuli. Võeti maha pihustid, testiti pandi peale tagasi, ikka MAF viga oli. Läks peale VKM, MAF viga kadus. Räägin seda, mida näen. Võib olla juhuste kokkulangevus ja lihtsalt paha päev kellegi jaoks. Aga nii oli.
Vaadake kas või Jürisoo chippimise teemast tema edulugusid. Peab päris pime olema, et selle otsa mitte komistada. Palju, väga palju kiidusõnu. Miks mitte siis proovida? Kuulake kuluaarides räägitavat - "On prj / Dimka, kes teeb personaalse seadistuse su autole ja Jürisoo seadistus on jama!" Miks ei peaks selle peale auto viima Dimka juurde? See, et VKM eksisteerib ja muuda neid fakte. Aga kus kohast ma tean, et valides VKM'i ma ei jää millestki heast ilma? Äkki on siiski paremaid, soodsamaid, mulle sobivamaid kohti kui VKM?
Nagu ütlesin, MAF viga tuli ja kadus Dimka seadistusega. Autol käis sisselase maha, vahetati küünlaid, läks uus turbo ja tehti veel üht teist ja kolmandat. MAF viga polnud peale seda koos uuendatud originaalsoftiga, läks peale Jürisoo, ikka MAF viga polnud. Läks peale Dimka, MAF viga tuli. Võeti maha pihustid, testiti pandi peale tagasi, ikka MAF viga oli. Läks peale VKM, MAF viga kadus. Räägin seda, mida näen. Võib olla juhuste kokkulangevus ja lihtsalt paha päev kellegi jaoks. Aga nii oli.
Viimati muutis Henri., 16.03.2014 21:10 13, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Ole nüüd hea,ning kirjuta nüüd iga chippija kohta arvamus,ning kuidas auto käitus.
Usun,et prj vastu teemas on mōlemal oma süüd,hetkel prj süüd näen ainult,et vigase ōhulugejaga jätkas toimetamist.
Endal jyrisooga kogemus olemas,paljud laimavad,mina olen rahul.mingi anomaalia on,helistan,saame jutule,vaatab üle.(anomaalia oli raua osas,mitte softis)
Hetkel kidad sa just VKMi,ehk oma tuttava ettevōtet,sellepärast ootaksingi detailset kirjeldust,koos hindadega teiste meeste tööst.
Usun,et prj vastu teemas on mōlemal oma süüd,hetkel prj süüd näen ainult,et vigase ōhulugejaga jätkas toimetamist.
Endal jyrisooga kogemus olemas,paljud laimavad,mina olen rahul.mingi anomaalia on,helistan,saame jutule,vaatab üle.(anomaalia oli raua osas,mitte softis)
Hetkel kidad sa just VKMi,ehk oma tuttava ettevōtet,sellepärast ootaksingi detailset kirjeldust,koos hindadega teiste meeste tööst.
Viimati muutis Trax69, 16.03.2014 14:57 21, muudetud 1 kord kokku.
- raxx
- Huviline
- Postitusi: 1660
- Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
- Peamine sõiduk: BMW X5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Olgu, selle musta bmw puhul üritasid oskamatult viimast võtta, aga mõni aeg tagasi käis minujuures klient väga sarnaste probleemidega, tema ei tahtnud max jõudu, tahtis lihtsalt tavalist tuuningut. Enne minu juurde tulemist käis ta prj-ti juures tegemas seda autot ja sellega seoses oleks mõned küsimused.
Miks ei saanud prj-t korduva tunega autot tööle?
Miks tekkisid häired prj-ti softiga pihustite töös?
Miks tahmas nagu oleks öö?
Kas keskmine kulu sajale 16l on normaalne sellel autol?
Miks olid kliendi kaebused sarnased selle musta bmw omaniku omadega?
Autoks oli e61 BMW 535d. Jutt siis sellest autost.
Miks ei saanud prj-t korduva tunega autot tööle?
Miks tekkisid häired prj-ti softiga pihustite töös?
Miks tahmas nagu oleks öö?
Kas keskmine kulu sajale 16l on normaalne sellel autol?
Miks olid kliendi kaebused sarnased selle musta bmw omaniku omadega?
Autoks oli e61 BMW 535d. Jutt siis sellest autost.
