
Elektriautorubriik
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Huvitav, kas inimene kes inglisekeelt ei oska saaks ka teie jutust aru
?

- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Ei taha samuti väga kriitiline olla, kuid siinkohal olen ka mina oo7-ga nõus. Muuseas, need Mario viimases postis olevad inglisekeelsed sõnad on täiesti tõlgitavad, seega ei näe ka mina põhjust, miks peaks neid inglisekeelsena esitlema. Moodne? Vaevalt. Harjumus inglisekeelseid sõnu jutu sisse pikkima? Pigem nii, kuid see võiks jääda siiski ringkonda, kus see tavaline võibolla on.
Ja noh, nagu vahepeal oli kombeks siin öelda, kuigi eestikeelsena: minu 50 senti
Ja noh, nagu vahepeal oli kombeks siin öelda, kuigi eestikeelsena: minu 50 senti

-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kui aus olla suhtlen ma 90+% ajast inglise keeles ja kiirelt kirjutades kipub aju rohkem tolles keeles mõtlema. Seetõttu tuleb pikemalt mõelda kui tahta kõiki termineid tõlkida. Kuna tegemist suhteliselt vabas vormis foorumiga, siis pole väga suurt rõhku pannud keelelisele korrektsusele, rohkem sisu edastusele. Aga jah, salongiautod, asendusautod, poliitika jne
Eksisteerivad tõlkesõnad tõepoolest (tahtsin siia kohe indeed kirjutada).

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Pooldan Mariot. Inglise keel trügib nagu parasiit kõnekeelde, ka minul.
Kui üldse millegi üle vinguda, siis vinguks hea meelega nende üle,
kes krüpteerivad eesti keele mingiks pudi-padiks
Kui üldse millegi üle vinguda, siis vinguks hea meelega nende üle,
kes krüpteerivad eesti keele mingiks pudi-padiks

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kui siin foorumis ainuüksi eesti keele grammatika reha üle lasta ja neid kokkuvõtteid näidata Tartu keelekummardajatele siis nad ei saa ilmselt järgmine päev voodist tõustes üldse jalgu alla, et elutööga edasi minna. 

-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Ma pooldan pigem neid inglisekeelseid sõnu antud teemas kui taga igatsen seda aega kus kasutati igasuguste asjade selgitamiseks venekeelseid sõnud, a la tatsik, lääba, huinjaa jne.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Mobiilidega autoparklates hiilivad paparatsialged on sellise auto pildile saanud, ilmselt on number paljudele tuttav



Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Great news:
Vabariigi valitsus toetas tänasel istungil eelnõud, mille järgi saab keskkonnasäästlike elektriautode ostu toetada vahendite jätkumisel varem kavandatust aasta kauem - 2015. aasta lõpuni.
http://majandus24.postimees.ee/2825437/ ... -toetamist" onclick="window.open(this.href);return false;

Vabariigi valitsus toetas tänasel istungil eelnõud, mille järgi saab keskkonnasäästlike elektriautode ostu toetada vahendite jätkumisel varem kavandatust aasta kauem - 2015. aasta lõpuni.
http://majandus24.postimees.ee/2825437/ ... -toetamist" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Tere,
Hetkel on Mario Tesla kõigile vaatamiseks Mustamäel Tehnopoli maja ees aadressil Mäealuse 2. Täitsa auto kohe
Muhvi i3 oleks võinud ka kõrval olla
Siin nimelt mingi energiateemaline üritus.
Edit: Lahkus.
jJanno
Hetkel on Mario Tesla kõigile vaatamiseks Mustamäel Tehnopoli maja ees aadressil Mäealuse 2. Täitsa auto kohe


Edit: Lahkus.
jJanno
exTouring
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Hetke kuumim uudis on see, et Tesla otsustas suure osa oma patentidest teha
teistele kättesaadavaks. Sellest aga tundis juba huvi nii meie BMW, kui ka
suurim elektriautode tootja Nissan. Eeldan, et kõige huvitavam teistele on
laadimispesade standard ja ühtse standardi valik.
Minu unistus: Combo 2 pistik kukele saata, ei olegi väga võimatu
teistele kättesaadavaks. Sellest aga tundis juba huvi nii meie BMW, kui ka
suurim elektriautode tootja Nissan. Eeldan, et kõige huvitavam teistele on
laadimispesade standard ja ühtse standardi valik.
Minu unistus: Combo 2 pistik kukele saata, ei olegi väga võimatu

