E39 tagaluugi klaas
E39 tagaluugi klaas
Probleem selline, et E39 touringul ei tule tagaluugi klaas (väike luuk) lahti, nupp ei tee midagi. Testriga saab klaasi lahti. Täitsa võimalik, et hingede juurest juhe puruks. Et ei peaks jalgaratast leiutama hakkama, siis küsin, ehk keegi on sama probleemi ees olnud ja oskab lahenduse kohta head nõu jagada.
Re: E39 tagaluugi klaas
Nupp võib olla tuksis. Kui juhtmete lühistamine avab luugi, siis ongi nupu probleem.
Nupp ise võib maha põleda, kui hingede juures juhtmepundar on omavahel juba lühises.
Sellisel juhul pannes uue lüliti, võib ka see maha põleda. Kontrolli juhtmeid ja siis
vaheta nupp.
Nupp ise võib maha põleda, kui hingede juures juhtmepundar on omavahel juba lühises.
Sellisel juhul pannes uue lüliti, võib ka see maha põleda. Kontrolli juhtmeid ja siis
vaheta nupp.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 tagaluugi klaas
Jah, juhtmeni jõudmise kohta oligi rohkem küsimus. Kuidas sealt puntrast õigeid eristada?
Re: E39 tagaluugi klaas
Pole tähtis. Kõik juhtmed peavad olema ilusad, isolatisoon terve.
Kõik juhtmed on erivärvi, sassi ajada ei saa.
Kõik juhtmed on erivärvi, sassi ajada ei saa.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 tagaluugi klaas
Nii aitan siis natuke sind endal sai just see kepp läbitud ja võttis aega 1.5 päeva :D
Võta luugil plastik kate maha siis ava mehaaniliselt( käega tõmba seda klaasi mootori vart) siis peaksid saama klaasi lahti ja võta need klaasi hinge katted maha ja lüliti juhtmed on vasakul pool hingel ja kui mäletan õigesti siis oli peenike pruun punase triibuga ja teine must kollasega aga sel pole vahet,vaata igaljuhul klaasi hinge ja luugi hinge juurest kõik juhtmed läbi,üldjuhul murduvad nii stutsi ligidalt ,et ei saa ühendada ka enam ,siis võta auto lae kõlarid lahti ja sealt juba näed ise seal kummi stuts võtad selle lahti tõmbad puruks oleva juhtme läbi aga üks nipp ,et pärast traadiga keppima ei peaks ,kui saad siis jooda uus juhe katkisele juhtmele külge siis saad 2 asja ühe tõmbega korda jooda vana juhtme lähti lõikad otsad puhtaks joodad kokku isoleeri ära korralikult ja voilaa.
Endal oli vasakult klaasi hinge juures 2 juhet puru mis olid siis klaasi lüliti juhtmed ja paremalt terveluugi hinge juurest see suurem punane juhe pooleks mis peaks olema peavool ilma selle juhtmeta ei tule üldse voolu luuki vist?!
Ühesõnaga pikkanärvi ja kannatust.
Aga üks soovitus kindalsti ,jooda korralikult kõik juhtmed kinni ja teibi ilusti kinni ,sest 2x mina küll ei viitsiks seda tööd ette võtta
Võta luugil plastik kate maha siis ava mehaaniliselt( käega tõmba seda klaasi mootori vart) siis peaksid saama klaasi lahti ja võta need klaasi hinge katted maha ja lüliti juhtmed on vasakul pool hingel ja kui mäletan õigesti siis oli peenike pruun punase triibuga ja teine must kollasega aga sel pole vahet,vaata igaljuhul klaasi hinge ja luugi hinge juurest kõik juhtmed läbi,üldjuhul murduvad nii stutsi ligidalt ,et ei saa ühendada ka enam ,siis võta auto lae kõlarid lahti ja sealt juba näed ise seal kummi stuts võtad selle lahti tõmbad puruks oleva juhtme läbi aga üks nipp ,et pärast traadiga keppima ei peaks ,kui saad siis jooda uus juhe katkisele juhtmele külge siis saad 2 asja ühe tõmbega korda jooda vana juhtme lähti lõikad otsad puhtaks joodad kokku isoleeri ära korralikult ja voilaa.
Endal oli vasakult klaasi hinge juures 2 juhet puru mis olid siis klaasi lüliti juhtmed ja paremalt terveluugi hinge juurest see suurem punane juhe pooleks mis peaks olema peavool ilma selle juhtmeta ei tule üldse voolu luuki vist?!
Ühesõnaga pikkanärvi ja kannatust.
Aga üks soovitus kindalsti ,jooda korralikult kõik juhtmed kinni ja teibi ilusti kinni ,sest 2x mina küll ei viitsiks seda tööd ette võtta
- bummer320
- Huviline
- Postitusi: 73
- Liitunud: 13.11.2011 18:28 31
- Peamine sõiduk: BMW 523i
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 tagaluugi klaas
Ise jebisin ka selle **** luugiga aga pole siiani korda saanud. Alguses kui auto ostsin oli taga klaas kinni liimitud lilikoniga. Lõikasin selle terve kupatuse lahti ja üritasin korda saada aga ei saanudki. Uurisin ka foorumis, et mis keiss sellega on, igast variante oli milles viga aga midagi. Vaatasin ka seda juhtmestiku ja mul oli juhtmestik korras katkiseid polnud. Siis arvasin, et ehk proovin vahetada luugi releed sai see ka vahetatud aga miskit lahti ei tulnud. Luugiga oli nii, et kui nuppu vajutasid siis siis ta kohe lahti ei tulnud, kui sõidu peal vahest lõi lahti siis käis see luugi mootor minu korda järjest lahti käimis häält, sõidu ajal ajas mitu korda närvi kui luugi mootor möllab, peatusin panin kinni istusin rooli ja jälle luuk lahti.. nii mitu korda järjest siis, kui seisma ei vitsinud jääda sõitsin vähe suurema hooga üle lamava pollari siis lõi selle luugi kinni ja sõit võis rahulikult jätkuda Vahepeal jäi mulje, et see süsteem ei reageeri kohe selle nupu vajutamise peale aga just mingi 5.. min hiljem avab sõidu ajal luugi mootor ( kakkusin ka seda luugi lülitit mitu korda lahti).Arvan ka praegu, et viga luugi moodulis, kui siuke asi seal on? Nüüd siis nii kaugel, et ei näpi seda luuki üldse siis on ka korras ja ei tsuksi ;D
Re: E39 tagaluugi klaas
Sul seal lihtsalt lüliti mädanenud.
- bummer320
- Huviline
- Postitusi: 73
- Liitunud: 13.11.2011 18:28 31
- Peamine sõiduk: BMW 523i
- Asukoht: Harjumaa
Re: E39 tagaluugi klaas
ei ole asi mingis lülitis. Kuidas üldse seda kindlaks teha?
Re: E39 tagaluugi klaas
Ise kirjeldad täpselt lüliti viga.
Lihtsaim viis oleks lülitit testriga testida.
Lihtsaim viis oleks lülitit testriga testida.