E61 2009a mured
E61 2009a mured
Teen ka oma esimese postituse siia lõpuks ära suure lugemise kõrvalt,
1. Täna panin tähele, et auto esi parem tuli näitab punakas-oranzilt valge asemel (xenonid). Pirn hakkab otsasid andma arvatavasti..? Vigasid auto ei näita, et oleks.
2. Külmade ilmadega hommikul sõitma hakates on tunne, et esi parema ratta juurest käivad väiksed kolksud. Samas käis BM'is kuu aega tagasi, kus vahetati igavene posu asju ära ning tehti ka sildade reguleerimine. Täna, soojal ilmal, ei pannud tähele, et oleks kolksunud midagi.
3. Level Control, visanud seda viga umbes 3-4x viimase paari kuu jooksul. Käis ka teeninduses, lekkeid ega vigaseid-katkiseid osasid ei leitud. Ehk kompressor hakkab saba andma.
4. Pidur on raskemaks läinud, just eriti annab see tunda lõpu poole, kui vaja järsult pidurdada. Jälle, ei midagi väga tuntavat, kuid siiski erinevus on sees eelneva sõidukogemusega.
5. Mootori ees keskel käib selline imelik "pirin" või analoogne heli auto käimisel. Salongis pole midagi kuulda, kuid välja minnes on siiski selgelt eristatav.
Pikk jutt s..t jutt, kuid ehk keegi oskab kogemusi-soovitusi jagada. Eks teenindusse peab igal juhul jälle suuna võtma.
1. Täna panin tähele, et auto esi parem tuli näitab punakas-oranzilt valge asemel (xenonid). Pirn hakkab otsasid andma arvatavasti..? Vigasid auto ei näita, et oleks.
2. Külmade ilmadega hommikul sõitma hakates on tunne, et esi parema ratta juurest käivad väiksed kolksud. Samas käis BM'is kuu aega tagasi, kus vahetati igavene posu asju ära ning tehti ka sildade reguleerimine. Täna, soojal ilmal, ei pannud tähele, et oleks kolksunud midagi.
3. Level Control, visanud seda viga umbes 3-4x viimase paari kuu jooksul. Käis ka teeninduses, lekkeid ega vigaseid-katkiseid osasid ei leitud. Ehk kompressor hakkab saba andma.
4. Pidur on raskemaks läinud, just eriti annab see tunda lõpu poole, kui vaja järsult pidurdada. Jälle, ei midagi väga tuntavat, kuid siiski erinevus on sees eelneva sõidukogemusega.
5. Mootori ees keskel käib selline imelik "pirin" või analoogne heli auto käimisel. Salongis pole midagi kuulda, kuid välja minnes on siiski selgelt eristatav.
Pikk jutt s..t jutt, kuid ehk keegi oskab kogemusi-soovitusi jagada. Eks teenindusse peab igal juhul jälle suuna võtma.
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
Re: E61 2009a mured
1. Kindlasti on xenon/xenonid läbi sul, hiljuti alles endal vahetasin. Soovitan Osrami Night Vision DS2 xenoneid, jube hea lähivalgus. Peale xenonite vahetust oli selline tunne nagu poleks ennem tuled põlenudki.plin500 kirjutas:Teen ka oma esimese postituse siia lõpuks ära suure lugemise kõrvalt,
1. Täna panin tähele, et auto esi parem tuli näitab punakas-oranzilt valge asemel (xenonid). Pirn hakkab otsasid andma arvatavasti..? Vigasid auto ei näita, et oleks.
2. Külmade ilmadega hommikul sõitma hakates on tunne, et esi parema ratta juurest käivad väiksed kolksud. Samas käis BM'is kuu aega tagasi, kus vahetati igavene posu asju ära ning tehti ka sildade reguleerimine. Täna, soojal ilmal, ei pannud tähele, et oleks kolksunud midagi.
3. Level Control, visanud seda viga umbes 3-4x viimase paari kuu jooksul. Käis ka teeninduses, lekkeid ega vigaseid-katkiseid osasid ei leitud. Ehk kompressor hakkab saba andma.
