BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
- pelle-pelle
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 28.04.2010 08:46 32
BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
Tere!
Pisikene mure enda pisikesega ning esimese asjana mõtlesin pöörduda siia, sest siin foorumis ikkagi BMW only..
Nimelt siis probleemist lähemalt selle tulega näidikuplokis - oli vaja ära võtta auto küljest terve uks, süüde muidugi jäi sisse ning et uks ära võtta, tuli lahti ühendada pistik, mis kerest ukse sisse läheb, peale tagasi ühendamist, siis muidugi juba süüde täiesti väljas, jäi airbag-i tuli näidikuplokis ikkagi põlema.. Mida te soovitate ? Kas sinna on võimalik samuti konde, takisti ja indikaator vahele panna või saab selle kustutada diagnostiku juures ?
Pisikene mure enda pisikesega ning esimese asjana mõtlesin pöörduda siia, sest siin foorumis ikkagi BMW only..
Nimelt siis probleemist lähemalt selle tulega näidikuplokis - oli vaja ära võtta auto küljest terve uks, süüde muidugi jäi sisse ning et uks ära võtta, tuli lahti ühendada pistik, mis kerest ukse sisse läheb, peale tagasi ühendamist, siis muidugi juba süüde täiesti väljas, jäi airbag-i tuli näidikuplokis ikkagi põlema.. Mida te soovitate ? Kas sinna on võimalik samuti konde, takisti ja indikaator vahele panna või saab selle kustutada diagnostiku juures ?
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2090
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
diagnositk kustutab selle.
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Re: BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
Kas keegi on puutunud kokku probleemiga, et E46 airbagi tuluke on näidikuplokist eemaldatud?
Kas on saada sobivat LED-i tagasi jootmiseks või tuleb võtta samast plokist mingi mittevajalik tuluke?
Kas on saada sobivat LED-i tagasi jootmiseks või tuleb võtta samast plokist mingi mittevajalik tuluke?
- zaddam
- Huviline
- Postitusi: 211
- Liitunud: 03.05.2009 23:28 12
- Peamine sõiduk: BMW X5 e53 3.0d
- Asukoht: tallinn
Re: BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
kui see led on sealt eemaldatud, siis väga tihti ikka selle pärast, et see tuluke on põlenud näiteks katkise istmemati pärast, mis paneb seda tuld põlema.
aga et kust uut ledi saaks, ei oska öelda, kuskilt elektroonika kauplusest küsida äkki...
aga et kust uut ledi saaks, ei oska öelda, kuskilt elektroonika kauplusest küsida äkki...
Re: BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
Tuluke on jah lihtsalt ära võetud, selle kontrollisin juba järgi. Huvitav, et mingit veakoodi selle kohta ei anna, näiteks E36 küll andis kui süsteem oli kuhugi õlitule alla ühendatud..
See konkreetne E46 oli vist saanud uue AIRBAGI aju, sest algselt näitas praktiliselt kõigi komponentide kohta "Codierdaten stimmen nicht mit Ausstattung überein". DIS-i soovitusel tegin automaatse kodeerimise ja nüüd on "takistus suur" veateated: pea turvapadi parem, külgmine turvapadi parem, aku kaabel. Tundub vist, et kunagine parema külje avarii
Vähemalt mõne nendest asjadest saaks vist uuesti maha kodeerida?
See konkreetne E46 oli vist saanud uue AIRBAGI aju, sest algselt näitas praktiliselt kõigi komponentide kohta "Codierdaten stimmen nicht mit Ausstattung überein". DIS-i soovitusel tegin automaatse kodeerimise ja nüüd on "takistus suur" veateated: pea turvapadi parem, külgmine turvapadi parem, aku kaabel. Tundub vist, et kunagine parema külje avarii

Vähemalt mõne nendest asjadest saaks vist uuesti maha kodeerida?
Re: BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
Loomulikult olen ma selle poolt, et AIRBAG-i süsteem peab korras olema
Täna sai siis huvi pärast uksepolster maha võetud ja terve padi täitsa olemas, ainult pistikut ei olnud püropadruni taga. Avarii on siiski olnud, sest uksepolster seestpoolt lapitud ja markeriga kirjad peal "uuel" padjal.
Nüüd on väike lootus, et selle teise padjaga sama jama.
See "AIRBAG KOPF RECHTS" peaks olema siis nn. turvakardin laes? Piilusin natuke A-piilari katte vahelt ja tundus ok, ilusti kokku volditud. Aga pistik on vist mingis ulmelises kohas armatuuri taga, DIS-is kuvatud pildilt ei saanud eriti aru

Täna sai siis huvi pärast uksepolster maha võetud ja terve padi täitsa olemas, ainult pistikut ei olnud püropadruni taga. Avarii on siiski olnud, sest uksepolster seestpoolt lapitud ja markeriga kirjad peal "uuel" padjal.
Nüüd on väike lootus, et selle teise padjaga sama jama.
See "AIRBAG KOPF RECHTS" peaks olema siis nn. turvakardin laes? Piilusin natuke A-piilari katte vahelt ja tundus ok, ilusti kokku volditud. Aga pistik on vist mingis ulmelises kohas armatuuri taga, DIS-is kuvatud pildilt ei saanud eriti aru

Re: BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
Ei saanud täna jagu ühe E46 sensormatist, pole ammu kodeerinud ühtegi ja äkki unustanud midagi.
Sai muudetud kaks sensormatiga seotud parameetrit mitteaktiivseks ja Airbag-i aju üle kodeeritud sellega. NCS teeb kõik ära ja midagi ei hädalda, aga ikkagi on sensormati veakood sees. Kui pistik lahti võtta moodulist istme all, siis ütleb "lühis plussiga".
Kas inpa-ga näeb kuskil ka seda, et matt pole aktiivne kodeeringus, ei märganud nagu hetkel ise. Staatus oli iseenesest "hõivatud" tühja istme korral. Mäletaks nagu ise, et muuta tuli kolme parameetrit üldse
Edit: Leidsin siit foorumist vihje, et alati ei saagi kodeerida, näiteks 1999 aasta autol. Äkki siis ongi viga selles, samast aastast see auto vist oli.
Sai muudetud kaks sensormatiga seotud parameetrit mitteaktiivseks ja Airbag-i aju üle kodeeritud sellega. NCS teeb kõik ära ja midagi ei hädalda, aga ikkagi on sensormati veakood sees. Kui pistik lahti võtta moodulist istme all, siis ütleb "lühis plussiga".
Kas inpa-ga näeb kuskil ka seda, et matt pole aktiivne kodeeringus, ei märganud nagu hetkel ise. Staatus oli iseenesest "hõivatud" tühja istme korral. Mäletaks nagu ise, et muuta tuli kolme parameetrit üldse

Edit: Leidsin siit foorumist vihje, et alati ei saagi kodeerida, näiteks 1999 aasta autol. Äkki siis ongi viga selles, samast aastast see auto vist oli.
Re: BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
Sensormatt tuleb lahti ühendada, siis kodeerida, siis kustutada vead.
Minuteada saab kodeerida kõiki E39-said.
Kui kodeerimisega äpardus teha, siis võib moodul pange panna ja ei
lase vigu kustutada. Kui veateadet kustutamisel ette ei löö, siis on
moodul korras.
INPA peab jah näitama, et on hõivatud, kogu aeg.
Sensormati moodulit tagasi ühendada ei tohi!
Minuteada saab kodeerida kõiki E39-said.
Kui kodeerimisega äpardus teha, siis võib moodul pange panna ja ei
lase vigu kustutada. Kui veateadet kustutamisel ette ei löö, siis on
moodul korras.
INPA peab jah näitama, et on hõivatud, kogu aeg.
Sensormati moodulit tagasi ühendada ei tohi!
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
Juhtploki ühendas lahti auto omanik ise, ma juhendasin ja eeldan, et sai õige pistik lahti võetud. Ma olen muidu ka enne kodeerinud ja seejärel pistiku lahti võtnud, siis lihtsalt veakood ütleb, et kodeerimisandmed ei klapi aga selle veakoodi saab ära kustutada.
Kas võib olla selline variant, et neid parameetreid on rohkem seal, näiteks on seal nii ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 ja 2 kui ka SBE_1 ja 2? Pole enam seda faili alles ka,et kontrollida
Kas võib olla selline variant, et neid parameetreid on rohkem seal, näiteks on seal nii ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 ja 2 kui ka SBE_1 ja 2? Pole enam seda faili alles ka,et kontrollida

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
Enne kui üldse midagi kodeerida, tuleks selgeks teha mooduli versioon ja kodeerimisindeks.
Versioonist ja kodeerimisindeksist sõltuvalt võivad plokkides olla täiesti erineva nimetusega funktsioonid.
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 ja ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2 tuli mitteaktiivseks muuta.
Mingil põhjusel pole sensormati mitteaktiivseks kodeerimine õnnestunud mul siis, kui airbag'i plokis on veel teisi aktiivseid veateateid.
Versioonist ja kodeerimisindeksist sõltuvalt võivad plokkides olla täiesti erineva nimetusega funktsioonid.
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 ja ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2 tuli mitteaktiivseks muuta.
Mingil põhjusel pole sensormati mitteaktiivseks kodeerimine õnnestunud mul siis, kui airbag'i plokis on veel teisi aktiivseid veateateid.
tel. 51 949 859
Re: BMW e46 airbag-i tuli armatuuris..
Jah, nii saigi tehtud. Mõtlesin, et äkki on veel midagi vaja muuta. Netis tuhnides leidsin kellegi faili, kus olid korraga olemas nii ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 kui ka SBE_1.PeeterA kirjutas:ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 ja ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2 tuli mitteaktiivseks muuta.
Aga miks näitab pistiku lahtivõtmisel lühist plussiga, kas seal ka sildab ära klemmid kuidagi? Võib-olla on keegi juba varem aretanud seal midagi, polnud aega pikemalt süveneda. Muid veateateid polnud ja omanik tuli tegelikult lihtsalt tuld kustutama, sest oli vahetanud roolilindi, aga sensormati katkestus jäi aktiivseks veaks.