
Välja on vaja neid lülitada laste turvatoolide pärast, eriti kui tarvitatakse sellist suurt hälli, kus pea on sõidusuunas.
Kui eemaldad kaitsme ja tuli läheb põlema, siis airbagid juba ei töötagi.biiig kirjutas:ke39 airbagid välja lülitada saab?
kaitsme välja võtan kas see toimiks? tuli võib põleda ka armatuuris.
Tahavaatepeegel võib olla krutitud hällile, mis asub tagumisel istmel.biiig kirjutas:Soov jah last esi istmel transportida hälliga.
pole kuigi hea kui ise istud ees ja ei näe mis laps teeb.
ja hiljem pole raske arvutit järgi saada ja lasta vead kustutada.
Mis kasu on sul lapse igasekundilisest vaatamisest kui sa samaaegselt avarii teed?biiig kirjutas:mõtle nüüd uuesti mis kasu on mul peeglist ja teiseks mõtle kui peaks bag lahti minema kui laps on hällis.
pole ju igakord palju vaja et bagid peaks lahti minema ja sellest hällist ei jää midagi järgi.
Kahtlane on see ka et teatud pöörde peal kaob vahest heli ära ja alguses 5mini kui käis siis ei teinud üldse häält (auto sai remonti viidud selle põhjusega)...aga rihmaratas on tõenäoline küll. Kuidas seda tuvastada üldse?sass730iA kirjutas:üks variantidest - väntvõlli rihmaratas , käivitamisel või seismajäämisel mootor peaks tugeva värina ka tegema või varsti hakkab tegema
Ei vasta tõele. dB ei ole lineaarne skaala.Tauri_J kirjutas:kui sa ajad taga 1-2 dB siis tõesti.
sellist müravahemikku aga inimkõrv eristada ei suuda.
arnis kirjutas:Ei vasta tõele. dB ei ole lineaarne skaala.Tauri_J kirjutas:kui sa ajad taga 1-2 dB siis tõesti.
sellist müravahemikku aga inimkõrv eristada ei suuda.
Ma saan aru, et 29 ja 30 dB, aga mitte mingil juhul ei saa öelda,
et 100 ja 101 ei ole erinevad.
Sedant küll, et kõrgema seeria BMW-s on heliisolatsioon piisavalt
hea, et võib-olla kinniste akendega salongis väga erinev ei olegi.