Kütusekulust lõplikult
- sass730iA
- Huviline
- Postitusi: 341
- Liitunud: 28.08.2008 17:04 47
- Peamine sõiduk: BMW E46 330d AT
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
lühikeste linnasõitudega talvetingimustes, peaaegu kogu aeg jõudis mootor ära jahtuda, tulemuseks 60 L täispaagiga sain sõita vaid 450 km, e46 330dA 135 kw, ehk 13,3 L / 100 km, 225 45 R17 naast
E70 / CRV / W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
Re: Kütusekulust lõplikult
Number on küll koleda võitu aga linna kohta täitsa normaalne.Heigo_K kirjutas:80% sõitudest on mul jah linnas.
E 39
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Kütusekulust lõplikult
ameerika madala forsseeringuga v8 ei peagi veoautomõõtu kütuseõgard olema, kunagi oli tööautoks chevy van 5.3 v8 bensukas, linn ja maantee pooleks tuli kuskil 16 sajale. teiselpool lompi seda peale minu muidugi keegi ei arvutanud nagunii.arnis kirjutas:Naera edasi siis![]()
Sõbra GMC regmassiga 3,5t sõidab samasuguseid numbreid.
Kui su otsad on jalutuskäigu pikkused, siis pole vast midagi nuriseda,
peale selle, et võikski otseses mõttes jala pool kilomeetrit kõmpida.
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
E34tds automaat,enamus linnasõitu mõnese küljetamisega 13,14 saja km peale.
Ei tea mis vahepeal muutunud on aga 24 jaanuar arvutasin 12.1
Ei tea mis vahepeal muutunud on aga 24 jaanuar arvutasin 12.1
Viimati muutis StenV70, 25.01.2015 15:03 14, muudetud 3 korda kokku.
Re: Kütusekulust lõplikult
BMW 728iA 1998a
rehvid 215/60r16 lamellid
Keskmine kiirus 51km/h
läbitud 1103 km
Keskmine kytusekulu kompu järgi 9,4 l/100km
rehvid 215/60r16 lamellid
Keskmine kiirus 51km/h
läbitud 1103 km
Keskmine kytusekulu kompu järgi 9,4 l/100km
E34 525i 88´ / E34 518i 90´ / E36 320i 93´ / E38 728ia 99´ / Omega TDS 00´/ E39 525Da 03´ / E39 530D 04´
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 19.10.2012 22:02 30
- Peamine sõiduk: Liisingupill
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
Viimase paagitäiega sain sõita siis 721km ja täispaagi meetodil keskmiseks kütusekuluks 8,4L/100km
Maanteesõitu oli ca 45% ja linna 55%. Arvestades, et ilmad külmad ja linnas sõidan pigem lühemaid otsi, siis peaks olema OK kulu. Tehase andmetel peaks linnakulu olema 10,3 ja maanteekulu 6,4 L /100km, seega jääb sinna vahele enamvähem. Ainult, et kompuuter paneb korralikult mööda: näitab 7,3L/100km, mis on mu arust natuke liiga suur erinevus - ehk saab seal kuidagi miskit kalibreerida vms.
Autoks muidu 2004 aasta E46 330XD touring 150kW manuaal.
Maanteesõitu oli ca 45% ja linna 55%. Arvestades, et ilmad külmad ja linnas sõidan pigem lühemaid otsi, siis peaks olema OK kulu. Tehase andmetel peaks linnakulu olema 10,3 ja maanteekulu 6,4 L /100km, seega jääb sinna vahele enamvähem. Ainult, et kompuuter paneb korralikult mööda: näitab 7,3L/100km, mis on mu arust natuke liiga suur erinevus - ehk saab seal kuidagi miskit kalibreerida vms.
Autoks muidu 2004 aasta E46 330XD touring 150kW manuaal.
