Tervist.
Juhtus siuke lugu. Nimelt murdus ühel tagumisel vedrul paar tiiru maha.
Mõeldud tehtud.
Uued vedrud all ja nüüd üks pool 5cm kõrgem kui teine. Mõtlesin et ühe poole kont või amort lühem kui teine.
Kõik sama pikad. Vahepeal peale kurvilisi teid on rattad sama kaugel koopast. Aga enamus ajast üks ikka kõrgem.
Proovisin korra madaldust kh kuid sama jama. Üks pool saagis rohkem koobast kui teine.
Kaigastes kõverusi ega mõlke ei täheldanud.
e46 tagavedrustuse anomaalia
e46 tagavedrustuse anomaalia
Nuta ja kalla, naera ja talla.
- Liivatraktor
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 20.07.2010 10:43 15
Re: e46 tagavedrustuse anomaalia
Loe seda teemat, maadlesin ise ka samalaadse probleemiga
viewtopic.php?f=38&t=159082
Lühidalt: Vahetasin pukse, vedrusid, amorte ja ühe poole suured õõtsad, lõpuks jäi ikka natuke üks pool madalam, andsin alla ja müüsin auto ära
viewtopic.php?f=38&t=159082
Lühidalt: Vahetasin pukse, vedrusid, amorte ja ühe poole suured õõtsad, lõpuks jäi ikka natuke üks pool madalam, andsin alla ja müüsin auto ära

Re: e46 tagavedrustuse anomaalia
Sain kh vist asja korda. Lasin kõik tagasilla puksid lahti, auto ratastele ja siis keerasin kinni. Nüüd enam nii suurt erinevust ei ole. Eks need puksid olid ennast katkise vedru järgi paika keerand.
Nuta ja kalla, naera ja talla.
Re: e46 tagavedrustuse anomaalia
Bmw diisel variandid kipuvad väga rasked jah olema. Eriti automaat ja AWD.
nokal üks pool lääpas surub kohe tahumise ratta lendu.
nokal üks pool lääpas surub kohe tahumise ratta lendu.
Nuta ja kalla, naera ja talla.