BMW M3 Touring
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Ei ole sellest autost hetkel teadlik. Keegi midagi segi ajanud? Palun valgusta mind.raxx kirjutas:Olgu, selle musta bmw puhul üritasid oskamatult viimast võtta, aga mõni aeg tagasi käis minujuures klient väga sarnaste probleemidega, tema ei tahtnud max jõudu, tahtis lihtsalt tavalist tuuningut. Enne minu juurde tulemist käis ta prj-ti juures tegemas seda autot ja sellega seoses oleks mõned küsimused.
Miks ei saanud prj-t korduva tunega autot tööle?
Miks tekkisid häired prj-ti softiga pihustite töös?
Miks tahmas nagu oleks öö?
Kas keskmine kulu sajale 16l on normaalne sellel autol?
Miks olid kliendi kaebused sarnased selle musta bmw omaniku omadega?
Autoks oli e61 BMW 535d. Jutt siis sellest autost.
Kui see tõesti minu softiga oli, siis teil ei ole ju mingi probleem saata mulle selle auto soft audichip@gmail.com meiliaadressile?
535D-l on minu teada ainult ühel eestis minu soft peal ning kui auto pole vahepeal ülevärvis käinud, siis tekib küsimus, miks ta teist värvi on. Ühe teise auto peal olen korra tarkvara teha proovinud ning seejärel stockiks kirjutanud, kuna autol oli rauaprobleeme ningi viimati kuulsin, et olid ka stockiga rauaprobleemid. Raha ka temalt ei võtnud.
Ma heameelega kuuleksin ka, kuidas softiga võib tekitada häireid pihustite töös, see pani muigama.
Kas see on samasuguse kvaliteediga väide, nagu sa ennist väitsid, et Jaak ei tundnud Viljarit enne softi tegemist? Või see, et Jaagu autol kastiprobleemid olid?
- raxx
- Huviline
- Postitusi: 1660
- Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
- Peamine sõiduk: BMW X5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Miks sa oma teksti koguaeg muudad kolm korda, kas sa pole päris kindel endas? Asi hakkab niimoodi naljakaks muutuma ja jälgida on kah raske .
Konkreetse auto omanik lasi lõpuks selle originaaliks tagasi kirjutada sul, sest auto ju ei sõitnud normaalselt ja tuli siis meie juurde.
Auto omanik väidab, et käis ta audiklubi kasutaja prj-ti juures kelle tel. on [number eemaldatud, GDPR nõue], kui see sina pole siis vabandan. Selle auto omanik pole kuskilt otsast Viljari tuttav
Üks tähelepanek veel, reklaamid, et oled tohutu kogemuste pagasiga, aga oled ainult ühe 535d teinud?
Konkreetse auto omanik lasi lõpuks selle originaaliks tagasi kirjutada sul, sest auto ju ei sõitnud normaalselt ja tuli siis meie juurde.
Auto omanik väidab, et käis ta audiklubi kasutaja prj-ti juures kelle tel. on [number eemaldatud, GDPR nõue], kui see sina pole siis vabandan. Selle auto omanik pole kuskilt otsast Viljari tuttav
Üks tähelepanek veel, reklaamid, et oled tohutu kogemuste pagasiga, aga oled ainult ühe 535d teinud?
Viimati muutis TarmoV12, 18.07.2022 12:47 22, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: number eemaldatud, GDPR nõue
Põhjus: number eemaldatud, GDPR nõue
BMW M3 Touring
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Tore, siis ei ole teil ju selle auto softi ning igasugused pihustite töö tõrked ja kõik muu on sul praegu lambist võetud. Kas pole nii? Pole mitte ühtegi tõendit teil selle kohta. Jääb minu sõna sinu sõna vastu. Mina väidan, et auto raud polnud korras, sellest tulenevalt ma selle stocki olen ka kirjutanud. Omanikul on auto nagu ma aru saan ühes tükis ning rahalist kahju ta ei ole kannatanud, sest raha ta käest ei võetud. Minu vastu pretensioone ei ole. Milles teema siis?raxx kirjutas:Konkreetse auto omanik lasi lõpuks selle originaaliks tagasi kirjutada sul, sest auto ju ei sõitnud normaalselt ja tuli siis meie juurde.
Auto omanik väidab, et käis ta audiklubi kasutaja prj-ti juures kelle tel. on [number eemaldatud, GDPR nõue], kui see sina pole siis vabandan. Selle auto omanik pole kuskilt otsast Viljari tuttav
Kes lugeda oskab on eelisseisus. Ma olen üle kogu euroopa tarkvara teinud. Mul on samuti Soomes, Poolas, Ukrainas, USA-s, Inglismaal ning Venemaal tarkvara edasimüüjad. Osalise nimekirja leiab ka minu kodulehelt.Üks tähelepanek veel, reklaamid, et oled tohutu kogemuste pagasiga, aga oled ainult ühe 535d teinud?