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Tesla jõudis juba ka Haapsallu
Miiliaeg peaaegu sama mis vanal e36 328-l
201km/h vs 210km/h
Pole üldse paha elektriauto kohta!
E-KLASS
I - Ekke Lainsalu, Tesla Model S - 201km/h
II - Rando Mere, Nissan Leaf - 149km/h
III - Kaspar Sepp, Mitsubishi i-MiEV - 130km/h

Miiliaeg peaaegu sama mis vanal e36 328-l

Pole üldse paha elektriauto kohta!
E-KLASS
I - Ekke Lainsalu, Tesla Model S - 201km/h
II - Rando Mere, Nissan Leaf - 149km/h
III - Kaspar Sepp, Mitsubishi i-MiEV - 130km/h
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Kui pikka distantsi Tesla vajab, et see 201 kätte saada?
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Maksimaalne kiirus on elektriauto kõige nõrgem ots.
Nüüd me siis teame, kui halb on tema kõige nõrgem lüli
Nüüd me siis teame, kui halb on tema kõige nõrgem lüli

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
I3 oleks teinud ilmselt Leafiga sama tulemi, ainult, et selleni jõudmine oleks võtnud oluliselt vähem aega.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Veerandmiili peal (402m) on Tesla S'il 170km/h juba sees, enamus miilisõidu distantsist istub piirajas.Donald kirjutas:Kui pikka distantsi Tesla vajab, et see 201 kätte saada?
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
See miilisõit on absurd lõppkokkuvõttes.
Edetabel tekib mingisuguse lõppkiirusega, mis kas on
maksimaalne (saavutatakse enne lõppu) või ei ole
maksimaalne (üldse ei saavutata).
Suvaline loll modifikatsioon muudaks edetabeli kohta, näiteks
paneme Leafile/Teslale 20% suurema ümbermõõduga rehvid
Samas kui mõõdetaks aega, oleks olukord teistsugune.
Edetabel tekib mingisuguse lõppkiirusega, mis kas on
maksimaalne (saavutatakse enne lõppu) või ei ole
maksimaalne (üldse ei saavutata).
Suvaline loll modifikatsioon muudaks edetabeli kohta, näiteks
paneme Leafile/Teslale 20% suurema ümbermõõduga rehvid

Samas kui mõõdetaks aega, oleks olukord teistsugune.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Võta aluseks võistlusmängu reeglid ja võidutingimused. Vastavalt sellele valmib ka strateegia mitte vastupidi.
Vihka mängu mitte mängijaid.
Vihka mängu mitte mängijaid.

Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Nàgin täna i3-e hHiiumaale suundumas. Ei olnugi see vãlimus kòige hullem.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Nii ütleb ehe eestlane Red Dot disainiauhinna saanud auto kohtakajakaz kirjutas:Nàgin täna i3-e hHiiumaale suundumas. Ei olnugi see vãlimus kòige hullem.



Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Ma olen siinmail neid ikka hulgim näinud, täiesti kohtutavalt koledad.
Samas Tesla S liigub ka siinpool igasugustes värvikombinatsioonides ringi ja paneb igakord pead pöörama. Õnnestunud auto.
Samas Tesla S liigub ka siinpool igasugustes värvikombinatsioonides ringi ja paneb igakord pead pöörama. Õnnestunud auto.

Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Üks Tesla liigub nüüd ka Keilas ringi! 

-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Täna Rocca katusele sõites tuli üks hõbedane vastu. Äkki see või neid eestis juba hulgim?
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Hulgim, tosin sai juba ammu täis 

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
OT
Suurtel kiirustel kulub sadu kilovatte võimsust lihtsalt auto lükkamiseks läbi õhu. Need kiirusepiirangud tänapäeva võimsamatel elektriautodel pole tühjast kohast sündinud. Aku saaks tühjaks teoorias loetud sekunditega, eeldusel, et jõudu edasi kandvad komponendid piisavalt vastupidavalt (loe palju kallimalt) tehtud.
220km/h juures vajab keskmine pereuato ainult õhu lükkamiseks 100kW, Leafiga seega Teslat ühegi käigu ega rehviga üle ei sõida.
Aja peale sirgelt sõitmiseks on näiteks veerandmiili võistlused.
/OT
arnis kirjutas:See miilisõit on absurd lõppkokkuvõttes.
Edetabel tekib mingisuguse lõppkiirusega, mis kas on
maksimaalne (saavutatakse enne lõppu) või ei ole
maksimaalne (üldse ei saavutata).
Suvaline loll modifikatsioon muudaks edetabeli kohta, näiteks
paneme Leafile/Teslale 20% suurema ümbermõõduga rehvid![]()
Samas kui mõõdetaks aega, oleks olukord teistsugune.
Suurtel kiirustel kulub sadu kilovatte võimsust lihtsalt auto lükkamiseks läbi õhu. Need kiirusepiirangud tänapäeva võimsamatel elektriautodel pole tühjast kohast sündinud. Aku saaks tühjaks teoorias loetud sekunditega, eeldusel, et jõudu edasi kandvad komponendid piisavalt vastupidavalt (loe palju kallimalt) tehtud.
220km/h juures vajab keskmine pereuato ainult õhu lükkamiseks 100kW, Leafiga seega Teslat ühegi käigu ega rehviga üle ei sõida.
Aja peale sirgelt sõitmiseks on näiteks veerandmiili võistlused.
/OT
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Pole plaaniski Leafiga Teslat üle sõita, kuid Leaf/Tesla mõlemad saaksid
20% suurema tippkiiruse kui ainult rattad suuremad panna.
Misjaoks vaja jõudu edasi kandvad komponendid paremaks teha?
Kui Leaf/Tesla vääne on suurim kohapealt minnes ja mootori maksimaalne
võimsus on saavutatud mõne sekundiga, siis paremaid komponente küll
tarvis ei ole, eesmärgiga kiiremini sõita, kuna lõppkiiruse puhul maksimaalseid
väändeid/võimsusi ei ületata.
Ja "aku saab tühjaks loetud sekunditega" ei sobi ei teoorias ega ka praktikas.
Li-ion akus toimub siiski keemiline protsess.
Leaf ei ole keskmine pereauto, selle tuuletakistuse number on keskmisest märgatavalt parem,
Teslal on VAPSEE parim
(v.a. ebardliku välimusega sõidukid).
20% suurema tippkiiruse kui ainult rattad suuremad panna.
Misjaoks vaja jõudu edasi kandvad komponendid paremaks teha?
Kui Leaf/Tesla vääne on suurim kohapealt minnes ja mootori maksimaalne
võimsus on saavutatud mõne sekundiga, siis paremaid komponente küll
tarvis ei ole, eesmärgiga kiiremini sõita, kuna lõppkiiruse puhul maksimaalseid
väändeid/võimsusi ei ületata.
Ja "aku saab tühjaks loetud sekunditega" ei sobi ei teoorias ega ka praktikas.
Li-ion akus toimub siiski keemiline protsess.
Leaf ei ole keskmine pereauto, selle tuuletakistuse number on keskmisest märgatavalt parem,
Teslal on VAPSEE parim

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Mille poolest see E-klassi kupee nii ebardliku välimusega on?
edit: sa ilmselt mõtlesid jagatud parim, mitte VAPSEE parim

edit: sa ilmselt mõtlesid jagatud parim, mitte VAPSEE parim

Henri. kirjutas:Tõe huvides märgiks siiski ära, et see on jagatud parim, ehk siis "drag coefficient of Cd=0.24" on nii Model S-l kui ka 2013-... C207 E-klassi kupeel.Mario Kadastik kirjutas:vaid pigem tema imeline aerodünaamika (mis on madalaima air drag coefficientiga tootmisautodest)
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
...
Rääkige parem, mida te ennustate, kas Nissan/BMW võtavad õppust
Tesla tehnoloogiatest? Tuues näite just laadimis infrastruktuuris
Rääkige parem, mida te ennustate, kas Nissan/BMW võtavad õppust
Tesla tehnoloogiatest? Tuues näite just laadimis infrastruktuuris