4. Pidur on raskemaks läinud, just eriti annab see tunda lõpu poole, kui vaja järsult pidurdada. Jälle, ei midagi väga tuntavat, kuid siiski erinevus on sees eelneva sõidukogemusega.
5. Mootori ees keskel käib selline imelik "pirin" või analoogne heli auto käimisel. Salongis pole midagi kuulda, kuid välja minnes on siiski selgelt eristatav.
Pikk jutt s..t jutt, kuid ehk keegi oskab kogemusi-soovitusi jagada. Eks teenindusse peab igal juhul jälle suuna võtma.
2. Külmade ilmade/niiskete ilmadega annavadki igast kolksud rohkem tunda kui on mõni õõts või puks on minemas.
3. Ei oska midagi kommenteerida kuna endal õhk verdrustust ei ole.
4. Vaata ega piduri vedelikku vähe ei ole?
5. Arvatavasti rihmad/rullikud hakkavad tahtma vahetust saada ja nende vahetuse käigus vaadata mis seisus on juhtrullik? Kui on mõraline siis uus kindlasti võtta Corteco tootjalt, muu ei pidavat kestma!! Samuti rihmad võta Conitech tootjalt ja rullikud Ruvillelt.
-
- Huviline
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: E61 2009a mured
Millal pidurivedelikku vahetati?Pinina puhul vast mõni laager hakkab saba andma rihmaliinis.Ja ruville asemel eelistaks INA või SKF toodangut.
530d
Re: E61 2009a mured
Selle kolksu osas julgen pakkuda roolilatti, see vist enamuste e60/61 probleem.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: E61 2009a mured
Ruville peaks olema kõigest pakendaja, seal sees ongi INA toodang üldjuhul vms kvaliteetne tootja Lihtsalt odavamkloox kirjutas:Millal pidurivedelikku vahetati?Pinina puhul vast mõni laager hakkab saba andma rihmaliinis.Ja ruville asemel eelistaks INA või SKF toodangut.
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: E61 2009a mured
Esimeste amortide tugilaagrite kolksud kipuvad külmaga hästi välja tulema E60/1-l.
Selle pinina suhtes võiks kahtlustada ka ummistunud filtriga roolivõimu reservuaari.
Roolivõimupump hakkab õrnalt inisema, kui potsikus filter umbes.
Selle pinina suhtes võiks kahtlustada ka ummistunud filtriga roolivõimu reservuaari.
Roolivõimupump hakkab õrnalt inisema, kui potsikus filter umbes.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: E61 2009a mured
Ma ju kirjutasin ``vms kvaliteetne tootja``!!!
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: E61 2009a mured
Tänud tagasiside eest.
Pirni vahetuseks oskab keegi mingit kohta soovitada?
Pirni vahetuseks oskab keegi mingit kohta soovitada?
Re: E61 2009a mured
Milline pirn läbi põles?
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1287
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E61 2009a mured
Ei viitsi esimesest postitusest lugeda?kaupo.k kirjutas:Milline pirn läbi põles?
Ja ilmselt pole väga vahet kui ise vahetada ei taha. Vii esindusse, palju nad ikka pirnivahetuse eest küsivad.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E61 2009a mured
. Sorry läks esimene postitus pühadega meelest ära ja kui mobiilist viimaseid postitusi vaatasin tekkis mõte,et kui sõõri tuli,siis mul üks h8 vedeleb ja vahetaks kiirelt ära kui soovi on...
-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: E61 2009a mured
õhkvedrustuse kompressoril jäätuvad külmade ilmadega kuivatus graanulid, tuleks lasta ära vahetada/kuivatada.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1287
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E61 2009a mured
Ei ole kunagi käinud tõesti. Ei uskunud, et nad ka selle eest mingi kirve võtavad. Aga ise viiks ilmselt Patrikule, tal pidavat korralikud pirnid olemaKuno_T kirjutas:Esinduse xenon-lamp on mõnusa hinnaga. Hea soovitus ikka küll.v6ss kirjutas: Vii esindusse, palju nad ikka pirnivahetuse eest küsivad.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- paul22
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 03.06.2012 17:02 42
- Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: E61 2009a mured
Seda d1s kolmes variandis: 4300, 5000, 6000. Kas suurem number on parem pirn?PeeterA kirjutas:Maroli.ee kaudu saab sobiva D1S xenon-pirni 25eur eest.
