E46 tarkvara kontroll
E46 tarkvara kontroll
Tere
Soovitage kedagi kes oskaks kontrollida kas E46 320d 2004a aju tarkvara on korras? Tekkis kahtlus et keegi on kunagi midagi mudinud seal, sest ei saa õhukulusid paika (kõik mu juba mitu korda kontrollitud). Välisel vaatlusel chippimist ei tuvastanud.
Soovitage kedagi kes oskaks kontrollida kas E46 320d 2004a aju tarkvara on korras? Tekkis kahtlus et keegi on kunagi midagi mudinud seal, sest ei saa õhukulusid paika (kõik mu juba mitu korda kontrollitud). Välisel vaatlusel chippimist ei tuvastanud.
E46 320d 110kW 2004
Re: E46 tarkvara kontroll
Mis õhukulus valesti ja millega kontrolliti?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 tarkvara kontroll
Kõige lihtsam on originaal soft peale lasta. Muidu kütuse ja rõhu mappe peab võrdlema originaalidega( peab vähe nooti jagama).
Re: E46 tarkvara kontroll
Need näidud pole ühelgi sellised nagu vaja.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 tarkvara kontroll
Olen käinud kahes tunnustatud töökojas diagnostiku juures, kokku on proovitud kolme õhulugejat ja ühegagi ei saanud kulu paika. Kõik muud õlekõrred on juba ära proovitud ja mõlema diagnostiku/remondimehe järeldus oli, et järgmise sammuna tuleks kontrollida tarkvara (üks mõte oli ka et äkki on vale mootor). Kui te nüüd küsite, et mida täpselt kontrolliti, siis jään vastuse võlgu, sest usaldasin diagnostikut/remondimeest.
Kunagi kui auto ostsin, tegin sama asja kohta teema: viewtopic.php?f=38&t=145910&p=14568860#p14568860
See teema 2012 aastast, siis käisin esimese diagnostiku juures. Kuna tookord asja korda ei saanud ja oluliselt ei häirinud (peale tahmamise) siis sõitsin 3a ja nüüd sattusin uuesti diagnostiku juurde, kes hakkas otsast peale uurima. Ja nüüd tegin selle teema siin. Ideid?
Ja soovitage meest, kes kontrolliks tarkvara!
Kunagi kui auto ostsin, tegin sama asja kohta teema: viewtopic.php?f=38&t=145910&p=14568860#p14568860
See teema 2012 aastast, siis käisin esimese diagnostiku juures. Kuna tookord asja korda ei saanud ja oluliselt ei häirinud (peale tahmamise) siis sõitsin 3a ja nüüd sattusin uuesti diagnostiku juurde, kes hakkas otsast peale uurima. Ja nüüd tegin selle teema siin. Ideid?
Ja soovitage meest, kes kontrolliks tarkvara!
E46 320d 110kW 2004
Re: E46 tarkvara kontroll
tahmab kõvasti või?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 tarkvara kontroll
Variant on ka, et turbo geomeetria on valesti reguleeritud! Aga kas õhulugeja loeb ilusti ja kas ta näit klapib nö sisselaskes oleva õhuga (mapiga)
Re: E46 tarkvara kontroll
Mul sama auto ja sama pull. E46 320d (autom) 12/2004.
Olen selle probleemiga UM-is käinud, vahetati karteri tuulutus ja õhukulumõõtja. Mitte mingit muutust.
Siis Patriku juures, tema ütles, et tema laseks selle õhukulumõõtja ära vahetada kuna see pisdiitab. Pidi olema 15% mööda, ei taibanud täpsustada mis pööretel või mis reziimis.
Tagasi UM-i (vist oli mingi aasta peale õhukulumõõtja vahetust), palusin testida. Vastuseks öeldi, et jääb siiski lubatud vea piiresse, ehk siis läbis testi ja garantii korras nemad ei vaheta.
Rohkem ei ole probleemiga tegelenud, seis endine: tahm koguneb sumpsi ja kui siis vajutada... ma ei tea millega seda võrrelda aga peeglist siis pilti taha ei näe.. Kui sumps tühjaks "puhuda" siis ei tossa ühestki asendist. Ülevaatusel näidud head. A kütet võtab minu arust diisli kohta ikkagi palju, linnas pea 9 litra. Arvan, et asi on ikkagi õhukulu mõõtjas ja nende seast tuleks üks sobivam välja valida.
Kas hõredamast K&N filtrist võiks mingit abi olla ?
Olen selle probleemiga UM-is käinud, vahetati karteri tuulutus ja õhukulumõõtja. Mitte mingit muutust.
Siis Patriku juures, tema ütles, et tema laseks selle õhukulumõõtja ära vahetada kuna see pisdiitab. Pidi olema 15% mööda, ei taibanud täpsustada mis pööretel või mis reziimis.
Tagasi UM-i (vist oli mingi aasta peale õhukulumõõtja vahetust), palusin testida. Vastuseks öeldi, et jääb siiski lubatud vea piiresse, ehk siis läbis testi ja garantii korras nemad ei vaheta.