Re: Kütusekulust lõplikult
Suht viisakas kulu jah. Kuno vist mainis midagi pihustite vananemise kohta,
mille tulemusel BC näitab üht ja reaalsus on hullem. Võikski oletada, et KUI
pihustid oleksid eeskujulikud, saaksid sa selle numbri, mis arvuti näitab, aga
kuna nad ei ole eeskujulikud (väga suure tõenäosusega) siis saad midagi muud.
Ja ärme nimeta nulliringis temperatuuri külmaks. See ei ole külm, küll aga
läga teel tõstab räigelt kulu, pigem see on -1 kraadi puhul suht probleem.
mille tulemusel BC näitab üht ja reaalsus on hullem. Võikski oletada, et KUI
pihustid oleksid eeskujulikud, saaksid sa selle numbri, mis arvuti näitab, aga
kuna nad ei ole eeskujulikud (väga suure tõenäosusega) siis saad midagi muud.
Ja ärme nimeta nulliringis temperatuuri külmaks. See ei ole külm, küll aga
läga teel tõstab räigelt kulu, pigem see on -1 kraadi puhul suht probleem.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 584
- Liitunud: 22.07.2014 22:02 01
- Peamine sõiduk: Audi A8 FL 3.7 191kw
- Asukoht: Pärnu
Re: Kütusekulust lõplikult
arutelu-las võtab nii palju kui võtab peaasi, et kohale ja tagasi koju jõuad 

Audi A8 3.7 FL! Bmw 523i 2.8 142kw projekt - R.I.P/Audi V8 3.6 184kw projekt :)
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=158647" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=158647" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kütusekulust lõplikult
Kui sa veel ei tea siis E38 750 võtab vähem kui E32 750. Minu E38 750iL võttis maanteel ca 9 sajale ja see oli ka reaalne kulu. 9,3 kui ma täpselt mäletan. Pole siin naerda midagi. See oli siis 90ga sõites ja keskmiste kiirendustega.
Heigo_K kirjutas:Eks iga mehe jalg on ka erinev.
Minu rahulik on teise "piitsutamine"
Eriti naerma ajavad muidugi need V8 ja V12 mehed kes räägivad kuidas nende masinad võtavad 9-11 sajale.
E39 540 universaal atm
Rehvid 225/45/18
Talvel 17.1
E32 750
Rehvid 205/55/16
Keskmine hetkel 20
39 sai vahepeal piitsa ja vahepeal rahulikku sõitu.
32 olen suht viisakalt hetkel liigelnud.
Sõbrale sai just leedust E60 525d 6 manuaal toodud.
Tagasiteel näitas kompu mingeid ulmelisi numbreid 5l kanti+- 0,5l 100le
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Kütusekulust lõplikult
9L tundub õiglane number olema heade maanteeoludega
Lugesin, et see M73 oli ikka jõhker saavutus, millest peale
98-ndat pressiti Euro3 välja

Lugesin, et see M73 oli ikka jõhker saavutus, millest peale
98-ndat pressiti Euro3 välja
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
E38-l on viiene kast,32-l neljane.
E: Mõtlesingi seda,et käimakotid erinevad...Ilmselt ka diffrid..Kui 32-le surada 38 kast ja differ siis peaks ökom olema kui 38...Kui auto massi võrrelda.
E: Mõtlesingi seda,et käimakotid erinevad...Ilmselt ka diffrid..Kui 32-le surada 38 kast ja differ siis peaks ökom olema kui 38...Kui auto massi võrrelda.
Viimati muutis StenV70, 15.01.2015 20:39 44, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kütusekulust lõplikult
Käikude arv maanteel pole eriline määraja, kuid 90-ga sõites ülekande arv küll.
Ehk siis milliseid pöörded on ühel ja millised teisel?
