606MGO 760
606MGO 760
Tere,
kas keegi oskab sellest autost midagi lähemalt rääkida ?
http://www.auto24.ee/used/1921669" onclick="window.open(this.href);return false;
kas keegi oskab sellest autost midagi lähemalt rääkida ?
http://www.auto24.ee/used/1921669" onclick="window.open(this.href);return false;
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: 606MGO 760
Muud ei oska öelda, kui et umbes aasta tagasi müüdi ka seda autot, kuulutuses olid samad pildid isegi.
V8
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: 606MGO 760
Käisime vaatasime Edgariga auto üle. Auto on odav, kuna vajab remonti.
Suurim probleem on käigukast, mis paugutab käike, tõenäoliselt vaja taastusremont teha.
Tagasild vajab remonti (õõtsad vms), taga piduritorud vahetust, esimene stabilisaator lekib palju õli, tagarehvid on otsas, "Safety system" viga on sees, ACC mooduliga ei saa ühendust jms nipet-näpet. Kõva jahutusvedeliku hais on üleval, aga see võib tingitud olla hiljutisest veepumba vahetusest.
Positiivse poole pealt kere on enamvähem ok, mootor töötab ilusti (gaasid on korras) ning salong on ka täitsa elus, klaasid on terved, luugid-uksed jms töötavad.
Kokkuvõtteks autost saab asja, aga vajab investeeringut.
Suurim probleem on käigukast, mis paugutab käike, tõenäoliselt vaja taastusremont teha.
Tagasild vajab remonti (õõtsad vms), taga piduritorud vahetust, esimene stabilisaator lekib palju õli, tagarehvid on otsas, "Safety system" viga on sees, ACC mooduliga ei saa ühendust jms nipet-näpet. Kõva jahutusvedeliku hais on üleval, aga see võib tingitud olla hiljutisest veepumba vahetusest.
Positiivse poole pealt kere on enamvähem ok, mootor töötab ilusti (gaasid on korras) ning salong on ka täitsa elus, klaasid on terved, luugid-uksed jms töötavad.
Kokkuvõtteks autost saab asja, aga vajab investeeringut.
V8
Re: 606MGO 760
Isegi uudistasin, et jube pikalt müügis ja hind langenug pidevalt ja tugevalt.
Aga võibolla hoopis kaaluda seda > http://www.auto24.ee/used/1922569" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui selle seisukord muidugi parem on.
Aga võibolla hoopis kaaluda seda > http://www.auto24.ee/used/1922569" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui selle seisukord muidugi parem on.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: 606MGO 760
Jah, vaatasime tolle ka põgusalt üle ning seisukord on oluliselt parem küll, aga eks on ka hind mõnevõrra kõrgem.
V8
Re: 606MGO 760
6100 eurone 760i lisaks, tagauksel all seestpoolt liist puudu, esistangel konksu jälg sissesõidetud, parem külg värvitud millalgi , karbikattel mõra, roostealgaid tagauksel ja tagatiibadel , kerged parklamõlgid.
Hetkel selle individual sisuga jätsin kah koju toomata.
Kutt raidus, et pole vaja kontrolli viia et on tõesti korralik auto kuigi lõpus helistasin ja soovisin tõstukile.
Kapotti lahti ei saanud kuna trossiga mingi teema. Töösooja auto kõrval seistes aga tundsin kerget õlikärsa haisu. Põhjalla piiludes parklas, tundus küll põhjakaitse kuiv kuid siiski. Esisillas ka tundus et midagi pole päris nii. Pidurdades kettad jube kõrverad ja kergelt kiskus. Rool oli kah mitte kõige otsemalt peal. Pooled detailid on autol värvitud , piltidel näha kenat toonivahet ustel ja tagatiibadel. Täkkeid on pintsliga mitte samat värvi sinisega kergelt tupsutatud. Üldpildis viisakas aga päris hea ka pole. Muidu tõmme oli olemas ja kerge sõidu ajal kast käitus hästi. Rattad peaks kah olema Style 101 20" mitte need mis all. Võimalik ,et ka mingi avarii teinud ja lätis seisnud/taastatud ja rattad jalutama läinud.
Salongi seisukord ja rikkalikus on tõesti vägev.
Kuna kontrolli ei saanud autot viia siis emotsiooni matsin maha ja jätsin talle täna selle endale. Hõbedane mitte pikendatud kerega 760i on ka sama isiku poolt müüa.
Lõppkokkuvõttes, autol on rohkem potentsiaali kui sellel odavamal 760il aga väga heas korras ja sentigi investeeringut ei vaja ei pea hetkel paika.
Hetkel selle individual sisuga jätsin kah koju toomata.
Kutt raidus, et pole vaja kontrolli viia et on tõesti korralik auto kuigi lõpus helistasin ja soovisin tõstukile.
