
E60/61 bensukad
Re: E60/61 bensukad
usun audi lemansi auto R10 tdi on lamborghinist isegi põnevam sõita 

- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: E60/61 bensukad
Tahad paista asjalik,aga ei saa sellest ütlusest aru,kahju sinust kohe täitsa..ttsys kirjutas:Mingi vaese inimese huumor ema ja tütrega?![]()
Ühest teisest foorumist lenatud read aga tõesti mitte mingi diisel siiski ei paku sellist elamust, nagu kahe turboga üle laetud Lamborghini 10-silindrilise jõuallikaga mürsk.rustisan kirjutas:Jah võibolla oleks ka minul bensukas,aga ütlen ausalt mind ilma turbota mootorid ei huvita,olen sõitnud ka suure kubatuuriga bensiini mootoritega ja no ei meeldi,nagu varem ütlesin kellele ema kellele tütar!

- jaanis_!
- Huviline
- Postitusi: 786
- Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
- Peamine sõiduk: X5 E53
- Asukoht: Tartumaa
Re: E60/61 bensukad
Pole miskit erilist seletada.. Enda põhjal võin näiteks öelda, et olen juba tükk aega autot otsinud, kuid kuna kõik diislid siis võimatu miskit osta. Tean selliseid veel, kellel soov bensiini masin saada, kuid see on osutunud võimatuks. Paljud on ostnud lihtsalt olude sunnil diisli, kuna bensiini ei ole võtta jne jne..Tauri_J kirjutas:jaanis_! kirjutas:Arvatavasti oleks paljudel bensukad, kuid turg soosib lihtalt diislit ja kui bensiini masinat tahad, pead jala käima..
Äkki seletad lahti oma viimase mõtte...
pigem turu nõudlus kujundab pakkumise
Ise arvatavasti diisli teed ei lähe, kuna tööle ja tagasi on kokku kõigest 12 km ja pole mõtet vist diisli muredega pead vaevata..
..
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60/61 bensukad
Poisid, olge nüüd mõistlikud- mina pole veel oma ihusilmaga täiuslikku autot näinud - jah tesla Model S P85S on sellele väga lähedal, küll nad selle range -i ka pikemaks saavad (1000 km tundub olevat iga eestlase jaoks hädavajalik -ütlen irooniaga) ja siis võin öelda, et täiuslik auto aga noh, küll tuleb siis ka mingi vend ja ütleb, et yo, kasti pole, et saaks sõnnikut või turvast vedada.
Täpselt sama arutu kemplus käib teil ju siin, need suured diislid (3.0 ja edasi) on ju toodetud ja mõeldud eelkõige autobahnidele, mida meil on 1200 km kokku kogu Eesti peale, ülejäänud (13 000) on sisuliselt külavaheteed ja tegu on pigem tugiteedega. Suured diislid omavad mäekõrgust eelist bensukate ees just autobahnidel , seal töötavad DPF-id täiesti märkamatult ja ka seal tuleb ökonoomsus vägagi esile (ei räägi 250ga sõitmisest) - võib suure veendumusega ka väita, et see diislite "kiusamine" just ongi autobahnide tõttu tehtud, sest seal toodetav CO2 on väga suur ja seal omavad erinevad meetodid kõige suuremat effekti (http://www.volvotrucks.com/trucks/eston ... Euro6.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; ). Ise võtsin just bensuka seetõttu, et Eestis on vahemaad nii lühikesed, et see rahaline võit on nii väike diisliga võrreldes ja kahjuks on BMW ainuke premium klassi sakslane millel on veel normaalse kütusekuluga/kw suhtega mootor mida keskklassi autole paigaldatakse. Auto24 võtad lahti siis selles hinnaklassis (10-15K euri) on pakkuda umbes viis 5nda seeria sedaan bmw-d
Miks see nii on? Väga lihtne, 99% kõigist BMW-dest on sisse toodud mujalt (eelkõige Saksamaalt, Belgiast, Prantsusmaalt) kus bensiinikat pead eraldi tellima, diislid on üldjuhul kampaaniahinnaga müügis ja neile on juba kogukulu määrad reklaamlehtedes olemas (a la selle auto kogukulu kuus on sulle 400 eurot). Minu auto ongi Eestist uuena tellitud ja omabki seetõttu mulle vajalikke lisasid (kõiksugused soojendused ja külma kliima pakett) mida eelmainitud riikide autodelt ei leia üldiselt. Üldiselt on nii, et eestlane vaatab, wow, sellel 2.0 diislil on 4,7 l/100 ja sellel 3.0 bensukal on 11l/100, pole raske arvata kumma võtab, ikka diisli aga ei mõtle sellele kus ta sellega sõidab, kui palju ta sellega sõidab ja miks talle diisel? Meil ettevõttes on tutikas Citroen Berlingo millega sõidetakse ainult linnas ja soetati ka populaarne pisi-diisel, kahjuks ei saavuta see mootor mitte kunagi linnas sõites normaaltempi ja nii juhtuski, et peale 500km sõitmist oli DPF kinni ja treila tuli järgi. Ma ei väida, et diisel on paha ja mõttetu- diisel on väga hea ja kasulik aga peab väga hoolega mõtlema kuhu sa sellega sõidad.
Täpselt sama arutu kemplus käib teil ju siin, need suured diislid (3.0 ja edasi) on ju toodetud ja mõeldud eelkõige autobahnidele, mida meil on 1200 km kokku kogu Eesti peale, ülejäänud (13 000) on sisuliselt külavaheteed ja tegu on pigem tugiteedega. Suured diislid omavad mäekõrgust eelist bensukate ees just autobahnidel , seal töötavad DPF-id täiesti märkamatult ja ka seal tuleb ökonoomsus vägagi esile (ei räägi 250ga sõitmisest) - võib suure veendumusega ka väita, et see diislite "kiusamine" just ongi autobahnide tõttu tehtud, sest seal toodetav CO2 on väga suur ja seal omavad erinevad meetodid kõige suuremat effekti (http://www.volvotrucks.com/trucks/eston ... Euro6.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; ). Ise võtsin just bensuka seetõttu, et Eestis on vahemaad nii lühikesed, et see rahaline võit on nii väike diisliga võrreldes ja kahjuks on BMW ainuke premium klassi sakslane millel on veel normaalse kütusekuluga/kw suhtega mootor mida keskklassi autole paigaldatakse. Auto24 võtad lahti siis selles hinnaklassis (10-15K euri) on pakkuda umbes viis 5nda seeria sedaan bmw-d

