Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Kas edasine möla on sellepärast et mitte vastata minu ettepanekule?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Mina ootaksin ka,et antaks vōimalus Patrikul asja süveneda veidi.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Patrik ise pole ju vastanud lihtsale küsimuseleprj kirjutas:Mis firma poolt, kui saladus ei ole?patrik kirjutas:Saatke need kaardid mulle, ma lasen nad üle vaadata
Miks peaks keegi talle midagi saatma?
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Pole midagi, näiteks ostueelsesse ülevaatusesse ei julge nii mõnigi oma autot tuua, rääkimata oma üllitise ettenäitamiseks.
Mäletate, mis hala siin lahti läks kui ostueelsete liste hakkasin üles panema?
Kuna kogu ülesvõetud teema on tegelikult reklaami pärast, siis kasutaks kah võimalust:
Mina pakun ka chiptuuningut, diagnostikat ja remonti ja mul ei ole mingit probleemi ette näidata oma tööd, kui on mida näidata ( näiteks mingi über super tuuninguga korras auto). Võimalik on tellida tavaline soft või siis custom tune.
Mäletate, mis hala siin lahti läks kui ostueelsete liste hakkasin üles panema?
Kuna kogu ülesvõetud teema on tegelikult reklaami pärast, siis kasutaks kah võimalust:
Mina pakun ka chiptuuningut, diagnostikat ja remonti ja mul ei ole mingit probleemi ette näidata oma tööd, kui on mida näidata ( näiteks mingi über super tuuninguga korras auto). Võimalik on tellida tavaline soft või siis custom tune.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Aga miks varjad kellel laseksid softi üle vaadata?
Kui sa ei ütle kes see on, siis kuidas peaks teadma et antud isik ei ole Viljari või prj-ga seotud isik?
Et lihtsalt ühele reklaami teha teist maha tehes.
PS! ei ole seotud ega tunne ka ühtegi tuunijat.
Kui sa ei ütle kes see on, siis kuidas peaks teadma et antud isik ei ole Viljari või prj-ga seotud isik?
Et lihtsalt ühele reklaami teha teist maha tehes.
PS! ei ole seotud ega tunne ka ühtegi tuunijat.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Patrik. Kui mul oli vaja, et mu bmw mootor patroli peal üle vaadataks, siis sa isegi ei vaevunud mind kuulama. Sa teed ainult bmwsid tuli vastuseks. Aga mis asi see bmw mootor koos bmw juhtajuga siis on? Natuke raske on tulla seetõttu su juurde.
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Millest sa räägid, hansu? Patrik vastas oma järgmises postituses ju väga üheselt, et ta ise vaatab need softid üle. Ei tasu tühja lahmida kui süvenenult lugeda ei viitsi.hansu kirjutas:Aga miks varjad kellel laseksid softi üle vaadata?
Kui sa ei ütle kes see on
viewtopic.php?p=14901271#p14901271" onclick="window.open(this.href);return false;
prj kirjutas:Mis firma poolt, kui saladus ei ole?patrik kirjutas:Saatke need kaardid mulle, ma lasen nad üle vaadata
patrik kirjutas:Patrick@ratsavarustus.com
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Henri sa ikka ise oskad lugeda?
Kui patrik kirjutab et saada failid mulle ma lasen üle vaadata. Ja küsimuse peale kellel, tuleb vastuseks patriku meili aadress, siis mina küll sellest välja ei ole et see üle vaataja on patrik ise.
Kui patrik kirjutab et saada failid mulle ma lasen üle vaadata. Ja küsimuse peale kellel, tuleb vastuseks patriku meili aadress, siis mina küll sellest välja ei ole et see üle vaataja on patrik ise.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Väga hästi oskan lugeda. Küsimus oli mis firma poolt ta need üle laseb vaadata ja ta postitas oma firma (OÜ Hobujõud) kontaktaadressi. Capiche?
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
kui see on põhjuseks et bmw diagnostikul nissani diagnoosimiseks aparatuur puudub, siis ei oskagi midagi öelda. kes tahtis, luges juba ammu ridade vahelt.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Partik ise softist ei jaga midagi, kuuldavasti mingi sibul tegeleb sellega seal, kes ise ka softi ei tee.
