Bmw X5 Sepa ja Nemmi platsil.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Bmw X5 Sepa ja Nemmi platsil.
Esimene:
http://www.auto24.ee/used/1868519
Teine:
http://www.auto24.ee/used/1866287
On äkki keegi neid vaatamas, uurimas käinud ja oskab rohkem rääkida kui kuulutustest näha?
http://www.auto24.ee/used/1868519
Teine:
http://www.auto24.ee/used/1866287
On äkki keegi neid vaatamas, uurimas käinud ja oskab rohkem rääkida kui kuulutustest näha?
Re: Bmw X5 Sepa ja Nemmi platsil.
Esimesel stanged karbid ja tiivaäärsed plastikud ülemtuisatud millegi pärast värviga. Nemmi oma tundub kobedam. Lubatakse garantiid ka, muidugi kas päris elus toimib, aga tõstab usaldust müüja vastu. Kindlasti tausta kontroll. Vigast x5-te remontida on suht karm investeering.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: Bmw X5 Sepa ja Nemmi platsil.
See värvimine ei näita kohe kindlasti mitte mingi avarii jälgi. Tasub vähe vaadata, aga selliselt minumeelest ilusam ka. Ehk tehtud lihtsalt ilu värvimist.
Loomulikult, et ennem ostu kontrollin ise ka autosid niipalju kui võimeline olen, aga võib ju olla, et ei ole vajagi ise sählama minna sinna ja saab pildi juba siin selgeks. Sellest ka minu posti eesmärk.
Loomulikult, et ennem ostu kontrollin ise ka autosid niipalju kui võimeline olen, aga võib ju olla, et ei ole vajagi ise sählama minna sinna ja saab pildi juba siin selgeks. Sellest ka minu posti eesmärk.
Re: Bmw X5 Sepa ja Nemmi platsil.
Miks on vigast X5-te karm remontida?
Mootor on 3.0d 135kw, sama mis E39-tel, õigus?
Keredetailid ja sisujuppe on keerulisem vist saada Eestist, sama Eestist ei pea ju tellima neid juppe kõiki?
Sildade osas nagu iga teine auto, ainult kulub rohkem tänu massile?
Lihtsalt tahaks tagasisidet, kuna ise soovin ka just sama mootoriga X-i osta esimesel võimalusel ja olen enda jaoks välja mõelnud, auto on nagu iga teine, nii kuidas viitsimist aega ja tahtmist on, on ka hinnad.
Mootor on 3.0d 135kw, sama mis E39-tel, õigus?
Keredetailid ja sisujuppe on keerulisem vist saada Eestist, sama Eestist ei pea ju tellima neid juppe kõiki?
Sildade osas nagu iga teine auto, ainult kulub rohkem tänu massile?
Lihtsalt tahaks tagasisidet, kuna ise soovin ka just sama mootoriga X-i osta esimesel võimalusel ja olen enda jaoks välja mõelnud, auto on nagu iga teine, nii kuidas viitsimist aega ja tahtmist on, on ka hinnad.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: Bmw X5 Sepa ja Nemmi platsil.
Eks see ole iga pehmeks lastud autoga nii, et käest lastud auto sööb viimasegi euro su rahakotis. Olen ise kunagi sama reha otsa astunud. Autoks oli 750iLa e38. Sildadesse ja muusse tehnikasse sai kroonis lähedale 40 sisse taotud ja nipetnäpet oleks veel läinud, aga AUTOT tast enam ei saanudgi. Polnud ikkagi päris see, mis olla oleks võinud. Seega jah, kindlapeale minek on korras auto osta 

- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: Bmw X5 Sepa ja Nemmi platsil.
Pere 2003 aasta PFL e53 (3.0d 135kw, manuaal) sai just maha müüdud ja peres oli see auto 7 aastat ja paar kuud peale, läbisõitu tuli selle aja jooksul kuskil 140000km ja odo näit müües oli 250000km mis oli ka orginaal näit. Ostes vahetati kohe välja paar õõtsa ja mõned puksid ja oligi kõik kogu omatud aja jooksul. Mootor selle aja jooksul kordagi remonti ei vajanud. Ainuke suur kulu masina juures olid rehvid mis maksid päris hästi. Kui hoitud ja korralik auto leida siis pole seda X5´te ka midagi nii kallis pidada 

BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
Re: Bmw X5 Sepa ja Nemmi platsil.
Sillad on suhteliselt vastupidavad ja varuosa hind on samas klassis e39 ga. Kui taga õhkvedrustus, siis pole ka miskit hullu. Padjad on odavad. Kui kõik neli ratast õhu pealt, siis esimese padja hind on päris karm. Rehvid kulumaterjal ja ma seepärast eriti ei põeks. Ühe korra ostad uued alla ja jätkub päris kauaks. Kui väga laiad on rehvid ala 315, siis need kulutavad ise ennast ära. Nendega 20-30k siis aeg uusi vaadata. 255 Eestis täitsa ok. Kui mootor kast head siis peaks kestma küll. Paljudel on taga õõtsad ka ära vajunud, seda tasub vaadata et väga lääpas rattad ei oleks.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC