525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Auto 525tds 93a, ise arvan ka et nr 7 saadab kellaplokki ning nr 8 ecusse, mis mõjutab mootori tööd. Kas keegi oskab ütelda, et miks kõikidel teistel m51 mootoritel soekäivituse probleemiga nr 8 juhtme tagant ära tõmbamisega käivitub soojalt koheselt kuid mul mitte? Mainin ära, et paagipump töötab.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Äkki sul küünlad pole töökorras?
Või on olukord liiga halb, et isegi küünaldega asja ravida.
Või on olukord liiga halb, et isegi küünaldega asja ravida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kas sa küünlaid ootad ka või paned kohe starterit?
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Soojalt käivitades pole ju küünlaid vaja, aga muidu jah ootasin ära kuni tuli kustub.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui võtsid õige pistiku lahti ja midagi ei muutunud, siis pumbapea hõre.
Kui pistiku lahtivõtmine aitab, siis aku või starter kehv arvatavasti.
Kui pistiku lahtivõtmine aitab, siis aku või starter kehv arvatavasti.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pistiku võtsin lahti detaililt number 8, pumbapea koos plunseriga 100km tagasi uue vastu vahetatud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Need andurite asukohad suhteliselt suvaliselt kõigil, nii ei oska öelda. Kui arvitiga oleks võimalik vaadata, siis mootoriaju peaks nägema tugevaid miinuskraade pistik lahti olekus.
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kulunud plunser ei aita mootori korralikult soojalt tööle,seepärast näpitakse termoandurit,et aju arvaks et mootor on külm ja annaks eelsüüdet.lased küünlad hõõguma ja ka soojalt kulunud plunseriga käivitub kiiresti.Pandicted kirjutas:Kas keegi oskab ütelda, et miks kõikidel teistel m51 mootoritel soekäivituse probleemiga nr 8 juhtme tagant ära tõmbamisega käivitub soojalt koheselt kuid mul mitte?
kui sul on plunser uue vastu vahetetud,siis selles enam asi ei ole.kuidas plunser paika pandi?panid/pandi suvaliselt või läks kellaga paika?
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga võtke juhtmed üldse tagant ära küünaldelt ja vaadake, et kas ikka läheb soojalt paremini käima või mitte. Asi ei ole küünalde rakendumises tõenäoliselt, saladus peitub mujal. Küünalde rakendumine ei muuda kulunud plunserit tihedamaks!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Külma mootoriga annab rohkem kütet peale?teet82 kirjutas:Aga võtke juhtmed üldse tagant ära küünaldelt ja vaadake, et kas ikka läheb soojalt paremini käima või mitte. Asi ei ole küünalde rakendumises tõenäoliselt, saladus peitub mujal. Küünalde rakendumine ei muuda kulunud plunserit tihedamaks!
Kus kohast viga otsida kui käigu nooremaks pannes sureb auto mõni kord välja ja viskab pihusti tule põlema?
Mõnikord ei viska pihusti tuld ka põlema vaid lampi lihtsalt ei liigu enam, nagu ei saaks kütet kätte(siduri alla pannes sureb auto välja ja kui päästa sidurit hakkab jälle tööle). Just paigaldasin uue filtri koos küttevoolikutega(viga oli ka enne uute paigaldamist). Õhumulle sees ei ole. Paagisisene pump on 3 kuud vana.
Kuhu poole peaks kaant koputama, et auto saaks kütet rohkem kätte?
KÕIK TEE ON KATKI!
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ilmselt on kõrgsurvepuma elektroonika kulunud, salongi poole koputades annab rohkem ette.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas keegi oskab rääkida kui head need Zexeli jaoturpead on ning kas on tõsi, et neid 10mm plunseriga pole saada?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Toimib küll, 11mm ainult jahPandicted kirjutas:Kas keegi oskab rääkida kui head need Zexeli jaoturpead on ning kas on tõsi, et neid 10mm plunseriga pole saada?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ennem, kui teema muutub, siis küsin üle veel.
