E90/91 ostuabi
- Banditos
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
- Peamine sõiduk: Forester XT
- Asukoht: Tallinn
E90/91 ostuabi
Terv,
Teemasid on küll mingil määral ostuabi valdkonnas e9x kohta aga paljud ka ütlevad, et tahaks konkreetsemat teemat, ehk see võiks olla selline konkreetsem.
Olen pikka aega juba olnud auto otsingutel, omanud ise juba 2x e36/e46 ja hetkel e87 (naise oma ) aga oleks nüüd aeg endale sebida ka üks korralik liikur, mida ei tuleks iga aasta tagant vahetada.
Alguses uurisin ikka vanemaid mudeleid e46 ja e39 aga ei näe enam pointi vana auto ostmisel, kuna ise pole eriline remondimees ka ja kunagi e46 alla sai korralikult raha maetud (320d 2005a).
Nüüd siis olen jõudnud e90/91 juurde, kuna e60 kohta olen kuulnud/lugenud suht palju lagunemis jutte ja muid hädasid, muidugi ka head (selle koha peal kui kellelgi on vastuväiteid julgelt avaldada, sest see siin ikagi ostuabi ja kõik info tuleb kasuks). E9x olevat päris töökindel pill. Vaatan siis just 320d/318d masinaid hetkel. Võib olla ka bena, kuna väga meeletult ei sõida. Lisade pooleks antud autode puhul eelistaks nahksisu, navi, istmesoojendused (nahk talvel ikka päris külm ), automaat, püsik. hoijda.
Lisan ka seda, et navi seade ei ole 100% vajalik, lihtsalt kui auto maksab 12k siis võiks ka see juba olemas olla. Ideaalis eelistaks muidugi Eesti päritoluga autot.
Panen ka mõned lingid siia, mis täpsemalt silmas pean ja mis antud hetkel silma jäänud.
http://www.auto24.ee/used/1769161
http://www.auto24.ee/used/1630739 - antud auot käisin ka vaatamas, esiots suht täkkeid täis, alt stange kriibitud, paak on täiesti tühi proovisõitu teha ei saa (pane ise kütsi), pidurivedeliku vahetus vajalik.
http://www.auto24.ee/used/1734501
http://www.auto24.ee/used/1519705
http://www.auto24.ee/used/1770510
Kõik arvamused on teretulnud ja kui keegi teatud autosid ka oma silmaga vaatamas käinud/isegi omab neist mõnda siis kuulaks hea meelega, mis on autode kohta öelda.
Ette tänades,
Tanel
Teemasid on küll mingil määral ostuabi valdkonnas e9x kohta aga paljud ka ütlevad, et tahaks konkreetsemat teemat, ehk see võiks olla selline konkreetsem.
Olen pikka aega juba olnud auto otsingutel, omanud ise juba 2x e36/e46 ja hetkel e87 (naise oma ) aga oleks nüüd aeg endale sebida ka üks korralik liikur, mida ei tuleks iga aasta tagant vahetada.
Alguses uurisin ikka vanemaid mudeleid e46 ja e39 aga ei näe enam pointi vana auto ostmisel, kuna ise pole eriline remondimees ka ja kunagi e46 alla sai korralikult raha maetud (320d 2005a).
Nüüd siis olen jõudnud e90/91 juurde, kuna e60 kohta olen kuulnud/lugenud suht palju lagunemis jutte ja muid hädasid, muidugi ka head (selle koha peal kui kellelgi on vastuväiteid julgelt avaldada, sest see siin ikagi ostuabi ja kõik info tuleb kasuks). E9x olevat päris töökindel pill. Vaatan siis just 320d/318d masinaid hetkel. Võib olla ka bena, kuna väga meeletult ei sõida. Lisade pooleks antud autode puhul eelistaks nahksisu, navi, istmesoojendused (nahk talvel ikka päris külm ), automaat, püsik. hoijda.
Lisan ka seda, et navi seade ei ole 100% vajalik, lihtsalt kui auto maksab 12k siis võiks ka see juba olemas olla. Ideaalis eelistaks muidugi Eesti päritoluga autot.
