E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 08.02.2010 00:52 12
- Peamine sõiduk: BMW 525TDSA
- Asukoht: ida-virumaa
E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
armatuuril sõiduajal põleb eelsüüte tuli milles võib olla viga????
enne kui ei põlenud käivitus hästi nüüd sojast peast läheb aega 2-3 sec käivitusele
kas mingi küünal läbi?????
enne kui ei põlenud käivitus hästi nüüd sojast peast läheb aega 2-3 sec käivitusele
kas mingi küünal läbi?????
Viimati muutis plaxa, 30.09.2012 20:33 03, muudetud 1 kord kokku.
Re: E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
Ole hea ja vormista oma jutt korrektselt. Praegust juttu lugedes hakkab pea valutama rääkimata asjaliku nõu andmisest.
Re: E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
Mis mootoriga masin jne jne?
Usutavasti kütusesurve madal, aga see oletus lambist võetud.
Tuleb diagnostikasse minna.
Usutavasti kütusesurve madal, aga see oletus lambist võetud.
Tuleb diagnostikasse minna.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 08.02.2010 00:52 12
- Peamine sõiduk: BMW 525TDSA
- Asukoht: ida-virumaa
Re: E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
E39 525Tdsa 105kw
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 02.05.2010 15:56 46
- Peamine sõiduk: Audi A7 3.0TFSI
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
M2letan, et enda vanal audil p2les see tuli kui m6ni eelsyyte kyynal l2bi oli.
Tasub kontrollida eelsyyte kyynlaid.
Tasub kontrollida eelsyyte kyynlaid.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Re: E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
Läbikäidud tee hiljuti.
Sõidu ajal viskas eelsüüte tuld, siis ei käivitunud soojalt.
Kui käivitumine läheb veel pikemaks siis:
Kindlasti tee diagnostika mootorile Boschiga või inpaga.
kui viga " rail pressure too low " käivitades, siis pump ja pihustid stendi.
Viga võib olla:
pihusti ülevoolu klapid kulunud
KS pump kulunud
KS pumba tagasivoolu regulaator kulunud.
Kõrgsurve probleemi puhul soovitan stendida pihusteid ja pumpa enne kui kalleid osi vahetama hakata.
Lisan: Eelsüüte küünalde kontrollimiseks võta sissel. kolle maha ja "piibud" küünaldelt maha, mõõda küünla otsas oleva pulga ja mootori korpuse vahel takistust, kui takistus on lõpmatus siis küünal nahkas.
M.
Sõidu ajal viskas eelsüüte tuld, siis ei käivitunud soojalt.
Kui käivitumine läheb veel pikemaks siis:
Kindlasti tee diagnostika mootorile Boschiga või inpaga.
kui viga " rail pressure too low " käivitades, siis pump ja pihustid stendi.
Viga võib olla:
pihusti ülevoolu klapid kulunud
KS pump kulunud
KS pumba tagasivoolu regulaator kulunud.
Kõrgsurve probleemi puhul soovitan stendida pihusteid ja pumpa enne kui kalleid osi vahetama hakata.
Lisan: Eelsüüte küünalde kontrollimiseks võta sissel. kolle maha ja "piibud" küünaldelt maha, mõõda küünla otsas oleva pulga ja mootori korpuse vahel takistust, kui takistus on lõpmatus siis küünal nahkas.
M.
BMW 525d 120kW 2000a E39
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
Soovitan viimast postitust ignoreerida
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
Täitsa nõus. Kui inimene ei tee vahet CR ja tavadiislil siis ei tasuks nõu anda remondi osas. Muidu võibki vaeseke seda raili rõhuandurit otsima jäädapatrik kirjutas:Soovitan viimast postitust ignoreerida

-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Re: E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
Jeap järjekordselt ei pannud tähele et tal Tds, kõik autod peaks olema CR ikkapatrik kirjutas:Soovitan viimast postitust ignoreerida

Nice feelin´onju ?
Aga arvan et jutt oli õige CommonRaili kohta, ning eelsüüte küünlaid saab kohtrollida mõlemal autol samamoodi, ning soovitada teha diagnostika ei ole vast vale.
Et vast kõike ignoreerida pole mõtet, aga kas su postitud aitas nüüd mehel masina käima saada?
BMW 525d 120kW 2000a E39
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
Soovitan jällegi ignoreerida soovitusi eelsüüteküünalde kohta. Kollektorit ja juhtmeid selleks maha ei vōeta. Diagnostika ei näita nendel mootoritel eelsüüteküünalde kohta suurt muhvigi, on ette tulnud eksimisi. Samuti ei tasu mittekäivitumist soojast peast eelsüüteküünalde kaela määrida. Ettepanek diagnostika läbimiseks on asjalik juhul, kui diagnostikaseadet käes hoidval inimesel kasvavad käed külgede pealt välja. Mitte tagant.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
Mul autol sama jama,eelsüüte küünlad uued ning käivitub nii soojalt kui külmalt ideaalselt.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E39 eelsüüte tuli põleb sõiduajal armatuuril
Selle märgutule süttimine töötava mootoriga viitab rikkele mootori toitesüsteemis. Diagnostika vajalik.
tel. 51 949 859