Eelnevast temperatuuriandurite teemast jäi omle ka selgusetuks need 4 temp. andurit.
Mis funktsioonide talitamiseks neid on vaja?
Kuna neid on seal 4, siis igaüks on mingi eraldi asja tarbeks.
Toon näited:
NR 9 ANDUR Spidoplokki minev signaal temp. näidiku nõela liigutamiseks
NR 8 ANDUR ECU(Engine control unit) et juhtplokk teaks mis temperatuuriga on mootor.
NR 7 ANDUR-----
NR 6 ANDUR-----
Kõike mõnusat!
Eelnevast temperatuuriandurite teemast jäi omle ka selgusetuks need 4 temp. andurit.
Mis funktsioonide talitamiseks neid on vaja?
Kuna neid on seal 4, siis igaüks on mingi eraldi asja tarbeks.
Toon näited:
NR 9 ANDUR Spidoplokki minev signaal temp. näidiku nõela liigutamiseks
NR 8 ANDUR ECU(Engine control unit) et juhtplokk teaks mis temperatuuriga on mootor.
NR 7 ANDUR-----
NR 6 ANDUR-----
Kõike mõnusat!
Sõidukite keretööd ja värvimine.
Tel.56843300
Tel.56843300
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
10mm zexel on mu masina peal. Toimib väga ok. Ja samuti oli sellele eelnev hiinakas igati ok, töötas laitmatult. 11mm peal pole mitte mingit mõtet.jass161 kirjutas:Toimib küll, 11mm ainult jahPandicted kirjutas:Kas keegi oskab rääkida kui head need Zexeli jaoturpead on ning kas on tõsi, et neid 10mm plunseriga pole saada?
Viimati muutis iaanek, 14.01.2015 15:18 03, muudetud 1 kord kokku.
..
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul on 11mm pea...Siiani pole pumpa korralikult paika saadud ja ei pidanudki sellega saama...??
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
@iaanek, ära salatse räägi kust ostsid? 
@mihkelBK
nr6 – temperature switch
nr7 - kellad
nr8 – ecu
nr9 – temperature switch
Täpsemalt ei oska rääkida, mis need switchid teevad.

@mihkelBK
nr6 – temperature switch
nr7 - kellad
nr8 – ecu
nr9 – temperature switch
Täpsemalt ei oska rääkida, mis need switchid teevad.
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Elektroonika petmine ei ole otseselt seotud küünaldega. Soekäivitusele soe küünal juurde midagi ei anna. Küll aga on kuskilt kõlama jäänud, et eelsüüte ajal lööb paagisisene pump kütust üles, see aitab soekäivitust parandada, kui plunser kulunud.
Ise sellist ärapetmist ei poolda, mis ikka kulunud, see tuleb välja vahetada.
Seoses plunseritega.. Enda autole läks samuti Stikkest ostetud Zexeli plunser peale (arvatavasti 11mm) ja sellel muutus samamoodi mingisugune pritsehetk ära... Pärast pumba läbi arvuti paika ajamist hakkas teine uuesti ja uuesti mingeid lollusi tegema.
Ise sellist ärapetmist ei poolda, mis ikka kulunud, see tuleb välja vahetada.
Seoses plunseritega.. Enda autole läks samuti Stikkest ostetud Zexeli plunser peale (arvatavasti 11mm) ja sellel muutus samamoodi mingisugune pritsehetk ära... Pärast pumba läbi arvuti paika ajamist hakkas teine uuesti ja uuesti mingeid lollusi tegema.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Paagisisene pump ajab kütust üles, ja segu muutub rikkamaks arvatavasti ka pumba-nurga regulaator keerab ennast maksimaalselt varajaseks.
Edit: Kas keegi teab ka kas juhtpihusti takistus peab olema 80 - 100 või 80 - 110 oomi?
Edit: Kas keegi teab ka kas juhtpihusti takistus peab olema 80 - 100 või 80 - 110 oomi?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pea ostsin Diislikeskusest Laagris ca 2a tagasi, maksis mälu järgi 140€.
