Soov osta E60/E61,E90/E91
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Nii ise siis ostsin lõpuks e60 suht algusaasta isendi 3.0 diisl automaat. Suur kompu oli põhiline mis pidi olema, püsikas ja nahk sisu. Käisin igast masianid proovimas Subaruid, MB, Audit. Aga ei olid mis nad olid aga e6* ja bmw pani asja paika. Autol iluvigu veits on ( tagastange saanud kõksu, nahk hooldamatta, kõrvalistuja akna nupp avaba akna mõlemas suunas, kinni ei pane. Salongis kulumisjäljed. Küünalde plokk näitas viga ja nipetnäpet veel.
Võtsin auto ja läksn tuttavajuurde kontrolli lasn teha silla kontrolli ja diagnosti. Ja mis teha ühteist tuleb vahetada ja parandada ning nagunii oln arvestanud, et pean kuskil 1000-1500€ sisse panema. Eks siis nüüd ole näha mis saab. Valisn lihtsalt selle mis meelepärane ja tundus endale hea.
Võtsin auto ja läksn tuttavajuurde kontrolli lasn teha silla kontrolli ja diagnosti. Ja mis teha ühteist tuleb vahetada ja parandada ning nagunii oln arvestanud, et pean kuskil 1000-1500€ sisse panema. Eks siis nüüd ole näha mis saab. Valisn lihtsalt selle mis meelepärane ja tundus endale hea.
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Maanteesõitudeks sobib diisel paremini kui linnasõitudeks, kasvõi juba sellepärast, et DPFile meeldib see rohkem. Küttekulu kohta toon sellise näite, et kunagi oli mul E39 528i 5 käigulise manuaalkastiga ja E61 525d 6 käigulise automaatkastiga ja linnas võttis 525d rohkem kui 528i (talvel pakasega tuli vahe isegi paar liitrit sajale). Maanteel aga võttis 525d vähem. Lisaks ei häirinud maanteesõidul diislil see uimasem kohaltminek ja "turboauk", linnas mulle ei meeldinud diisliga sõita.rain-o kirjutas:Kas nüüd keegi antud automarki üksnes ratsionaalsetel kaalutlustel valib, nii et see milleks teda vaja on, on teisejärguline. Vajadusi saab ka muude masinatega rahuldada.
Kuid endast konkreetselt rääkides, siis nagu mainisin, enamus sõidud tulevad maanteel. ca 1600km kuus, 200km otsadena+ siis linnasõidud ca 100km kuus.
Eelarve võiks olla ca 8-8,5k
Või tasuks ka spekuleerida bensiinimootori teemal? Omast loogikast eeldan et need on vähem sõitnud, odavamate pidamiskuludega. Kütusekulust ei oska rääkida.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Minu elukogemus on näidanud seda et ostes 8k eet auto ja sinna 2k sie hooldus ja remondikuludesse panna on turvalisem valik kui 10k eet "korralik" kikkiaetud masin osta.
Samas jätkates selle loogikaga, bensukate hinnad on odavamad, parema seisukorras. Nagu olen aru saanud siis 3.0 masuudikal on reaalne kulu 6-6.5 maanteel. Bensukal maanteekulul ca liiter otsa?. Samas diislitel ka varustust üldjuhul rohkem, mis ei ole küll minu jaoks esmajärguline. Samas diisli vääne....
Algusaastate mudelid pidid probleemsemad olema. Kas tegu on eelkõige tarkvaraliste probleemidega, mille hilisemad uuendused paika loksutavad, või on miskit kapitaalsemat ka ?
Dpf on tänapäeval vist juba midagi sellist millest osatakse vabaneda, kui ta elu keeruliseks teeb. See vist enam autoostul määravaks ei peaks saama?
Sigaelmar, kuidas muidu see 525 oli? Vastupidavuselt ja minekult? Olid rahul?
Lisaks küsimus, hetkel ei viitsi küll guugeldada, aga mis see e60 suure ja väikse kompu vahe on, peale DP suuruse?
Samas jätkates selle loogikaga, bensukate hinnad on odavamad, parema seisukorras. Nagu olen aru saanud siis 3.0 masuudikal on reaalne kulu 6-6.5 maanteel. Bensukal maanteekulul ca liiter otsa?. Samas diislitel ka varustust üldjuhul rohkem, mis ei ole küll minu jaoks esmajärguline. Samas diisli vääne....
Algusaastate mudelid pidid probleemsemad olema. Kas tegu on eelkõige tarkvaraliste probleemidega, mille hilisemad uuendused paika loksutavad, või on miskit kapitaalsemat ka ?
Dpf on tänapäeval vist juba midagi sellist millest osatakse vabaneda, kui ta elu keeruliseks teeb. See vist enam autoostul määravaks ei peaks saama?
Sigaelmar, kuidas muidu see 525 oli? Vastupidavuselt ja minekult? Olid rahul?
Lisaks küsimus, hetkel ei viitsi küll guugeldada, aga mis see e60 suure ja väikse kompu vahe on, peale DP suuruse?
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Minu auto ei ole hullult lagunenud ega midagi, tuupvead tegin ära nagu siin kõik diislimehed. Raipeid on igasuguseid aga mu auto eelmine omanik pole autot väga käest lasknud ja mina ei ütleks et E60/61 üldiselt ebatöökindel auto on. Järgmiseks autoks ostaksin küll kõhklemata E60/61 aga ainult bensuka. Mineku poolest ei soovita kellelegi 525d, BMW enda raamatu põhjal on keskmise küttekulu vahe 0,2 l/100km võrreldes 535d'ga aga mineku vahet võid ise ette kujutada 

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Nende kahe lausega on öeldud vaid seda, miks otto on näiliselt odavam - varustus just seda ka määrab. Eriti 3. seeria juures, kus armatuuris ekraan. Korralikus, samas varustuses ja 100k+ km läbisõidu juures on otto kolmese jääkväärtus arvestataval määral (ca 1-2k €) masuudist juba suurem. Suures osas tuleneb see sellest, et järelturu pakkumine otto mootoritega on oluliselt madalam. Masuudikaid leiab aga igasuguse varustuse ja hinnaga (sh läbitõmmatuna).
Kui ca aastaks autot vaja siis DPF eemaldamine ei ole faktor. Pärast seda on ilmselt hambad, sest Eesti valmistub jõudsalt rakendama auto homologeeringu järgi tehnilist ülevaatust.
Kui ca aastaks autot vaja siis DPF eemaldamine ei ole faktor. Pärast seda on ilmselt hambad, sest Eesti valmistub jõudsalt rakendama auto homologeeringu järgi tehnilist ülevaatust.
rain-o kirjutas: Samas jätkates selle loogikaga, bensukate hinnad on odavamad, parema seisukorras.
Samas diislitel ka varustust üldjuhul rohkem, mis ei ole küll minu jaoks esmajärguline.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Huvitav kust selle kohta lugeda saab, et see väide ka kinnitust leiaks?ttsys kirjutas:Nende kahe lausega on öeldud vaid seda, miks otto on näiliselt odavam - varustus just seda ka määrab. Eriti 3. seeria juures, kus armatuuris ekraan. Korralikus, samas varustuses ja 100k+ km läbisõidu juures on otto kolmese jääkväärtus arvestataval määral (ca 1-2k €) masuudist juba suurem. Suures osas tuleneb see sellest, et järelturu pakkumine otto mootoritega on oluliselt madalam. Masuudikaid leiab aga igasuguse varustuse ja hinnaga (sh läbitõmmatuna).
Kui ca aastaks autot vaja siis DPF eemaldamine ei ole faktor. Pärast seda on ilmselt hambad, sest Eesti valmistub jõudsalt rakendama auto homologeeringu järgi tehnilist ülevaatust.
rain-o kirjutas: Samas jätkates selle loogikaga, bensukate hinnad on odavamad, parema seisukorras.
Samas diislitel ka varustust üldjuhul rohkem, mis ei ole küll minu jaoks esmajärguline.
... valmistub jõudsalt rakendama auto homologeeringu järgi tehnilist ülevaatust
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Sul internet ju olems.
Ava autoscout, mobile jne ja vaata.

Raemees kirjutas:Huvitav kust selle kohta lugeda saab, et see väide ka kinnitust leiaks?ttsys kirjutas:Nende kahe lausega on öeldud vaid seda, miks otto on näiliselt odavam - varustus just seda ka määrab. Eriti 3. seeria juures, kus armatuuris ekraan. Korralikus, samas varustuses ja 100k+ km läbisõidu juures on otto kolmese jääkväärtus arvestataval määral (ca 1-2k €) masuudist juba suurem. Suures osas tuleneb see sellest, et järelturu pakkumine otto mootoritega on oluliselt madalam. Masuudikaid leiab aga igasuguse varustuse ja hinnaga (sh läbitõmmatuna).
Kui ca aastaks autot vaja siis DPF eemaldamine ei ole faktor. Pärast seda on ilmselt hambad, sest Eesti valmistub jõudsalt rakendama auto homologeeringu järgi tehnilist ülevaatust.
rain-o kirjutas: Samas jätkates selle loogikaga, bensukate hinnad on odavamad, parema seisukorras.
Samas diislitel ka varustust üldjuhul rohkem, mis ei ole küll minu jaoks esmajärguline.
... valmistub jõudsalt rakendama auto homologeeringu järgi tehnilist ülevaatust
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Arvan ta pidas silmas DPF kohta öeldut 

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Peab vast meenutama, et elame EL-is ja kõik on tõlgitud ning online. 
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 3X0624(01)

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 3X0624(01)
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Jap DPF kohta
Googeldasin "see naised saunas rääkisid" ... muutumise teema on üleval juba 2012a vanemaid teemase ma ei leidnud. EL-EL-iks

Googeldasin "see naised saunas rääkisid" ... muutumise teema on üleval juba 2012a vanemaid teemase ma ei leidnud. EL-EL-iks

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Kas eeldad või ootad, et EL seadusest tulenevate meetmete kontrolli hakatakse enne rakendamist (talu)rahvaga arutama? Nu kindlasti tuleb K2-es Reporteris ühel heal päeval ka kainestav lõik tõehetkega, kuidas massid sokitud DPF-i teemal ilmselt järgnevat TÜ-d ei läbi.
Võib vastu küsida: kui kaua EL suvatseb seda veel pealt vaadata ja taluda, et Eestis euronorme ebaseaduslike võtetega alla tõmmatakse? ELMO projektiga või saastekvootide müügiga sellelt tähelepanu ära ei tõmba. Keskkond ja sellest pööratavad maksud on riigi eelarvele oluline valdkond ja selles suunas töö käib, iga päev.
Võib vastu küsida: kui kaua EL suvatseb seda veel pealt vaadata ja taluda, et Eestis euronorme ebaseaduslike võtetega alla tõmmatakse? ELMO projektiga või saastekvootide müügiga sellelt tähelepanu ära ei tõmba. Keskkond ja sellest pööratavad maksud on riigi eelarvele oluline valdkond ja selles suunas töö käib, iga päev.
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Tänud asjalike vastuste eest.
Niipalju olen aru saanud et e60 kõige suurem koll on see roolilati probleem. Paljud omal seda taastada on lasknud? Ja mis eelarve sellel on? Ja mis asutused teostavad? Või keegi ka ise teinud? Ehk tavalisel latil siis. St või peaks kohe selle veaga masinatest mööda vaatama?
Niipalju olen aru saanud et e60 kõige suurem koll on see roolilati probleem. Paljud omal seda taastada on lasknud? Ja mis eelarve sellel on? Ja mis asutused teostavad? Või keegi ka ise teinud? Ehk tavalisel latil siis. St või peaks kohe selle veaga masinatest mööda vaatama?
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
tere, olen ka soetamas e60/90 masinat. Oleks siis esimene reaalselt enda auto. Raha saaks vast 7k ringis välja käidud. ainuke asi mis peaks olema on kompuuter ja nahk sisu. Pulgaga õli ka ei viitsi segada, pole vist enam eriti pop, Samuti tootmisaasta 2006-07, vast rohkemaks raha ei jätku. Vaatan, et teema on unarusse jäänud, kas keegi oskab veel muljetada?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Ise remondid autot? Kui ei siis selliste soovide ja eelarve juures liigu analüüsiga kohe mõne teise margi või mudeli juurde. Sellise eelarvega sõiduk vajab kindlasti tööd ja ressursse. Mida rohkem varustust seda rohkem probleeme, lõppenud ahelaid ja lõhkis süsteeme. Üldiselt üsna plank auto peab olema, mis selle eelarve juures heas korras. Imesid muidugi juhtub aga selle jaoks on reeglina vaja kuhugi kaugemale ise järgi minna ning see kasvatab teatavasti soetuskulutusi. Automüüjad ja auto võõrandajad ei ole teatavasti heategevusorganisatsioonid. Auto on vaja enne ostu kontrollida ja reeglina peegeldab auto hind ka selle headust/puudusi. Odavama otsa sõidukid on reeglina kõik mingite remonditööde ootel. Kui vaatad siis paljud müüjad loetlevad need tööd ning varuosad ka müügikuulutustes.
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Pulgaga õli ka ei viitsi segada

