Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Pandicted kirjutas:Nii, võttes enda tdsi-lt terve mootori juhtmestik maha ja kõik ahelad skeemi järgi ilusti üle kontrollitud, selgus et mul oli kaks pistikut omavahel vahetuses ehk siis sisselaskekolde külge käiv õhu temp. andur ning esimene termo lüliti, juhtmestik õigesti peale ja auto liigub nagu peab, ei olnudki ksp elektroonika piixus mis kütusekoguse paigast ajas. (Mõnele äkki abiks)
Soojalt endiselt auto ei käivitu, kahtlustan järgmist:
Nimelt avastasin ka seda, et kui töötava mootoriga võtta lahti pistik kõrgsurvepumba nurga reguleerimis solenoidilt ehk injection timing device siis mootoritöös ega käivitamisel midagi ei muutu, konsulteerisin ka ühe teise tdsi omanikuga ning tema väitis, et kui pistik lahti võtta siis mootoritöö ebaühtlustub totaalselt.
Detail nr 16 -Solenoid valve for injection adjuster - 13512244358
Kas nende rikked on tihedad?
Kui palju see mõjutab soekäivitust?
+ keegi äkki viitsib proovida kuidas nende auto pistik lahti olekus käitub?
spetsialistid pommitage!
EDIT: tegin ka stomp testi, ilmnesid:
5 - Start of Injection Transmitter
19 - ?
29 - Speed Signal
Spido ja taho töötavad, kuid see 5. kood on ilmselt juhtpihustiga mingisugune probleem?
Mainin ära, et auto tühikäigul "nõkerdab", sooja mootoriga kaob ära.
veidi teemasse kuid ehk keegi siin kokku puutunud 320d e46 100kw nimelt kõrgsurvepumba vahetus käsil kas pump on täis elektriline ja pole vahet kuidas peale läheb ? võlli asendit mõtlen just kuna puudub kiil seal otsas nagu tdsil on
killer666 kirjutas:Süütenurk tuleb ikka paika panna. Seal peaks olema sama tüüpi pump nagu v6 hitleritel.
Siin pildil on kiil,imelik.
pumba võllil on kiilu soon kuid ketihammakal pole kiilu kohta täiesti sile koonus lihtsalt , mootor sai tagant pandud lukku ja vana pump maha võetud sai kohe pilt tehtud kuidas see kiilu koht oli ja keeran uuel pumbal samasse kohta kiilu ja läheb peale tundub hetkel
Viimati muutis AZL, 01.02.2015 00:06 09, muudetud 1 kord kokku.
Tõenäoliselt on sul jama koos hetkel.
Pump peaks õiges asendis lukus olema enne mahavõtmist, oleks pidanud "märgid" kokku keerama, võtma vahelt ära kahvli nr 2 ja poldi nr 4 kinni keerama, et pumba võll õiges asendis lukustada. Seda kõike oleks pidanud tegema selle "uue" pumba autolt maha võtja.
Arvatavasti saad auto käima kui umbes õigesse asendisse jääb kiilusoon, aga kindlasti oleks vajalik täpne reguleerimine indikaatorkellaga või arvutiga. Reguleerimiseks on vaja ketiratas iga kord uuesti lahti tõmmata võlli küljest.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Pandicted kirjutas:ei lähe soojalt käima, kui mootor välja suretada ja koheselt uuesti starterit anda
Ja milles see probleem seisneb siis? Ise jätad seisma mootori või sureb välja? Ja kui ise jätad, siis milleks jätta üldse kui uuesti käima paned kohe? Auto on sõitmiseks.
Sinu jaoks on see normaalne kui lähed ala tanklasse või poodi ning peale seda ~ 20min auto käima ei lähe? Ja ära ütle mulle, et jäta auto käima.
Rääkisin probleelmist, et minu teada kulunud peaga peaks koheselt käivitades ikkagi minema, (kuna pead läbiv küte ju jahutab seda) kuid seistes 10min lõtkud idee poolest suurenevad kuna pumpa ei jahutata.
tee katse...sõida mootor kuumaks, sis jäta seisma,kalla ämbritäis külma vett peale ja käivita...kui laksust käib sis pole pumba peetis olemise koha pealt midagi rohkem piiksuda.
Riivo kirjutas:tee katse...sõida mootor kuumaks, sis jäta seisma,kalla ämbritäis külma vett peale ja käivita...kui laksust käib sis pole pumba peetis olemise koha pealt midagi rohkem piiksuda.
See on selline paras linnalegend. Tegelikult tuleb pumba jaoturpead jahutada ja mäletan omega aegadest kui ikka valasid kanistrist 20-40 liitrit peale, siis oli alles mõtet proovida. Seda ka siis ikka et veejuga otse pumbale. MIngi ämber vett mootori peale lahmata ei anna mingit tulemust.
Ta pidaski silmas pumpa ju. Endal aitas 5l kankust peale valamine et paugupill oleks, 324td-ga oli tegu, Soojalt võisid aku tühjaks käiata, ei teinud piuksugi.
Riivo kirjutas:tee katse...sõida mootor kuumaks, sis jäta seisma,kalla ämbritäis külma vett peale ja käivita...kui laksust käib sis pole pumba peetis olemise koha pealt midagi rohkem piiksuda.
See on selline paras linnalegend. Tegelikult tuleb pumba jaoturpead jahutada ja mäletan omega aegadest kui ikka valasid kanistrist 20-40 liitrit peale, siis oli alles mõtet proovida. Seda ka siis ikka et veejuga otse pumbale. MIngi ämber vett mootori peale lahmata ei anna mingit tulemust.
MA ainult vangutan pead ja ütlen et süvene teemasse...ma imestan et sa ei arvanud et juhiiste tuleb ämbritäie külma veega üle kallata kui jutt on kõrgsurvepumbast.
Minu probleemi puhul piisab täiesti 0.5l -st veest kui otse jaoturile peale valada, käivitub ~2 sekundiga.
Kahtlustan, et probleem tekkis peale termostaadi vahetamist, enne püsis temp peale veerandi kriipsu, nüüd on stabiilselt keskel koguaeg. 300 - 400km sai vahetatud jaoturpea koos plunseriga 10mm (hiinast), midagi sitemaks ega paremaks ei läinud, ainult et pumba kaant pidi oluliselt maha lööma, et pööre normaalseks saaks.
Hiljem muidugi pandi arvutiga kaan paika, ka süütenurk kellaga.
Paar nädalat tagasi ostsin juba ühe kommiraha eest, panin täna peale ja soekäivituse probleem on kadunud ning auto liigub ka oluliselt paremini. Lõpp kokkuvõteks arvan siiski, et viga oli hiina päritolu uue jaoturpea ebatiheduses.
Täiesti kindel, et kehv jaoturpea. Ise soetasin kunagi aastaid tagasi väidetavalt Itaalias tehtud uue jaoturpea Tartu Stikke nimelisest ettevõttest. Ühtegi firmatunnust jaoturpeal polnud. Ilmselt ikkagi hiinakas.
Soe käivitus oli pärast seda isegi kehvem kui algupärasega. Pärast läksin Bosch'i esinduses renoveeritud pumba teed ning käivitusprobleemid kadusid. Imelik, et seda sodi müüakse siiamaani. Aga noh, odav hind peibutab.
Samas, enne pumba vahetust sai proovitud niimoodi, et sõitsin auto kuumaks, seejärel proovisin käivitada. Ei käivitunud, voolikust ~ klaasi täis vett jaoturpea otsas olevatele "düüsidele" ja auto käivitus koheselt. Täpselt ei saagi aru kuidas see tõrts vett siis suutis jaoturi maha jahutada ja selle tihedamaks teha !?
2.5 TD Sõidu pealt hakkas rapsima, suri välja, läks tööle, suri välja(käik oli sees sõites muidugui) okei, jäin seisma. Proovisin käivitada, 1-2 sekki käiamist, läheb tööle ja sureb välja. Nii iga kord. Sai auto ära lohistatud. Külmast peast proovisin uuesti. Täpselt sama jama, käivitad, läheb tööle, 1 sek töötab, peeglist paistab kooralikult musta ja sureb välja. Autocom andis veaks kood 64 - Fuel Quantity Control Out of Range. Pump on omadega paigas, küll aga on kunagi enne minu kätte jõudmist suti peale koputatud elektroonilise pea kulumise tõttu. Kuna 50-60km enne oli mooto läbinud 90% ulatuse kap remondi, siis kahtlustasin et äkki vända andur sai liiga sügavale. Vahetasin selle ära, aga nali on sama. Googlest miskit vastust ka ei tule. Omal mõistus otsas.
WhoIsTheMaster kirjutas:2.5 TD Sõidu pealt hakkas rapsima, suri välja, läks tööle, suri välja(käik oli sees sõites muidugui) okei, jäin seisma. Proovisin käivitada, 1-2 sekki käiamist, läheb tööle ja sureb välja. Nii iga kord. Sai auto ära lohistatud. Külmast peast proovisin uuesti. Täpselt sama jama, käivitad, läheb tööle, 1 sek töötab, peeglist paistab kooralikult musta ja sureb välja. Autocom andis veaks kood 64 - Fuel Quantity Control Out of Range. Pump on omadega paigas, küll aga on kunagi enne minu kätte jõudmist suti peale koputatud elektroonilise pea kulumise tõttu. Kuna 50-60km enne oli mooto läbinud 90% ulatuse kap remondi, siis kahtlustasin et äkki vända andur sai liiga sügavale. Vahetasin selle ära, aga nali on sama. Googlest miskit vastust ka ei tule. Omal mõistus otsas.
Kas kütet on alla 30L paagis? Kütet ei saa kätte tõenäoliselt. Kas etteandepumba juures kamm, filter kinni jne
" onclick="window.open(this.href);return false;
kellelgi ideid?
Viga hakkas ilmnema pärast umbes 25 km läbimist, üsna lampi.
Kapoti all olid 3 tagumist pihustit täiesti läbimärjad ja kõik see kolin tuli ikka mootorist.
Aeglasel sõidul lõi klõbina sisse mootorisse. Välistatud said klapid(kontrollitud ja korras) ja ka ketipingutid ning kett. Tunni aja pärast , kui puksiir kohale jõudis, siis veel käivitus poolest pöördest. Järgnevatel päevadel ainult lubas, kuid tööle ei hakanud. Pärast Aku laadimist( aku sai maha võetud ja laadima pandud) ei tee üldse enam häält. Lisan ka siia video, millist häält teeb pärast aku peale panemist.
Mureks ongi siis see, et enam üldse ei käivitu, kas pihustite rike võib tekitada sellise sümptomi või on ka midagi muud töölepingu lõpetanud, näiteks starter?