Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
- raunz
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 1429
- Liitunud: 08.02.2006 17:07 18
- Peamine sõiduk: 135i E88
- Asukoht: Saku
Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi ja Eesti BMW Klubi rajapäev.
Rapla kardirada, Rapla. 31.05.2015 (pühapäev)
Rajapäevale on oodatud nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 31.05.2015:
10:30-11:30 (orienteeruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:30 harjutussõidud.
11.30 sõitjate koosolek.
11.45 Rajapäeva algus. I osa võistlus täpseima etteantud ringiaja sõitmiseks. Täpne info kohapeal. Omapoolne aja mõõtmine sõites pole lubatud, samuti peab sõidu tempo olema ühtlane. Lubatud pole peatumine rajal.
13.00-14.00 Lõuna
14.00 Sõitmiste II osa. Vaba rada aja mõõtmisega.
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi ja Eesti BMW Klubi
Rajapäeva juht: Rauno Viisma 556 556 50
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat. Rajapäeva tasu võetakse sõitja kohta.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 18 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5. Aku peab olema korralikult kinnitatud.
4.6. Sõitjateruumis ja pagasiruumis ei tohi olla esemeid, mis on lahtised ning võivad tekitada ohtlikke olukordi.
4.7 Korraldajal on õigus teostada sõidukile tehnilist kontrolli ning ohtlike puuduste avastamisel nõuda puuduste eemaldamist. Korraldajal on õigus sõidukit mitte rajale lubada, kui ohtlikud puudused pole likvideeritud või neid pole võimalik kohapeal likvideerida.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:30
5.2 Loa rajale minna annab rajapäeva korraldaja peale dokumentide ja sõiduki tehnilist kontrolli.
5.3.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.4 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.5 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost, peatumine rajal
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
6.2. Ilma põhjuseta raja peatumine pole lubatud. Tehnilise rikke või ohuolukorra tõttu peatudes tuleb sisse lülitada ohutuled. Rajal sõidukist välja tulles tuleb tagada nii enda kui ka teiste ohutus.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas või eelnevalt pangaülekandega). Ülekandega tasuda "Eesti Klassikaliste BMW'de klubi" arvele Swedbank'is IBAN: EE872200221047339335 (SWIFT kood/BIC: HABAEE2X), selgituseks palume märkida sõitja nimi ja sõiduk.
9.1 Osavõtutasu 15eur/sõitja
Klubiliikmetele 12eur/sõitja (EBK klubi liikmetele samuti 12eur/sõitja)
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja ja korraldamisega tegelevad isikud sellises vaidluses osapool.
Kellel huvi ürituse korraldamist aidata siis võib sellest teada anda.
Oma tulekust palume teemas teada anda.
Rapla kardirada, Rapla. 31.05.2015 (pühapäev)
Rajapäevale on oodatud nii vanemad kui uuemad BMW märki kandvad autod.
Rajapäev suunitluselt kiire sõidu nautimiseks/harjutamiseks.
RAJAPÄEVA JUHEND
1. Ajakava 31.05.2015:
10:30-11:30 (orienteeruvalt) osalejate dokumentide ja sõidukite tehniline kontroll.
10:30-11:30 harjutussõidud.
11.30 sõitjate koosolek.
11.45 Rajapäeva algus. I osa võistlus täpseima etteantud ringiaja sõitmiseks. Täpne info kohapeal. Omapoolne aja mõõtmine sõites pole lubatud, samuti peab sõidu tempo olema ühtlane. Lubatud pole peatumine rajal.
13.00-14.00 Lõuna
14.00 Sõitmiste II osa. Vaba rada aja mõõtmisega.
18:00 (orienteeruvalt) rajapäeva lõpp.
2. Korraldaja, rada
2.1. Rajapäeva korraldab Eesti Klassikaliste BMW'de Klubi ja Eesti BMW Klubi
Rajapäeva juht: Rauno Viisma 556 556 50
2.2. Rajapäev toimub Rapla kardirajal.
3. Osavõtjad
3.1 Kõik osavõtjad peavad esitama isikut tõendava dokumendi ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri).
3.2 Ühel autol võib osaleda üks või mitu sõitjat. Rajapäeva tasu võetakse sõitja kohta.
