e 28 mootori vahetus
e 28 mootori vahetus
küsimus siis selline, et autol (520 e28) oli peal 2.0 , see jooksis kokku, mõtlesin et kui mootorit vahetada siis juba suurema vastu, aga kas 2 liitrise aju pistik sobib 2,8 liitrise ajuga? Kas ka mootori kinnitused on samad?
Oskab keegi aidata?
Oskab keegi aidata?
ei ole mõtet Sangarit panna!
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 29.02.2004 19:00 15
Kui mälu ei peta siis on 2,0 ja 2,8 mootori variantidel on väga palju vahet.
2,8 mootor on kõvasti raskem ja vist oli 2,0 variandil ventileerimata ketaspidurid.
Mootori tala on ka minteada erinev.
Kaaluvahe peaks ka meeletu olema.
Lisaks veel kaalujaotus ja teljekoormus on neil väga erinev.
Ma olen seda uurinud kuna ise olen vahetanud 2,8->2,5 vastu.
Sorry segase teksti pärast, pea on unine.
Edu!
2,8 mootor on kõvasti raskem ja vist oli 2,0 variandil ventileerimata ketaspidurid.
Mootori tala on ka minteada erinev.
Kaaluvahe peaks ka meeletu olema.
Lisaks veel kaalujaotus ja teljekoormus on neil väga erinev.
Ma olen seda uurinud kuna ise olen vahetanud 2,8->2,5 vastu.
Sorry segase teksti pärast, pea on unine.
Edu!
1.8 ja 2.0 on kaalu poolest erinevad. 2.0 ja 2.8 on mõlemad kuue slindriga ja sealt ei saa eriti suurt vahet tulla.
Viimati muutis M4rt, 13.06.2005 12:43 27, muudetud 1 kord kokku.
olen ise vahetand 2,5-e mootori 2,8-se vastu. Erilist pingutust ei nõudnud küll. Vaevalt see mootori ja käimakoti ümbertõstmine mingi kõrgem matemaatika ongi. Vaba aega peab varuma mõni 5-6 tundi...juhul kui kõik jubinad olemas on.
Jõudu
Jõudu
Winners never quit, and quitters never win, but those who neither win or quit, well they're just idiots
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
Olen kunagi paigaldanud 2,8-se mootori 520 keresse. Aga tegin täieliku ümberehituse, s.t. vahetasin kõik sillad, amordid, käigukasti, el.juhtmed jne. Ühesõnaga terve auto sai pulkadeks võetud ja teise kere peale ümber tõstetud. Ja hiljem sai ka ARK-s mootorivahetus registreeritud.
erinevusi on päris palju tegelikult: 2,8-l vent.pidurid, jämedamad vedrud, stabikavardad, suurem radiaator, ülekanded jne. Kinnituspunktid istuvad ilusti ja seal muudatusi teha ei tule.
Võimsuse vahe on ikkagi päris suur 2,8-l on juba KW rohkem kui 2,0 hobujõude. Sellega võiks arvestada ja mitte piirduda ainult mootorivahetusega. Ja kaaluvahe on mootoritel täitsa olemas.
erinevusi on päris palju tegelikult: 2,8-l vent.pidurid, jämedamad vedrud, stabikavardad, suurem radiaator, ülekanded jne. Kinnituspunktid istuvad ilusti ja seal muudatusi teha ei tule.
Võimsuse vahe on ikkagi päris suur 2,8-l on juba KW rohkem kui 2,0 hobujõude. Sellega võiks arvestada ja mitte piirduda ainult mootorivahetusega. Ja kaaluvahe on mootoritel täitsa olemas.
Saab ikka sõita, kui asja rahulikult võtta.
Endal käis 2,8 katusesse
ja 520 sai ainult kere pärast toorikuks ostetud. Arvestasin, et 2,8 mootor on raskem ja võimsam, sellepärast vahetasin ka sillad, vedrud, pidurid jne.
Uuematel 520-del on jah nii ees kui taga kettad, aga kas nad sama mõõtu 528 omadega on, ei tea.
Radikal oli küll mõõtmetel vahe sees ja kuna R6 on üsna ülekuumenemistundlik, siis jahutuse eesmärgil soovitan vahetada suurema vastu. Vist ei sobinud ka lõdviku kinnituskohad - võib olla eksin.
Bensupumba kohta vist ütles UM, et see ei sobi ajuga kokku ja ei taga piisavat tootlikust, ühesõnaga vahetasin ära.
Kelladest ma täpselt ei mäleta, aga vist näitasid valesti. Kuna see oli 6 aastat tagasi, siis kindlalt ei väida. Ise vahetasin näidikuploki välja.
Tagadifri ülekanne on ka erinev ja pole kindel, kas see 2,8 valule vastu peab.
Ühesõnaga, mina ladusin terve auto ümber kuna mul olid nagunii kõik jupid olemas, sina vist kavatsed need osta. Kui sul on võimalik, siis pane 520 ja 528 kõrvuti, erinevused kapoti all on kohe näha.
Endal käis 2,8 katusesse

Uuematel 520-del on jah nii ees kui taga kettad, aga kas nad sama mõõtu 528 omadega on, ei tea.
Radikal oli küll mõõtmetel vahe sees ja kuna R6 on üsna ülekuumenemistundlik, siis jahutuse eesmärgil soovitan vahetada suurema vastu. Vist ei sobinud ka lõdviku kinnituskohad - võib olla eksin.
Bensupumba kohta vist ütles UM, et see ei sobi ajuga kokku ja ei taga piisavat tootlikust, ühesõnaga vahetasin ära.
Kelladest ma täpselt ei mäleta, aga vist näitasid valesti. Kuna see oli 6 aastat tagasi, siis kindlalt ei väida. Ise vahetasin näidikuploki välja.
Tagadifri ülekanne on ka erinev ja pole kindel, kas see 2,8 valule vastu peab.
Ühesõnaga, mina ladusin terve auto ümber kuna mul olid nagunii kõik jupid olemas, sina vist kavatsed need osta. Kui sul on võimalik, siis pane 520 ja 528 kõrvuti, erinevused kapoti all on kohe näha.
radika peab ka välja vahetama, aga see ei mahu sinna eriti, peab veits kapoti all rälatama ja aretama. kellad, bensupump ja bensupaak sobivad ilusti, vahetada tuleb ka aju. Minu auto(528) võtab talvel umbes 20l sajale, aga pedaal on põhjas ka enamus aja, suvel umbes 12-14l. alguses on mootori jõud muljetavaldav, kuid nüüd juba plaan 3.5-ne peale panna.Danil523 kirjutas:aga kui ma vahetan aint> mootor, kast, gardaan, mõned juhtmed.
Kas siis ei saa korralikult sõita?
miks peaks vahetama vedrustust.
Muideks mul on ventileeruvad kettad ja taga ketas pidurid.
aga kas radikas ei hakkagi sobima. Bensupaak? Kellad?
ei ole mõtet Sangarit panna!
az3 kirjutas:radika peab ka välja vahetama, aga see ei mahu sinna eriti, peab veits kapoti all rälatama ja aretama. kellad, bensupump ja bensupaak sobivad ilusti, vahetada tuleb ka aju. Minu auto(528) võtab talvel umbes 20l sajale, aga pedaal on põhjas ka enamus aja, suvel umbes 12-14l. alguses on mootori jõud muljetavaldav, kuid nüüd juba plaan 3.5-ne peale panna.Danil523 kirjutas:aga kui ma vahetan aint> mootor, kast, gardaan, mõned juhtmed.
Kas siis ei saa korralikult sõita?
miks peaks vahetama vedrustust.
Muideks mul on ventileeruvad kettad ja taga ketas pidurid.
aga kas radikas ei hakkagi sobima. Bensupaak? Kellad?
OOta kas siis 2.8 - peale panekuga on vaja ka radikat ette poole tõsta, mis seal siis vaja lõigada.
Aga aju juurde minevad juhtmed ja õhulugeja juurde juhtmed. mis nendega ?