Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere.
bmw e46 318 2004a. 13.01.15 ei käivitund. Servises ööldi et mootori rikke. Ühesõnaga remont läheb väga kalliks, et ei tea mida tehagi, kas müüa varuosadeni maha, või kellelgil on soovi masina tervelt osta. Et jah eks äki keegi oskab paremat soovitada
Kui öeldi, et mootoririke ja viige vanametalli, siis tuleb uus remondikoht valida nt. Karivol (isiklik kogemus) + veel usaldusväärseid kohti, mida leiad foorumist lugedes.
Eks see mootor on kehvake, siin foorumis palju räägitud teema, kasuta otsingut. Endal sama mootor ja ajalugi vaadates on sinna omajagu raha alla paigutatud.
Ühesõnaga auto on bmw ametlikus esinduses mustamäel. Ööldi samuti et mootori peab vahetama. Remont läheb maksma umbes 1300 oleneb mootori hinnast. Ühesõnaga ma nõustusin, ja auto on remondis.
Flashback27 kirjutas:Ühesõnaga auto on bmw ametlikus esinduses mustamäel. Ööldi samuti et mootori peab vahetama. Remont läheb maksma umbes 1300 oleneb mootori hinnast. Ühesõnaga ma nõustusin, ja auto on remondis.
Jutt on parajalt segane, kas lased UM-il nende hinnakirja järgi mootorivahetuse teha? Arvan, et 150-200EUR eest oleks nii mõnedki valmis seda mootorit vahetama, lisaks siis mootori enda hind.
isegi kui selle mootori kett purunes ja kompression pole siis piisab lihtsalt ketimängu vahetusest kuna sel mootoril klapid pähe ei jookse. Isegi plokikaant pole vaja maha võtta. Ise olen ka seda tõõd teinud.
Lisaks emulsion tekib lühikestest sõitudest . Uut mootorit pole küll sellepärast mõtet kohe osta.
Tüüpvead ongi välja veniv kett ja ära põlevad klapisääre tihendid. Saad kasutatud uue mootori samasuguste vigadega tõenäoliselt kuna vead lõõvad välja umbes 150-200 000 km vahemikus.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.