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
mina jälle kuulsin et kasutaja drifter on homo. naised saunas rääkisid!drifter kirjutas:Partik ise softist ei jaga midagi, kuuldavasti mingi sibul tegeleb sellega seal, kes ise ka softi ei tee.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 139
- Liitunud: 16.09.2012 19:00 44
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
+1iaanek kirjutas:S**ahais hõljub selle teema kohal.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Pead ise ära proovima selle kütusekulu. Oled sa kiirteel sõitnud? Max stretch on vast 10km jutti ja siis tuleb ja jälle kiirus maha lasta, sest liiklus läheb tihedaks või keskkond ei luba pikemalt lihtsalt ohutult nii sõita. Mõne hetke või kümmekonna kilomeetri pärast saad jälle hoo ülesse võtta. Loogish ju, et 100km jutti ei lase 262kmh. Kui ei taha, ära usu. S-Type R kulutas tõesti samada sõiduvõtete juures 45-55L/100km peale koos ülelaadimisega, aga nende kahe auto minekut ei saa võrrelda ja seega on keskmine 9,x liitrit igati oma koha peal.Kuno_T kirjutas:Kas tuleb ka mu küsimusele viewtopic.php?p=14902198#p14902198" onclick="window.open(this.href);return false; selgitust, kuidas 250-ga sõidetakse 9 l / 100-le või palume selle õhumüümise teema kinni panna ja kaugele ära peita?
Ainult 1 küsimus on mul autode tahmama keeramisega seoses: kas te kujutaksite ette, kui kõik seda teeksid ja siis liikluses osaleksid? Kui ei kujuta, siis ärge tehke seda, mida te ei taha, et teile endale tehtaks. Viimased 30 kW ei vääri seda jama.
Viimati muutis jr4x4ee, 20.03.2014 02:08 22, muudetud 2 korda kokku.
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Sa ikka ei kuula ja lahmid - kuidas sind saab sellisel juhul tõsiselt võtta? Nissani diagnostikaga pole mu auto juures mitte midagi teha. Kõik on bmw. Mootor, aju, juhtmestik, OBD pistik on ainult ja otse BMW aju küljes. Sinust järgmine "ainult BMW diagnostikaga" tegelev diagnostik leidis vea esimese 30 minutiga ja teise 30 minutiga olid vajalikud tükid juba tellitud.patrik kirjutas:kui see on põhjuseks et bmw diagnostikul nissani diagnoosimiseks aparatuur puudub, siis ei oskagi midagi öelda. kes tahtis, luges juba ammu ridade vahelt.
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
täielik hülgemölajr4x4ee kirjutas:Pead ise ära proovima selle kütusekulu. Oled sa kiirteel sõitnud? Max stretch on vast 10km jutti ja siis tuleb ja jälle kiirus maha lasta, sest liiklus läheb tihedaks või keskkond ei luba pikemalt lihtsalt ohutult nii sõita. Mõne hetke või kümmekonna kilomeetri pärast saad jälle hoo ülesse võtta. Loogish ju, et 100km jutti ei lase 262kmh. Kui ei taha, ära usu. S-Type R kulutas tõesti samada sõiduvõtete juures 45-55L/100km peale koos ülelaadimisega, aga nende kahe auto minekut ei saa võrrelda ja seega on keskmine 9,x liitrit igati oma koha peal.Kuno_T kirjutas:Kas tuleb ka mu küsimusele viewtopic.php?p=14902198#p14902198" onclick="window.open(this.href);return false; selgitust, kuidas 250-ga sõidetakse 9 l / 100-le või palume selle õhumüümise teema kinni panna ja kaugele ära peita?
Ainult 1 küsimus on mul autode tahmama keeramisega seoses: kas te kujutaksite ette, kui kõik seda teeksid ja siis liikluses osaleksid? Kui ei kujuta, siis ärge tehke seda, mida te ei taha, et teile endale tehtaks. Viimased 30 kW ei vääri seda jama.
ükski auto ei sõida 250km/h kütusekuluga alla 10l 100km kohta olgu tal misiganes ülekanne.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Kas jutt mitte keskmisest kulust ei käi?
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Ega selline asi tuleb ikka jah mõnede tähenärijate jaoks ikka paksus, tumedas, kirjas ära mainida no nii igaksjuhuks
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Mina võtsin selle teema ùles seepärast et mainiti õhukulumõõtja viga ja ma vähemalt ei pannud kuskil tähele et keegi oleks selle uuega asendanud või eraldi kontrollinud.
Inpaga pole seal midagi peale hakata, selleks on teised töövahendid.
Mina alati pakun kliendile võimalust auto eelnevalt üle kontrollida, kuid lisaraha eest. Kes võtab, kes keeldub, pole siis minu asi.
Kuni selle teemani polnud mul õrna aimu ei mingi dima, vkm või prj olemasolust.
Teadsin vaid jürisood ja ausalt öeldes teevad üsna sageli hinge täis allapakkumised kasutades odavaid lahendusi kuid mitteteadliku tavakasutaja poolkatkise auto jaoks arvatavasti best bang for the buck
Inpaga pole seal midagi peale hakata, selleks on teised töövahendid.
Mina alati pakun kliendile võimalust auto eelnevalt üle kontrollida, kuid lisaraha eest. Kes võtab, kes keeldub, pole siis minu asi.
Kuni selle teemani polnud mul õrna aimu ei mingi dima, vkm või prj olemasolust.
Teadsin vaid jürisood ja ausalt öeldes teevad üsna sageli hinge täis allapakkumised kasutades odavaid lahendusi kuid mitteteadliku tavakasutaja poolkatkise auto jaoks arvatavasti best bang for the buck
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Aitäh Patrik väga mõistliku vastuse eest. Respekt!
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Ikkagi jääb õhku see, et enne "tuunimist" unustasite korralikult auto korda teha. Pole see esimene ega ka viimane auto millega nii juhtub. Arvatavast oleks meie tõstukil päris huvitav vaatepilt avanenud.
Aga noh kellele siit meeldiks meie kriitika?
Aga noh kellele siit meeldiks meie kriitika?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Kriitika on teretulnud, kes mind teab, siis need teavad, et minu autod peavad alati korras ja hoolitsetud olema. Hetkel Eestimaal tagasi Sveitsi otsa pealt ja järgmine nädal läheb auto oma väljakujunenud isikliku arsti juurde õlivahetusse ning kontrolli. Poola-Leedu-Läti teed mul on tunne, et võtsid oma osa veermikust. Lasen neil ka õhukululugejat uurida siinse vestluse peale, aga endiselt pole rohkem anomaaliaid täheldanud praeguses seadistuses. Kaasa sai toodud ka üks 210kw X3 diisel. Nii et seltsis on nüüd segasem autodel omavahel juttu ajada.patrik kirjutas:Ikkagi jääb õhku see, et enne "tuunimist" unustasite korralikult auto korda teha. Pole see esimene ega ka viimane auto millega nii juhtub. Arvatavast oleks meie tõstukil päris huvitav vaatepilt avanenud.
Aga noh kellele siit meeldiks meie kriitika?
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Kuno_T - mul pole sulle mingit põhjust jama ega hülgeloba ajada. Tuginen oma väidetega teaduslikele kontrollitud faktidele, mis on läbi viidud paaki mahtunud kütuse ja läbitud kilomeetrite jagatisena. Sellised need keskmised numbrid tulid. Võin omast kogemusest öelda, et V70 103kw diisel kulutab natuke rohkem, V70 D5 96kw kulutab natuke rohkem, XC90 D5 136kw kulutab palju rohkem sarnaste sõiduvõtetega kui praegune BMW oma seadistusega kiirteel sõites, kiirendades pidevalt põhjagaasiga ning üritades jõuda aeg ajalt maksimum kiiruseni. Kuid mitte üks neist ei kuluta keskelt läbi rohkem kui 13L/100km peale. Kulunumbrid jäävad 10-13 vahele.