Re: E60/61 bensukad
Uut autot ostes kui diisliga juba mingine rahaline sääst tuleb liisinguajal, siis muidugi võetakse diisel ju , uue autoga ei pea isegi remondi peale pead vaevama, lisaks veel järelturul kergem lahti ka saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 bensukad
See just ongi see kõige udum arusaam ja ideoloogia, mida autoesindused kõigepealt tarbijatele peale surusid ja nüüd alates kuskil 2010 muuta püüavad. Praktiliselt kõik autoesindused on täna hädas nende 20-50km päevas sõitvate DPF diislitega, mille mootorid püsivad peamiselt alatemperatuuris, mis omakorda põhjustab EGR lebratumise ja seeläbi DPF regegeneratsiooni mittekäivituse. Nii need hädised seisavad siis hordidena automüüjate ukse ees ja see on sisuliselt nii kestnud vähemalt viimased 5 aastat. Totter täiega ja kõik osapooled saavad sellest aru. Vähemalt märgid näitavad, et automüüjad on siiski ka midagi õppinud ning üldjuhul nüüd ka auto ostjalt ikka küsivad, mis on auto kasutuse eesmärk.
Re: E60/61 bensukad
Ma käisin küll enda omaga linnast väljas nädalavahetuseti DPFi puhastamas kui muidu maanteele asja polnud. Võib-olla kui ma saaksin sõita 535 diisliga ma ütleksin, et vohh selle diisliga on parem sõita kui bensukaga aga siiani ei ole ma veel sõitnud diiselautoga, mille peale mina ütleksin, et sellega on parem sõita kui bensukaga. Muidugi ma ei räägi mingitest 1,8 või kaheliitristest bensukatest, nendest on muidugi turbodiislid üle, ma pean silmas ikka 3-6 liitriseid autosid 

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Re: E60/61 bensukad
Tere,
Alfonze 545i müügis. Äkki paned käpa peale.
Diislit taga nutma ei jää pärast seda ostu. Ausõna.
Sõidurõõmu
Tõnu
Alfonze 545i müügis. Äkki paned käpa peale.

