E46 elektriline eelsoojendi
Re: E46 elektriline eelsoojendi
http://www.upload.ee/image/4243317/efh.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
selliseid ampreid näitas? justkui töötaks.
selliseid ampreid näitas? justkui töötaks.
Re: E46 elektriline eelsoojendi
võibolla ma ootasin imet aga ma ei saa aru kuhu selline vool pannakse?
temp ei paistnud sugugi kiiremini tõusvat menüüst vaadates.
temp ei paistnud sugugi kiiremini tõusvat menüüst vaadates.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Tema eesmärk on ikkagi salongi kiiremini soojemaks saada.
tel. 51 949 859
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Selge see aga ma eile hommikul sõidsin tööle ja panin salongi ventika kohe sooja puhuma ning kohale jõudes oli 65c.
täna sama aga lülitasin soojendi arvutiga sisse. kohalajõudes oli vist 67c ehk sama sisuliselt.
võibolla efekt on suurem kui väljas on miinus ja võibolla vahetasin üldse mõtetult ja see ei annagi eriti juurde.
nimelt otsisin vana diagnosti väljatrüki üles ja see mis ma mäletasin olevat flow heateri viga oli hoopis cirulation pump heater error.
täna sama aga lülitasin soojendi arvutiga sisse. kohalajõudes oli vist 67c ehk sama sisuliselt.
võibolla efekt on suurem kui väljas on miinus ja võibolla vahetasin üldse mõtetult ja see ei annagi eriti juurde.
nimelt otsisin vana diagnosti väljatrüki üles ja see mis ma mäletasin olevat flow heateri viga oli hoopis cirulation pump heater error.
Re: E46 elektriline eelsoojendi
siis on ju päris võimas. varemalt kuskil foorumis jäi silma 400w number aga amprite järgi nii lahja ei saa olla.
muidu pöörete mittemuutumine selle tarbimise ajal on mingi kõrvalekalle? pidi ju tõusma.
muidu pöörete mittemuutumine selle tarbimise ajal on mingi kõrvalekalle? pidi ju tõusma.
Re: E46 elektriline eelsoojendi
just niiRagnar kirjutas:Selge see aga ma eile hommikul sõidsin tööle ja panin salongi ventika kohe sooja puhuma ning kohale jõudes oli 65c.
täna sama aga lülitasin soojendi arvutiga sisse. kohalajõudes oli vist 67c ehk sama sisuliselt.
võibolla efekt on suurem kui väljas on miinus ja võibolla vahetasin üldse mõtetult ja see ei annagi eriti juurde.
nimelt otsisin vana diagnosti väljatrüki üles ja see mis ma mäletasin olevat flow heateri viga oli hoopis cirulation pump heater error.

Näiteks kui hommikul oli sooja 16 kraadi siis lülitus soojendus välja kui mootor oli saavutanud 28 kraadi. Sellise temperatuuri saavutab jahutusvedelik väga ruttu.
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Olen mitu hommikut vaadanud kui jahedam on olnud ei hakka soojendi tööle, kui salongi soojenduse sisse lülitan. Amprite tarbimise järgi vaatan siis.
INPA'ga lülitades hakkab tarbima. Mis probleem siis võiks olla?
INPA'ga lülitades hakkab tarbima. Mis probleem siis võiks olla?
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Vaata mis temperatuuri andurid näitavad. Pead ei anna, aga pmst peaks 3 tükki vähemalt olema, üheks mootori õhulugeja, teine välistemp. andur ja kolmas salongi andur. Vastavalt siis DME ja IHKA lehtesid uuri INPAga.
Re: E46 elektriline eelsoojendi
The idle speed is increased to 850 rpm when the auxiliary heater is activated.
Cutout conditions
The auxiliary heater is switched off under the following operating conditions:
Battery voltage < 12 V (ON hysteresis 12.8 V)
Engine speed < 710 rpm (ON hysteresis 730 rpm)
Time after engine start < 10 s
The auxiliary heater is also switched off when one of the following fault codes is stored:
0115, ”Coolant temperature sensor”
1A04, ”Electric auxiliary heater”
1A0E, ”Alternator load signal”
Cutout conditions
The auxiliary heater is switched off under the following operating conditions:
Battery voltage < 12 V (ON hysteresis 12.8 V)
Engine speed < 710 rpm (ON hysteresis 730 rpm)
Time after engine start < 10 s
The auxiliary heater is also switched off when one of the following fault codes is stored:
0115, ”Coolant temperature sensor”
1A04, ”Electric auxiliary heater”
1A0E, ”Alternator load signal”
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Mootori temp või coolant temp on tõesti INPA'ga vaadates +30C suurem kui peaks olema. Panen käima siis kohe 60-70C ja kui soe siis oli ~120c
Ainult kustkohast see info võetakse kui kellade seier näitab õigesti ja TEST 7 näitab ka õigesti.
muid veakoode ma praegu ei tea sest inpa's töötab ainult DDE osa.
Ainult kustkohast see info võetakse kui kellade seier näitab õigesti ja TEST 7 näitab ka õigesti.
muid veakoode ma praegu ei tea sest inpa's töötab ainult DDE osa.
Re: E46 elektriline eelsoojendi
väheke uurides selgus, et jah see sensor ploki küljes võib olla vea põhjus.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=15&hl=35" onclick="window.open(this.href);return false;
jälle sisselase maha selle vahetamiseks. 3x juba paari kuu jooksul
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=15&hl=35" onclick="window.open(this.href);return false;
jälle sisselase maha selle vahetamiseks. 3x juba paari kuu jooksul