Ilmselgelt ei ole ma ainult ühel 535d-l softi teinud. Samuti, minu väide, et autol raua viga oli põhines sellel, et varem tehtud sõidukitel täpselt sama tarkvara versiooniga ei olnud mingeid anomaaliaid.
Üldiselt on valel väga lühikesed jalad. Ning igasugustest väljamõeldistest hakkab vaikselt üle viskama.
Mul on teie ettevõtte kohta väga suur kogus kompromiteerivat informatsiooni, kus ma ei pea ise poolt juurde mõtlema, kuid ma lihtsalt ei lange teie tasemele ning ei hakka meedias sellega musta pesu pesema. Tehke parem head tööd selle asemel, et konkurente mustata.
Viimati muutis prj, 16.03.2014 13:34 40, muudetud 1 kord kokku.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Natuke kahtlane, et USA, UK ja Venemaa tegijad tellivad softi mingi idaeuroopa väikeriigi suva Dimitrilt UK-s on ikka väga kõvad mootoriehitajad ja softiväänajad, vaevalt nad meilt siit softi tellivad. Nende suurriikide arvates elame me alles koopas või puu otsas ning joome merevett ja sööme kive nagu Jaan Tätte
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Usu mida tahad.drifter kirjutas:Natuke kahtlane, et USA, UK ja Venemaa tegijad tellivad softi mingi idaeuroopa väikeriigi suva Dimitrilt UK-s on ikka väga kõvad mootoriehitajad ja softiväänajad, vaevalt nad meilt siit softi tellivad. Nende suurriikide arvates elame me alles koopas või puu otsas ning joome merevett ja sööme kive nagu Jaan Tätte
http://prj-tuning.com/?page_id=79 on osaline nimekiri koostööpartneritest olemas. Üldiselt peaks seal saidil kolades minu sõnadele kiire kinnituse leidma.
Kaugseadistuse dünograafikuid ka paras ports kõvakettal ning osa ka FB-s.
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Nii tagasihoidlik küsimus, miks te enne tuunimist autot üle ei kontrolli?
Ma ei mõtle vigade lugemist inpaga vaid korralikku diagnostikat
Ma ei mõtle vigade lugemist inpaga vaid korralikku diagnostikat
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Iga auto kontrollin üle. Suurele osale teen rõhulekketesti ka. Katkise rauaga auto tuunimine on lihtsalt maha visatud aeg, kuna peale vea parandamist tuleb kõik uuesti teha. Ma arvan, et seda teab igaüks, kes ise kunagi mõnda softi teinud on logide põhjal.patrik kirjutas:Nii tagasihoidlik küsimus, miks te enne tuunimist autot üle ei kontrolli?
Ma ei mõtle vigade lugemist inpaga vaid korralikku diagnostikat
Paraku stockis võib asi kõik enam-vähem tunduda ning alles siis, kui komponente pannakse raskemalt tööle löövad asjad välja. Sel juhul olen reeglina auto stocki kirjutanud ning siis võimalusel vead kõrvaldanud.
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Millal arvamust oodata on st kas infot laekunud ja asjaosalised nõus?patrik kirjutas:Saatke kaardid, tulge tehke mootori testid, saate veel ühe arvamuse.
See lahendaks ehk lõpuks ka olukorra.
On the 8th day, God created boost.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Annan siis tagasiside eelkõige kasutaja seisukohast.Trax69 kirjutas:Ole nüüd hea,ning kirjuta nüüd iga chippija kohta arvamus,ning kuidas auto käitus.
Usun,et prj vastu teemas on mōlemal oma süüd,hetkel prj süüd näen ainult,et vigase ōhulugejaga jätkas toimetamist.
Endal jyrisooga kogemus olemas,paljud laimavad,mina olen rahul.mingi anomaalia on,helistan,saame jutule,vaatab üle.(anomaalia oli raua osas,mitte softis)
Hetkel kidad sa just VKMi,ehk oma tuttava ettevōtet,sellepärast ootaksingi detailset kirjeldust,koos hindadega teiste meeste tööst.
