Paar päeva tagasi kustus masin hommikusel käivitamisel ära. Korraks läks käima ja siis jäingi ketrama, vahel lubas aga käima ei läinud. Uurisin netist taolisi probleeme ja jõudsin välja ideeni vahetada ära väntvõlli andur. Diagnostiga on Võrus suhteliset ... seis ja minul tollel hetkel polnud ka kaablit kuskilt võtta. Ehk siis läks katsetamiseks. Võtsin poest ERA kaubamärgi toote. Vahetasin ära ja kasu ei olnud. Proovisin ära ka õli kallamise silindritesse, ikka ei midagi. Vahetasin küünlad, mis olid märjaks läinud, ei midagi. Vahetasin nukkvõlli lugeja(lammarist võetud) ja ikka ei midagi. Täna sain ühe asjamehe koos läpakaga masina juurde ja ühtegi olulist viga ei näidanud(algul näitas nuka anduri viga aga peale kustutamist tagasi ei tulnud). Soovitas bensiini surve ära mõõta. Mõõtsin ära bensiinipumba surve(mis oli algul 4 ja pisut hiljem 3) ja ikka ei midagi. Vahetasin ära võtmes patareid ja raibe läks käima

Käis kuidagi kummaliselt, lainetas. Alguses ajas muidugi mehiselt sinist ka välja, õli ja põlemata kütus olid vaja "välja köhida". Avastasin, et õhukulu lugeja pistiku olin jätnud panemata. Korraks asi muutus aga nüüd on seis ikka sama - mootor lainetab kergelt ja pöörded suht madalad.
Küll aga teeb murelikuks see, et viga täpselt ei teagi ja ebamugav on. Arvuti koos BMW Scann tarkvaraga mingeid olulisi vigu ei näita.
Mida teha ja millises järjekorras?