
Kõikidele diiselmootoritele häda kohale ässitamine on kütuse seguga huiamine ja muidugi pöördklapid, mis esmajärjekorras siis kiirkorras järgi annavad.
S1lv3r kirjutas:Kui klappide eemalduseks läheb, siis ärge jumala eest tehke sellist porri(nagu ma isegi kunagi tegin) et lihtsalt liblikad seest välja ja pimedad ette. See lahedus ei jää kestma. Minu autol oli BM Auto poolt tehtud niimoodi selle aasta mai kuus ja õli lahmas sealt vahelt räigelt! Kõik kohad olid õli täis, iga hommik oli loik maja ees.Ainuke õige variant, et asemele panna rem. klapid. Sain need Leho käest 45€ 6tk (32mm) ja mootor on kuiv nagu olema peab!
We doing this every day so if it's one man its 1hr, if we working together its 40 min. I don't recommend to rush it if its your first time. Also if your car made before 2004 it will have 22mm swirl flaps. For this type swirl flaps you don't need to buy alloy blanks, old swirl flap bodes can be easily converted in to the blanks. 32mm bodes can be converted too but oil leaking issue will not be properly fixed. They have bad designed seals and they always leak oil. So for 32mm I recommend use alloy blanks.