Panen ka mõned lingid siia, mis täpsemalt silmas pean ja mis antud hetkel silma jäänud.
http://www.auto24.ee/used/1769161
http://www.auto24.ee/used/1630739 - antud auot käisin ka vaatamas, esiots suht täkkeid täis, alt stange kriibitud, paak on täiesti tühi proovisõitu teha ei saa (pane ise kütsi), pidurivedeliku vahetus vajalik.
http://www.auto24.ee/used/1734501
http://www.auto24.ee/used/1519705
http://www.auto24.ee/used/1770510
Kõik arvamused on teretulnud ja kui keegi teatud autosid ka oma silmaga vaatamas käinud/isegi omab neist mõnda siis kuulaks hea meelega, mis on autode kohta öelda.
Ette tänades,
Tanel
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
MTW-Garage
Re: E90/91 ostuabi
Kui juba diisel siis miks mitte 3.0 ?
Ise olen 2 nädalat sõitnud 330 e91 2007 aasta ja hetkel olen väga rahul. Vaata sportistmete poole, sest need on väga mugavad ning endal on ka eessõitjat jälgiv püsikiirusehoidja mis ääretult mugav lisa. Suur navi see peaks nagunii olema, ilma selleta on armatuur kuidagi tühi. Panoraamkatust tahtsin ka saada, aga seda mul ei ole kahjuks.
Halba sõna ei ole küll hetkel öelda, 3.0 liigub väga hästi ja kui vaja saab ka ökonoomselt sõita, salong on vaikne ja ruumi poolest ei ütleks ka, et ta nii väike nüüd oleks.
Edu
Ise olen 2 nädalat sõitnud 330 e91 2007 aasta ja hetkel olen väga rahul. Vaata sportistmete poole, sest need on väga mugavad ning endal on ka eessõitjat jälgiv püsikiirusehoidja mis ääretult mugav lisa. Suur navi see peaks nagunii olema, ilma selleta on armatuur kuidagi tühi. Panoraamkatust tahtsin ka saada, aga seda mul ei ole kahjuks.
Halba sõna ei ole küll hetkel öelda, 3.0 liigub väga hästi ja kui vaja saab ka ökonoomselt sõita, salong on vaikne ja ruumi poolest ei ütleks ka, et ta nii väike nüüd oleks.
Edu
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90/91 ostuabi
Väldi N47 mootorit ja diislitest eelista siis jah juba 3.0. Bensukad N46 ja edasi on ok; väikse läbisõiduga muidugi raske leida ja hind ka kindlasti kõrgem aga plangu armatuuriga diisliga suht-sarnases hinnaklassis.
PS: toodud linkidel sul kõik pruunid nahad(?) Kas põhitoone pole või ei otsi? Pruuni hiljem keerulisem müüa aga maitse asi muidugi.
PS: toodud linkidel sul kõik pruunid nahad(?) Kas põhitoone pole või ei otsi? Pruuni hiljem keerulisem müüa aga maitse asi muidugi.
Re: E90/91 ostuabi
Pruun sisu on ju väga seff Igal juhul parem kui igav must või inetu hall. Aga kui sul sõitmist vähe on, miks sa diislit tahad? Bensukaga on vähem muresid ja kalleid asju vähem, mis vahetamist võivad vajada. Boonuseks bensukate reaalne läbisõit tõenäoliselt väiksem kui diislil.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Banditos
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
- Peamine sõiduk: Forester XT
- Asukoht: Tallinn
Re: E90/91 ostuabi
Olen vaadanud 2.0/1.8 selle pärast, et piisab ideaalselt sellest mootoris ja ka kindlustus minul palju mõistlikuma hinnaga neile, kui 3.0 aga ilmselgelt ei ole ma välistanud varianti 3.0 osas, kui tuleks midagi väga meelepärast turule viskaks kindlasti pilgu pealeJoonas kirjutas:Kui juba diisel siis miks mitte 3.0 ?
Ise olen 2 nädalat sõitnud 330 e91 2007 aasta ja hetkel olen väga rahul. Vaata sportistmete poole, sest need on väga mugavad ning endal on ka eessõitjat jälgiv püsikiirusehoidja mis ääretult mugav lisa. Suur navi see peaks nagunii olema, ilma selleta on armatuur kuidagi tühi. Panoraamkatust tahtsin ka saada, aga seda mul ei ole kahjuks.
