E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 10.09.2014 06:51 08
- Peamine sõiduk: BMW 320d AT
- Asukoht: Viljandi mk
E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Tervist. Masinaks on 2001 320D 100kw automaat.
Edit: Vin 7 viimast: JR70602
Olen nüüd antud masina omanik olnud pea kuu aega ja siin foorumis ringi kolades leidsin selle varjatud menüü jutu. Mõeldud, tehtud ja sai ka proovitud. Kahtlus kerge oli, et termostaat või kolm on otsas, nüüd saan selles kindel olla. Küttekulu oli aga suht ok. ~6-7mnt ja 7-9 linn.
Tegin siis täna hommikul testi. Kliimaga ja kliimata vurasin linnapeal ja mnt-l oma pool tundi, aga oh üllatust, temp. üle 78 ei läinud. Külma mootoriga kuni ~70 ronib kiiresti,aga rohkem kui 78 minu silmad ei näinud.
Nii nüüd aga selle põhi jutu juurde. Põhjus, miks ma selle teema tegin oli, et eelmise autoga (V70 Volvo) olin ma hooldusega pidevalt hädas, ei leitud juppi või oli jupp lihtsalt vale. Samuti pahatihti oli paigaldatud jupp allapoole arvestust oma kvaliteedi pärast. Soov oleks ikka tellida asjad, mida ma ise tean, et on hea.
Kuna plaanis tosool nii ehk naa ära vahetada, sest eelmine omanik ütles ka, et tema 4 aastat seda vahetanud ei ole.
Seoses sellega panen uue veepumba ka. Automaadil paistis teistsugune veepump olema kui manuaalil.
Küsimus on aga, et kas ma peaks laskma kõik kolm termostaati ära vahetada või oleks see üle pakutud?
Ise arvasin, et tosool+veepump+3xtermostaat peaks see õige tegu olema.
Ehk oskab keegi ka soovitada veepumpa ja termostaate.
Nii nüüd suurhoolduse juurde.
Soov vahetada oleks:
1)Õli + filter + karteri tuulutus - Kas Castrol Edge 5w-40 täissünt oleks hea valik? (Volvos toimis väga hästi) Ja mis firma filter sinna otsa peaks minema?
2)Kütusefilter - Vastu talve kindel asi ja endal on kombeks teda iga 7-10tuhande tagant koos õliga vahetada.
Küsimus on aga jällegi, et milline sinna panna.
3)Salongi filter - Aktiivsüsi filter peaks vist olema. Kas neil ka firma/kvaliteedi vahe on?
4)Mootori filter - Sama küsimus.
5)A/C ja geneka rihmad + rullikud. Mida eelistada?
6)Piduriklotsid + käsipiduriklotsid. Ferodo ehk?
7)Tagumised läbilöögi padjad? Ehk sai õigesti kirja. Kolisevad taga = / Mida soovitate?
8)Käigukasti õli + filter + pesu - Kus? CarMasters Tallinnas?
Lugu siis selline, et korras autoga on hea sõita ja hoolduse osas sooviks just parimat hinna/kvaliteedi vahekorda. Ehk oskate mind natuke juhendada.
Parimate soovidega,
Krr
Edit: Vin 7 viimast: JR70602
Olen nüüd antud masina omanik olnud pea kuu aega ja siin foorumis ringi kolades leidsin selle varjatud menüü jutu. Mõeldud, tehtud ja sai ka proovitud. Kahtlus kerge oli, et termostaat või kolm on otsas, nüüd saan selles kindel olla. Küttekulu oli aga suht ok. ~6-7mnt ja 7-9 linn.
Tegin siis täna hommikul testi. Kliimaga ja kliimata vurasin linnapeal ja mnt-l oma pool tundi, aga oh üllatust, temp. üle 78 ei läinud. Külma mootoriga kuni ~70 ronib kiiresti,aga rohkem kui 78 minu silmad ei näinud.
Nii nüüd aga selle põhi jutu juurde. Põhjus, miks ma selle teema tegin oli, et eelmise autoga (V70 Volvo) olin ma hooldusega pidevalt hädas, ei leitud juppi või oli jupp lihtsalt vale. Samuti pahatihti oli paigaldatud jupp allapoole arvestust oma kvaliteedi pärast. Soov oleks ikka tellida asjad, mida ma ise tean, et on hea.
Kuna plaanis tosool nii ehk naa ära vahetada, sest eelmine omanik ütles ka, et tema 4 aastat seda vahetanud ei ole.
Seoses sellega panen uue veepumba ka. Automaadil paistis teistsugune veepump olema kui manuaalil.
Küsimus on aga, et kas ma peaks laskma kõik kolm termostaati ära vahetada või oleks see üle pakutud?
Ise arvasin, et tosool+veepump+3xtermostaat peaks see õige tegu olema.
Ehk oskab keegi ka soovitada veepumpa ja termostaate.
Nii nüüd suurhoolduse juurde.
Soov vahetada oleks:
1)Õli + filter + karteri tuulutus - Kas Castrol Edge 5w-40 täissünt oleks hea valik? (Volvos toimis väga hästi) Ja mis firma filter sinna otsa peaks minema?
2)Kütusefilter - Vastu talve kindel asi ja endal on kombeks teda iga 7-10tuhande tagant koos õliga vahetada.
Küsimus on aga jällegi, et milline sinna panna.
3)Salongi filter - Aktiivsüsi filter peaks vist olema. Kas neil ka firma/kvaliteedi vahe on?
4)Mootori filter - Sama küsimus.
5)A/C ja geneka rihmad + rullikud. Mida eelistada?
6)Piduriklotsid + käsipiduriklotsid. Ferodo ehk?
7)Tagumised läbilöögi padjad? Ehk sai õigesti kirja. Kolisevad taga = / Mida soovitate?
8)Käigukasti õli + filter + pesu - Kus? CarMasters Tallinnas?
Lugu siis selline, et korras autoga on hea sõita ja hoolduse osas sooviks just parimat hinna/kvaliteedi vahekorda. Ehk oskate mind natuke juhendada.
Parimate soovidega,
Krr
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 10.09.2014 06:51 08
- Peamine sõiduk: BMW 320d AT
- Asukoht: Viljandi mk
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Kas selliste asjade nagu tagumiste amortide puhvri läbiminemine võib aukudest läbis õites kolksusid teha?
Altpoolt on veermik kaks korda üle vaadatud ja sillastend ka tehtud. Kõik puksid olid korras. Löögid tulevad aga ülevalt poolt ja on salongist hästi kuulda. Seega ma ise kahtlustan amordi tugilaagrit või seda samust puhvrit.
Selline asi siis:
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/12141/100 ... 870009,151
Õli:
http://www.ladu24.ee/et/kemikaalid/7060 ... 0,1/464534
Altpoolt on veermik kaks korda üle vaadatud ja sillastend ka tehtud. Kõik puksid olid korras. Löögid tulevad aga ülevalt poolt ja on salongist hästi kuulda. Seega ma ise kahtlustan amordi tugilaagrit või seda samust puhvrit.
Selline asi siis:
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/12141/100 ... 870009,151
Õli:
http://www.ladu24.ee/et/kemikaalid/7060 ... 0,1/464534
Viimati muutis Krr, 04.10.2014 00:52 00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 10.09.2014 06:51 08
- Peamine sõiduk: BMW 320d AT
- Asukoht: Viljandi mk
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-T ... ing_parts/
Number 4 detail. Aga see on juba siis välistatud.
Number 4 detail. Aga see on juba siis välistatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 10.09.2014 06:51 08
- Peamine sõiduk: BMW 320d AT
- Asukoht: Viljandi mk
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Sest tolle õli kvaliteediga olen senimaani rahul olnud. Kasutasin seda sama Volvo V70-s.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 10.09.2014 06:51 08
- Peamine sõiduk: BMW 320d AT
- Asukoht: Viljandi mk
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Seda nüüd küll. Aga enne panen euro rohkem õli alla magama kui hiljem mingi soga pärast remondin.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 10.09.2014 06:51 08
- Peamine sõiduk: BMW 320d AT
- Asukoht: Viljandi mk
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Suur tänu. Hakkan juppe otsima.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 01.12.2010 00:23 29
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsA Touring 94a.
- Asukoht: Paide
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Kui tahad õigeid juppe saada soovitan Autointi,foorumis kasutaja eero.
Peale BMW-ga sõitmist on ikka raske midagi muud heaks pidada...
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 10.09.2014 06:51 08
- Peamine sõiduk: BMW 320d AT
- Asukoht: Viljandi mk
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Millis jahutusvedelikku eelistada?
Kas tavaline pikaealine punane 5L
või mittevananev Coolant SP12 5L
Hinnavahe neil oluliselt suur ei ole.
Ja õli näol oleks normaalse hinnaga saada Castroli uusim 5W40 EDGE Turbo Diesel Titanium FST
Mis tollest viimasest arvata?
Kas tavaline pikaealine punane 5L
või mittevananev Coolant SP12 5L
Hinnavahe neil oluliselt suur ei ole.
Ja õli näol oleks normaalse hinnaga saada Castroli uusim 5W40 EDGE Turbo Diesel Titanium FST
Mis tollest viimasest arvata?
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
http://www.falleroon.ee/files/Polar_-_e ... adused.pdf
See on küll 100% reklaam, aga annab siiski päris hea ülevaate jahutusvedelike maailmast.
Long story short, kui tahad kindla peale välja minna - osta UM'ist seda kullahinnaga kontsentraati ja sega ise kokku.
Sa ei pea muide sinna mootorisse toppima Castrolit selle pärast, et õlikorgile on kirjutatud BMW recommends Castrol. Võid panna ka Mobilit, mis pemari standardile vastab ja on oluliselt odavam. Tähtsam on, et vahetaksid õli edaspidi tihedamini kui 20kkm tagant, sest see välp meie kliimasse ei sobi. 10kkm on sobilikum.
See on küll 100% reklaam, aga annab siiski päris hea ülevaate jahutusvedelike maailmast.
Long story short, kui tahad kindla peale välja minna - osta UM'ist seda kullahinnaga kontsentraati ja sega ise kokku.
Sa ei pea muide sinna mootorisse toppima Castrolit selle pärast, et õlikorgile on kirjutatud BMW recommends Castrol. Võid panna ka Mobilit, mis pemari standardile vastab ja on oluliselt odavam. Tähtsam on, et vahetaksid õli edaspidi tihedamini kui 20kkm tagant, sest see välp meie kliimasse ei sobi. 10kkm on sobilikum.
Krr kirjutas:Millis jahutusvedelikku eelistada?
Kas tavaline pikaealine punane 5L
või mittevananev Coolant SP12 5L
Hinnavahe neil oluliselt suur ei ole.
Ja õli näol oleks normaalse hinnaga saada Castroli uusim 5W40 EDGE Turbo Diesel Titanium FST
Mis tollest viimasest arvata?
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 10.09.2014 06:51 08
- Peamine sõiduk: BMW 320d AT
- Asukoht: Viljandi mk
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Nii...
Mure selline, et kübemefiltri ja kati vahel olev summuti sukk lekib taaskord.
Täpselt ei tea mis sellega enne on tehtud, aga tean, et see on ka varem lekkinud.
Küsimus selline, et kas seda suka osa eraldi ka kuidagi vahetada annab või mis oleks n/ö mõistliku hinnaga lahendus? Uue originaal osa soetamine on ikka jube kulukas lugu = /
Mure selline, et kübemefiltri ja kati vahel olev summuti sukk lekib taaskord.
Täpselt ei tea mis sellega enne on tehtud, aga tean, et see on ka varem lekkinud.
Küsimus selline, et kas seda suka osa eraldi ka kuidagi vahetada annab või mis oleks n/ö mõistliku hinnaga lahendus? Uue originaal osa soetamine on ikka jube kulukas lugu = /
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Jah, sukkasid saab poest osta erinevates mõõtudes. Vaja oleks leida keegi,
kes asja ära keevitab. Odavam on summuti viia keevitaja juurde.
kes asja ära keevitab. Odavam on summuti viia keevitaja juurde.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Uue sukka peab auto all ära punktima, muuljuhul on porr.arnis kirjutas:Jah, sukkasid saab poest osta erinevates mõõtudes. Vaja oleks leida keegi,
kes asja ära keevitab. Odavam on summuti viia keevitaja juurde.
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Enne vana lõikamist saab rakise ehitada lauale.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Odavam ja kiirem koos autoga teha
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Kübemefilter E46-l 

-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
minu soovitus on juppe ise mitte osta vaid võtta pakkumine remontijalt. saada meil carmastersisse või tule kohale oma sooviga. saad korraliku lahenduse nii õlide kui rullikute koha pealt, kuni seibideni välja.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Ka EU4 E46-d olid ju ainult katalüsaatoriga.Kuno_T kirjutas:Kuigi õigem oleks küsida, et "kübemefilter 2,0 100 kilovatti diislil?", sest 2004.-l hakati juba suht vägisi EU4-ja aretama.
Iseenesest muidugi huvitav, kuipalju sellest EU4-st seal pärast mõnda aastat alles oli, kui pihustid enam ideaalsed pole ja õhulugeja natuke lammast paneb jne..
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Viska nüüd oma pihustid ära, Kuuno
TU pihustid omavad igaüks ainulaadset koodi, mis on igal pihustil erinev ja arvutatakse tehases pihusti tootmisel välja.
Testremis "timmitud"pihusti on sellest parameetris erinev ja aju ei oska enam pritsekogust korrigeerida, mille tulemusel võib isegi rikkuda mootori. Testremis võib edukalt timmida vanemaid pihusteid, mida edukalt kasutan ka mina, TU pihusti puhul vahetatakse ots ja see tuleb juba teise koodiga.
TU pihustid omavad igaüks ainulaadset koodi, mis on igal pihustil erinev ja arvutatakse tehases pihusti tootmisel välja.
Testremis "timmitud"pihusti on sellest parameetris erinev ja aju ei oska enam pritsekogust korrigeerida, mille tulemusel võib isegi rikkuda mootori. Testremis võib edukalt timmida vanemaid pihusteid, mida edukalt kasutan ka mina, TU pihusti puhul vahetatakse ots ja see tuleb juba teise koodiga.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Üks loll küsimus siia vahepeale. Kuskilt meelde jäänud, et piesoelektrilistel pihustitel pole midagi eraldi vahetada ega trimmida, kui omadega õhtal siis uus pihusti ja kogu jutt. Vastab see tõele?
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Mina su asemel oleks väga ettevaatlik mittetehaselahenduste propageerimisel.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Väga huvitav. Ma vaatasin eile 2005a 330d väljalaskesüsteemi ja seal sellist asja pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 10.09.2014 06:51 08
- Peamine sõiduk: BMW 320d AT
- Asukoht: Viljandi mk
Re: E46 320D 100kw OBC 7.0 ja suur hooldus
Kuna sai selline teema tehtud, et saada abi, siis panen ka kirja mis ma vahepeal teinud olen.
Hea endalgi vaadata ja meelde tuletada. Tööd ise on teostatud pikema aja jooksul, mitte ühe korraga.
Rehvivahetusi ja kütusetankimisi kirja ei pane
Remont 1
1)Vahetatud ABS-i andur
2)Airbagi tuli tagasi armatuuri ja kõrvaliste kodeeritud kogu aeg hõivatuks
3)Vahetatud 3x termostaat. Temp nüüd õige ja mootor soe
4)Uus jahutusvedelik
5)Õlifilter+Õli. Sisse läks Castrol edge 5w-30
6)Salongifilter ja küttefilter
7)Ventilaatori visco-sidur
Remont 2
1)Tagumised amordipadjad koos sinna kuuluvate seibide ja tolmukatetega
Remont 3
1)4x piduriketas
2)4x piduriklotsid
3)2x esimesed amordid
4)Stabika kondid
5)Esimesed logariotsad
6)Esimesed rattalaagrid
7)Gardaani vahemuhv
8)Kliima ja geneka rihm
9)Gen. rihma pinguti
10)Gen. rihma rullik
11)Gen. rihma pinguti
12)Veepump
13)Õhufilter
14)Kliima rihma pinguti
15)Gen. rihma vabajooks.rull
Remont 4
1)Väntvõlli rihmaratas. Pani teine jooksu, õnneks tühikäigupööretel.
Ülevaatus läbitud puhtalt. Tahma n/ö kogus oli 0,3 lubatud 3,0-st
ja mitte kübet musta tagant ei tule. Veermik tihe ja pidurid korras.
Tähelepanu nõuavad:
1)Tagumised rattalaagrid. On hakanud häält tegema, aga samas see undamine ei ole pidev, vaid vahest nagu on ja teinekord jälle ei ole. Tagant otsast ta igatahes tuleb = /
2)Tagumised pidurivooliku lõpud vajaks mingi aeg vahetust, kriitiline veel ei ole.
3)Mootori padjad. Koos nendega võiks vahetada ka käigukasti omad, sest need ei ole ka kõige paremas vormis.
4)Pihustid võiks panna stendi ja üle vaadata
Muidu auto liigub kenasti ja reipalt. Kütust võtab ka natuke palju, aga hetke suurim kahtlus on rattalaagritel.
Küsiks siinkohal ära, et kui tihti seda neetud väntvõlli rihmaratast tuleks vahetada. Eriti haige on see, et minu oma ei teinud mitte mingisugust häält enne ära lendamist. Halb on sellise tiksuva pommiga sõita, eriti veel kui vahemaad on üle tuhande kilomeetri. Eelmine omanik oli seda igatahes vahetanud juunis 2014 aastal ja mina sain selle rihmarattaga sõita kuni aprill 2015. LS selle aja jooksul ~20 000km = /
Ei taha uskuda, et seda rihmaratast peaks iga teise õlivahetusega koos tegema.
Ehk oskab keegi mingisugust täpsemat infot selle asja kohta jagada.
Edit: Panin rehvirõhud ka nüüd paika, enne oli ees liiga palju ja taga liiga vähe. Ja sain kütusenäitajateks:
Mnt: ~6,5
Linn: ~7-7,5
Endale tunduvad automaadi kohta isegi suht aksepteeritavad numbrid.
Ainult, et BC näitab kogu aeg 10,3-10,4 keskmiseks. Eks see ole oma viga ka, sest auto käib tihti kohapeal, kui ootan kedagi 5 minutit või sedasi. Siis ta kerib ennast ülesse, aga alla ei taha kuidagi tulla.
Päikest soovides,
Krr
Hea endalgi vaadata ja meelde tuletada. Tööd ise on teostatud pikema aja jooksul, mitte ühe korraga.
Rehvivahetusi ja kütusetankimisi kirja ei pane

Remont 1
1)Vahetatud ABS-i andur
2)Airbagi tuli tagasi armatuuri ja kõrvaliste kodeeritud kogu aeg hõivatuks
3)Vahetatud 3x termostaat. Temp nüüd õige ja mootor soe
4)Uus jahutusvedelik
5)Õlifilter+Õli. Sisse läks Castrol edge 5w-30
6)Salongifilter ja küttefilter
7)Ventilaatori visco-sidur
Remont 2
1)Tagumised amordipadjad koos sinna kuuluvate seibide ja tolmukatetega
Remont 3
1)4x piduriketas
2)4x piduriklotsid
3)2x esimesed amordid
4)Stabika kondid
5)Esimesed logariotsad
6)Esimesed rattalaagrid
7)Gardaani vahemuhv
8)Kliima ja geneka rihm
9)Gen. rihma pinguti
10)Gen. rihma rullik
11)Gen. rihma pinguti
12)Veepump
13)Õhufilter
14)Kliima rihma pinguti
15)Gen. rihma vabajooks.rull
Remont 4
1)Väntvõlli rihmaratas. Pani teine jooksu, õnneks tühikäigupööretel.
Ülevaatus läbitud puhtalt. Tahma n/ö kogus oli 0,3 lubatud 3,0-st

Tähelepanu nõuavad:
1)Tagumised rattalaagrid. On hakanud häält tegema, aga samas see undamine ei ole pidev, vaid vahest nagu on ja teinekord jälle ei ole. Tagant otsast ta igatahes tuleb = /
2)Tagumised pidurivooliku lõpud vajaks mingi aeg vahetust, kriitiline veel ei ole.
3)Mootori padjad. Koos nendega võiks vahetada ka käigukasti omad, sest need ei ole ka kõige paremas vormis.
4)Pihustid võiks panna stendi ja üle vaadata
Muidu auto liigub kenasti ja reipalt. Kütust võtab ka natuke palju, aga hetke suurim kahtlus on rattalaagritel.
Küsiks siinkohal ära, et kui tihti seda neetud väntvõlli rihmaratast tuleks vahetada. Eriti haige on see, et minu oma ei teinud mitte mingisugust häält enne ära lendamist. Halb on sellise tiksuva pommiga sõita, eriti veel kui vahemaad on üle tuhande kilomeetri. Eelmine omanik oli seda igatahes vahetanud juunis 2014 aastal ja mina sain selle rihmarattaga sõita kuni aprill 2015. LS selle aja jooksul ~20 000km = /
Ei taha uskuda, et seda rihmaratast peaks iga teise õlivahetusega koos tegema.
Ehk oskab keegi mingisugust täpsemat infot selle asja kohta jagada.
Edit: Panin rehvirõhud ka nüüd paika, enne oli ees liiga palju ja taga liiga vähe. Ja sain kütusenäitajateks:
Mnt: ~6,5
Linn: ~7-7,5
Endale tunduvad automaadi kohta isegi suht aksepteeritavad numbrid.
Ainult, et BC näitab kogu aeg 10,3-10,4 keskmiseks. Eks see ole oma viga ka, sest auto käib tihti kohapeal, kui ootan kedagi 5 minutit või sedasi. Siis ta kerib ennast ülesse, aga alla ei taha kuidagi tulla.
Päikest soovides,
Krr