Bmw e61 525d 130kw 2005a mootorituluke põleb
Re: Bmw e61 525d 130kw 2005a mootorituluke põleb
Esiteks on see suure tõenäosusega saasta täis. Jumala eest ära seda kruvikeerajaga surkima hakka, võta mingit kiiresti aurustuvat cleanerit ja katsu saast välja loputada, seejärel lase kuivada natuke.
Väärtusi tuleb iseenesest arvutiga vaadata.
E: lugesin nüüd vanu poste ka, oled seda juba näppinud kunagi, nagu ma aru saan. Võimaluse korral proovi mõne teise auto pealt korra, vaata mis juhtub.
Väärtusi tuleb iseenesest arvutiga vaadata.
E: lugesin nüüd vanu poste ka, oled seda juba näppinud kunagi, nagu ma aru saan. Võimaluse korral proovi mõne teise auto pealt korra, vaata mis juhtub.
Re: Bmw e61 525d 130kw 2005a mootorituluke põleb
Seda ròhuandurit ma náppinud ja puhastanud juba...selle pistik lahti játta náitab arvuti veits teistsugust viga.
Re: Bmw e61 525d 130kw 2005a mootorituluke põleb
Pistik lahti jättes näitabki teistsugust viga, a kui andur villast paneb näitudega, võib sinu nimetatud probleemi põhjustada küll. Seega näite arvutiga tasuks kindlasti kontrollida.
Re: Bmw e61 525d 130kw 2005a mootorituluke põleb
Okey...uurin ja yritan asja selgeks teha 

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw e61 525d 130kw 2005a mootorituluke põleb
Ikka ja jälle korduv stenaarium. DPF eemaldamine oli sul nagu peavalu ravimine pea mahalõikamise meetodiga.
DPF oma tiheda põletusega andis selgelt märku, et mootoril on rike, millega on vaja tegeleda. DPF vastusurve tihe kordumine oli lihtsalt probleemi tagajärg ehk mitte põhjus. Selle eemaldamisega lükkasid selle probleemiga tegelemise lihtsalt edasi ja tekitasid ka mõned juurde, mis ei lase nüüd enam standard protseduuridega probleemi analüüsida.

528 kirjutas: /.../ SÜmptomid siis et aaegajalt läheb auto normaalselt, teine hetk on jube must suits taga,kolmas hetk oleks nagu avariis ei liigu üldse enam...vahepeal pole musta ei miskit ja käitub normaalselt.
Re: Bmw e61 525d 130kw 2005a mootorituluke põleb
ttsys kirjutas:Ikka ja jälle korduv stenaarium. DPF eemaldamine oli sul nagu peavalu ravimine pea mahalõikamise meetodiga.DPF oma tiheda põletusega andis selgelt märku, et mootoril on rike, millega on vaja tegeleda. DPF vastusurve tihe kordumine oli lihtsalt probleemi tagajärg ehk mitte põhjus. Selle eemaldamisega lükkasid selle probleemiga tegelemise lihtsalt edasi ja tekitasid ka mõned juurde, mis ei lase nüüd enam standard protseduuridega probleemi analüüsida.
528 kirjutas: /.../ SÜmptomid siis et aaegajalt läheb auto normaalselt, teine hetk on jube must suits taga,kolmas hetk oleks nagu avariis ei liigu üldse enam...vahepeal pole musta ei miskit ja käitub normaalselt.
Aastake rahulikke kilomeetreid ja nüüd järsku arvad et hakkasid vanad vead ilmnema? raske uskuda et aasta jooksul ei ole miskit häda ja nüüd järsku tuled sa sellise jutuga
Re: Bmw e61 525d 130kw 2005a mootorituluke põleb
Jutt on iseenesest õige, DPF millegi pärast sul siiski kogu aeg umbe läks, 200kkm ei juhtu nendega mitte midagi kui mootor korras, täiesti loll jutt.
Tean mitut e60-t, mille läbisõit ammu üle 300 ja DPF toimetab nagu uus.
Tean mitut e60-t, mille läbisõit ammu üle 300 ja DPF toimetab nagu uus.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw e61 525d 130kw 2005a mootorituluke põleb
Vaata jah, usk on tugev jõud. Nii ongi, et lükkasid probleemi antud juhul ca aasta võrra edasi.
Re: Bmw e61 525d 130kw 2005a mootorituluke põleb
Ehk siis oskad nõuandeid jagada... kuhu pöörduda milles võib viga olla jne... vahetatud õhulugejat,turborõhu andurit,egr jms...Siiski tulingi siit abi otsima ja nõuandeid kuulma...eelneva korra probleemiga olid kõik targad et dpf oma elu ära elanud...ja slp ka selle eemaldamise teed läksingi.ja kuna vead kadusid siis loomulikult arvasin ma seda et asi oligi selles.