Homme tuleb auto töökotta küll viia, aga valmistaks ennast enne natuke ette, et millega ja mis summadega peaks hakkama arvestama. On kellelgi varem midagi taolist juhtunud või teab öelda, mis on põhjustajaks ning kust õli tulla sai?

Tänud ette!
Mürka kirjutas:Karterituulutus jäätus kinni või siis ummistus aja jooksul kogunenud sodist ja surve karteris lõi õli klapikambrikaane tihendi vahelt välja.
Võrdlemisi tavaline juhtum BMWde puhul. Remont võib piirduda uue klapikambrikaanetihendi ja karterituulutuse süsteemi puhastamisega, samas võib töökoda sulle ka hunnikus uusi torusid ja voolikuid sinna juurde pookida ja sel juhul hind suureneb.
Nii palju, kui pealt paistis, siis ei olnud küll näha, et tihend oleks kusagilt välja roninud, pigem oli lihtsalt värske õliga ümberringi koos, mitte nagu lekkega tihendi puhul, aga just sellise värskelt välja ajanud õli. Eks täna võtan plastikud mootori pealt maha, siis on näha, mis seal all on ja kust õli tulnud. Kui mujalt, kui klapikambrikaane vahelt, siis vast ei hakka rohkem torkima. Kui sealt, siis uus tihend UM's 50€, paneb selle vast peale.Kuno_T kirjutas:See tihend kaane soonest välja ronida ei saa, kuid ülesurve tõttu võivad kaane keskmise rea poltide juurde plastikusse tekkida praod. Pragusid tuleb kahtlustada, kui süütepoolide juures on õli. Variant on ka, et tihend on lihtsalt kõvaks muutunud. Kahjuks ka originaaltihend on sõnnik ja lekketa üle paari aasta ei kesta.
Mürka kirjutas:Jah, klapi võiksid üle kontrollida ja ära puhastada, samuti voolikud. Võimalik on, et aja jooksul on kummist voolikud ära väsinud ja ei ole enam väga kasutuskõlblikud. Üks oluline punkt oli ka õlivarda toru ja sellega ühenduva vooliku puhastamine, see koht pidavat üks probleemi allikatest olema.
UMi tihendi järgi minna on mõttetu. Nagu Kuno_T väitis, siis on ka esinduse originaaltihend paras sõnnik ja leket üle paari aasta ei pea. Kindlasti on odavam osta kvaliteetne B osa kuna tulemus saab täpselt sama. Soovitan vaadata Victor Reinzi tihendit.