Jürisoo - lubati +35kw ja 80nm. Juurde tuli kindlasti madalas pööretevahemikus jõudu. Ülemine ots 3500+rpm ei saanud nagu väga aru, kas on miskit juures või ei. Rääkis ta kohe, et vahendab softi ja sellega asi piirdub. Seega ei tundunud mõistlik hakata edasi rääkima, et vääname juurde, kui tegija ise tegelikult eemal teises riigis. Tehtuga minu auto sõitis ja tundus hea olema. Kuna aga ülemine ots oli lahja ja me teame ju, et seadele aega pühendades per auto saab rohkem kui nii öelda stamp tuunist, siis oli otsus lihtne tulema. Autobahnil jooksis 241kmh välja. Kütust kulutas maanteel 6.4L/100km peale (EDIT: 100% maantee ja 90kmh). Linnas sai ka alla kümne hakkama. 9,1L/100km peale, kui õieti mäletan.
Diima - Kõik on juba siin teemas ära räägitud, aga lühireferaat neile, kes ei viitsi kõike eelnevat läbi lugeda. Kõrgel pöördel detoneeris mootor ja tahmas hirmsalt. Saksamaale kiirteele ei jõudnud selle seadega, seega tippkiirust ei tea. Niipalju, kui ringi sai sõidetud oli kulu 6,6L/100km peale Eestis maantesõidul (EDIT: 100% maantee ja 90kmh). Linnas oli kulu 9,8L/100km peale. VKM dünopink näitas numbreid 202kw ja 647nm.
VKM - 206kw ja 682nm. Kompuuter näitab tankimistega mõõdetud tulemustest kuskil 0,5-0,6 vähem. Seega tegelikud kulud mõõdetud tankimistega ( ka kõik eelpool mainitud kulunumbrid on mõõdetud tankmistega) on nüüd Tallinn - Geneva sõiduga järgmised. Maantee 100% 90kmh, 5,2L/100km. Maantee 70-110kmh koos möödasõitudega ja Poola külad 50kmh, 6,8L/100km. Kiirtee väga kõikuva sõidustiiliga, pikalt kuni 262kmh (gps järgi) ja pikalt 180-240kmh, 9,1L/100km. Kiirtee mitte üle 235kmh, pigem 160-180kmh 8,6L/100km.
Siiani töötab ilusti. Väga erksa minekuga, põhimõttelt ei tahma üldse tagant. Väga vaevu märgatava pahmaka korraks viskab välja, kui gaasi põhja vajutad, peale seda kaob ära. Max kiirus 262kmh gps'ga mõõdetud. Jõulist minekut jagub kuni 240kmh'ni, peale seda läheb kiiruse kerimine aeglaseks. Siiani kõik töötab nagu peab. Kui tagasi jõuan, on üle 6000km sõitu tehtud ja kui siis ka masin ühes tükis on, loeme selle teema lõppenuks. Hetkel olen jõudnud Genevast tagasi Stuttgarti. Homme Nürburgringile, siis edasi põhja saksa ja lõpuks läbi Poola tagasi.
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
- vkm motors
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 05.03.2014 08:50 20
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Lugesin antud teemat põgusalt eile ja nüüd ka täna libistades silmadega üle leides hulga valeväiteid, eksitavaid fakte ja ka laus lollust. Õnneks ei lasknud paljud sellel päris monoteatriks kätte minna, kus üks jahub midagi ja teised kuulavad unustades ära tõsiasja, et seda foorumit loevad ka inimesed, kes tehnikast midagi ka teavad ja tahavad sõna sekka öelda.
Mina pole ise antud auto varasema tegija nime kunagi avalikult välja öelnud, kuid tundub, et tuunija tahtis särada ja avalikustas üksikasjad ise vabatahtlikult. Samuti ei ole graafiku andmetega dynos moonutanud, kuigi oleksin võinud. Kahjuks ei saanud pikemalt testida, sest meil on kehva põrand vanas majas ja seda õli oleks kehva kätte saada sealt auto alt.
Lubasin Mihklile, et ei avalikusta tune üksikasju, vaid näitan seda vaid temale! Nii ka teen, sest tööandja peab ideepoolest ise oma töömehel tiibu kärpima, mitte mina, meie või teie.
Jõudu maailma vallutamisel Dimale ja loodan, et kõik teevad antud teemast omad järeldused ja õpivad vigadest, sest mul on õnneks ainuüksi Eestis päevas 4-6 softi vaja kirjutada ja pole aega siin foorumis istuda, kus keegi üritab midagi tõestada, kuid ei tule kuigi hästi välja
Mina nii kiire kahjuks ei ole, et suudan head teenust pakkuda kogu maailmale ja siis veel ka foorumis särada...