3.3. Rajal sõidu ajal peavad autos viibijad kinnitama turvavööd ja kiiver on soovituslik.
3.4. Juhi/kaassõitja minimaalne vanus on 18 aastat ja autos tohib viibida korraga üks kaassõitja.
4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. Auto juht vastutab osaleva auto tehnilise seisukorra eest. Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
4.2. Nõutud on töökorras lähi-, suuna- ja pidurituled ning vähemalt 2 tahavaatepeeglit.
4.3. Esiklaasi ja esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema tagatud mistahes tingimustes.
4.4. Nõutud on paigaldada vähemalt esimene pukseerimissilmus, soovitavalt ka tagumine silmus.
4.5. Aku peab olema korralikult kinnitatud.
4.6. Sõitjateruumis ja pagasiruumis ei tohi olla esemeid, mis on lahtised ning võivad tekitada ohtlikke olukordi.
4.7 Korraldajal on õigus teostada sõidukile tehnilist kontrolli ning ohtlike puuduste avastamisel nõuda puuduste eemaldamist. Korraldajal on õigus sõidukit mitte rajale lubada, kui ohtlikud puudused pole likvideeritud või neid pole võimalik kohapeal likvideerida.
5. Rajapäeva käik
5.1 Rajaga tutvumine ja harjutus sõidud toimuvad 10:30-11:30
5.2 Loa rajale minna annab rajapäeva korraldaja peale dokumentide ja sõiduki tehnilist kontrolli.
5.3.Sõidud toimuvad kuni 3 auto kaupa. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe. Järgneb 3 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
5.4 Sõidu alustamist lubava märguande annab stardikohtunik.
5.5 Igal ajahetkel tuleb osalejal jälgida korraldajate märguandeid, kes hoiatavad võimaliku ohuolukorra eest.
6. Möödumine aeglasemast autost, peatumine rajal
6.1. Möödasõit pole lubatud, aeglase auto ette jäämisel antakse rajapäeva juhi ettenägemisel uus ring.
6.2. Ilma põhjuseta raja peatumine pole lubatud. Tehnilise rikke või ohuolukorra tõttu peatudes tuleb sisse lülitada ohutuled. Rajal sõidukist välja tulles tuleb tagada nii enda kui ka teiste ohutus.
7. Rajapäeva enneaegne lõpetamine
7.1. Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga või rikkega auto rajapäevalt kõrvaldada.
7.2. Kui rajapäeva käigus tekkinud ohuolukorda ei suudeta kõrvaldada, lõpetatatakse sõit.
8. Ringiajad
8.1. Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
8.2 Ajavõtt stopperitega.
9. Osavõtumaksud ( Makstakse kohapeal sularahas või eelnevalt pangaülekandega). Ülekandega tasuda "Eesti Klassikaliste BMW'de klubi" arvele Swedbank'is IBAN: EE872200221047339335 (SWIFT kood/BIC: HABAEE2X), selgituseks palume märkida sõitja nimi ja sõiduk.
9.1 Osavõtutasu 15eur/sõitja
Klubiliikmetele 12eur/sõitja (EBK klubi liikmetele samuti 12eur/sõitja)
10. Vastutus
10.1. Ürituse korraldaja, korraldamisega seotud isikud ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Osalejad vabastavad eelpoolkirjeldatud isikud vastutusest, allkirjastades punktis 3.1. mainitud kinnituskirja.
10.2. Mistahes osalejatele (k.a iseendale) või kolmandatele osapooltele tekitatud kahjude eest vastutab auto juht. Juhul kui kahju tekkimises osales mitu autot ja osapooled omavahel kokkuleppele ei jõua, kuulub vaidlus lahendamisele Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatud korras. Mingil juhul ei ole korraldaja ja korraldamisega tegelevad isikud sellises vaidluses osapool.
