E90/91 ostuabi

Nõuanded sõiduki soetamisel
Kasutaja avatar
Banditos
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
Peamine sõiduk: Forester XT
Asukoht: Tallinn

E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Banditos »

Terv,

Teemasid on küll mingil määral ostuabi valdkonnas e9x kohta aga paljud ka ütlevad, et tahaks konkreetsemat teemat, ehk see võiks olla selline konkreetsem.

Olen pikka aega juba olnud auto otsingutel, omanud ise juba 2x e36/e46 ja hetkel e87 (naise oma :D ) aga oleks nüüd aeg endale sebida ka üks korralik liikur, mida ei tuleks iga aasta tagant vahetada.
Alguses uurisin ikka vanemaid mudeleid e46 ja e39 aga ei näe enam pointi vana auto ostmisel, kuna ise pole eriline remondimees ka ja kunagi e46 alla sai korralikult raha maetud (320d 2005a).

Nüüd siis olen jõudnud e90/91 juurde, kuna e60 kohta olen kuulnud/lugenud suht palju lagunemis jutte ja muid hädasid, muidugi ka head (selle koha peal kui kellelgi on vastuväiteid julgelt avaldada, sest see siin ikagi ostuabi ja kõik info tuleb kasuks). E9x olevat päris töökindel pill. Vaatan siis just 320d/318d masinaid hetkel. Võib olla ka bena, kuna väga meeletult ei sõida. Lisade pooleks antud autode puhul eelistaks nahksisu, navi, istmesoojendused (nahk talvel ikka päris külm :D ), automaat, püsik. hoijda.
Lisan ka seda, et navi seade ei ole 100% vajalik, lihtsalt kui auto maksab 12k siis võiks ka see juba olemas olla. Ideaalis eelistaks muidugi Eesti päritoluga autot.

Panen ka mõned lingid siia, mis täpsemalt silmas pean ja mis antud hetkel silma jäänud.
http://www.auto24.ee/used/1769161
http://www.auto24.ee/used/1630739 - antud auot käisin ka vaatamas, esiots suht täkkeid täis, alt stange kriibitud, paak on täiesti tühi proovisõitu teha ei saa (pane ise kütsi), pidurivedeliku vahetus vajalik.
http://www.auto24.ee/used/1734501
http://www.auto24.ee/used/1519705
http://www.auto24.ee/used/1770510

Kõik arvamused on teretulnud ja kui keegi teatud autosid ka oma silmaga vaatamas käinud/isegi omab neist mõnda siis kuulaks hea meelega, mis on autode kohta öelda.

Ette tänades,
Tanel
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
Joonas
Huviline
Postitusi: 662
Liitunud: 23.01.2011 20:04 05
Peamine sõiduk: 330D
Asukoht: Rapla

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Joonas »

Kui juba diisel siis miks mitte 3.0 ?
Ise olen 2 nädalat sõitnud 330 e91 2007 aasta ja hetkel olen väga rahul. Vaata sportistmete poole, sest need on väga mugavad ning endal on ka eessõitjat jälgiv püsikiirusehoidja mis ääretult mugav lisa. Suur navi see peaks nagunii olema, ilma selleta on armatuur kuidagi tühi. Panoraamkatust tahtsin ka saada, aga seda mul ei ole kahjuks.


Halba sõna ei ole küll hetkel öelda, 3.0 liigub väga hästi ja kui vaja saab ka ökonoomselt sõita, salong on vaikne ja ruumi poolest ei ütleks ka, et ta nii väike nüüd oleks.

Edu
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas ttsys »

Väldi N47 mootorit ja diislitest eelista siis jah juba 3.0. Bensukad N46 ja edasi on ok; väikse läbisõiduga muidugi raske leida ja hind ka kindlasti kõrgem aga plangu armatuuriga diisliga suht-sarnases hinnaklassis.
PS: toodud linkidel sul kõik pruunid nahad(?) Kas põhitoone pole või ei otsi? Pruuni hiljem keerulisem müüa aga maitse asi muidugi.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3722
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas sigaelmar »

Pruun sisu on ju väga seff :cool: Igal juhul parem kui igav must või inetu hall. Aga kui sul sõitmist vähe on, miks sa diislit tahad? Bensukaga on vähem muresid ja kalleid asju vähem, mis vahetamist võivad vajada. Boonuseks bensukate reaalne läbisõit tõenäoliselt väiksem kui diislil.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
Banditos
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
Peamine sõiduk: Forester XT
Asukoht: Tallinn

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Banditos »

Joonas kirjutas:Kui juba diisel siis miks mitte 3.0 ?
Ise olen 2 nädalat sõitnud 330 e91 2007 aasta ja hetkel olen väga rahul. Vaata sportistmete poole, sest need on väga mugavad ning endal on ka eessõitjat jälgiv püsikiirusehoidja mis ääretult mugav lisa. Suur navi see peaks nagunii olema, ilma selleta on armatuur kuidagi tühi. Panoraamkatust tahtsin ka saada, aga seda mul ei ole kahjuks.


Halba sõna ei ole küll hetkel öelda, 3.0 liigub väga hästi ja kui vaja saab ka ökonoomselt sõita, salong on vaikne ja ruumi poolest ei ütleks ka, et ta nii väike nüüd oleks.

Edu
Olen vaadanud 2.0/1.8 selle pärast, et piisab ideaalselt sellest mootoris ja ka kindlustus minul palju mõistlikuma hinnaga neile, kui 3.0 aga ilmselgelt ei ole ma välistanud varianti 3.0 osas, kui tuleks midagi väga meelepärast turule viskaks kindlasti pilgu peale ;)
Ruumikuse poolest kindlasti piisab mulle 3. seeriast.

Suur tänu info eest ;)
ttsys kirjutas:Väldi N47 mootorit ja diislitest eelista siis jah juba 3.0. Bensukad N46 ja edasi on ok; väikse läbisõiduga muidugi raske leida ja hind ka kindlasti kõrgem aga plangu armatuuriga diisliga suht-sarnases hinnaklassis.
PS: toodud linkidel sul kõik pruunid nahad(?) Kas põhitoone pole või ei otsi? Pruuni hiljem keerulisem müüa aga maitse asi muidugi.
Kas oskad ka siia teemasse tuua, et miks vältida N47 mootorit ? Kuskilt varem ka see silma/kõrva jäänud, et seda välitada aga hetkel ei tule meelde, eks uurin seda asja siis.

Pruun sisu neil kõigil täitsa juhuslikult aga samas ka meeldib endale pruun nahk, eriti mustal autol aga tõesti eks see ole maitse asi ;)

Tänud vastuse eest
sigaelmar kirjutas:Pruun sisu on ju väga seff :cool: Igal juhul parem kui igav must või inetu hall. Aga kui sul sõitmist vähe on, miks sa diislit tahad? Bensukaga on vähem muresid ja kalleid asju vähem, mis vahetamist võivad vajada. Boonuseks bensukate reaalne läbisõit tõenäoliselt väiksem kui diislil.
Suurim põhjus ole ka see, et hinna ja kvaliteedi klassi jäänud just diisild pidama. Seda küll, et bensukaga reaalsem saada väiksema ja ehk ka kerimata läbisõiduga auto.

Tänud.
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
Kasutaja avatar
Banditos
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
Peamine sõiduk: Forester XT
Asukoht: Tallinn

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Banditos »

Antud teemas ka juttu tibake siis N47 hirmust ja vigadest.
viewtopic.php?f=46&t=193550&hilit=N47
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas ttsys »

Neid "seffi" tahtjaid on marginaalne % ehk eelis ongi vaid siis nõudluse poolel. Kuni 5-6 aastat pruuni sisu on raskem järelturul realiseerida, mis peab seega ka atraktiivsemas hinnas avalduma. 10 aastat vanal autol juba omad mured ja siis on tõesti pigem oluline, et nahk üldse ilus ja terve.
Kasvõi see teema, kus just küsiti, miks BRC-s siiani müügis;
viewtopic.php?f=46&t=202018&p=14946037& ... #p14946037" onclick="window.open(this.href);return false;
sigaelmar kirjutas:Pruun sisu on ju väga seff :cool: Igal juhul parem kui igav must või inetu hall.
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas ImreR »

Selle N47 hirmujutte on tõesti terve interneedus täis, aga tuleb ka natuke uurida lähemalt. Peamised probleemid on siiski 2010 näiteks juba eemaldatud. Ma nüüd täpset kuud ei mäleta, aga 2009 oli mingisugune uuendus. Mul on autol hetkel 170000 ees ja sõidab :shock: Eks ole näha millal siis laiali lendab. Peamiselt pidid probleemid algama 100000 pealt ja natuke peale. Just keti probleemid siis. Mul on muidugi 2010 august ka, et äkki ongi siis väheke midagi muudetud seal...
Peaksin ka selle 3,0 ära proovima, aga 2,0 on linnas ja tavaliikluses maa ja ilm. Maanteel mõõdasõitu tehes ei ole vajadust isegi 6ndalt 5ndale vahetada käiku. Kindlasti on kulu väiksem 2,0ga ja kindlustus ka soodsam. Ainukesed asjad miks valida 3,0: üldiselt neil on varustust rohkem ja mootor käib ühtlasemalt. Muusosas vast maitseasi. Ise oleksin võtnud heameelega 325d, aga neid on suhtleiselt vähe liikvel.
Edu otsingutel igatahes!

Edit. Nüüd lugesin ka, et kuni 2011 on probleemid. No ei tea, kui lugesin siin mingi aeg tagasi Bimmerforumit, siis seal oli 2009 see piir. Igatahes fakt on see, et mul auto käinud 170000.
EBK Kossutiim
Kasutaja avatar
Banditos
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
Peamine sõiduk: Forester XT
Asukoht: Tallinn

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Banditos »

Kujutan ette, et eks see ole rohkem selline asi ka, et osadel juhutnud ja nett teemasid täis sellest aga kindlasti rohkem on neid inimesi, kellel pole midagi juhtunud, ega siis kõik ju kuuluta, et nendel korras, arvestades palju neid BMW-si liikvel on :D

Võib ka võtta seda nii nagu on räägitud koguaeg, et audi V6 2,5tdi on kõige hullem mootor üldse ja käia sellest suure kaarega mööda aga samas on siiski terve Eesti neid täis ja sõidavad (muidugi on ka terve auto24 neid täis :D )ja osad sõidavad 400k maha ja pole probleemi. Mõte on aga selles, et osad lihtsalt on natuke ''praagid' (eks see ole iga tehnikaga nii) ja eks oleneb ka kindlasti kuidas autot hooldada ja kus. Endal tutvusringkonnas 2 sama mootoriga e91, üks on 2006 aasta ja teine 2008 lõpp, 2006 aasta omal muidugi LS 85k :D aga teisel 180k ja samuti pole probleeme sellega olnud.

Kindlasti ei hoia nüüd ma eemal sellest N47 mootorist kui tuleb vastavalt minu kriteeriumitele auto müüki.

Tänud info eest ja edu läheb vaja kindlasti ;)
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas ttsys »

VAG-i V6 2.5TDI probleem on N47 kõrval imiku mõõtmetes. N47 on vaikselt väljendades tiksuv pomm. Muidugi ei ole vaja paanikat teha aga vaja lihtsalt arvestada sellega auto ostmisel, et hullemal juhul võib mootorivahetus päevakorda tekkida. Ega hirmus elamine muidugi kuhugi ei kanna ja N47 ostja just sellega ka arvestab. Reeglina on ka auto hind madalam ning turul leidub palju juba vahetatud mootoreid või siis remondi vuugi saanuid. Probleemi sisu on lühidalt esitletud siin:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47" onclick="window.open(this.href);return false;
Kogukond elab ennast välja siin:
https://www.facebook.com/pages/BMW-Prob ... 7047394760" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Banditos
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
Peamine sõiduk: Forester XT
Asukoht: Tallinn

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Banditos »

ttsys kirjutas:VAG-i V6 2.5TDI probleem on N47 kõrval imiku mõõtmetes. N47 on vaikselt väljendades tiksuv pomm. Muidugi ei ole vaja paanikat teha aga vaja lihtsalt arvestada sellega auto ostmisel, et hullemal juhul võib mootorivahetus päevakorda tekkida. Ega hirmus elamine muidugi kuhugi ei kanna ja N47 ostja just sellega ka arvestab. Reeglina on ka auto hind madalam ning turul leidub palju juba vahetatud mootoreid või siis remondi vuugi saanuid. Probleemi sisu on lühidalt esitletud siin:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47" onclick="window.open(this.href);return false;
Kogukond elab ennast välja siin:
https://www.facebook.com/pages/BMW-Prob ... 7047394760" onclick="window.open(this.href);return false;
Lugesin ise ka seda wikipedia varianti, kasuks ikka. Krt ei paista just, et oleks odavam nendel.
Hakkasin ka antud hetkel bensukaid rohkem jälgima. Eks paistab, mis lõpuks majaette veereb :D

Tänud.
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas ttsys »

Vahetatud mootoriga 18000km sõtnud 320d xDrive.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... HER&noec=1
Kasutaja avatar
thiery
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 06.04.2010 15:10 30

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas thiery »

No ma ei tea miks hirmutada inimesi. Enda auto sain kui oli 178k ees, hetkel paistab kohe kohe 220k . Selle aja sees olen remontinud mootoris ainult turbo õhulõdviku prao. (ei vajanud lõdvik vahetust).

