Nüüd siis enamvähem selge miks see mu "konkurent" nii odav on.Võib enda autole hinda juurde keevitada
Lisaks siia eelnevale kalkulatsioonile omadest kogemustest juurde,et uus esiklaas 150-200 eur
Katuse detaile saab alates mõnest sajast ,oleneb kust osta + rööraha.
Sisu pole ka väga cabriole saada,ma näiteks lõpuks maksin põhimõtteliselt esiistmete eest 450 eur,pidin ostma Vader sisu,et saaks korralikud sport esiistmed.
See lülitite süsteem ilmselt selleks,et katuse aju ... ja ei tööta automaatselt.Kui täiselektriline katus siis sellel on 3 mootorit ja äkki siis leiutati igale mootorile lüliti mis seda edasi/tagasi liigutab.
Selle remont ka mingi alates 500 äkki.Mul Patrik nullis ainult süsteemi ära ja pani mootorid tööle uuesti 100 eest.See siis oli väikese diagnostika hind kui olin ise katuse vahetanud ja uuesti tööle ei hakanud kohe.Ei julge pakkuda mis see suurem remont tegelikult minna võib kui seal kõik ümber aretatud.
Pole kohanud veel ühtegi bmw-d millel see tühikäik nii kõrge,E36 seda ei saa ise reguleerida ka,kui just trossist peale ei keera
Sügavalt kahtlen,et seal roolis mingi airbag on
Arvestades mis asjadega seal porri tehtud on siis seal neid üllatusi ilmselt veel.
Igast Leedu/Läti autodega võib registreerides see üllatus ka olla,et parempoolse rooliga auto ümber ehitatud ja siin arvele ei saagi.