Halba sõna ei ole küll hetkel öelda, 3.0 liigub väga hästi ja kui vaja saab ka ökonoomselt sõita, salong on vaikne ja ruumi poolest ei ütleks ka, et ta nii väike nüüd oleks.
Edu
Ruumikuse poolest kindlasti piisab mulle 3. seeriast.
Suur tänu info eest
Kas oskad ka siia teemasse tuua, et miks vältida N47 mootorit ? Kuskilt varem ka see silma/kõrva jäänud, et seda välitada aga hetkel ei tule meelde, eks uurin seda asja siis.ttsys kirjutas:Väldi N47 mootorit ja diislitest eelista siis jah juba 3.0. Bensukad N46 ja edasi on ok; väikse läbisõiduga muidugi raske leida ja hind ka kindlasti kõrgem aga plangu armatuuriga diisliga suht-sarnases hinnaklassis.
PS: toodud linkidel sul kõik pruunid nahad(?) Kas põhitoone pole või ei otsi? Pruuni hiljem keerulisem müüa aga maitse asi muidugi.
Pruun sisu neil kõigil täitsa juhuslikult aga samas ka meeldib endale pruun nahk, eriti mustal autol aga tõesti eks see ole maitse asi
Tänud vastuse eest
Suurim põhjus ole ka see, et hinna ja kvaliteedi klassi jäänud just diisild pidama. Seda küll, et bensukaga reaalsem saada väiksema ja ehk ka kerimata läbisõiduga auto.sigaelmar kirjutas:Pruun sisu on ju väga seff Igal juhul parem kui igav must või inetu hall. Aga kui sul sõitmist vähe on, miks sa diislit tahad? Bensukaga on vähem muresid ja kalleid asju vähem, mis vahetamist võivad vajada. Boonuseks bensukate reaalne läbisõit tõenäoliselt väiksem kui diislil.
Tänud.
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
MTW-Garage
- Banditos
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
- Peamine sõiduk: Forester XT
- Asukoht: Tallinn
Re: E90/91 ostuabi
Antud teemas ka juttu tibake siis N47 hirmust ja vigadest.
viewtopic.php?f=46&t=193550&hilit=N47
viewtopic.php?f=46&t=193550&hilit=N47
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
MTW-Garage
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90/91 ostuabi
Neid "seffi" tahtjaid on marginaalne % ehk eelis ongi vaid siis nõudluse poolel. Kuni 5-6 aastat pruuni sisu on raskem järelturul realiseerida, mis peab seega ka atraktiivsemas hinnas avalduma. 10 aastat vanal autol juba omad mured ja siis on tõesti pigem oluline, et nahk üldse ilus ja terve.
Kasvõi see teema, kus just küsiti, miks BRC-s siiani müügis;
viewtopic.php?f=46&t=202018&p=14946037& ... #p14946037" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasvõi see teema, kus just küsiti, miks BRC-s siiani müügis;
viewtopic.php?f=46&t=202018&p=14946037& ... #p14946037" onclick="window.open(this.href);return false;
sigaelmar kirjutas:Pruun sisu on ju väga seff Igal juhul parem kui igav must või inetu hall.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: E90/91 ostuabi
Selle N47 hirmujutte on tõesti terve interneedus täis, aga tuleb ka natuke uurida lähemalt. Peamised probleemid on siiski 2010 näiteks juba eemaldatud. Ma nüüd täpset kuud ei mäleta, aga 2009 oli mingisugune uuendus. Mul on autol hetkel 170000 ees ja sõidab Eks ole näha millal siis laiali lendab. Peamiselt pidid probleemid algama 100000 pealt ja natuke peale. Just keti probleemid siis. Mul on muidugi 2010 august ka, et äkki ongi siis väheke midagi muudetud seal...
Peaksin ka selle 3,0 ära proovima, aga 2,0 on linnas ja tavaliikluses maa ja ilm. Maanteel mõõdasõitu tehes ei ole vajadust isegi 6ndalt 5ndale vahetada käiku. Kindlasti on kulu väiksem 2,0ga ja kindlustus ka soodsam. Ainukesed asjad miks valida 3,0: üldiselt neil on varustust rohkem ja mootor käib ühtlasemalt. Muusosas vast maitseasi. Ise oleksin võtnud heameelega 325d, aga neid on suhtleiselt vähe liikvel.