Ehk siis milliseid pöörded on ühel ja millised teisel?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16.11.2014 16:27 16
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Järva/Harju/Rapla/Mulgi
Re: Kütusekulust lõplikult
I second that. Mul E38 750 võtab mul umbes 10-11 maanteel. Linnakulu onsigaelmar kirjutas:Kui sa veel ei tea siis E38 750 võtab vähem kui E32 750. Minu E38 750iL võttis maanteel ca 9 sajale ja see oli ka reaalne kulu. 9,3 kui ma täpselt mäletan. Pole siin naerda midagi. See oli siis 90ga sõites ja keskmiste kiirendustega.
Heigo_K kirjutas:Eks iga mehe jalg on ka erinev.
Minu rahulik on teise "piitsutamine"
Eriti naerma ajavad muidugi need V8 ja V12 mehed kes räägivad kuidas nende masinad võtavad 9-11 sajale.
E39 540 universaal atm
Rehvid 225/45/18
Talvel 17.1
E32 750
Rehvid 205/55/16
Keskmine hetkel 20
39 sai vahepeal piitsa ja vahepeal rahulikku sõitu.
32 olen suht viisakalt hetkel liigelnud.
Sõbrale sai just leedust E60 525d 6 manuaal toodud.
Tagasiteel näitas kompu mingeid ulmelisi numbreid 5l kanti+- 0,5l 100le

20l/100km LINNAS puhtalt..no mida seal paremat oodata on?
E38 730 võtab ka suvel maanteel alla 6l/100 REAALSELT ja korduvalt testitud paak silmini (nii, et enam ei pigista kui maha lasta ei taha). Võib ju mõne arust ulme olla selline alla 6l sajale sõit aga ta ei ole ulme. Tehke oma risud korda, pange ettenähtud rehvid alla. Enamik teemasid kus koolipoisikesed 7 bemaritega muud ei tee kui aastaläbi driftivad, vanade õlidega sõidavad (kui üldse auto õigeaegset õlivahetust näeb- kahtlen selles)... Seal ei saa enam mingist normaalsest sõidukorras autostki rääkida. Iga mees kannatab ju selle 7se bemmi omale osta aga hooldada on teda kallis ja mõne vaese koolipoisi käest korras autot saada

See on umbes nagu katkise kummiga ***** tegemine

´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Re: Kütusekulust lõplikult
Kui vähegi otstarbekalt kasutada võimsaid autosid siis on need kulud ulmelised.
Vahetpole kas ja kui korras nad on.
Härrad ja prouad kes saavad linnakuluks V12-l 9,736456484309209374647920930 liitrit sajale, peaks sõitma ühistranspordi või civikuga.
Nädalavahetuse tartu tripp 450km millest umbes 100km oli tartu linna ja selle ümbruses külateid ja kütet kulus 60l
Kiirelt arvutades tuleb kulu sinna 13 kanti.
Vahetpole kas ja kui korras nad on.
Härrad ja prouad kes saavad linnakuluks V12-l 9,736456484309209374647920930 liitrit sajale, peaks sõitma ühistranspordi või civikuga.
Nädalavahetuse tartu tripp 450km millest umbes 100km oli tartu linna ja selle ümbruses külateid ja kütet kulus 60l
Kiirelt arvutades tuleb kulu sinna 13 kanti.
-
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16.11.2014 16:27 16
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Järva/Harju/Rapla/Mulgi
Re: Kütusekulust lõplikult
Selle ühistranspordi ja mürgise asjaga võid ju sõita kui seda naudid. Ma naudin 100m kaugusele poodi ka sõitaHeigo_K kirjutas:Kui vähegi otstarbekalt kasutada võimsaid autosid siis on need kulud ulmelised.
Vahetpole kas ja kui korras nad on.
Härrad ja prouad kes saavad linnakuluks V12-l 9,736456484309209374647920930 liitrit sajale, peaks sõitma ühistranspordi või civikuga.
Nädalavahetuse tartu tripp 450km millest umbes 100km oli tartu linna ja selle ümbruses külateid ja kütet kulus 60l
Kiirelt arvutades tuleb kulu sinna 13 kanti.