Jõudu Bemmi perele ja loodame varsti näha juba järgmist projekti meie uue maja dynoruumis
Viljar VKM Motors
Mina pole ise antud auto varasema tegija nime kunagi avalikult välja öelnud, kuid tundub, et tuunija tahtis särada ja avalikustas üksikasjad ise vabatahtlikult. Samuti ei ole graafiku andmetega dynos moonutanud, kuigi oleksin võinud. Kahjuks ei saanud pikemalt testida, sest meil on kehva põrand vanas majas ja seda õli oleks kehva kätte saada sealt auto alt.
Lubasin Mihklile, et ei avalikusta tune üksikasju, vaid näitan seda vaid temale! Nii ka teen, sest tööandja peab ideepoolest ise oma töömehel tiibu kärpima, mitte mina, meie või teie.
Jõudu maailma vallutamisel Dimale ja loodan, et kõik teevad antud teemast omad järeldused ja õpivad vigadest, sest mul on õnneks ainuüksi Eestis päevas 4-6 softi vaja kirjutada ja pole aega siin foorumis istuda, kus keegi üritab midagi tõestada, kuid ei tule kuigi hästi välja
Mina nii kiire kahjuks ei ole, et suudan head teenust pakkuda kogu maailmale ja siis veel ka foorumis särada...
Jõudu Bemmi perele ja loodame varsti näha juba järgmist projekti meie uue maja dynoruumis
Viljar VKM Motors
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Küsiks hoopis,et mis hinna kanti need erinevad chipid jäävad ? jyrisool hind avalik ja 530d puhul näiteks 200eur mis on minuarust vägagi vastuvõetav hind, mis kanti prj ja vkm hind jääb ?
-
- Huviline
- Postitusi: 3724
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Sõiduautod(chip tuningu alt )
kuni 2009.a OBD - 375€ + KM
alates 2009.a Tricore 500€ + KM
Remonttööde hinnakirjast:
Chip-tuning alates 300 €
VKM kodulehelt siis aga eks seal lõpphind selgub töölõpuks reeglina
kuni 2009.a OBD - 375€ + KM
alates 2009.a Tricore 500€ + KM
Remonttööde hinnakirjast:
Chip-tuning alates 300 €
VKM kodulehelt siis aga eks seal lõpphind selgub töölõpuks reeglina
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Olen saanud vaid pooliku info kahjuksZipp kirjutas:Millal arvamust oodata on st kas infot laekunud ja asjaosalised nõus?patrik kirjutas:Saatke kaardid, tulge tehke mootori testid, saate veel ühe arvamuse.
See lahendaks ehk lõpuks ka olukorra.
Hetkel rohkem ei ole võimalik kommenteerida
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Vkm softi mulle keeldutakse ette näitamast ja auto ette näitamiseks pole ka keegi midagi pakkunud.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Kui viitad antud 530d suunas, siis mida seal vaadata, kui tehnilist poolt on vahepeal parandatud/muudetud?patrik kirjutas:Vkm softi mulle keeldutakse ette näitamast ja auto ette näitamiseks pole ka keegi midagi pakkunud.
Üldiselt tundub aeg olema küps, et endast lugupidavad tuunijad loovad mingi üldise standardi.Miks ei kleebistata aju või ei lisata softi märget tuuningu kohta? Kas see tähendab, et tööl ei ole mingit garantiid?
Raha ei haise aga katkise või vigase rauaga auto tuunimisest tuleks alati loobuda - nagu näha hammustab see kohe päris valusalt tagumikust.
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
näidake auto ette, raha ma ei küsi.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Kuulge selle foorumi moded. Mis **** õigusega te mu teksti muudate? Mis kasu on faktide kirjapanekust, kui need ära muudetakse? Nagu lasteaed. Kui kriitikat ei kannata, siis võiks midagi muud oma eluga peale hakata.
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Tere Jaak,
Muutsin kõik postitused kus mainiti firmat, kus teie auto kiipimises reaalselt ei käinud. Midagi muud ei ole siin teemas muudetud. Teie ju ei sooviks, et teie firma nime analoogses teemas mainitakse, kui teie firma, JR Motors, asjasse ei puutu?