Ainukesed mured autoga on olnud igasugu kondid puksid, aga pole ime ka mul on coiloverid all.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas ttsys »

Kui oled sellest aru saanud siis on sinu jaoks ilmselgelt juba hilja. :D Aga teadmatuses ja pimeduses elamine on muidugi hea ja mugav tsoon.
Valkonna probleemi tagamaadest veel niipalju, et 10k km õlivälbaga sõitnud mootoritel on selle probleemi avaldumine juhtumiühikutes marginaalne. Sealt edasi võite ise arvutada ja endale kohandada, kui palju on üle-üldse planeedil Maa neid BMW omanikest N47 eksemplare, kes ise ja vabatahtlikult läksid BMW diileri juurde ja soovisid täiendavalt õli ja töö eest maksta. :D
Kui 5 aastat on kõik hooldused garantii ajal (õli+filter+töö jne) auto omanikule (finantseerijale) 0€, ehk ekspluatatsiooniliselt tasuta, siis vaid marginaalne arv oma peaga mõtlejaid (peamiselt eraisikud) oskasid ja soovivad oma investeeringuid pikema perspektiiviga (5 aastat ja sealt edasi) kaitsta. Liisingut või korp. ostjat huvitab ainult 5 aastat ja sellele vastav kulu (selle optimeerimine). Vaielge vastu palju soovite aga rahal (fin. tulemustel) on selles mängus oluliselt suurem roll, kui seda presenteerida soovitakse.
Kasutaja avatar
thiery
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 06.04.2010 15:10 30

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas thiery »

ttsys kirjutas:Kui oled sellest aru saanud siis on sinu jaoks ilmselgelt juba hilja. :D Aga teadmatuses ja pimeduses elamine on muidugi hea ja mugav tsoon.
Valkonna probleemi tagamaadest veel niipalju, .....
Täpselt ei saanud aru, milleks on hilja. Ei päris teadmatuses ei ela, vahest ikka saab juhe külge pandud ja vaadatud mis toimub.

Ei tea kui lugeda saksa keelseid foorumeid, siis pole seal mingit pistmist mingisuguse õlivahetusega. Probleemid esinevad autodel millel on 40 k ees ja sellistel millel on 120k ees.
Kui täpsemalt uurida ja lugeda saksa keelseid jutte, siis tuuakse välja auto start/stop süsteem liiga tihti autot käivitatakse. Need kes linnas sõidavad neil olevat rohkem probleeme ketiga.
Ei pruugi muidugi tõene jutt olla, eks iga üks usub mida tahab.

Aga üldiselt ei tasu karta sellised asju. Kui varem jälile saada , siis remont on 1-2k eur (mitte esinduses muidugi) ja kui tuleb remontida siis tuleb.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas ttsys »

Õli on mootorile nagu inimesele veri. Sellega on kõik öeldud. See pauk ei hoiata ette ega avaldu ka mingite sümptomitega, mida arvutiga diagnoosida. Ainult preventiivselt saab käituda ja seda nullist alustades ehk mitte kellegi 170 000-st alates.
Kasutaja avatar
thiery
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 06.04.2010 15:10 30

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas thiery »

ttsys kirjutas:Õli on mootorile nagu inimesele veri. Sellega on kõik öeldud. See pauk ei hoiata ette ega avaldu ka mingite sümptomitega, mida arvutiga diagnoosida. Ainult preventiivselt saab käituda ja seda nullist alustades ehk mitte kellegi 170 000-st alates.
Igaljuhul kahest bmw remondist mulle on väidetud, et enne pauku üldiselt on kuulda keti klõbinat.
Aga no ma ei vaidle sellel teemal, ega ma kindel nüüd pole.
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas MartenL »

Toon paar näidet Rootsi BMW-de kohta:

1) 118d 2010a
Auto ls on 96000km ning selle jooksul on tehtud 2(KAKS) hooldust 29200 ja 67300.

2) 520d 2011
Auto ls on 91000km ja hooldused 33600 67300 ja 88000
Ehk hoolduse välp kõigub 20000-34000km.