Kellel huvi ürituse korraldamist aidata siis võib sellest teada anda.
Oma tulekust palume teemas teada anda.
BMW E21 323i M50B25 1981 + BMW E88 135i Cabrio 2008 + BMW E21 320i M20B25 1980
- raunz
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 1429
- Liitunud: 08.02.2006 17:07 18
- Peamine sõiduk: 135i E88
- Asukoht: Saku
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Palun tähele panna, et üritus toimub seekord pühapäeval mitte laupäeval nagu tavaliselt, sest polnud võimalik muid sobivaid kuupäevi broneerida.
Ajavõtmine toimub EBK gps põhise süsteemiga. Rikete või tõrgete korral mõõdetakse ringiajad stopperitega.
Palun kõigil rajale sõitma tulijatel kriitilise pilguga eelnevalt üle vaadata oma sõiduki tehniline seisukord. Soovitatav oleks pidurivedelik ära vahetada, vastasel korral võib pidurivedelik keema minna ning pidurid kaovad ära. Samuti üle vaadata piduriklotside paksused, sest rajal on nende kulumine kordades suurem kui tänaval sõites. Kindlasti kontrollida, et aku oleks korralikult kinni. Otseloomulikult ei tohi olla vedelike lekkeid. Tasub teha ka veermiku kontroll ning rehvid üle vaadata. Rajal kiiresti sõitmine paneb sõiduki proovile ning puudused tulevad kiiresti välja.
Ajavõtmine toimub EBK gps põhise süsteemiga. Rikete või tõrgete korral mõõdetakse ringiajad stopperitega.
Palun kõigil rajale sõitma tulijatel kriitilise pilguga eelnevalt üle vaadata oma sõiduki tehniline seisukord. Soovitatav oleks pidurivedelik ära vahetada, vastasel korral võib pidurivedelik keema minna ning pidurid kaovad ära. Samuti üle vaadata piduriklotside paksused, sest rajal on nende kulumine kordades suurem kui tänaval sõites. Kindlasti kontrollida, et aku oleks korralikult kinni. Otseloomulikult ei tohi olla vedelike lekkeid. Tasub teha ka veermiku kontroll ning rehvid üle vaadata. Rajal kiiresti sõitmine paneb sõiduki proovile ning puudused tulevad kiiresti välja.
BMW E21 323i M50B25 1981 + BMW E88 135i Cabrio 2008 + BMW E21 320i M20B25 1980
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
kui komplektne peab auto seest olema? Piisab vaid juhiistmest või peab terve auto komplektne olema.
Mis nõuded on rajal sõitva auto rehvidele?
Mis nõuded on rajal sõitva auto rehvidele?
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Rehvi küsimusest ei saanud aru. Millega sa tulla kavatsed siis? Naastrehvid on keelatud.4. Nõuded auto tehnoseisundile
4.1. /../ Tehniline seiskord peab tagama auto ohutu kasutamise rajal, ning välistama mistahes vedelike lekked.
/.../
4.7 Korraldajal on õigus teostada sõidukile tehnilist kontrolli ning ohtlike puuduste avastamisel nõuda puuduste eemaldamist. Korraldajal on õigus sõidukit mitte rajale lubada, kui ohtlikud puudused pole likvideeritud või neid pole võimalik kohapeal likvideerida.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Vastusest väga aru ei saanud,kuid oletan,et salongis võib olla vaid juhiiste ja turvalisuse tagamiseks ka ustel polstrid.
Naastrehvidega suvel vast keegi ei sõida,kuid kas slikkidega võib sõita!
Kui tohib,siis kas enne rajale minekut hinnatakse kuidagi ka rehvide seisukorda?
Kui jah,siis mis on min. mustri sügavus millega rajale lastakse?
Naastrehvidega suvel vast keegi ei sõida,kuid kas slikkidega võib sõita!
Kui tohib,siis kas enne rajale minekut hinnatakse kuidagi ka rehvide seisukorda?
Kui jah,siis mis on min. mustri sügavus millega rajale lastakse?
