E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
Probleem: Oil level sensor fault
Peale auto käivitamist ja mõningase aja möödudes lööb vea "oil level sensor fault", samas kui kiirendada kaob ära. Küsimus, et kas see tähendab õli taseme anduri viga või miskit teist ning kas kui vahetada sobib ka b-varuosa mille hind u 30 eurot või tuleks panna originaal mille hind circa 4 korda kallim?
Teine mure: Kui auto käima panna siis lööb tagumise katte ning klaasi lahti. Kuidas saaks kindel olla et viga mikrolülitis mitte juhtmetes? Kui klaas uuesti kinni panna siis ei toimi ei mikrolüliti et saaks klaasi avada ega ka tagumise luugi avamine üldiselt!
Tänud ette asjalike kommentaaride ja ideede eest!
Parimat,
Priit
Peale auto käivitamist ja mõningase aja möödudes lööb vea "oil level sensor fault", samas kui kiirendada kaob ära. Küsimus, et kas see tähendab õli taseme anduri viga või miskit teist ning kas kui vahetada sobib ka b-varuosa mille hind u 30 eurot või tuleks panna originaal mille hind circa 4 korda kallim?
Teine mure: Kui auto käima panna siis lööb tagumise katte ning klaasi lahti. Kuidas saaks kindel olla et viga mikrolülitis mitte juhtmetes? Kui klaas uuesti kinni panna siis ei toimi ei mikrolüliti et saaks klaasi avada ega ka tagumise luugi avamine üldiselt!
Tänud ette asjalike kommentaaride ja ideede eest!
Parimat,
Priit
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
Praktika on näidanud, et see neli korda odavam bee-cee-dee taseme andur ei tööta kohe korralikult või kustub sama arv kordades või veelgi kiiremini.
Ilmselt selle tagaluugi mikrolülitiga on kõik korras. Teada saab asja kohta rohkem, kui arvutiga testid teha.
Ilmselt selle tagaluugi mikrolülitiga on kõik korras. Teada saab asja kohta rohkem, kui arvutiga testid teha.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
Siin oli hiljuti ühel häda, et B-osa õlitasemeandur ei toiminud.
Klaasi avamisnupp ongi üks peamisi kurjajuuri. Kui lüliti pistikusse jooksvad juhtmed luugi hingede juurest katki oleks, siis ei toimiks avamine üldse.
http://bibilicious.com/bmwpower/E61%20- ... rocess.pdf
Klaasi avamisnupp ongi üks peamisi kurjajuuri. Kui lüliti pistikusse jooksvad juhtmed luugi hingede juurest katki oleks, siis ei toimiks avamine üldse.
http://bibilicious.com/bmwpower/E61%20- ... rocess.pdf
tel. 51 949 859
Re: E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
Sai siis ka b-varuosa andur külge pandud. Mõned km näis toimivat, kuid siis lõi uuesti vea sisse, huvitav see et kiirendades mõnedel juhtudel kaob viga hetkeks ära. Tundub et kui mootor saavutab oma töötemperatuuri siis lööb andur vea sisse.. Kas oskab keegi nõu anda või tuleb ikkagi originaal varuosa valida?
Parimat,
Priit
Parimat,
Priit
Re: E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
Originaalosa on jah tarvilik.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
Oskab keegi ära seletada mis neil b varuosa ja originaali vahe on, et miks ei toimi. Sai originaal külge pandud ja probleem kadunud.
Tagaluugi mikrolüliti vahetasin ka ära ning sellega nüüd korras. Vana lüliti kättesaamine oli tükk tegemist, alumiinium oli oksüdeerunud ja puurimata ei olnud võimalik kätte saada!
Tagaluugi mikrolüliti vahetasin ka ära ning sellega nüüd korras. Vana lüliti kättesaamine oli tükk tegemist, alumiinium oli oksüdeerunud ja puurimata ei olnud võimalik kätte saada!
Re: E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
Õlitasemeandur vajab üsna täpset tehnoloogiat tootmises.
B-tootjad lasevad tihtipeale asja lihtsalt tehasest välja,
ilma kvaliteedikontrollita. B-tootjal poleks viga midagi,
kui ta tõesti kontrolliks oma tooteid.
B-tootjad lasevad tihtipeale asja lihtsalt tehasest välja,
ilma kvaliteedikontrollita. B-tootjal poleks viga midagi,
kui ta tõesti kontrolliks oma tooteid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
Neil on ka sisendi probleemid. Kui tehnoloogiline lähtekoht on (ilusti öelduna) juba kärbitud siis sealt edasi on valede materjalide ning teostuse summaarium lihtsalt tagajärg. Seda ei ravi ka mingi QC. Lihtsamalt öeldes "garbage in" -: "garbage out".
Re: E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
Ega sina ei olnud juhuslikult eile UM'is, kes neid kahte osasi ostmas käis?priitp kirjutas:Oskab keegi ära seletada mis neil b varuosa ja originaali vahe on, et miks ei toimi. Sai originaal külge pandud ja probleem kadunud.
Tagaluugi mikrolüliti vahetasin ka ära ning sellega nüüd korras. Vana lüliti kättesaamine oli tükk tegemist, alumiinium oli oksüdeerunud ja puurimata ei olnud võimalik kätte saada!

Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 154
- Liitunud: 21.02.2011 18:22 08
- Peamine sõiduk: BMW 730d 00"
- Asukoht: Jõgeva,Helsinki
Re: E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
Mis see lüliti maksis?
Re: E61 Oil level sensor fault/tagaluugi mikrolüliti viga
Käisin ja eile sealt neid ostmas. Mikrolüliti hind oli 50 euro kanti.