Probleem siis suur ja imelik.
Nimelt sai vahetatud starter (jube töö) ja peale seda on hakanud pöörded jamama. Kuigi ei tohiks ju seal mitte midagi seotud olema?!?!?!
Probleem on nii sooja kui külma mootoriga käivitades kõiguvad kuni 2000pr ja kuni 10x vajutades gaasi jäävad pöörded hetkeks umbes 2000-i ja kõikimine on väiksem.
Täna juhtus ka jama kui sõites lastes gaasipedaali lahti jäid tõusid pöörded kuni 3000-i ning jäid pidama( pole midagi püsika vastu, kuid toimida võiks siis kui mina tahan seda). Vajutasin ka siduri alla kuid pöörded püsisid kõrged. Linnas sõites seda probleemi ei esinenud.
Milles võib probleem olla? Loodan, et targad teevad lollile asja selgeks ja probleem saab lahendatud...
Kõik küsimused oodatud ja lahendused oodatud.
Kas keegi Rakveres tulesid poleerib?
E36 2.0(110kw) 91a pöörded
Re: E36 2.0(110kw) 91a pöörded
Ilmselt kakkusid sisselaske kollektori all mingi vaakumvooliku katki, lahti vms.
Lisaõhu probleem kindlalt.
Lisaõhu probleem kindlalt.
Tel 5015578.
Re: E36 2.0(110kw) 91a pöörded
Sama mure endalgi.
Re: E36 2.0(110kw) 91a pöörded
Vähemalt ei ole ainus kellel probleem:)
Kuid kõik tunduvad nagu terved olevat.
Kuid kõik tunduvad nagu terved olevat.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E36 2.0(110kw) 91a pöörded
Kuku brake cleaneriga voolikuid tulistama. Teinekord silmaga ei leiagi väikseid pragusid üles.