Diislit taga nutma ei jää pärast seda ostu. Ausõna.
Sõidurõõmu
Tõnu
Re: E60/61 bensukad
Kui see postitus mulle mõeldud oli, siis ma otsin omale juba mitu kuud bensiin-manuaal E60't. Ideaalsest valikust pole mõtet unistadagi, hea kui midagi müüa on mis esimesed kaks nõudmistki ära katavad.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Re: E60/61 bensukad
Tere,
Postituse mõtlesin Sinule küll.
Manuaal+bens E60 on tõesti haruldus Eestis. Vähemalt müügis neid ju praktiliselt ei olegi.
Jääb siis Saksamaa. Sealt peaks midagi ikka leidma.
Edu ja nagu öeldakse - tark ei torma.
Sõidurõõmu
Tõnu
Postituse mõtlesin Sinule küll.
Manuaal+bens E60 on tõesti haruldus Eestis. Vähemalt müügis neid ju praktiliselt ei olegi.
Jääb siis Saksamaa. Sealt peaks midagi ikka leidma.
Edu ja nagu öeldakse - tark ei torma.
Sõidurõõmu
Tõnu
Re: E60/61 bensukad
535d manuaali ei tehtud, seega mõned numbrid 530d kohta. 80-120, sel on palju rohkem igapäevaselt vajaliku kiirendusega pistmist võrreldes 0-100-ga.sigaelmar kirjutas:Muidugi ma ei räägi mingitest 1,8 või kaheliitristest bensukatest, nendest on muidugi turbodiislid üle, ma pean silmas ikka 3-6 liitriseid autosid
530d on 80-120/h 4-da käiguga sama kiire kui 550i (5,1 sekundit), 530i-st (6,8 sekundit 190kw puhul) juba tunduvalt kiirem. 6.8 on ka sinu endise 525d number, seega pead endale V8 otsima, kui midagi enamat otsid. Vabalthingaval R6-l ei ole piisavalt väänet, et seda õiget sõidurõõmu leida E60-st. Eriti manuaalkasti puhul, pead kogu aeg 3500+ rpm joristama, et midagi toimuks.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 bensukad
Kust andmed pärinevad? Tehas väitis, et 535d teeb väärilisele bensukale ära. Top Gear pani asja rajale ning tulemust on kõik näinud. https://www.youtube.com/watch?v=fU4f_NwAfUs
Numbrid: http://www.auto-data.net/en/?f=showSubM ... er%20(E60)
Numbrid: http://www.auto-data.net/en/?f=showSubM ... er%20(E60)
Re: E60/61 bensukad
http://wiki.e60-forum.de/doku.php
Vabandan, telefonis keeruline õiget rida ajada ning andmed on veel rohkem bensukate kahjuks, 530i lausa 7.1 ja 525d 6,5.
Vabandan, telefonis keeruline õiget rida ajada ning andmed on veel rohkem bensukate kahjuks, 530i lausa 7.1 ja 525d 6,5.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 bensukad
Ikkagi vaatad midagi mööda. Märgi juurde ka mootori tüüp, mida vaatad.
Re: E60/61 bensukad

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 bensukad
Millal Tallinnas sama oodata? http://www.ohtuleht.ee/670175/pariisis- ... stransport
Re: E60/61 bensukad
Kus sul Eesti linnas tappev sudu on?
Pariis on pindalalt Tallinnast väiksem linn. Inimeste tihedus aga 10x suurem ruutkilomeetri kohta.
Vastus küsimusele, et ehk siis kui Tallinnas resudeeruv inimeste arv tõuseb 400000 pealt mitme miljonini...kuna see aga juhtub on juba teine küsimus.
Pariis on pindalalt Tallinnast väiksem linn. Inimeste tihedus aga 10x suurem ruutkilomeetri kohta.
Vastus küsimusele, et ehk siis kui Tallinnas resudeeruv inimeste arv tõuseb 400000 pealt mitme miljonini...kuna see aga juhtub on juba teine küsimus.
Re: E60/61 bensukad
Ei ole saksamaal ka praegu midagi ideaalset ja paari ligilähedase hind on selline, et karju appi.tmw kirjutas:Tere,
Postituse mõtlesin Sinule küll.
Manuaal+bens E60 on tõesti haruldus Eestis. Vähemalt müügis neid ju praktiliselt ei olegi.
Jääb siis Saksamaa. Sealt peaks midagi ikka leidma.
Edu ja nagu öeldakse - tark ei torma.
Sõidurõõmu
Tõnu
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60/61 bensukad
Enne enda E60 bensuka ostmist käisin Nemm autoaias ühte E61 LCI 525i -d piilumas, ka just manuaal kastiga.
Oli ilusti m-pakett peal ja ka istmed sellised nagu mulle meeldivad aga minu jaoks jäi see manuaal kast veidi kahtlaseks siiski- esiteks see, et käigukang on tõesti nii lühike nagu keegi oleks seda ise nudinud lühemaks, käigud olid konkreetsed, sõidumõnu oli küllaga ja vahetasid ikka käiku siis kui ise tahtsid. Probleem seisneski selles, et E60(1) on minu jaoks juba premium klassi auto ja seal tundub manuaalkast kuidagi kohatu. Ma olin ise ka enne väga manuaalkasti poolt aga kui korra automaati sai proovida siis polnud enam midagi mõelda.
See dünaamiline õlivahetus 250 euri ei tundu väga palju selle sõidumõnu eest.
Oli ilusti m-pakett peal ja ka istmed sellised nagu mulle meeldivad aga minu jaoks jäi see manuaal kast veidi kahtlaseks siiski- esiteks see, et käigukang on tõesti nii lühike nagu keegi oleks seda ise nudinud lühemaks, käigud olid konkreetsed, sõidumõnu oli küllaga ja vahetasid ikka käiku siis kui ise tahtsid. Probleem seisneski selles, et E60(1) on minu jaoks juba premium klassi auto ja seal tundub manuaalkast kuidagi kohatu. Ma olin ise ka enne väga manuaalkasti poolt aga kui korra automaati sai proovida siis polnud enam midagi mõelda.
See dünaamiline õlivahetus 250 euri ei tundu väga palju selle sõidumõnu eest.
Re: E60/61 bensukad
Ma olen sõitnud automaatkastidega autodega 15 aastat ja mul on see esimene vaimustus ammu möödas
Lisaks on manuaalkast murevabam ja ökonoomsem ja elukoht on ka selline, kus pole liikluses ummikuid ega remondi poole pealt ka automaatkasti remontijaid/tegijaid nii et...