Seega lastakse see pikem välp ka üle
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas ttsys »

Just sellest ma räägin. Selline välp tapab selle konkreetse mootori kui 1 eseloni kahuriliha. Mul ühe teise mootori BMW tehase garantii all õli välp 60 000km(!) See on absurd, kui tahta autot normaalselt ekspluateerida ka pärast 5 aastat. Kõik need asjaolud kokku tingivad just seda, miks viimase põlvkonna mootorite töökindluse juures on niipalju nuttu ja hala.
Kasutaja avatar
Chris_P
Huviline
Postitusi: 2088
Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
Asukoht: Estland, Tallinn

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Chris_P »

eks ikka selleks, et 5 aasta pärast uue masina ostaks :idea:
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
rain-o
Huviline
Postitusi: 243
Liitunud: 07.09.2008 21:04 21

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas rain-o »

mis mootori ja mis aastakäike siis vaadata tasub?
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Raemees »

Jah, siit selgub ka ilmekat see, et ajaloo olemasolu on väga oluline, kui lisame longlife hooldused + minimum 100000km on veel odomeetrilt "kadunud" siis võib igaüks teha oma järeldused palju probleeme tekkida võib.
Krt teab kuidas hooldatud jne, seega kindlasti suuremal hulgal on savi kuidas ja mis, jne mis asi see UM hoolduste ajalugu veel on aga pärast kui probleemid hakkavad on kiunu oi oi kui palju.
Skorus
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 03.01.2009 21:33 53

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Skorus »

Kui endiselt otsid siis siin 1 korralik 330XD:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=6e54" onclick="window.open(this.href);return false;

Auto kulumatta, nii seest kui väljast ja hindagi saaks kärppida
Kasutaja avatar
Banditos
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
Peamine sõiduk: Forester XT
Asukoht: Tallinn

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Banditos »

Ise enam ei otsi autot aga siin kohe kahjuks näha, et puuduvad nii istmesoojendus (nahk ja eesti talv ei ole just meeldiv) kui ka püsikiirusehoidja - ise sellist autot ei vaataks, kuna selle raha eest võiks juba olla kõik lisavarustus peal.
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
kossur
Huviline
Postitusi: 216
Liitunud: 11.01.2013 20:35 50
Peamine sõiduk: Bmw e61 530xd

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas kossur »

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1817852" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis sellest arvate ?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3534
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Tauri_J »

huvitav miks kapremont? siiber lendas silindrisse või

650 eurone tjuuningbox on päris kõva sõna :lol:

muidu tundub sile pill ja sellise hinna kohta autot päris palju
Kasutaja avatar
wanamees
Huviline
Postitusi: 669
Liitunud: 30.05.2007 22:15 52
Asukoht: earth

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas wanamees »

Tauri_J kirjutas:huvitav miks kapremont? siiber lendas silindrisse või

650 eurone tjuuningbox on päris kõva sõna :lol:

muidu tundub sile pill ja sellise hinna kohta autot päris palju
230kw sellest mootorist välja ei võlu (ainult tuuninguga) ja korraliku softi koos dünoga saab oluliselt odavamalt kui 650€.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3534
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Tauri_J »

sellepärast ma naersingi
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas ttsys »

Ma sõnastan nii, et pärast selliste box-de kasutamist juhtuvad asjad, mille lõpus jääb järgi sellise hinna eest rauda ja tehnikat.
Tauri_J kirjutas:huvitav miks kapremont? siiber lendas silindrisse või

650 eurone tjuuningbox on päris kõva sõna :lol:

muidu tundub sile pill ja sellise hinna kohta autot päris palju
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: E90/91 ostuabi

Postitus Postitas Raemees »

ttsys kirjutas:Ma sõnastan nii, et pärast selliste box-de kasutamist juhtuvad asjad, mille lõpus jääb järgi sellise hinna eest rauda ja tehnikat.
Tauri_J kirjutas:huvitav miks kapremont? siiber lendas silindrisse või

650 eurone tjuuningbox on päris kõva sõna :lol:

muidu tundub sile pill ja sellise hinna kohta autot päris palju

jajah õige mees sõnastamas, kõige rohkem näinud ja kuulnud :mrgreen:
Minu meelest ma mingis teemas alles kirjutasin, kus 3,0 disla laiali lendas(müügikuulutuses analoogne kommentaar nagu sellel) mis siis nüüd, kas julgeme pakkuda, prognoosida midagi tüüpvea sarnast? või pigem üldse BMW tüüpviga, et mootorid "lendavad" :mrgreen:
Vasta