Edu otsingutel igatahes!
Edit. Nüüd lugesin ka, et kuni 2011 on probleemid. No ei tea, kui lugesin siin mingi aeg tagasi Bimmerforumit, siis seal oli 2009 see piir. Igatahes fakt on see, et mul auto käinud 170000.
Peaksin ka selle 3,0 ära proovima, aga 2,0 on linnas ja tavaliikluses maa ja ilm. Maanteel mõõdasõitu tehes ei ole vajadust isegi 6ndalt 5ndale vahetada käiku. Kindlasti on kulu väiksem 2,0ga ja kindlustus ka soodsam. Ainukesed asjad miks valida 3,0: üldiselt neil on varustust rohkem ja mootor käib ühtlasemalt. Muusosas vast maitseasi. Ise oleksin võtnud heameelega 325d, aga neid on suhtleiselt vähe liikvel.
Edu otsingutel igatahes!
Edit. Nüüd lugesin ka, et kuni 2011 on probleemid. No ei tea, kui lugesin siin mingi aeg tagasi Bimmerforumit, siis seal oli 2009 see piir. Igatahes fakt on see, et mul auto käinud 170000.
EBK Kossutiim
- Banditos
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
- Peamine sõiduk: Forester XT
- Asukoht: Tallinn
Re: E90/91 ostuabi
Kujutan ette, et eks see ole rohkem selline asi ka, et osadel juhutnud ja nett teemasid täis sellest aga kindlasti rohkem on neid inimesi, kellel pole midagi juhtunud, ega siis kõik ju kuuluta, et nendel korras, arvestades palju neid BMW-si liikvel on
Võib ka võtta seda nii nagu on räägitud koguaeg, et audi V6 2,5tdi on kõige hullem mootor üldse ja käia sellest suure kaarega mööda aga samas on siiski terve Eesti neid täis ja sõidavad (muidugi on ka terve auto24 neid täis )ja osad sõidavad 400k maha ja pole probleemi. Mõte on aga selles, et osad lihtsalt on natuke ''praagid' (eks see ole iga tehnikaga nii) ja eks oleneb ka kindlasti kuidas autot hooldada ja kus. Endal tutvusringkonnas 2 sama mootoriga e91, üks on 2006 aasta ja teine 2008 lõpp, 2006 aasta omal muidugi LS 85k aga teisel 180k ja samuti pole probleeme sellega olnud.
Kindlasti ei hoia nüüd ma eemal sellest N47 mootorist kui tuleb vastavalt minu kriteeriumitele auto müüki.
Tänud info eest ja edu läheb vaja kindlasti
Võib ka võtta seda nii nagu on räägitud koguaeg, et audi V6 2,5tdi on kõige hullem mootor üldse ja käia sellest suure kaarega mööda aga samas on siiski terve Eesti neid täis ja sõidavad (muidugi on ka terve auto24 neid täis )ja osad sõidavad 400k maha ja pole probleemi. Mõte on aga selles, et osad lihtsalt on natuke ''praagid' (eks see ole iga tehnikaga nii) ja eks oleneb ka kindlasti kuidas autot hooldada ja kus. Endal tutvusringkonnas 2 sama mootoriga e91, üks on 2006 aasta ja teine 2008 lõpp, 2006 aasta omal muidugi LS 85k aga teisel 180k ja samuti pole probleeme sellega olnud.
Kindlasti ei hoia nüüd ma eemal sellest N47 mootorist kui tuleb vastavalt minu kriteeriumitele auto müüki.
Tänud info eest ja edu läheb vaja kindlasti
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
MTW-Garage
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90/91 ostuabi
VAG-i V6 2.5TDI probleem on N47 kõrval imiku mõõtmetes. N47 on vaikselt väljendades tiksuv pomm. Muidugi ei ole vaja paanikat teha aga vaja lihtsalt arvestada sellega auto ostmisel, et hullemal juhul võib mootorivahetus päevakorda tekkida. Ega hirmus elamine muidugi kuhugi ei kanna ja N47 ostja just sellega ka arvestab. Reeglina on ka auto hind madalam ning turul leidub palju juba vahetatud mootoreid või siis remondi vuugi saanuid. Probleemi sisu on lühidalt esitletud siin:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47" onclick="window.open(this.href);return false;
Kogukond elab ennast välja siin:
https://www.facebook.com/pages/BMW-Prob ... 7047394760" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47" onclick="window.open(this.href);return false;
Kogukond elab ennast välja siin:
https://www.facebook.com/pages/BMW-Prob ... 7047394760" onclick="window.open(this.href);return false;
- Banditos
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
- Peamine sõiduk: Forester XT
- Asukoht: Tallinn
Re: E90/91 ostuabi
Lugesin ise ka seda wikipedia varianti, kasuks ikka. Krt ei paista just, et oleks odavam nendel.ttsys kirjutas:VAG-i V6 2.5TDI probleem on N47 kõrval imiku mõõtmetes. N47 on vaikselt väljendades tiksuv pomm. Muidugi ei ole vaja paanikat teha aga vaja lihtsalt arvestada sellega auto ostmisel, et hullemal juhul võib mootorivahetus päevakorda tekkida. Ega hirmus elamine muidugi kuhugi ei kanna ja N47 ostja just sellega ka arvestab. Reeglina on ka auto hind madalam ning turul leidub palju juba vahetatud mootoreid või siis remondi vuugi saanuid. Probleemi sisu on lühidalt esitletud siin:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47" onclick="window.open(this.href);return false;
Kogukond elab ennast välja siin:
https://www.facebook.com/pages/BMW-Prob ... 7047394760" onclick="window.open(this.href);return false;
Hakkasin ka antud hetkel bensukaid rohkem jälgima. Eks paistab, mis lõpuks majaette veereb
Tänud.
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
MTW-Garage
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90/91 ostuabi
Vahetatud mootoriga 18000km sõtnud 320d xDrive.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... HER&noec=1
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... HER&noec=1
Re: E90/91 ostuabi
No ma ei tea miks hirmutada inimesi. Enda auto sain kui oli 178k ees, hetkel paistab kohe kohe 220k . Selle aja sees olen remontinud mootoris ainult turbo õhulõdviku prao. (ei vajanud lõdvik vahetust).
Ainukesed mured autoga on olnud igasugu kondid puksid, aga pole ime ka mul on coiloverid all.
Ainukesed mured autoga on olnud igasugu kondid puksid, aga pole ime ka mul on coiloverid all.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90/91 ostuabi
Kui oled sellest aru saanud siis on sinu jaoks ilmselgelt juba hilja. Aga teadmatuses ja pimeduses elamine on muidugi hea ja mugav tsoon.
Valkonna probleemi tagamaadest veel niipalju, et 10k km õlivälbaga sõitnud mootoritel on selle probleemi avaldumine juhtumiühikutes marginaalne. Sealt edasi võite ise arvutada ja endale kohandada, kui palju on üle-üldse planeedil Maa neid BMW omanikest N47 eksemplare, kes ise ja vabatahtlikult läksid BMW diileri juurde ja soovisid täiendavalt õli ja töö eest maksta.
Kui 5 aastat on kõik hooldused garantii ajal (õli+filter+töö jne) auto omanikule (finantseerijale) 0€, ehk ekspluatatsiooniliselt tasuta, siis vaid marginaalne arv oma peaga mõtlejaid (peamiselt eraisikud) oskasid ja soovivad oma investeeringuid pikema perspektiiviga (5 aastat ja sealt edasi) kaitsta. Liisingut või korp. ostjat huvitab ainult 5 aastat ja sellele vastav kulu (selle optimeerimine). Vaielge vastu palju soovite aga rahal (fin. tulemustel) on selles mängus oluliselt suurem roll, kui seda presenteerida soovitakse.
Valkonna probleemi tagamaadest veel niipalju, et 10k km õlivälbaga sõitnud mootoritel on selle probleemi avaldumine juhtumiühikutes marginaalne. Sealt edasi võite ise arvutada ja endale kohandada, kui palju on üle-üldse planeedil Maa neid BMW omanikest N47 eksemplare, kes ise ja vabatahtlikult läksid BMW diileri juurde ja soovisid täiendavalt õli ja töö eest maksta.
