E39 528 ei liigu nagu peab kui soe.
E39 528 ei liigu nagu peab kui soe.
teemaaluseks e39 1997a 528i automaat.
Tagumised kati andurid on lahti käinud ja tagasi kokku pandud, aga roheline ja valge juhe on kokku lühistatud. Kui süüde sisse panna armatuuril mingit mootorituld ei peaks põlema? Sest see ei põle, lamp tagant võetud? Tablool on kiri, SLOW CAT OVERHEAT.
Tühikäik ok tööle läheb hästi aga kui järsult veidi gaasi anda puterdab ja ei käi nii edasi ka nagu peaks.
Külmast peast liigub väga korralikult.
Muidu sõita saab aga no **** võiks liikuda ka mitee nagu 2,0.
Kas kogu see tagumiste o2 sensorite töökorras või mitte töökorras olek mõjutab üldse mootori tööd?
Ja kas võib olla, et kui de-cat teha, siis enam ei puterda.
Pole aparaati siin karup...s et külge panna ja diagnostida ka.
Tagumised kati andurid on lahti käinud ja tagasi kokku pandud, aga roheline ja valge juhe on kokku lühistatud. Kui süüde sisse panna armatuuril mingit mootorituld ei peaks põlema? Sest see ei põle, lamp tagant võetud? Tablool on kiri, SLOW CAT OVERHEAT.
Tühikäik ok tööle läheb hästi aga kui järsult veidi gaasi anda puterdab ja ei käi nii edasi ka nagu peaks.
Külmast peast liigub väga korralikult.
Muidu sõita saab aga no **** võiks liikuda ka mitee nagu 2,0.
Kas kogu see tagumiste o2 sensorite töökorras või mitte töökorras olek mõjutab üldse mootori tööd?
Ja kas võib olla, et kui de-cat teha, siis enam ei puterda.
Pole aparaati siin karup...s et külge panna ja diagnostida ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 528 ei liigu nagu peab kui soe.
Jah ikka kõik lambdad mõjutavad soojalt kütuse segu.
Re: E39 528 ei liigu nagu peab kui soe.
Siin ei ole mingit imemasinat vaja.
Katalüüsmuundur ja andurid korda, hakkab auto ilusti sõitma.
Universaalsete kattidega tehnot läbi ei saa.
Katalüüsmuundur ja andurid korda, hakkab auto ilusti sõitma.
Universaalsete kattidega tehnot läbi ei saa.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 528 ei liigu nagu peab kui soe.
Selgus, et need juhtmed olid hoopis kattide temp andurid 
Aga jah probla endine, külmalt käib kenasti,rebib edasi, kui soojaks läheb hakkab turtsuma. Eile õhtul juba vahelepal tundus et 3 sil ainut töötavad.
Kas asi võib olla süüte coilides ja kuidas defekteerida ilma multimeetrita? Ei tahaks kohe kõiki ära vahetada, saaks teada milline vigane...

Aga jah probla endine, külmalt käib kenasti,rebib edasi, kui soojaks läheb hakkab turtsuma. Eile õhtul juba vahelepal tundus et 3 sil ainut töötavad.
Kas asi võib olla süüte coilides ja kuidas defekteerida ilma multimeetrita? Ei tahaks kohe kõiki ära vahetada, saaks teada milline vigane...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E39 528 ei liigu nagu peab kui soe.
Kütuse segu on siin vast kõige suurem teema. Ilma arvutita keeruline midagi kontrollida. Viitab, et lambda teema aga ei ole ka põhjendatud neid ilma kontrollimata vahetada.
Re: E39 528 ei liigu nagu peab kui soe.
mina alustaks väntvõlli ja nukkvõlli andurite takistuse mõõtmisest.
kui temperatuuri tõustes takistus muutub märgatavalt ,siis viga anduris.
kui temperatuuri tõustes takistus muutub märgatavalt ,siis viga anduris.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 528 ei liigu nagu peab kui soe.
Kuno- correct.
esimene vigane coil sai ära vahetatud,asi parem. Vahetan sel nädalal kõik coilid ära siis näeb. Ehk saab keegi siin maal ka kella külge panna...
Aga ilmnenud on see, et kui soojalt tööle panna, reverse peal sureb lihtsalt välja, ilma puterdamiseta.
CPS kahtluseuss on küll sees.
esimene vigane coil sai ära vahetatud,asi parem. Vahetan sel nädalal kõik coilid ära siis näeb. Ehk saab keegi siin maal ka kella külge panna...
Aga ilmnenud on see, et kui soojalt tööle panna, reverse peal sureb lihtsalt välja, ilma puterdamiseta.
CPS kahtluseuss on küll sees.
Re: E39 528 ei liigu nagu peab kui soe.
Käib ikka eriti lahjalt edasi nüüd tundub et nelja silindriga ja tyhiköigul väriseb.
Soovitati kõik coilid ära vahetada aga kas on nii mõtet, et kohe kõike vahetama...
On mingi soovitus kuidas neid testida koduste vahenditega?
Külmalt ja soojalt käib nüüd ühtlselt kehvasti edasi.
Halliks ajab.
Mis seadeldis loeb kõige elementaasemad veakoodid välja? Siis tean kelle poole pöörduda. Uus-Meremaal Pärnu suuruses alevikus on veits keeruline.
Soovitati kõik coilid ära vahetada aga kas on nii mõtet, et kohe kõike vahetama...
On mingi soovitus kuidas neid testida koduste vahenditega?
Külmalt ja soojalt käib nüüd ühtlselt kehvasti edasi.
Halliks ajab.
Mis seadeldis loeb kõige elementaasemad veakoodid välja? Siis tean kelle poole pöörduda. Uus-Meremaal Pärnu suuruses alevikus on veits keeruline.
Re: E39 528 ei liigu nagu peab kui soe.
Nüüd lendas lõpuks starter pilbasteks kui tööle panin. Väga kahtlast häält tegi kui tööle läks, nagu oleks tagurpidi käinud.
Starter uus järelturu oma 280 daala, nukaandur 200 daala. Kasut coilid 200daala ja auto käib nagu kulda. Kohe võtit keerates läheb tööle, pöördesse puhtalt,soojalt, külmalt, kurvis saab automaadiga rehvi kräunuma ja 1-6krpm on hääl puhas.
Mida muud 170 000km sõitnud 2,8 mootorist ikka tahta
Starter uus järelturu oma 280 daala, nukaandur 200 daala. Kasut coilid 200daala ja auto käib nagu kulda. Kohe võtit keerates läheb tööle, pöördesse puhtalt,soojalt, külmalt, kurvis saab automaadiga rehvi kräunuma ja 1-6krpm on hääl puhas.
Mida muud 170 000km sõitnud 2,8 mootorist ikka tahta