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Släng MT-le. ATM tahab.
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Üldiselt kart oli jah, kuigi ega peale nende mainitud asjade varusust rohkem ei oota. El. aknad peaks vast baasvarustuses olema. See e60 on selle foorumi juttude põhjal ikka 1 suur ikaldus, eriti odavad. Üritan veel uurida e90 varianti. Ootan veel arvamusi.ttsys kirjutas:Ise remondid autot? Kui ei siis selliste soovide ja eelarve juures liigu analüüsiga kohe mõne teise margi või mudeli juurde. Sellise eelarvega sõiduk vajab kindlasti tööd ja ressursse. Mida rohkem varustust seda rohkem probleeme, lõppenud ahelaid ja lõhkis süsteeme. Üldiselt üsna plank auto peab olema, mis selle eelarve juures heas korras. Imesid muidugi juhtub aga selle jaoks on reeglina vaja kuhugi kaugemale ise järgi minna ning see kasvatab teatavasti soetuskulutusi. Automüüjad ja auto võõrandajad ei ole teatavasti heategevusorganisatsioonid. Auto on vaja enne ostu kontrollida ja reeglina peegeldab auto hind ka selle headust/puudusi. Odavama otsa sõidukid on reeglina kõik mingite remonditööde ootel. Kui vaatad siis paljud müüjad loetlevad need tööd ning varuosad ka müügikuulutustes.
Tänud vastuste eest.
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
06-07 aastat on suht raske sellise hinnaga saada. Poolteist aastat tagasi enda oma otsides oli sarnane budget-7-8k ning neid roimaid oli küll ja küll. Lõpuks leidsin ühe raamatupidaja auto, mis sõitnud suures osas maanteed, kus oli kõik kulud ilusti kirja pandud ning siiamaani töötab kõik hästi, mingeid jamasid pole olnud. ptüi-ptüi-ptüi.. Täiselektriline nahksisu, atm, ekraan jms kõik ilusti olemas. Ainult xenonist ja m-paketist tunnen puudust.
2004-05 aastat võid otsida, aga ole valmis, et võid hakata sinna väga suuri summasid sisse matma. E90 on suht samasse auku vist
2004-05 aastat võid otsida, aga ole valmis, et võid hakata sinna väga suuri summasid sisse matma. E90 on suht samasse auku vist
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Kusjuures suvel otsisime perre teist e91 pre LCI-d.
Kõik tööd olid UMis tehtud.Terve posu lehti oli tehtud töödest. Isegi uus DPF oli esinduses paigaldatud.
Hind oli midagi seitsme tuhandega.
Kõik tööd olid UMis tehtud.Terve posu lehti oli tehtud töödest. Isegi uus DPF oli esinduses paigaldatud.
Hind oli midagi seitsme tuhandega.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Muide arvestada tuleb ka asjaoludega, et 5-10 aastat Eestis soolas sõitnud auto on kindlasti madalama hinnaga.
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Vaevalt, et keegi tahab sellepärast odavamalt müüa. MUidu uuriks veel, ega kellelgi e90 xi varianti pole, kuidas selle neliku vastupidavus on?ttsys kirjutas:Muide arvestada tuleb ka asjaoludega, et 5-10 aastat Eestis soolas sõitnud auto on kindlasti madalama hinnaga.
Re: Soov osta E60/E61,E90/E91
Mul on e90 xi. Kõik on korras nelikveoga ja probleeme ei olnud. Praegu panin müüki (kui on vaja). Tahan suuremat ja uuemat autot