Viimati muutis arnis, 24.06.2014 14:28 12, muudetud 1 kord kokku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 15.12.2013 10:59 44
- Peamine sõiduk: Tesla Model S
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Ei ole tegelikult jagatud parim. Kõige väiksema drag coefficientiga seeriatootmis autod võeti Car & Driver poolt ette ja viidi tuuletunnelisse testimisse. Tesla number on täpselt see mida Tesla on reklaaminud. Mersu oma siiski reaalsel production autol nii hea ei ole.
http://www.teslamotors.com/sites/defaul ... e-road.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis Tesla 0.24 jääb kehtima ka independent testis aga MB oma tuli 0.30. Ja piisavalt on Model S'l seejuures survet telgedele, et Tesla võiks vabalt tõsta tippkiirust käikudega. Arvestada tasub ka, et niipalju kui ma sakslastelt ja ka meie oma Tom'lt kui saksamaal käis kuulsin, siis ca 200+ km peaks saama sõita tippkiirusel enne aku tühi millest järeldaks, et ca 80-90kW on võimsus mis vajalik. Tesla on võimeline lühiajaliselt välja pressima 310kW seega võimsuse taha ka ei jää tippkiiruse tõstmine.
http://www.teslamotors.com/sites/defaul ... e-road.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis Tesla 0.24 jääb kehtima ka independent testis aga MB oma tuli 0.30. Ja piisavalt on Model S'l seejuures survet telgedele, et Tesla võiks vabalt tõsta tippkiirust käikudega. Arvestada tasub ka, et niipalju kui ma sakslastelt ja ka meie oma Tom'lt kui saksamaal käis kuulsin, siis ca 200+ km peaks saama sõita tippkiirusel enne aku tühi millest järeldaks, et ca 80-90kW on võimsus mis vajalik. Tesla on võimeline lühiajaliselt välja pressima 310kW seega võimsuse taha ka ei jää tippkiiruse tõstmine.
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Elektriautode ostubuum selleks korraks läbi. Kahju.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
http://äripäev.ee/article/2014/8/6/elek ... raha-otsas
Edaspidi on plaanis elektriautode kasutuselevõttu toetada mitterahaliselt: näiteks on kavas muudatused liiklusseaduses, millega lubatakse elektriautod ühistranspordiradadele.
Nagu kunagi lubati Tallinnas hübriididel tasuta parkida ja vähemalt ühel värskel Priuseomanikul jäi see lõbu umbes kolmekuuliseks kui ühtäkki otsustati, et tasuta parkimist saavad ainult täisverelised EV-d. Tahaks näha, kes täishinnaga neid Leafe ja eriti veel Mieveid soetavad; paratamatult kaob ka planeeritav ühistranspordiraja toetus sama kiiresti kui see loodi, kui EV-sid 'piisavalt palju' tekib, nagu omal ajal hübriide.
Kes kuue aasta tagust aega ei mäleta, nendele meeldetuletuseks:
http://epl.delfi.ee/news/eesti/hubriida ... d=51088931" onclick="window.open(this.href);return false;
Kirjutan siia ka tulevase abilinnapea tsitaadi tulevikust, anno 201x (või äärmiselt juhul 202x):
“Elektrisõidukite arv on saavutanud ulatuse, kus võime öelda, et vana määrus on oma eesmärgi täitnud ja loodussõbralike sõidukite hulk linnapildis liigub kasvavas suunas. Usun et tänase keskkonnasõbraliku auto soetaja motiiv ei ole ainult soov ühistranspordiradadel liigelda, vaid ka tegelik soov loodust säästa.”
Edaspidi on plaanis elektriautode kasutuselevõttu toetada mitterahaliselt: näiteks on kavas muudatused liiklusseaduses, millega lubatakse elektriautod ühistranspordiradadele.




Nagu kunagi lubati Tallinnas hübriididel tasuta parkida ja vähemalt ühel värskel Priuseomanikul jäi see lõbu umbes kolmekuuliseks kui ühtäkki otsustati, et tasuta parkimist saavad ainult täisverelised EV-d. Tahaks näha, kes täishinnaga neid Leafe ja eriti veel Mieveid soetavad; paratamatult kaob ka planeeritav ühistranspordiraja toetus sama kiiresti kui see loodi, kui EV-sid 'piisavalt palju' tekib, nagu omal ajal hübriide.
Kes kuue aasta tagust aega ei mäleta, nendele meeldetuletuseks:
http://epl.delfi.ee/news/eesti/hubriida ... d=51088931" onclick="window.open(this.href);return false;
Kirjutan siia ka tulevase abilinnapea tsitaadi tulevikust, anno 201x (või äärmiselt juhul 202x):
“Elektrisõidukite arv on saavutanud ulatuse, kus võime öelda, et vana määrus on oma eesmärgi täitnud ja loodussõbralike sõidukite hulk linnapildis liigub kasvavas suunas. Usun et tänase keskkonnasõbraliku auto soetaja motiiv ei ole ainult soov ühistranspordiradadel liigelda, vaid ka tegelik soov loodust säästa.”