Rohkem ei ole probleemiga tegelenud, seis endine: tahm koguneb sumpsi ja kui siis vajutada... ma ei tea millega seda võrrelda aga peeglist siis pilti taha ei näe.. Kui sumps tühjaks "puhuda" siis ei tossa ühestki asendist. Ülevaatusel näidud head. A kütet võtab minu arust diisli kohta ikkagi palju, linnas pea 9 litra. Arvan, et asi on ikkagi õhukulu mõõtjas ja nende seast tuleks üks sobivam välja valida.
Kas hõredamast K&N filtrist võiks mingit abi olla ?
X5 E53 E21 320/6
Re: E46 tarkvara kontroll
See pea 9 litra on ikka tegelik, ehk siis täispaagi meetod. A 100% linn. Kompu näit vist mingi 6,5.
X5 E53 E21 320/6
Re: E46 tarkvara kontroll
Pihustid testitud, kõik 4 p*****. Tagasijooksud lekkisid ehk siis ei hoidnud piisavat survet. Pandi uued boschi sisud. Minek nagu natuke on teist moodi kui enne aga eriti vahet pole. Näis kas kütte kulu muutub või mitte. Arve oli valus. Siiski kolmekohaline
X5 E53 E21 320/6
Re: E46 tarkvara kontroll
Kas minu puhul võib ka viga peituda pihustites? Mul ka tahmab ja õhukulu ei saa paika (teemaalgataja).
E46 320d 110kW 2004
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 tarkvara kontroll
spitfire kirjutas:Pihustid testitud, kõik 4 p*****. Tagasijooksud lekkisid ehk siis ei hoidnud piisavat survet. Pandi uued boschi sisud. Minek nagu natuke on teist moodi kui enne aga eriti vahet pole. Näis kas kütte kulu muutub või mitte. Arve oli valus. Siiski kolmekohaline
Kas auto värises? Kas tuli kibe ving ülesse, kui auto käis 10+ minutit kohapeal? Need on mõningad "kuseva" pihusti sümptomid. Tagasivool ei mängi mingit rolli pihusti pihustusel. Kui sul käima läks, siis miks kilplase tööd teha.spitfire kirjutas:See pea 9 litra on ikka tegelik, ehk siis täispaagi meetod. A 100% linn. Kompu näit vist mingi 6,5.
Kas sa kompu näitu nullid ka aegajalt?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 tarkvara kontroll
Mina olen kahel M47N sama jama kohtanud ja ühe detaili vahetus mure lahendanud.
Re: E46 tarkvara kontroll
Vähe vara veel tulemuste koha pealt. Andke aega, ennast ka muidugi huvitab.
Arvan, et mootori vibra on väiksem kui enne. Käivitub väga hästi, aga praegu ei ole ju külm ka, +2C.
Kui 5-6 aastat tagasi ostsin siis käisin vaatamas umbes 10-t 320d automaati ja neil KÕIGIL vibras mootor päris korralikult. A spidol oli neil ka umbes 150 tuhhi, tont teab kui ausat kilomeetrit. Ise vahetasin ära mootori padjad kohe ja see vähendas vibrat oluliselt. Kuigi meister ütles, et vanad padjad olid "põhimõtteliselt" korras.
Ise ei ole neid salajasi menüüsi näppinud, aga seal peaks olema võimalus +/- 25% kompu küttekulu näitu "korrigeerida". Lihtsalt arvan, et see on miinus poolele ära näpitud.
Homme "puhun" toru läbi ja vaatame kas tahma koguneb, a see läheb ikka mingi nädal ära, kannatust pliiz.
Arvan, et mootori vibra on väiksem kui enne. Käivitub väga hästi, aga praegu ei ole ju külm ka, +2C.
Kui 5-6 aastat tagasi ostsin siis käisin vaatamas umbes 10-t 320d automaati ja neil KÕIGIL vibras mootor päris korralikult. A spidol oli neil ka umbes 150 tuhhi, tont teab kui ausat kilomeetrit. Ise vahetasin ära mootori padjad kohe ja see vähendas vibrat oluliselt. Kuigi meister ütles, et vanad padjad olid "põhimõtteliselt" korras.
Ise ei ole neid salajasi menüüsi näppinud, aga seal peaks olema võimalus +/- 25% kompu küttekulu näitu "korrigeerida". Lihtsalt arvan, et see on miinus poolele ära näpitud.
Homme "puhun" toru läbi ja vaatame kas tahma koguneb, a see läheb ikka mingi nädal ära, kannatust pliiz.