Postitusi muudame muidu sellel õigusel: viewtopic.php?f=35&t=116733" onclick="window.open(this.href);return false;
Parimate tervitustega,
Henri
Muutsin kõik postitused kus mainiti firmat, kus teie auto kiipimises reaalselt ei käinud. Midagi muud ei ole siin teemas muudetud. Teie ju ei sooviks, et teie firma nime analoogses teemas mainitakse, kui teie firma, JR Motors, asjasse ei puutu?
Postitusi muudame muidu sellel õigusel: viewtopic.php?f=35&t=116733" onclick="window.open(this.href);return false;
Ühtegi fakti pole muudetud. Kriitika kannatamist ei oska kommenteerida, kuna peale teie viimase postituse pole modede aadressil kriitikat tulnud.1.4. Foorumi kodukorra eest seisavad hea administraatorid ja moderaatorid. Kodukorrast mitte kinnipidamisel on administraatoritel ja moderaatoritel õigus võtta kasutusele vajalikud meetmed, milleks on postituste kärpimine või kustutamine, teemade lukustamine või kustutamine, kasutajale hoiatuse andmine või eemaldamine foorumist määratud või määramata ajaks. Nende otsused on lõplikud ja ei kuulu edasikaebamisele.
Parimate tervitustega,
Henri
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Teie faktid on natuke valed, aga see selleks.
Viisakas oleks siis Jõujaama direktoril minuga ühendust võtta ja sotid selgeks rääkida ning paluda eksitav info minu jutus ära muuta. Mina sain teada, et keegi prj on olemas alles nüüd siin foorumis. Alati on olnud Jõujaama Dimka. Nii teda soovitati mulle ja nii ma ka faktid edasi andsin foorumis. Pealegi on juba siit ju läbi jooksnud Diima enda selgitus ja minu tõdemus, et Diima tegi selle töö Jõujaama väliselt ja nad ei puutu mitte kuidagi teemasse töö tegijana, peale selle, et kodanik Diimat seostatakse turul väga selgelt Jõujaama töölisena/allhankijana.
Sedasi ei ole lihtsalt ilus mehed. Ja siis ka mitte üht selgitust kirja panna omalt poolt muutmise põhjuseks.
Viisakas oleks siis Jõujaama direktoril minuga ühendust võtta ja sotid selgeks rääkida ning paluda eksitav info minu jutus ära muuta. Mina sain teada, et keegi prj on olemas alles nüüd siin foorumis. Alati on olnud Jõujaama Dimka. Nii teda soovitati mulle ja nii ma ka faktid edasi andsin foorumis. Pealegi on juba siit ju läbi jooksnud Diima enda selgitus ja minu tõdemus, et Diima tegi selle töö Jõujaama väliselt ja nad ei puutu mitte kuidagi teemasse töö tegijana, peale selle, et kodanik Diimat seostatakse turul väga selgelt Jõujaama töölisena/allhankijana.
Sedasi ei ole lihtsalt ilus mehed. Ja siis ka mitte üht selgitust kirja panna omalt poolt muutmise põhjuseks.
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Ometigi minu autot otsustasid edasi seadistada, kuigi ütlesin sulle teisel kohtumisel, et olen näinud koodi 3ff0, mis viitab mafile. Samuti ei näinud ma sind mu autot üle kontrollimas ka mitte esimesel korral.prj kirjutas: Iga auto kontrollin üle.
Siin on väljavõte 02.02 esinenud veast, kui see huvitab kedagi.
3FF0 3FF0 (3263) air mass sensor
1. Umweltsatz
Mileage 255800 km
mean engine speed 3309.89 rpm
coolant temperature 90.28 deg C
max rail pressure of the recent 10ms 1591.18 bar
injection mass index value without mass balance control 84.68 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1443.07 mg/Hub
value of boost pressure 2510.76 hPa
linearised APP1 100.00 %
Battery Voltage 14500.44 mV
atmosphaere pressure 1004.30 hPa
Verhaeltnis berechnete zu gemessener Luftmasse zu groß
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Error code: 3F F0 01 06 00 00 07 28 7C E7 78 8C CA D7 E5 FF
7F 59 69 66 7C EE 7B 7F CB D8 E5 FF 7F 5A 6B 67
Siiani pole rohkem seda viga näinud.
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Lihtsalt nii huvi pärast küsin, et kelle seadistatud sul see kahe turboga M57 on?
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Poola meeste töö, tehtud Krakowi lähedal.Ma®tin kirjutas:Lihtsalt nii huvi pärast küsin, et kelle seadistatud sul see kahe turboga M57 on?
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm