Mul mure 99 aasta 530D automaadiga. Oleks vaja targemate nõu ja mõningaid juhiseid.
Kuna õhulugeja näidud on paigast, tahtsin uurida, kui suur võib tegeliku õhukoguse hälve arvutuslikust olla?
Eeldasin, et lugeja on õhtal, kuna näidud paigast. Võtsin juhtme lahti - märgatavat mineku erinevust ei esinenud. Seejärel võtsin muidu korrektselt töötava 530d pealt mis tol hetkel oli etteandepumba vahetuses õhulugeja ja panin enda omale ümber (õhulugeja oli sama koodiga toode). Seejärel näitas INPA veel suuremat erinevust tegeliku ja arvutusliku õhukoguse vahel. Siit ka küsimus: välismaa foorumites on kahte leeri rahvast, ühed ütlevad, et pihusti adaptsioonid tuleb resettida, teised, et mitte. Kas on vajalik pärast õhulugeja vahetust midagi arvutiga teha?
Seejärel vaatasin muid väärtusi lisaks ning panin tähele, et INPA analog-2s olev "Engine temperature" on väga erinev "Coolant temperature"-ist. Seega küsimus, kas tegemist on tõlkeveaga, ning tegu hoopis sisselaste õhu temperatuuriga või on "dual temperature switch" üks sensoriosa vigane ja seal peaks olema tegelikkuses mootori temperatuur?

Argo