X5 E53 E21 320/6
Re: E46 tarkvara kontroll
Ise ei ole näppinud, aga on meelde jäänud, et varjatud menüüs on küttekulu korrektsioon, mis tehase seades peaks olema 1. Ja seda on võimalik muuta vahemikus 0,75 kuni 1,25 siis kompu poolt saadud näitu korrutatakse läbi valitud numbriga. Sisestada tuli vist siis vahemikus 750 kuni 1250. See oli vist menüü 20, a ma väga kindel ei ole see mitme aasta tagune info ja pea ei ole ju prügikast, et kõike vajalikku meelas pidada
Miks on muudetud ? Tont teab, aga kuna kompu on bluffinud regulaarselt elu ilusamaks 1,5 litra siis see oleks üks võimalikest variantidest miks ta nii mööda paneb. Kunagi sai Patrikule seda kurdetud siis ta oli kohe valmis seda tõele lähemale korrigeerima a sinna see jutt jäi. Nii, et mingi võimalus seal peaks nagu olema.
Miks on muudetud ? Tont teab, aga kuna kompu on bluffinud regulaarselt elu ilusamaks 1,5 litra siis see oleks üks võimalikest variantidest miks ta nii mööda paneb. Kunagi sai Patrikule seda kurdetud siis ta oli kohe valmis seda tõele lähemale korrigeerima a sinna see jutt jäi. Nii, et mingi võimalus seal peaks nagu olema.
Viimati muutis spitfire, 10.12.2014 22:46 26, muudetud 1 kord kokku.
X5 E53 E21 320/6
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2913
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: E46 tarkvara kontroll
Sul siis valesti meelde jäänud, E46-l pole seal võimalik midagi korrigeerida. E36-l on küll jah võimalik.
Re: E46 tarkvara kontroll
Joppenpuhh.
No muidugi ei progenud seal keegi midagi. Aga jah, uued pihustite koodid anti papri peal kaasa. Iga pihusti kohta A4.
Nii-et nüüd tarvis leida patsiga poiss kes koode oskab üle kirjutada.
Tänud Kuno_T, ise ei oleks küll selle peale tulnud, et aju peab ka targaks tegema
No muidugi ei progenud seal keegi midagi. Aga jah, uued pihustite koodid anti papri peal kaasa. Iga pihusti kohta A4.
Nii-et nüüd tarvis leida patsiga poiss kes koode oskab üle kirjutada.
Tänud Kuno_T, ise ei oleks küll selle peale tulnud, et aju peab ka targaks tegema
X5 E53 E21 320/6
Re: E46 tarkvara kontroll
Nüüd esimese paagitäiega ühelpool. Siis peale pihustite renoveerimist (aga koodid ajus on endiselt üle kirjutamata), on muutunud kompu näit tõele lähemale. Kui enne näitas kompu 7,4 ja tegelik kulu oli 9,3 siis nüüd näitab kompu 8,1 aga tegelik on 8,8. See siis puhas linn nagu ikka.
Tahm ei ole kuhugi kadunud. Selle hulka on raske hinnata, pigem oleneb pahvaka suurus ajast mille jooksul ta sinna on kogunenud.
Ma ei tea kas "tujurikkuja" ja kompu on omavahel mingis seoses või ei ole, aga tundub et ka tujurikkuja näitab rohkem kui enne, ehk siis tõesemaid numbreid.
Üks tähelepanek veel; vahetult peale pihustite näppimist oli kompu näit 8,4- 8,8 ja umbes peale esimest 100-150 kilti hakkas alla tulema ludinal ja jäi siis 7,8- 8,2 vahemikku, seda kukkumist ilmaga pigem ei seostaks.
Kuna neid seiereid nüüd teraselt jälgitud siis jääb mulje, et äkki ikkagi mootori temp jebib. Väga ruttu hakkab temp seier tõusma, aga jääb siis väga pikaks ajaks sellisesse poosi \ , ja 25km-ga ta ennast püsti ei saagi. Sooja tuleb salongi suht ruttu. Siis ikkagi EGR termostaat ?
Näis mis peale pihustite regamist muutub.
Tahm ei ole kuhugi kadunud. Selle hulka on raske hinnata, pigem oleneb pahvaka suurus ajast mille jooksul ta sinna on kogunenud.
Ma ei tea kas "tujurikkuja" ja kompu on omavahel mingis seoses või ei ole, aga tundub et ka tujurikkuja näitab rohkem kui enne, ehk siis tõesemaid numbreid.
Üks tähelepanek veel; vahetult peale pihustite näppimist oli kompu näit 8,4- 8,8 ja umbes peale esimest 100-150 kilti hakkas alla tulema ludinal ja jäi siis 7,8- 8,2 vahemikku, seda kukkumist ilmaga pigem ei seostaks.
Kuna neid seiereid nüüd teraselt jälgitud siis jääb mulje, et äkki ikkagi mootori temp jebib. Väga ruttu hakkab temp seier tõusma, aga jääb siis väga pikaks ajaks sellisesse poosi \ , ja 25km-ga ta ennast püsti ei saagi. Sooja tuleb salongi suht ruttu. Siis ikkagi EGR termostaat ?
Näis mis peale pihustite regamist muutub.
X5 E53 E21 320/6