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Tegu ei ole ametliku võistlusega, vaid sõidutreeninguga. Kõige tähtsam on tagada enda ja teiste ohutus.
Rehvid on vabad. Kui tegu on poolslikiga, siis reeglina funktsioneerivad need ka üsna väikese mustriga. Siledate/mõraliste tänavarehvidega ei ole mõtet tulla.
Asja tuleb mõistusega võtta ja probleemidega tegeleda tekkimise järjekorras. Kui sul on mingi konkreetne probleem, siis kirjuta Raunole ja kirjelda võimalikult täpselt, miks sa arvad, et sinu auto tehniline seisukord ei pruugi sobida.
Rehvid on vabad. Kui tegu on poolslikiga, siis reeglina funktsioneerivad need ka üsna väikese mustriga. Siledate/mõraliste tänavarehvidega ei ole mõtet tulla.
Asja tuleb mõistusega võtta ja probleemidega tegeleda tekkimise järjekorras. Kui sul on mingi konkreetne probleem, siis kirjuta Raunole ja kirjelda võimalikult täpselt, miks sa arvad, et sinu auto tehniline seisukord ei pruugi sobida.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Lihtsalt sellepärast uuringi maad,et sõitma tulles keegi ei avastaks,et miskit on puudu või valesti.
Aga tänud vastamast!
Aga tänud vastamast!
- raunz
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 1429
- Liitunud: 08.02.2006 17:07 18
- Peamine sõiduk: 135i E88
- Asukoht: Saku
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Aeg on autod rajapäeva jaoks valmis panna 
Mul on hea meel teatada, et United Motors toel on võimalik rajapäeval näha kohapeal uut facelift-i läbinud BMW M135i.
Rajal näeme

Mul on hea meel teatada, et United Motors toel on võimalik rajapäeval näha kohapeal uut facelift-i läbinud BMW M135i.
Rajal näeme

BMW E21 323i M50B25 1981 + BMW E88 135i Cabrio 2008 + BMW E21 320i M20B25 1980
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Seda rajal proovida ka ikka saab
Tegelt aga kui võimaluse leian siis tuleks ehk kaasaelama jälle ja huvitav oleks ka lähemalt piiluda seda popi autot.

Tegelt aga kui võimaluse leian siis tuleks ehk kaasaelama jälle ja huvitav oleks ka lähemalt piiluda seda popi autot.
E70 4.8i /// E93 335i
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Tartust ka keegi minemas?
- raunz
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 1429
- Liitunud: 08.02.2006 17:07 18
- Peamine sõiduk: 135i E88
- Asukoht: Saku
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Rando pildid üritusest:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/tegemised/rada0515/" onclick="window.open(this.href);return false;
Paraku on pildid ainult hommikusest trennist ja siis peale suurt vihmasadu ajast niiet mitmeid autosid piltidel pole.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/tegemised/rada0515/" onclick="window.open(this.href);return false;
Paraku on pildid ainult hommikusest trennist ja siis peale suurt vihmasadu ajast niiet mitmeid autosid piltidel pole.
BMW E21 323i M50B25 1981 + BMW E88 135i Cabrio 2008 + BMW E21 320i M20B25 1980
- raunz
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 1429
- Liitunud: 08.02.2006 17:07 18
- Peamine sõiduk: 135i E88
- Asukoht: Saku
Re: Rajapäev 31.05.2015 Rapla kardirajal
Täpsussõidu tulemused:

Täpsussõit nägi seekord selline välja, et sõita tuli 2 ringi võimalikult samasuguse ajaga. Konks oli asja juures see, et üks ring tuli sõita päripäeva ja teine vastupäeva.

Täpsussõit nägi seekord selline välja, et sõita tuli 2 ringi võimalikult samasuguse ajaga. Konks oli asja juures see, et üks ring tuli sõita päripäeva ja teine vastupäeva.
BMW E21 323i M50B25 1981 + BMW E88 135i Cabrio 2008 + BMW E21 320i M20B25 1980