Kui 5 aastat on kõik hooldused garantii ajal (õli+filter+töö jne) auto omanikule (finantseerijale) 0€, ehk ekspluatatsiooniliselt tasuta, siis vaid marginaalne arv oma peaga mõtlejaid (peamiselt eraisikud) oskasid ja soovivad oma investeeringuid pikema perspektiiviga (5 aastat ja sealt edasi) kaitsta. Liisingut või korp. ostjat huvitab ainult 5 aastat ja sellele vastav kulu (selle optimeerimine). Vaielge vastu palju soovite aga rahal (fin. tulemustel) on selles mängus oluliselt suurem roll, kui seda presenteerida soovitakse.
Re: E90/91 ostuabi
Täpselt ei saanud aru, milleks on hilja. Ei päris teadmatuses ei ela, vahest ikka saab juhe külge pandud ja vaadatud mis toimub.ttsys kirjutas:Kui oled sellest aru saanud siis on sinu jaoks ilmselgelt juba hilja. Aga teadmatuses ja pimeduses elamine on muidugi hea ja mugav tsoon.
Valkonna probleemi tagamaadest veel niipalju, .....
Ei tea kui lugeda saksa keelseid foorumeid, siis pole seal mingit pistmist mingisuguse õlivahetusega. Probleemid esinevad autodel millel on 40 k ees ja sellistel millel on 120k ees.
Kui täpsemalt uurida ja lugeda saksa keelseid jutte, siis tuuakse välja auto start/stop süsteem liiga tihti autot käivitatakse. Need kes linnas sõidavad neil olevat rohkem probleeme ketiga.
Ei pruugi muidugi tõene jutt olla, eks iga üks usub mida tahab.
Aga üldiselt ei tasu karta sellised asju. Kui varem jälile saada , siis remont on 1-2k eur (mitte esinduses muidugi) ja kui tuleb remontida siis tuleb.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90/91 ostuabi
Õli on mootorile nagu inimesele veri. Sellega on kõik öeldud. See pauk ei hoiata ette ega avaldu ka mingite sümptomitega, mida arvutiga diagnoosida. Ainult preventiivselt saab käituda ja seda nullist alustades ehk mitte kellegi 170 000-st alates.
Re: E90/91 ostuabi
Igaljuhul kahest bmw remondist mulle on väidetud, et enne pauku üldiselt on kuulda keti klõbinat.ttsys kirjutas:Õli on mootorile nagu inimesele veri. Sellega on kõik öeldud. See pauk ei hoiata ette ega avaldu ka mingite sümptomitega, mida arvutiga diagnoosida. Ainult preventiivselt saab käituda ja seda nullist alustades ehk mitte kellegi 170 000-st alates.
Aga no ma ei vaidle sellel teemal, ega ma kindel nüüd pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E90/91 ostuabi
Toon paar näidet Rootsi BMW-de kohta:
1) 118d 2010a
Auto ls on 96000km ning selle jooksul on tehtud 2(KAKS) hooldust 29200 ja 67300.
2) 520d 2011
Auto ls on 91000km ja hooldused 33600 67300 ja 88000
Ehk hoolduse välp kõigub 20000-34000km.
Seega lastakse see pikem välp ka üle
1) 118d 2010a
Auto ls on 96000km ning selle jooksul on tehtud 2(KAKS) hooldust 29200 ja 67300.
2) 520d 2011
Auto ls on 91000km ja hooldused 33600 67300 ja 88000
Ehk hoolduse välp kõigub 20000-34000km.
Seega lastakse see pikem välp ka üle
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90/91 ostuabi
Just sellest ma räägin. Selline välp tapab selle konkreetse mootori kui 1 eseloni kahuriliha. Mul ühe teise mootori BMW tehase garantii all õli välp 60 000km(!) See on absurd, kui tahta autot normaalselt ekspluateerida ka pärast 5 aastat. Kõik need asjaolud kokku tingivad just seda, miks viimase põlvkonna mootorite töökindluse juures on niipalju nuttu ja hala.
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: E90/91 ostuabi
eks ikka selleks, et 5 aasta pärast uue masina ostaks
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Re: E90/91 ostuabi
mis mootori ja mis aastakäike siis vaadata tasub?