Tootekood Zexel 9461618910
Nr6 joonisel on jahutusradika kardinate lüliti. Enamusel neid pole.
Tootekood Zexel 9461618910
Nr6 joonisel on jahutusradika kardinate lüliti. Enamusel neid pole.
Viimati muutis iaanek, 14.01.2015 15:17 13, muudetud 1 kord kokku.
..
- ennokas
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 13.12.2011 11:16 09
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
- Telefon: 56304358
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
80-110 oomi vahel peaks olema korras pihusti takistus.Pandicted kirjutas:Paagisisene pump ajab kütust üles, ja segu muutub rikkamaks arvatavasti ka pumba-nurga regulaator keerab ennast maksimaalselt varajaseks.
Edit: Kas keegi teab ka kas juhtpihusti takistus peab olema 80 - 100 või 80 - 110 oomi?
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tänud ennokas ja iaanek,
iaaneku antud tootekoodi järgi peaks siit sama asja saama: http://atlantvaruosad.ee/ee-catalog-vie ... 232-1950-0" onclick="window.open(this.href);return false;
125€
iaaneku antud tootekoodi järgi peaks siit sama asja saama: http://atlantvaruosad.ee/ee-catalog-vie ... 232-1950-0" onclick="window.open(this.href);return false;
125€
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nr 6 lüliti lülituspunkt 86 kraadi.
Nr. 9 lüliti juhib el. Lisaventikat, lülituspunkt 101 kraadi.
Terv
Erich
Nr. 9 lüliti juhib el. Lisaventikat, lülituspunkt 101 kraadi.
Terv
Erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Alguses timmisin ise süütenurka, keerasin nii varajaseks kui võimalik kuid sellega midagi ei muutunud hakkas kõvemini lagisema ainult siis viisin juba spetsialistide kätte.DigitalCold kirjutas:kulunud plunser ei aita mootori korralikult soojalt tööle,seepärast näpitakse termoandurit,et aju arvaks et mootor on külm ja annaks eelsüüdet.lased küünlad hõõguma ja ka soojalt kulunud plunseriga käivitub kiiresti.Pandicted kirjutas:Kas keegi oskab ütelda, et miks kõikidel teistel m51 mootoritel soekäivituse probleemiga nr 8 juhtme tagant ära tõmbamisega käivitub soojalt koheselt kuid mul mitte?
kui sul on plunser uue vastu vahetetud,siis selles enam asi ei ole.kuidas plunser paika pandi?panid/pandi suvaliselt või läks kellaga paika?
Süütenurk pandi kellaga paika ning pritsekogus arvutiga, muidugi pritsekogus paika ei jäänud läks sinna 9-10mg peale ise. Pakuti, et ksp elektroonika vigane, kuid ise arvan et põhjustaja võib olla kas: Juhtpihusti, vända andur või sissetuleva õhu temp andur. Viimane ei saa ajuga ühendust.
Sellega seoses võiks keegi mulle korras vända anduri takistuse ka anda.
Raha ma sain selle hiina jaoturpea eest juba tagasi ning ilmselt järgmisena proovin zexeli jaoturit.
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
juhtpihusti probleemide korral peaks pihusti tuli põlema jääma ja turbo rõhku ei arvestata,ehk ei taha edasi eriti minna,väntvõlli anduri mittetöötamise korral peaks pöördeid kõrgele viskama ja tahho ka ei tohiks töötada.
räägin endal läbikäidud asjadest,ei pretendeeri absoluutsele tõele
räägin endal läbikäidud asjadest,ei pretendeeri absoluutsele tõele
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga vot mul ongi selline probleem, et optimaalse temperatuuri juures justkui kaoks turbo ära. Päris palju peab tallama, et üldse kohapealt ära saada. Aga see võib väga vabalt selle õhu temp anduri probleem olla.
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ja sul pihusti tuli põleb?
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei põle, takistuse mõõtsin ka ära tal, oli 110 oomi.
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
siis pole pihustiga seotud,kui just pihusti tuli ei tööta.kas süüte sisse lülitades läheb alguses ikka põlema?
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST