küte karteris
küte karteris
Kas keegi oskab öelda, milles võib olla probleem? Töökojas vahetati eelsüüteküündlaid, kuna neid tervelt kätte ei saadud löödi küünla südamik sisse ja võeti pihusti ava kaudu magnetiga välja. Neljasaja km pärast jooksis mootor kokku. Põhjus selles, et küte oli jooksnud karterisse. Jutt käib X5 3l mootori kuuenda silindri kohta. Mis tehti valesti?
Re: küte karteris
lasid kõvasti starteril kedrata enne küünalde vahetust?
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: küte karteris
esmalt tehti valesti see, et hakati keerama küünlaid tavalise võtmega. olemas spetsiaalsed abivahendid millega küünlad keeratakse välja ilma probleemideta.
teiseks: kui küte on karteris, siis saab see sinna jõuda mitut pidi, eelsüüteküünal ei pruugi tähtsust üldse omada
nt vigane kübemefiltri süsteem, kõrgsurvepump, kusev pihusti.
märkimata on jäetud auto keremudel ja mis täpselt juhtus kuuenda silindriga, seepärast ei ole võimalik täpsemalt vastata
teiseks: kui küte on karteris, siis saab see sinna jõuda mitut pidi, eelsüüteküünal ei pruugi tähtsust üldse omada
nt vigane kübemefiltri süsteem, kõrgsurvepump, kusev pihusti.
märkimata on jäetud auto keremudel ja mis täpselt juhtus kuuenda silindriga, seepärast ei ole võimalik täpsemalt vastata
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520