Et probleemist parema ülevaate anda, siis kirjutan mootori ajaloost vähekene pikemalt.
Jaanuar 2015 - turbo ütles üles. Paigaldasin ˇuueˇ kasutatud turbo, õlid (odav Mannol), filtrid, karterituulutuse filtri koos korpusega. Peale vahetust tuli mootoril jõud tagasi, tossamine lõppes ning kõik toimis vägagi korralikult c 2000-3500km.
Aprill 2015. Autol kadus sõites jõud, mõned km hiljem tekkis korraks võõras metalne heli ning auto n.ö poos kinni. Selgus, et paigaldatud turbol lendas võll laiali.
Nüüd siis hakkab anomaalia:
*uus renoveeritud turbo paigaldatud
*sisselase pestud
*väljalase puhastatud ja 2 katalüsaatorit eemaldatud
*õhulugeja ja maf puhastatud
*arvuti vigasi ei näita
*turbol geomeetria/varras gaasi andes liigub
*turbo õlitustoru juurest manomeetriga näitas c.5bar (külm mootor)
*õhuvoolikud gaasi andes tõmbuvad punni
Ometigi uue turboga on täpselt samad vead nagu kinnijooksnud turboga, st üle 1700 pöörde mootor ei lase + musta tahma tuleb.
Mõistus täiesti otsas ja ehk foorumis liigub helgemaid päid. Olen lugenud küll M47 väntvõlli probleemide kohta, a kas ja kui tõenäoline on, et mul turboga samalajal lõpetas töölepingu ka mootor.
Kas kellelgi on sarnaseid probleeme olnud ja oskaks aidata ? Mootorivahetuse või kappremondi jätaks viimaseks õlekõrreks.
Tänud!
M47N mootoriga probleem
M47N mootoriga probleem
Viimati muutis Kert P, 19.05.2015 17:39 09, muudetud 1 kord kokku.
Re: M47 mootoriga probleem
Kas on välistatud võimalus, et sul turbo hoopis sellepärast laiali lendas, et mootorist midagi läbi käis?
Samuti on M47 mootorit üsna mitmes eri seades, millisega täpsemalt tegu?
Samuti on M47 mootorit üsna mitmes eri seades, millisega täpsemalt tegu?
Re: M47 mootoriga probleem
kui vahejahuti all pead silmas coolerit/radikat, siis jah, see täiesti tühi/puhas
Lätis renoveeritud turbo, lõtk puudub ja labad liiguvad ilusasti.
Autoks FL E46 110kw. wiki näitab õigeks koodiks M47TUD20.
Välistada ei saa kahjuks veel ühtegi mootoriprobleemi.
Lätis renoveeritud turbo, lõtk puudub ja labad liiguvad ilusasti.
Autoks FL E46 110kw. wiki näitab õigeks koodiks M47TUD20.
Välistada ei saa kahjuks veel ühtegi mootoriprobleemi.