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 bensukad
Sudu ei puutu teemasse. Suurim vaenlane on lämmastikdioksiidid ja peenosakesed, mida inimene sisse hingab. Hariv info:
http://krausen.ee/index.php?option=com_ ... 50&lang=et
Tallinn, Liivalaia seire on nibin-nabin piiri peal ja aeg-ajalt ületab norme;
http://airviro.klab.ee/seire/airviro/kesklinn.html
http://krausen.ee/index.php?option=com_ ... 50&lang=et
Tallinn, Liivalaia seire on nibin-nabin piiri peal ja aeg-ajalt ületab norme;
http://airviro.klab.ee/seire/airviro/kesklinn.html
Tauri_J kirjutas:Kus sul Eesti linnas tappev sudu on?
Pariis on pindalalt Tallinnast väiksem linn. Inimeste tihedus aga 10x suurem ruutkilomeetri kohta.
Vastus küsimusele, et ehk siis kui Tallinnas resudeeruv inimeste arv tõuseb 400000 pealt mitme miljonini...kuna see aga juhtub on juba teine küsimus.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: E60/61 bensukad
Allikas: http://www.automobile-catalog.com/
kõik mudelid 2005 aasta, euroopa:
BMW 520d (120 kW) - 6,4
BMW 520d Steptronic (120 kW) - 6,4
BMW 520i (125 kW) - 6,7
BMW 520i Steptronic (125 kW) - 7,1
BMW 523i (130 kW) - 6,0
BMW 523i Steptronic (130 kW) - 6,5
BMW 525i (141 kW) - 5,7
BMW 525i Steptronic (141 kW) - 6,1
BMW 525d (130 kW) - 5,9
BMW 525d Steptronic (130 kW) - 6,4
BMW 525i (160 kW) - 5,0
BMW 525i Steptronic (160 kW) - 5,5
BMW 530i (170 kW) - 4,7
BMW 530i Steptronic (170 kW) - 5,1
BMW 530d (160 kW) - 4,6
BMW 530d Steptronic (160 kW) - 5,2
BMW 530d (170 kW) - 4,3
BMW 530d Steptronic (170 kW) - 4,8
BMW 535d Steptronic (200 kW) - 4,5
BMW 530i (190 kW) - 4,2
BMW 530i Steptronic (190 kW) - 4,5
BMW 540i (225 kW) - 3,9
BMW 540i Steptronic (225 kW) - 4,1
BMW 545i (245 kW) - 3,3
BMW 545i Steptronic (245 kW) - 3,6
BMW 550i (270 kW) - 3,1
BMW 550i Steptronic (270 kW) - 3,3
80-120 km/h through gears (sec):Overtaking factors:
The times show how fast a car accelerates using the optimal gear or gears, in typical overtaking situations. It is an overtaking with gear reduction or kick-down, the best possible times. Not including the transmission reaction time.
kõik mudelid 2005 aasta, euroopa:
BMW 520d (120 kW) - 6,4
BMW 520d Steptronic (120 kW) - 6,4
BMW 520i (125 kW) - 6,7
BMW 520i Steptronic (125 kW) - 7,1
BMW 523i (130 kW) - 6,0
BMW 523i Steptronic (130 kW) - 6,5
BMW 525i (141 kW) - 5,7
BMW 525i Steptronic (141 kW) - 6,1
BMW 525d (130 kW) - 5,9
BMW 525d Steptronic (130 kW) - 6,4
BMW 525i (160 kW) - 5,0
BMW 525i Steptronic (160 kW) - 5,5
BMW 530i (170 kW) - 4,7
BMW 530i Steptronic (170 kW) - 5,1
BMW 530d (160 kW) - 4,6
BMW 530d Steptronic (160 kW) - 5,2
BMW 530d (170 kW) - 4,3
BMW 530d Steptronic (170 kW) - 4,8
BMW 535d Steptronic (200 kW) - 4,5
BMW 530i (190 kW) - 4,2
BMW 530i Steptronic (190 kW) - 4,5
BMW 540i (225 kW) - 3,9
BMW 540i Steptronic (225 kW) - 4,1
BMW 545i (245 kW) - 3,3
BMW 545i Steptronic (245 kW) - 3,6
BMW 550i (270 kW) - 3,1
BMW 550i Steptronic (270 kW) - 3,3
V8
Re: E60/61 bensukad
Me oleme ühe kaasfoorumlasega teinud üsna palju 80-120 3-da käiguga. Püsikaga 80, 3-s käik ja pedaal põhja. Arvutis 0,01 sekundi täpsusega analüüsitud video põhjal võib enamvähem täpselt 4 sekundist rääkida. Kumbki auto pole stock siiski, stock 535d oli kuskil 4,8 kandis.
Re: E60/61 bensukad
530i 190kW on kiirem kui 535d. Mulle sobib 

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- jaanis_!
- Huviline
- Postitusi: 786
- Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
- Peamine sõiduk: X5 E53
- Asukoht: Tartumaa
Re: E60/61 bensukad
Kas vana 3.0 diisel 135kw, mis esineb e39 ja x5 on mõnevõrra vastupidavam ja vähem probleemsem?
..
Re: E60/61 bensukad
160kw võrreldes küll. 170kw vist on juba 160kw tüüpvead eemaldatud, jääb ainult kõikide uuemate diislite häda DPF. Vanadest 135kw on kõige parem manuaali mootorid sest nendel pole pöördsiibreid sisselaskekollektoris.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Liivatraktor
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 20.07.2010 10:43 15
Re: E60/61 bensukad
Kas keegi antu autot ka vaatamas käinud?
http://www.auto24.ee/used/1864696
Ennast just huvitab e61 ja bens aga valik Eestis pisike küll
http://www.auto24.ee/used/1864696
Ennast just huvitab e61 ja bens aga valik Eestis pisike küll

Re: E60/61 bensukad
Ja Saksamaal on sellised hinnad, et vii või ise sinna müüki neid 

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- hardi19
- Huviline
- Postitusi: 794
- Liitunud: 29.07.2009 13:30 50
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tartu/Kuusalu
Re: E60/61 bensukad
Liivatraktor kirjutas:Kas keegi antu autot ka vaatamas käinud?
http://www.auto24.ee/used/1864696
Ennast just huvitab e61 ja bens aga valik Eestis pisike küll
Küttekulu linnas kindlasti 10 sajale ei ole. Pigem sinna 13-15 kanti ja maanteel u 7,5 sajale.
141kw muidu täitsa okei selle kere kohta, möödasõidul maanteel ka hätta ei jää.
Audi B4 2.8Q -> BMW E36 325td touring '96 -> BMW E91 320d '06 -> BMW E60 525i '03
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1265
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: E60/61 bensukad
Võtaks ka sõna , ise otsisin ka pikalt bensiinikat , korraks juba loobusin ja vaatasin 3.0 diislit . Bensiini autodel maru lisade vaesed , eriti need väiksema mootoriga. Ise prsegu igati rahul selle 2.2 125kw mootoriga jõuab liigutada küll seda sedaani. Kütusekulu peal jääb ta sinna 8,5 kanti, kuna 65/35 maante kasuks. Isegi , kui see diisel võtabki 1-1,5 vähem ei tasu endale see kindlasti ära. Maanteel võtavad nad kõik ikkagi suhteliselt vähe.