Auto ostetud - kardaani kesk-tugilaager oli "kinni mätsitud" klaasi liimiga(!!1111oneone)


1. Kesk tugilaager sai ära vahetatud SWAG vastu - kolladi - kolladi ~1800 pöörde juures kiirendades kardaan vastu keret ja puksi kummiosa räbalaks. (vahetamisel tundus "pealtnäha" käikari väändmik "korras")
2. Sai Käigukasti leevendi ("Guibo"/CV) alt ära võetud - muidugi jumala pilbasteks - poldi kinnitused lahtised kummi sees.
Uus Lemförder käigukasti leevendi külge + uus SWAG kesk tugilaager külge.
Uued käigukasti kerepuksid külge.
Praegune seis: IKKA kolksub/vibrab!!!
Vibratsioon tekib AINULT koormusega kiirendades (kohapealt ära minnes või mäest üles) ja pöörete vahemikus 1500-2000, eriti 1800 juures (max vääne/jõud?) Gaas lahti lasta korraks - kaob ära ja saab edasi "kiirendada rahulikult"
Koormus väike/ tavaliselt kulgemine = ei ole vibratsiooni ega hääli ei vaikse hooga ega 100 km/h (pole balansi probleem?)
Kardaani kokku pannes "võisin" äärmisel juhul eksida 1 sälguga aga pigem sai täpselt samamoodi kokku.
Kui sai valesti, siis peaks vibra koguaeg olema ja just suurtel kiirustel?
Kokku pannes sai niipalju valesti (???) et kõigepealt differ ja siis käigukastipoolne ots kinni (kardaan oli toestatud keskelt) Siis alles kesktugilaager (ilma eel koormuseta!!!)
Lugesin just bimmerforumsist et peab panema kesktugilaagri eelkoormuse/pinge alla ~1.5cm nihutatuna kardaani käigukastipoole et kesktugilaager oleks "preloaded"?




Mootoripuksid "paistavad okeid" kuid pigem vajavad vahetust lähitulevikus/ASAP kuigi vibrat pööretest ja kohapeal keres pole.
Siit ka dilemma - MIS EDASI *help*

Mis saab olla ?
Mootori puksid tegelikult liiga läbi?
Kardaani esimene ots/"rist" äkki läbi omadega - jumal teab kui kaua eelmine omanik sõitis "pilbasteks" olnud
käigukastileevendiga ja vibratsiooniga peksis polti kinnitusaugud ära? (bimmerfoorumis pakutud teema)
Sellisel juhul uut kardaani vaja - jee.

Puhtalt ilma koormuseta paigaldatud(valesti?) kesktugilaager ei jaksagi kinni hoida max väänet ja oleks pidanud pinge alla panema paigaldusel?
Difri puksid läbi?
Edasine "lahinguplaan"?:
1. Proovida kohapeal koormusega kas difri padjad äkki läbi....(ls 330k+ km ei imestaks)
2. Auto tõstukile, lasta käigukasti poolsed poldid lahti ja proovida kas on "loks" kardaani ristil sees (kas poldi augud on pekkis)
3. Lasta kesktugilaager lahti ja suunata ~1.5cm tahapoole pinge alla - kas parandab midagi (kuigi arvatavasti on juba nutune teine ja vajab väljavahetust)
.... edasi?... mootoripadja vahetus?..... kardaan pärnusse balansseerimisele?

Oodatud on konstruktiivsed ideed ja diskussioon