Re: E46 elektriline eelsoojendi
Varuosakoodi järgi on sel anduril piltide järgi 2 klemmi. Kuidas ta siis kaheosaline on
Või spido saab tempi kusagilt mujalt?

Või spido saab tempi kusagilt mujalt?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 elektriline eelsoojendi
DDE6 ikka DDE5 ma ei saaks ligigi.
toolset32 ma kardan et ma ei oska midagi peale hakata.
toolset32 ma kardan et ma ei oska midagi peale hakata.
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Kui ma ei eksi, siis õhulugeja sisaldab endas ka temperatuuriandurit, äkki
on see kõige kurja juur
on see kõige kurja juur

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 elektriline eelsoojendi
õhulugeja võtsin ka maha aga seda ei saagi spreyga puhastada. võre taga on veel plastik korpus ja mingeid traate ei paista.
muidu kui poleks tegu kellegi modimisega vaid andurid ise oleks tuksis siis mootor peaks ka ju lonkama vms.
aga käivitub ilusti. töötab ühtlaselt enamvähem. ei tahma jne.
ainult see soojendus võiks ka töötada.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12.03.2014 20:48 54
- Peamine sõiduk: BMW 330 E46
- Asukoht: Tallinn/Keila/Loksa
Re: E46 elektriline eelsoojendi
kas keegi oskab öelda, kas on normaalne et süüde sees diagnostika annab el. soojendi kohta vea, aga töötava mootoriga viga ei leia.
Re: E46 elektriline eelsoojendi
soojendi ise töötab või?
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 12.03.2014 20:48 54
- Peamine sõiduk: BMW 330 E46
- Asukoht: Tallinn/Keila/Loksa
Re: E46 elektriline eelsoojendi
eelmine omanik väidab et töötas tema käes, ise pole kogenud või lihtsalt tähele pannud kas töötab, sain auto just talve lõpus ja veel pole talve väga olnud, niiet ei teagi
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Pane külm auto käima. Lase kliimast sooja tulema (külm mootor) ja katsu käega soojendit.
Kui see jäisena püsib, siis ei tööta seal midagi.
Kui see jäisena püsib, siis ei tööta seal midagi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Käisin ka um's vahepeal. Nemad ei rääkinud temp andurist midagi. Ütlesid et el. veepumba viga on sees ja sellepärast ei lähe automaatselt käima. Vahetasin siis pumba ära aga ikka ei tööta.
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Oskab keegi öelda, et mis number kaitsme all elektriline eelsoojendi paikneb?
Nimelt mingi ikaldus kallal samuti seotud vist eelsoojendiga.
Jube värin sees, kui elektriline eelsoojendi töötab. Muidu värinat ei ole.
Tänan
Nimelt mingi ikaldus kallal samuti seotud vist eelsoojendiga.
Jube värin sees, kui elektriline eelsoojendi töötab. Muidu värinat ei ole.
Tänan
BMW 525i BMW 320i BMW 330xd
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Pistiku saab ju tagant ära võtta.
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Tõstan vana teema jälle päevakorda. Nimelt avanes võimalus proovida ühte C 03 soojendit oma C 01 läbipõlenu asemele. Jäi kõrvu, et lisaks vigade kustutamisele tuleb mingisugune "reset" ka teha et aju seda uut soojendit kasutama hakkaks, mingi kaitsme eemaldamine vms. Teab keegi midagi sellest?
Täna plaan asi külge aretada (koos geneka remondiga, et "Alternator load signal 40A1" veast loodetavasti lahti saada).
Täna plaan asi külge aretada (koos geneka remondiga, et "Alternator load signal 40A1" veast loodetavasti lahti saada).
Re: E46 elektriline eelsoojendi
ei pea, vähemalt mina ei pidanud.
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Sõbra autol sai see soojendi hiljuti tagant ühendatud, sest tarbis puhkeajal umbes 6 amprit voolu ja tõmbas aku tühjaks. On kellegi veel olnud sellist jama?
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Endal just hiljuti oli sama jama. Soojendi pole mul algusest peale töötanud. Järsku hakkas aku ööga kotti minema. Viisin Patriku juurde, sai vist kõik kaitsmed välja tõmmatud
ja lõpuks selgus, et soojendi imes seda tühjaks, pistik lahti ja asi korras!

