BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1721119" onclick="window.open(this.href);return false;
On keegi vaatamas käinud või omab mingit infot selle auto kohta?
On keegi vaatamas käinud või omab mingit infot selle auto kohta?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Mis **** v6?
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Kindlasti 5.5s autoga tegu ei ole!
Samuti ei ole antud autol SMG kast vaid SSG.
Samuti ei ole antud autol SMG kast vaid SSG.
E60 M5
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Ma isiklikult loodan, et need on näpukad, kunas jäid mulle ise ka silma esimese asjana, aga see ei oleks mulle esimene kord kui müüa tõsi meeli räägib, et autol v6 mootor kui silmnähtavalt tegu rida kuuega.
Ma tegelikult lootsin, et äkki keegi vaatamas käinud jne, kuna ise olen Soomes ja huvi nagu auto vastu on, aga endal alles kahe kolme nädalapärast võimalik vaatama minna.

Ma tegelikult lootsin, et äkki keegi vaatamas käinud jne, kuna ise olen Soomes ja huvi nagu auto vastu on, aga endal alles kahe kolme nädalapärast võimalik vaatama minna.
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Kas 330d kupee on minekult ja kütusekulult etem?
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Kytusekulu kindlasti etem.minek stockis vast sama,aga diisli eelis on odava rahaga chip,ning bentsukas jaab siis juba tublisti alla.
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Julged väited siin, 6,5s (330i) versus 7,8s(330d), peale chippi võib-olla hakkab diisel järele jõudma 

E36 320i 1995/11 , E46 330i 2000/08 , E90 330i 2006/01
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Chipitud 330d jätab igaljuhul 330i kaugele maha.
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
330d kupee on 7.2 sek muusas.tonisk kirjutas:Julged väited siin, 6,5s (330i) versus 7,8s(330d), peale chippi võib-olla hakkab diisel järele jõudma
330i on 20kw rohkem,aga 110nm vähem,110nm on väga palju,arvestades,et civic type r,mis läheb 6.5sek sajani omab alla 200nm väänet.
Chipitud 3.0d tōmbab igaljuhul pentsukale pikalt kotti.minu kiibitud disla vōib siin kenast vōistelda e39 540manuaali,e36 328,e60 545 jne.
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
"Kaugele maha" pole füüsikaline suurus, tahaks rohkem 0-100 aega, vaevalt chipitud diisel 6,0 sekundiga 100 saab ja isegi siis ei tähenda see kaugele maha jäämist.
E36 320i 1995/11 , E46 330i 2000/08 , E90 330i 2006/01
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Mina rääkisin 135kw diislist, 150kW diisel kupeesid pole väga valida.
E36 320i 1995/11 , E46 330i 2000/08 , E90 330i 2006/01
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Ja 135kw diisel kupeesid pole yldse tehtud;)tonisk kirjutas:Mina rääkisin 135kw diislist, 150kW diisel kupeesid pole väga valida.
Diisel kupee voib liikuda 6,0sek 0-100;)
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
6 seki jaoks oleks vaja ca 200kw
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Sain ka targemaks, pole E46 nii silma peal hoidnud mida tehakse ja mida mitte. Krt teie jutu järgi ma m3 (E36) varsti enam ei ihalegi, diisel E46 sõidab nii kui nii mööda 

E36 320i 1995/11 , E46 330i 2000/08 , E90 330i 2006/01
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Mingi vanem video,kui veidi aeglasem oli,kui hetkel.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Minu eelmine auto oli ka 330ci koos SSG kastiga ja väga meeldis ning üldjuhul mul auto läbisõit tuleb väike nii, et kütte rahalt ma väga kokku ei hoia ja kahtlustan, et kui diislil peab hakkama midagi remontima mootoris siis see kõvasti kallim kui bensukal (see minu subjektiivne arvamus). Aga tänud pakkumast!
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Sinu subjektiivne arvamus on ühtlasi ka 100% õige arvamus 

Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Arvad,et suitseva mootori remont bentsukal odav ja suur ōlikulu?kahjuks see reaalsus paljudel autodel eestis.
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
ega vanose või valvetronicu remont odav lõbu ole.
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
3.0d peaks olema suht vastupidav? Olen omanud 530d 135kw ja olin väga rahul. Uurin kuna plaanis osta 330 diisel või bensiin.
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
3.0 on väga vastupidav mootor.
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Mida ma tahtsin öelda on see, et diisel on kapriissem mootor kui bensiin. Tundlikum kütusekvaliteedile jpm.
Väga kehvas korras mootori remont on ilmselgelt kallis, olenemata sellest kas tegemist on bensiinimootori või diiselmootoriga.
Väga kehvas korras mootori remont on ilmselgelt kallis, olenemata sellest kas tegemist on bensiinimootori või diiselmootoriga.
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Mul on olnud viimase 4a jooksul 525d 120kw,730d 135kw ja 330 150kw ja mina pole küll kytusel vahet teinud.
330i mootoritel vanos,valvetronic ja kolvirõngad nõrk koht.ahjaa,klapisaare tihendid ka.julgen väita,et eesti moistes on odavam pidada 330d
330i mootoritel vanos,valvetronic ja kolvirõngad nõrk koht.ahjaa,klapisaare tihendid ka.julgen väita,et eesti moistes on odavam pidada 330d
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
M54 mootoritel pole valvetronic kasutusel ja vanose tihendite vahetus läheb maksma ca 30€ kui ise teha.Trax69 kirjutas:330i mootoritel vanos,valvetronic ja kolvirõngad nõrk koht.ahjaa,klapisaare tihendid ka.julgen väita,et eesti moistes on odavam pidada 330d
Väidaks vastu siinkohal, et 330d-l ikka mõni pihusti, eelsüüteküünal, pump või lõpuks ka turbo järgi annab. Nii, et kust see mootori töökindluses osas diisli odavus saavutatakse

Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Aga m54 mootori suured õlikulu probleemid?
Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Endal 3l tuttaval 3.0 bens olnd ja pole veel ükski õlikulu üle kurtnud 

Re: BMW 330 M series 3.0 V6 170kw, Tallinn
Kui aus olla siis minu eelmine auto võttis õli, aga ega ma väga ei tundnud, et see 6-7k km tagant liitri juurde kallamine kuidagi väga kulukas oleks tundunud ja enda hirm nagu just diisli puhul ongi just kõrgsurve pump, pihustid, turbo.