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E90/91 ostuabi
Jah, siit selgub ka ilmekat see, et ajaloo olemasolu on väga oluline, kui lisame longlife hooldused + minimum 100000km on veel odomeetrilt "kadunud" siis võib igaüks teha oma järeldused palju probleeme tekkida võib.
Krt teab kuidas hooldatud jne, seega kindlasti suuremal hulgal on savi kuidas ja mis, jne mis asi see UM hoolduste ajalugu veel on aga pärast kui probleemid hakkavad on kiunu oi oi kui palju.
Krt teab kuidas hooldatud jne, seega kindlasti suuremal hulgal on savi kuidas ja mis, jne mis asi see UM hoolduste ajalugu veel on aga pärast kui probleemid hakkavad on kiunu oi oi kui palju.
Re: E90/91 ostuabi
Kui endiselt otsid siis siin 1 korralik 330XD:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=6e54" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto kulumatta, nii seest kui väljast ja hindagi saaks kärppida
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=6e54" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto kulumatta, nii seest kui väljast ja hindagi saaks kärppida
- Banditos
- Huviline
- Postitusi: 144
- Liitunud: 12.05.2013 08:50 55
- Peamine sõiduk: Forester XT
- Asukoht: Tallinn
Re: E90/91 ostuabi
Ise enam ei otsi autot aga siin kohe kahjuks näha, et puuduvad nii istmesoojendus (nahk ja eesti talv ei ole just meeldiv) kui ka püsikiirusehoidja - ise sellist autot ei vaataks, kuna selle raha eest võiks juba olla kõik lisavarustus peal.
Audi 80 b4 2.3 > BMW e36 316 1992 > BMW e46 320d 2005 > BMW e36 320 1995 hellrot kuut > Subaru Legacy 2.0 2006 > E34 525tds 94 > E36 318 1998 > Audi S6 C5 > Forester XT 03
MTW-Garage
MTW-Garage
Re: E90/91 ostuabi
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1817852" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis sellest arvate ?
Mis sellest arvate ?
Re: E90/91 ostuabi
huvitav miks kapremont? siiber lendas silindrisse või
650 eurone tjuuningbox on päris kõva sõna
muidu tundub sile pill ja sellise hinna kohta autot päris palju
650 eurone tjuuningbox on päris kõva sõna
muidu tundub sile pill ja sellise hinna kohta autot päris palju
Re: E90/91 ostuabi
230kw sellest mootorist välja ei võlu (ainult tuuninguga) ja korraliku softi koos dünoga saab oluliselt odavamalt kui 650€.Tauri_J kirjutas:huvitav miks kapremont? siiber lendas silindrisse või
650 eurone tjuuningbox on päris kõva sõna
muidu tundub sile pill ja sellise hinna kohta autot päris palju
Re: E90/91 ostuabi
sellepärast ma naersingi
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E90/91 ostuabi
Ma sõnastan nii, et pärast selliste box-de kasutamist juhtuvad asjad, mille lõpus jääb järgi sellise hinna eest rauda ja tehnikat.
Tauri_J kirjutas:huvitav miks kapremont? siiber lendas silindrisse või
650 eurone tjuuningbox on päris kõva sõna
muidu tundub sile pill ja sellise hinna kohta autot päris palju
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E90/91 ostuabi
ttsys kirjutas:Ma sõnastan nii, et pärast selliste box-de kasutamist juhtuvad asjad, mille lõpus jääb järgi sellise hinna eest rauda ja tehnikat.
Tauri_J kirjutas:huvitav miks kapremont? siiber lendas silindrisse või
650 eurone tjuuningbox on päris kõva sõna
muidu tundub sile pill ja sellise hinna kohta autot päris palju
jajah õige mees sõnastamas, kõige rohkem näinud ja kuulnud
Minu meelest ma mingis teemas alles kirjutasin, kus 3,0 disla laiali lendas(müügikuulutuses analoogne kommentaar nagu sellel) mis siis nüüd, kas julgeme pakkuda, prognoosida midagi tüüpvea sarnast? või pigem üldse BMW tüüpviga, et mootorid "lendavad"