Nagu ütlesin, pikaks lõiguks pean 10km jutti @ max kiirus. Siis tuleb jälle 120kmh peale võtta korra ning päris pikalt tiksuda 160-240 vahemikus, aeg ajalt jälle 120 peale lastes, kuniks avaneb võimalus jälle mingil hetkel tühjaks vajutada. Heal juhul saad 100km peale 3x tühjaks vajutada ning seda mitte igal juhul kuni 10km jutti. Kui sa vaatad, kus asuvad BMW pöörded 160 juures, siis see on mootorile ainult kerge hingamine varbagaasiga. See ilmselt toobki kohe drastiliselt keskmise kulu alla. Ilmselgelt on võimalik kõik ka teoorias välja arvutada, vaadates palju läheb õhku ja kütet silindrisse ning milline vahemaa seejuures läbitakse.
Patroli peal olev bi-turbo sõidab 110kmh juures 2800rpm ja kulutab keskmiselt 10-12L sajale. 10 on maantee ja 12 on linnas kulu. Maasturi ülekanded on aeglasemad 2,56 (on vist nii bmwl?) VS 4,11 (Patrol). Samas on tegu 2,8T kaaluva telliskiviga, mida on vaja läbi õhu vedada hiilgaslikel 33" rehvidel.
Nagu ütlesin, pikaks lõiguks pean 10km jutti @ max kiirus. Siis tuleb jälle 120kmh peale võtta korra ning päris pikalt tiksuda 160-240 vahemikus, aeg ajalt jälle 120 peale lastes, kuniks avaneb võimalus jälle mingil hetkel tühjaks vajutada. Heal juhul saad 100km peale 3x tühjaks vajutada ning seda mitte igal juhul kuni 10km jutti. Kui sa vaatad, kus asuvad BMW pöörded 160 juures, siis see on mootorile ainult kerge hingamine varbagaasiga. See ilmselt toobki kohe drastiliselt keskmise kulu alla. Ilmselgelt on võimalik kõik ka teoorias välja arvutada, vaadates palju läheb õhku ja kütet silindrisse ning milline vahemaa seejuures läbitakse.
Patroli peal olev bi-turbo sõidab 110kmh juures 2800rpm ja kulutab keskmiselt 10-12L sajale. 10 on maantee ja 12 on linnas kulu. Maasturi ülekanded on aeglasemad 2,56 (on vist nii bmwl?) VS 4,11 (Patrol). Samas on tegu 2,8T kaaluva telliskiviga, mida on vaja läbi õhu vedada hiilgaslikel 33" rehvidel.
BMW E60 530d 200+kw/690+NM
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
Nissan Patrol 2006 BMW M57 Bi-Turbo diisel 270kw/750nm
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
ikka pakun sulle tasuta kasvõi ainult õhukulutesti. programmi välja ei loe, kui sa seda hirmsalt kardad
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
- Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
- Asukoht: Tallinn
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Lugesin selle teema läbi (ilma detoklappideta, st. deto kohta ei oska miskit öelda ) ja on tunne, et varsti peaks märg unistus perpetum mobile sündinud olema, liigutame paari tonni 250 km tunnis keskmiselt 9 sajale (laseme vahepeal vähe gaasi maha ja uuesti 250'ga) ning lõpuks peale "paari head seadet" kütust enam praktiliselt ei kulutagi. Aga powerit on.
One km 264km/h, one mile 287 km/h.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
" onclick="window.open(this.href);return false; kas tegemist võib olla sama bemmiga?
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
See video on jah kõige selle alge.vidpsu kirjutas: kas tegemist võib olla sama bemmiga?
Igatahes minul chip tehtud ja tulemusega väga rahul.
Huvilised loevad täpsemalt teemast.
Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused
Pigem oli probleem selles, et omanikule see hirmuäratav lagin ei meeldinud
" onclick="window.open(this.href);return false;
Sellepeale tegi viljar video prj eest hoiatuseks
" onclick="window.open(this.href);return false;
Sellepeale tegi viljar video prj eest hoiatuseks