Kapotti lahti ei saanud kuna trossiga mingi teema. Töösooja auto kõrval seistes aga tundsin kerget õlikärsa haisu. Põhjalla piiludes parklas, tundus küll põhjakaitse kuiv kuid siiski. Esisillas ka tundus et midagi pole päris nii. Pidurdades kettad jube kõrverad ja kergelt kiskus. Rool oli kah mitte kõige otsemalt peal. Pooled detailid on autol värvitud , piltidel näha kenat toonivahet ustel ja tagatiibadel. Täkkeid on pintsliga mitte samat värvi sinisega kergelt tupsutatud. Üldpildis viisakas aga päris hea ka pole. Muidu tõmme oli olemas ja kerge sõidu ajal kast käitus hästi. Rattad peaks kah olema Style 101 20" mitte need mis all. Võimalik ,et ka mingi avarii teinud ja lätis seisnud/taastatud ja rattad jalutama läinud.
Salongi seisukord ja rikkalikus on tõesti vägev.
Kuna kontrolli ei saanud autot viia siis emotsiooni matsin maha ja jätsin talle täna selle endale. Hõbedane mitte pikendatud kerega 760i on ka sama isiku poolt müüa.
Lõppkokkuvõttes, autol on rohkem potentsiaali kui sellel odavamal 760il aga väga heas korras ja sentigi investeeringut ei vaja ei pea hetkel paika.
Re: 606MGO 760
Päris tegus päev meestel olnud siin.
Kas hõbedase all pidasid silmas seda http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 24bee94e62" onclick="window.open(this.href);return false; ? See kuulutus vist alles eile/täna tekkis.
Teema alguses olnud odavama musta 760 puhul teeb juba ettevaatlikuls MNT.ee lehel tuvastatav rohke omanikuvahetuste arv, ligemale 10 omanikku kokku olnud autol ajaloo jooksul ja viimasel ajal eriti tihti peremeest vahetanud. Sellel ilmselt ka lihtne põhjus, et ostetakse uhke pill emotsiooni ajel, aga keegi ei raatsi "mitut tonni" auto sisse remondiks paigutada.

Kas hõbedase all pidasid silmas seda http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 24bee94e62" onclick="window.open(this.href);return false; ? See kuulutus vist alles eile/täna tekkis.
Teema alguses olnud odavama musta 760 puhul teeb juba ettevaatlikuls MNT.ee lehel tuvastatav rohke omanikuvahetuste arv, ligemale 10 omanikku kokku olnud autol ajaloo jooksul ja viimasel ajal eriti tihti peremeest vahetanud. Sellel ilmselt ka lihtne põhjus, et ostetakse uhke pill emotsiooni ajel, aga keegi ei raatsi "mitut tonni" auto sisse remondiks paigutada.
Re: 606MGO 760
Vähem kui aasta peale oli jah 3 omaniku mingil aastal.
Nüüd olnud pikalt järelmaksuga selle omaniku käes .
Hõbedane see samune muidu jah kellel sinine iL.
Nüüd olnud pikalt järelmaksuga selle omaniku käes .
Hõbedane see samune muidu jah kellel sinine iL.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: 606MGO 760
Küsisid sa selle Individuali läbisõidu kohta ka, et kui väidetavalt 130K sõitnud siis kuidas ta nii rappeks lastud on? Selline pill maksis ju umbes 2 milli eeku ja 130K km hiljem peaks ikka väga värske veel olema?
Re: 606MGO 760
värske???
need suured ottomootorid ja muu elektroonika pudi-padi lagunesid e65-l üliväikeste läbisõitude juures.
need suured ottomootorid ja muu elektroonika pudi-padi lagunesid e65-l üliväikeste läbisõitude juures.
Re: 606MGO 760
Auto soetusväärtus ei ole vastupidavusega siin lineaarses seoses.
St. 1 mln EEK maksnud 7-seeria ei ole vastupidavam kui 2 mln EEK maksnud 7-seeria, mille hind lakke aetud peenete lisavidinate, varustuse ja edevama mootoriga.
Ehk pigem võiks lausa vastupidist väita - igasugu lisavarustuse ja võimsama auto puhul on erinevaid süsteeme ja detaile, mis ajapikku ära väsivad, rohkem ja seega ka veaprotsent/-tõenäosus suurem kui lihtsakoelisemal mudeli modifikatsioonil.
Pealegi ei saa antud juhul, omamata täiendavat infot ajaloo kohta ja esinduses kontrollimata, väita, et märgitud läbisõidud ka tõesed on.
St. 1 mln EEK maksnud 7-seeria ei ole vastupidavam kui 2 mln EEK maksnud 7-seeria, mille hind lakke aetud peenete lisavidinate, varustuse ja edevama mootoriga.
Ehk pigem võiks lausa vastupidist väita - igasugu lisavarustuse ja võimsama auto puhul on erinevaid süsteeme ja detaile, mis ajapikku ära väsivad, rohkem ja seega ka veaprotsent/-tõenäosus suurem kui lihtsakoelisemal mudeli modifikatsioonil.
Pealegi ei saa antud juhul, omamata täiendavat infot ajaloo kohta ja esinduses kontrollimata, väita, et märgitud läbisõidud ka tõesed on.