Re: E61 2009a mured
paul22 kirjutas:Seda d1s kolmes variandis: 4300, 5000, 6000. Kas suurem number on parem pirn?PeeterA kirjutas:Maroli.ee kaudu saab sobiva D1S xenon-pirni 25eur eest.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1287
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E61 2009a mured
Hahapaul22 kirjutas:Seda d1s kolmes variandis: 4300, 5000, 6000. Kas suurem number on parem pirn?PeeterA kirjutas:Maroli.ee kaudu saab sobiva D1S xenon-pirni 25eur eest.
Tegu siiski valguse erinevusega. 4300 peaks kõige parema valgustavusega olema
https://www.google.ee/search?q=xenoni+v ... B600%3B450
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E61 2009a mured
suurem ei ole seda korda parem
4300 on kõige parema valgustugevusega
4300 on kõige parema valgustugevusega
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 999
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: E61 2009a mured
mersu hakkas OEM pirnina kasutama osram CBI pirne (5000k), pidavat olema veelgi loomulikum valgus: http://www.emercedesbenz.com/autos/merc ... -brighter/" onclick="window.open(this.href);return false;
automaailmast saab neid 65€ tk: http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/ ... 433379,ln0" onclick="window.open(this.href);return false;
hiina 25€-seid pirne pole mõtet panna kui enda jaoks masin mitte müügi jaoks, neil puudub üldjuhul UV kaitse ja reflektorid võivad tuhmiks muutuda
automaailmast saab neid 65€ tk: http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/ ... 433379,ln0" onclick="window.open(this.href);return false;
hiina 25€-seid pirne pole mõtet panna kui enda jaoks masin mitte müügi jaoks, neil puudub üldjuhul UV kaitse ja reflektorid võivad tuhmiks muutuda
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: E61 2009a mured
see , et piduripedaal kange on viitab vaakumpumba sees olevatele kulunud tihenditele..... omal läbikäidut tee.
530d
Re: E61 2009a mured
Mõned lahendused ka kirja siia;plin500 kirjutas:Teen ka oma esimese postituse siia lõpuks ära suure lugemise kõrvalt,
1. Täna panin tähele, et auto esi parem tuli näitab punakas-oranzilt valge asemel (xenonid). Pirn hakkab otsasid andma arvatavasti..? Vigasid auto ei näita, et oleks.
2. Külmade ilmadega hommikul sõitma hakates on tunne, et esi parema ratta juurest käivad väiksed kolksud. Samas käis BM'is kuu aega tagasi, kus vahetati igavene posu asju ära ning tehti ka sildade reguleerimine. Täna, soojal ilmal, ei pannud tähele, et oleks kolksunud midagi.
3. Level Control, visanud seda viga umbes 3-4x viimase paari kuu jooksul. Käis ka teeninduses, lekkeid ega vigaseid-katkiseid osasid ei leitud. Ehk kompressor hakkab saba andma.
4. Pidur on raskemaks läinud, just eriti annab see tunda lõpu poole, kui vaja järsult pidurdada. Jälle, ei midagi väga tuntavat, kuid siiski erinevus on sees eelneva sõidukogemusega.
5. Mootori ees keskel käib selline imelik "pirin" või analoogne heli auto käimisel. Salongis pole midagi kuulda, kuid välja minnes on siiski selgelt eristatav.
Pikk jutt s..t jutt, kuid ehk keegi oskab kogemusi-soovitusi jagada. Eks teenindusse peab igal juhul jälle suuna võtma.
1. 2 pirni + vahetus 70.- BM'is
2. Käisin kahes kohas diagnoosis, jutt sama - amordid. Sai ära vahetatud ning asi kolksuvaba
3. Kaablid-tihendid korras, kompressor hakkab ära väsima. Lasen millalgi uue panna
4. Peale antud kordasid polegi seda rohkem esinenud
5. Vaadati üle, ei pidanud midagi katastroofilist olema, mis mõjutab sõidutingimusi (öeldi ka, mis oli, aga läks meelest ).