Tere.
Juhtus täna selline asi, et sõitsin mööda teed, kus käis teetööd. Parajasti sattus normaalse suurusega kivi teepeale ja ei saanud pidama ja panin üle ja juhi pool põhja all käis selline kolakas, et lõi juhipoolse ukse ja ülevalt lae polstri alt airbagi lahti. Peale seda sain rahulikult kuskil 25 km sõita veel ja auto suri lambist välja. Proovisin veel käivitada aga ei midagi, mootorit võtab ringi aga käima ei lähe. Kas oskab keegi mulle nõu anda milles võib viga olla ja kas selle kivi saamine võib midagi mõjutada?
BMW E39 käivituse probleem.
Re: BMW E39 käivituse probleem.
Mõistlik oleks olnud politsei välja kutsuda, asi ära registreerida, oleks hiljem oma remondiarved
õiglaselt kellegi kraesse visanud.
Juhi all on kütusetorud, sul võib paak näiteks tühi olla või põhjaalune pump surnud, kui tegu on
525d või 530d-ga.
Alusta kaitsmete kontrollimisega. Diagnost võiks ka abistada, olenevalt, kus asud.
õiglaselt kellegi kraesse visanud.
Juhi all on kütusetorud, sul võib paak näiteks tühi olla või põhjaalune pump surnud, kui tegu on
525d või 530d-ga.
Alusta kaitsmete kontrollimisega. Diagnost võiks ka abistada, olenevalt, kus asud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW E39 käivituse probleem.
Tegu on 2.0 diisel mootoriga. Põhja alla ma nagu vaatasin ja niipalju kui ma nägin, ei tilkunud midagi ja kytet seier n2itas veel. Aga kapoti alla vaadates kütuse voolikutes on õhumullid sees, mis kytusefiltrist tuleb. Et arvatavasti v6ib olla kytte pump jah.
Re: BMW E39 käivituse probleem.
2.0L-sel 100kW mootoril ei ole põhja all pumpa, on ainult paagis.
Kontrolli, et paak ei lekiks, kalla täis, tõmba köie otsas 1km 2000 pöörde juures.
Kui käivitub, mingi jama pumbadega, kuid kui ka peale käivitust õhumullid tulevad,
siis on kütusetrass katki.
Kontrolli, et paak ei lekiks, kalla täis, tõmba köie otsas 1km 2000 pöörde juures.
Kui käivitub, mingi jama pumbadega, kuid kui ka peale käivitust õhumullid tulevad,
siis on kütusetrass katki.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW E39 käivituse probleem.
okei tänud informatsiooni eest. Aga kas selles ei või viga olla, kui kaks airbagi lahti lõi ja peale seda nii öelda etteandepumba välja lõi.. ja on niiöelda auto avariireziimil ja ei lasegi käivituda, vaid saingi peale seda nii palju sõita kui kyttefiltris ja systeemis kytet oli.
Re: BMW E39 käivituse probleem.
Mul on ka selline teadmine, et peale matsu küttepumbad ära kaovad. Tundub,
et peale süüte keeramist asi taastub, vähemalt E39 puhul.
Aga paagipump reaalselt võib vanadusest infarkti küll saada sellise asja puhul
et peale süüte keeramist asi taastub, vähemalt E39 puhul.
Aga paagipump reaalselt võib vanadusest infarkti küll saada sellise asja puhul

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!