Ja 13l/100km on see kulu sul ju täiesti normaalne. Külm käivitus võtab 750 juba oooohohooo kui ilusa numbri, kohal lõksudes on 730 kulu 0.5l tunnis, 750 oma hakkab pihta 2l tunnis, kui mitte veidi peale. Sinna pane juurde oma jala raskus liikluses. 750 pedaali vajutada, jookseb tujurikkuja kenasti põhja.
Mina nt sõidan enamiku aja 730ga ja sõidan suhteliselt optimaalselt, ma ei ela pedaalil. Kiirendan mõnuga aga enne kuhugi pööramist ma siiski lasen gaasi maha ja lasen lõksuda. Ma isiklikult arvan, et pidurid on kiiruse surm. 750 maanteekulu puhtalt alla 11l/100 ma veel saanud ei ole- ma ei ole selleks isegi normaalselt sõites võimeline

´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Re: Kütusekulust lõplikult
Kas keegi ütles, et ta saab V12 linnakuluks 9,73.... ??? Kui jutt käib minust siis mina rääkisin maanteekulust.Heigo_K kirjutas: Härrad ja prouad kes saavad linnakuluks V12-l 9,736456484309209374647920930 liitrit sajale, peaks sõitma ühistranspordi või civikuga.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2090
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
E46 Touring 328i automaat.
225/40 R18 lamellid
kompu näitas 12.7
55 liitriga läbisin 392 km e. täispaagist kuni reserv tuleni.
see peaks siis tegema 14.03L/100km.
paak ise peaks olema 63l ja reserv 8l
100% linnasõidud, keskmiselt 2x8km Esmaspäeast reedeni , aga juhtus ka muid sõite.
225/40 R18 lamellid
kompu näitas 12.7
55 liitriga läbisin 392 km e. täispaagist kuni reserv tuleni.
see peaks siis tegema 14.03L/100km.
paak ise peaks olema 63l ja reserv 8l
100% linnasõidud, keskmiselt 2x8km Esmaspäeast reedeni , aga juhtus ka muid sõite.
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2090
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
eksa ta ole jah, samas 18R lamellid ja vist juba vanaks läinud termostaat sellise kulu põhjuseks.
eelmine aasta sain paremad numbrid R16 naastudega, see aasta pidin need naise autole loovutama..
pisut offtopic aga reservis tundus auto palju erksam O_o
eelmine aasta sain paremad numbrid R16 naastudega, see aasta pidin need naise autole loovutama..
pisut offtopic aga reservis tundus auto palju erksam O_o
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Re: Kütusekulust lõplikult
730-ne kulu on suhteline. Tallinnas/Harjumaal on sellega ökonoomne sõita. Lõuna- Eesti kus teedel on rohkelt tõuse, viib kütusekulu korralikult üles. Mootor jääb lihtsalt lahjaks sellele kerele.Eva kirjutas:Selle ühistranspordi ja mürgise asjaga võid ju sõita kui seda naudid. Ma naudin 100m kaugusele poodi ka sõitaHeigo_K kirjutas:Kui vähegi otstarbekalt kasutada võimsaid autosid siis on need kulud ulmelised.
Vahetpole kas ja kui korras nad on.
Härrad ja prouad kes saavad linnakuluks V12-l 9,736456484309209374647920930 liitrit sajale, peaks sõitma ühistranspordi või civikuga.
Nädalavahetuse tartu tripp 450km millest umbes 100km oli tartu linna ja selle ümbruses külateid ja kütet kulus 60l
Kiirelt arvutades tuleb kulu sinna 13 kanti.![]()
Ja 13l/100km on see kulu sul ju täiesti normaalne. Külm käivitus võtab 750 juba oooohohooo kui ilusa numbri, kohal lõksudes on 730 kulu 0.5l tunnis, 750 oma hakkab pihta 2l tunnis, kui mitte veidi peale. Sinna pane juurde oma jala raskus liikluses. 750 pedaali vajutada, jookseb tujurikkuja kenasti põhja.
Mina nt sõidan enamiku aja 730ga ja sõidan suhteliselt optimaalselt, ma ei ela pedaalil. Kiirendan mõnuga aga enne kuhugi pööramist ma siiski lasen gaasi maha ja lasen lõksuda. Ma isiklikult arvan, et pidurid on kiiruse surm. 750 maanteekulu puhtalt alla 11l/100 ma veel saanud ei ole- ma ei ole selleks isegi normaalselt sõites võimelineSeal on niipalju erinevaid aspekte mida arvestada küttekulusse juurde. Isegi kurv ja tee kalle ning augud-lohud annavad küttekulule juurde. Rääkimata siis rehvi laiusest ja seisukorrast. Sellist asja nagu kõigile-samade-parameetritega-autodele-sama-küttekulu ei saa sa ka parema tahtmise juures. Sõidustiilid on juba väga erinevad.
Re: Kütusekulust lõplikult
Minu e36 323 automaat võtab keskmiselt 11,3L/100km, selle aasta kõige külmemal ajal võttis 13,2l/100km. Tööle ja tagasi peamiselt. 1 ots 21km millest 16km maanteed.
-
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16.11.2014 16:27 16
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Järva/Harju/Rapla/Mulgi
Re: Kütusekulust lõplikult
BumBum ehk siis mainib ka ära kui palju see kütusekulu tema arust tõuseb
Ma mainiks kohe ära, et Lõuna-Eestis käime me ikka päris palju. Ainuke asi mis seal tõesti ökonoomsest ülespoole tõuseb, on vererõhk.

Ma mainiks kohe ära, et Lõuna-Eestis käime me ikka päris palju. Ainuke asi mis seal tõesti ökonoomsest ülespoole tõuseb, on vererõhk.
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Kui saaks piloodiga sõita, siis oleks muidugi ilmselge, et küttekulu tõuseb- piloot on küll mugav, kuid üks suuremaid tegureid ka, mis küttekulu tõstab. Eks Lõuna-Eestis on neid tõuse ka, kuid ega siis maastik ainult tõuse ning põhimõtteliselt peaks langusega samavõrra hetke kulu alla saama, mis tõustes suureneb, ehk siis kui tõusul suureneb hetkekulu 2x ja laskudes kasutad vaba hoogu, ehk siis hetkekulu on 0, peaks see tähendama keskmiselt ikkagi sama kulu, mis tasasel teel sõites. Muidugi on see ideaalolukord ning seda õiget hetke, mil gaas enne laskumist järgi lasta, on suht raske tabada, kuid siiski. Samas- näiteks kui võrrelda sama kerega erinevaid mootoreid ning seda just suuremate keredega autode puhul, on eelis suuremal mootoril ning see arvamus, et suur mootor on raudselt röövel, on paljude jaoks ma ei tea kust tulnud müüt. Seega, tegelikult 730 rentaablus on kütusekulu vs võimsus kontekstis suht küsitav.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: Kütusekulust lõplikult
Mina küll täheldanud ei ole, et 142 kw diisel kuidagi eesti küngastel lahjaks jääks. Püsikiiruse hoidjaga sõites ei vaheta ta isegi käiku alla ning kütusekulu tõuseb vb 0,5 liitrit.....seda mingiks oluliseks kulu suurenemiseks ma küll nimetada ei julgeks. Võimsuse ja kaalu suhtes olen ma Aarega nõus.....750 näiteks samadel küngastel ei vabasta isegi mitte kastilukustust. Kulu kergitab neil autodel pigem linnaliikluses nn. stop & go... 3.0 diislil kerkib see u. 40%. Maanteel hooga minnes veereb ta tänu oma 2 tonnisele massile juba inertsist poole tõusuni enne kui kütet neelama hakkab.
there is no replacement for displacement
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Nooh, 3-liitrine diisel on hoopis teine asi kui 3-liitrine bensukas. Ei ole küll ise diiselsõiduautoga sõitnud, kuid kuna BMW mootorid on ühed enim auhindu võitnud mootorid, julgen ma arvata, et diislite võimsuse-küttekulu-mineku suhe on totaalselt paigast ära, st oma võimsuse kohta võiks nende kulu lausa olematuks pidada
Ning loomulikult- inertsi kasutamine on üks võlusõna 


-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: Kütusekulust lõplikult
Eelnev jutt tõusudest lõuna eestis käiski 730d kohta....see nii selgituseks. Aga 750`st istuda 730d rooli, siis tekib tõesti tunne, et diisel vist toodab kütust või on seier kinni kiilunud...kuidagi ei lange 

there is no replacement for displacement
Re: Kütusekulust lõplikult
Mul oli 730 bensiinimootoriga ja püsikiirusehoidjat ei kasutanud. See lihtsalt ei toiminud. Pagasit oli ka alati korralikult kaasas. Diisel see loomulikult teine asi.
Ma E38 peal diiselt ei ole proovinud, kuid E53 mis hetkel on ja F01 3.0 diisiliga sõidetud piisavalt, et kiita nende keskmist kütusekulu ja kiirendust. Tegemist siiski täismõõdus autodega!
Ma E38 peal diiselt ei ole proovinud, kuid E53 mis hetkel on ja F01 3.0 diisiliga sõidetud piisavalt, et kiita nende keskmist kütusekulu ja kiirendust. Tegemist siiski täismõõdus autodega!
-
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16.11.2014 16:27 16
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Järva/Harju/Rapla/Mulgi
Re: Kütusekulust lõplikult
Auto kaal nende masinate puhul ei ole eriti määrav. Küttekulu läheb enamasti siiski üles puhtalt linnasõitudega, mis on igati normaalne, ning rappeks lastud mootoritega masinatel. Masin korras, siis need imeväikesed tõusud ja langused ei tee küttekulule suurt midagi ka bensiinimootoriga masinal. Neil on piisavalt jõudu, et rasket keret optimaalse küttekuluga edasi vedada ja jutt, et mida raskem kere, seda vähem jõudu ja suurem küttekulu.. See pole enam ammu mingi jutt!
Mul bensukal ka cruise mõnda aega ei töötanud, küttekulu vahe cuise controlliga ja ilma sõides tuli vbl sinna 1.5-2 liitri kanti, mida ei nimetaks eriliseks kuluks. BMW võimsamate mootoritega masinat omades peaks olema küttekulu see kõige väiksem asi, millele üleüldse rõhku panna ja kiivalt taga ajada. Masina korrasolek on tähtsam. Kui mootor on korras, on ka küttekulu see mis olema peab.
Mul bensukal ka cruise mõnda aega ei töötanud, küttekulu vahe cuise controlliga ja ilma sõides tuli vbl sinna 1.5-2 liitri kanti, mida ei nimetaks eriliseks kuluks. BMW võimsamate mootoritega masinat omades peaks olema küttekulu see kõige väiksem asi, millele üleüldse rõhku panna ja kiivalt taga ajada. Masina korrasolek on tähtsam. Kui mootor on korras, on ka küttekulu see mis olema peab.
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Re: Kütusekulust lõplikult
Kuidas on võimalik, et auto mass ei ole määrav?
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: Kütusekulust lõplikult
Mida võimsam mootor, seda vähem kõigub ka kulu erinevatel maastikel sõites. 750 ei ole mingit vahet kas ma sõidan üksi või on auto rahvast täis. E38 on tegelikult kõik piisavalt võimsate mootoritega, et eesti künkad nende kulu märgatavalt tõsta ei tohiks. 725 tds vb mitte, kogemus puudub. Norras ilmselt oleks juba 730 vs 750 vahe sees ja seda 750 kasuks.
there is no replacement for displacement