-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Ja oli 0,1A tarbimine ainult
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Nii, ma sain nüüd oma uue soojendi külge ja genekal tabletid-harjad vahetatud. Peale vigade kustutamist nad enam tagasi ei tulnud. Aga temp 32C peale pannes mootori töö ei muutunud...
INPAga käima sundides on tunda et mootori töö natuke muutub, tahhol aga osuti ei liigu. Peale seda INPAs vigu juurde ei tulnud.
Kuidas olla 100% kindel et asi toimib? Ja miks ta sõidu ajal ei tundu toimetavat?
(Võib see olla et genekas on aku laadimisega ametis ja soojendi jaoks hetkel lihtsalt voolu ei jätku? Laadimispinge on 14.2v +-0.1v)
INPAga käima sundides on tunda et mootori töö natuke muutub, tahhol aga osuti ei liigu. Peale seda INPAs vigu juurde ei tulnud.
Kuidas olla 100% kindel et asi toimib? Ja miks ta sõidu ajal ei tundu toimetavat?
(Võib see olla et genekas on aku laadimisega ametis ja soojendi jaoks hetkel lihtsalt voolu ei jätku? Laadimispinge on 14.2v +-0.1v)
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 elektriline eelsoojendi
Väike update, äkki kellelgi ikkagi midagi koidab:
Tühikäigupöörded on 830 ja püsivad stabiilselt seal ka siis kui INPAga sundida asi 95% duty factor'iga tööle. Mootori toon aga muutub märgatavalt.
Kui puhur on pandud 18C peale, hakkab leiget õhku tulema kuskil sinise ala keskel (ca 1km järel). Mootor soojeneb sama kiiresti kui varem. Lülitades puhurit 16C ja 18C vahel ei muutu pööretes ega geneka laadimispinges midagi.
WDS järgi käivitamiseks vajalikud nõudmised on mul täidetud:
Tühikäigupöörded 830rpm
välistemperatuur +1C
Jahutusvedelik +14C
Aku pinge enne käivitust 12.4v
Laadimispinge 14.1v
Kõik teised tarbijad väljas
Tuleks tuvastada põhjus miks ta pöördeid ei tõsta ei ise ega ka siis kui asi käima sundida. Mõtteid?
Tühikäigupöörded on 830 ja püsivad stabiilselt seal ka siis kui INPAga sundida asi 95% duty factor'iga tööle. Mootori toon aga muutub märgatavalt.
Kui puhur on pandud 18C peale, hakkab leiget õhku tulema kuskil sinise ala keskel (ca 1km järel). Mootor soojeneb sama kiiresti kui varem. Lülitades puhurit 16C ja 18C vahel ei muutu pööretes ega geneka laadimispinges midagi.
WDS järgi käivitamiseks vajalikud nõudmised on mul täidetud:
Tühikäigupöörded 830rpm
välistemperatuur +1C
Jahutusvedelik +14C
Aku pinge enne käivitust 12.4v
Laadimispinge 14.1v
Kõik teised tarbijad väljas
Tuleks tuvastada põhjus miks ta pöördeid ei tõsta ei ise ega ka siis kui asi käima sundida. Mõtteid?